fbpx

3D დიზაინის კურსი

3D დიზაინის კურსის განმავლობაში სტუდენტები შეისწავლიან სამ განზომილებიან მოდელირების, ანიმაციისა და ვიზუალიზაციის პრინციპებს Cinema 4D-ში.

კურსის ღირებულება

3D დიზაინის კურსის აღწერა

3D დიზაინის საბაზისო კურსის განმავლობაში სტუდენტები დაეუფლებიან იმ საბაზო ტექნიკას, რისი ცოდნაც აუცილებელია სამ განზომილებიან გრაფიკაზე სამუშაოდ.

3D დიზაინის საბაზისო კურსის განმავლობაში სტუდენტები შეისწავლიან სამ განზომილებიან მოდელირების, ანიმაციისა და ვიზუალიზაციის პრინციპებს Cinema 4D-ში, რის შემდეგაც შეძლებენ იმუშაონ როგორც 3D არტისტის ასევე სატელევიზიო, სარეკლამო თუ სხვა ინდუსტრიებში შესაბამის პოზიციებზე.

ყოველი შეხვედრის შემდეგ მიღებული პრაქტიკული სამუშაოები საშუალებას მიცემთ სტუდენტებს გაიმყარონ და დახვეწონ თავიანთი შესაძლებლობები მოდელირების, ანიმაციისა და ვიზუალიზაციის სფეროში.

სტუდენტის ნამუშევრები

დაიწყე სწავლა უფასოდ

გადადგი პირველი ნაბიჯი ახალი კარიერისკენ

დაჯავშნე ონლაინ საკონსულტაციო შეხვედრა

ჩვენ ვეხმარებით სტუდენტებს კარიერის დაწყებაში

webiz
ლაშა ლაგვილავა -სტუდენტი
გრაფიკული დიზაინი

ლექტორები

შეთავაზება

დარეგისტრირდი 2 კურსზე და მიიღე დამატებითი ფასდაკლება!

ძველი ფასი

ახალი ფასი

სილაბუსი

რას ისწავლი 3D დიზაინის კურსზე

ვორქშოფი 1 - შესავალი 3D გრაფიკაში

✓ 3D გრაფიკის პერსპექტივა და შინაარსი
✓ 3D გრაფიკის როლის სოციალურ მედიაში, ტელე გადაცემებსა და კინო ინდუსტრიაში
✓ საჭირო იდეების მოძიება და კრეატიული მიდგომები
✓ დამაკავშირებელი პროგრამების მიმოხილვა
✓ პირველი შეხება Cinema 4D –სთან : ინტერფეისი, პანელები ნავიგაცი

ვორქშოფი 2 - მარტივი ობიექტების თვისებები Cinema 4D –ში

✓ მარტივი ობიექტების თვისებები და მათი განხილვა
✓ ობიექტების მოძრაობის სიზუსტეები და კოორდინატების კონტროლი
✓ ობიექტების პოლიგონალური რეჟიმი და ძირითადი უნარები
✓ დამხმარე ფუნქციებით განსხვავებული ობიექტების კომბინაცია

ვორქშოფი 3 - ანიმაცია და დინამიკა

✓ დრო, ანიმაციის სიჩქარე (ფრეიმები, და ა.შ.)
✓ ანიმაციის პარამეტრები, keyframes
✓ დეფორმირების ანიმაცია
✓ მყარი სხეულების დინამიკა
✓ რბილი სხეულების დინამიკა
✓ ანიმაცია კლონერის ეფექტების გამოყენებით

პრაქტიკული დავალება: შექმენით ანიმირებული კომპოზიცია Keyframe-ების გამოყენების გარეშე

ვორქშოფი 4 - კომპოზიცია და ობიექტები

✓ მარტივი ობიექტების შექმნა კომპოზიციისთვის
✓ კომპოზიციის შექმნა, ობიექტების სწორი განლაგება, სიღრმეები და ანიმაცია
✓ სხვადასხვა ფუნქციების მიმაგრება ობიექტებზე და მათი კონტროლი

პრაქტიკული დავალება: მარტივი ობიექტებისგან შემდგარი ანიმაციის შექმნა

ვორქშოფი 5 - 3D კამერის ანიმაცია და პარამეტრები

✓ კამერის პარამეტრები და კონტროლი
✓ კამერის ანიმაცია და ანიმაციის სხვადასხვა მეთოდები
✓ ანიმირებული ობიექტების სინქრონიზაცია კამერასთან

პრაქტიკული დავალებაშექმენით წინა დავალებაში შესრულებული კომპიზიციის ანიმაცია კამერით

ვორქშოფი 6 - Redshift –ის მიმოხილვა და ძირითადი პარამეტრები

✓ განათების ტიპები და მათი პარამეტრები
✓ სურათზე დაფუძნებული განათება
✓ Redshift -ის მატერიალების ძირითადი პრინციპები
✓ სურათისა და ვიდეოს დარენდერების მეთოდები და პარამეტრები

პრაქტიკული დავალებაწინა ლექციაზე შექმნილი ანიმაციის განათება, მატერიალებისა და ფერების შერჩევა, საბოლოო შედეგამდე მიყვანა (რენდერი)

ვორქშოფი 7 - პრაქტიკული სამუშაო

✓ კომპოზიციის შექმნა
✓ მარტივი ობიექტების შექმნა და შესაბამისი განლაგება
✓ მარტივი ობიექტებზე მატერიალების მინიჭება
✓ განათების სწოპრი განლაგება
✓ კამერის სწორი პარამეტრების დაყენება და ანიმაცია
✓ პროექტის საბოლოო ვიზუალი(რენდერი)

ვორქშოფი 8 - ფინალური გამოცდის პროექტი

გამოცდისას მიექცევა ყურადღება:

✓ მოდელირების პროცესის სისწრაფე, სიზუსტე, ხარისხი და მარტივად წარმართვა
✓ განათების სწორი განლაგება
✓ მატერიალების ხარისხი და სიმარტივე
✓ რენდერის პარამეტრების სწორად შექმნა
✓ ანიმაციის სიზუსტე და სინქრონიზაცია კამერასთან
✓ კამერის სწორი პოზიციები, პარამეტრები და დინამიკა