3D დიზაინის საბაზისო კურსის განმავლობაში სტუდენტები დაეუფლებიან იმ საბაზო ტექნიკას, რისი ცოდნაც აუცილებელია სამ განზომილებიან გრაფიკაზე სამუშაოდ.
3D დიზაინის საბაზისო კურსის განმავლობაში სტუდენტები შეისწავლიან სამ განზომილებიან მოდელირების, ანიმაციისა და ვიზუალიზაციის პრინციპებს Cinema 4D-ში, რის შემდეგაც შეძლებენ იმუშაონ როგორც 3D არტისტის ასევე სატელევიზიო, სარეკლამო თუ სხვა ინდუსტრიებში შესაბამის პოზიციებზე.
ყოველი შეხვედრის შემდეგ მიღებული პრაქტიკული სამუშაოები საშუალებას მიცემთ სტუდენტებს გაიმყარონ და დახვეწონ თავიანთი შესაძლებლობები მოდელირების, ანიმაციისა და ვიზუალიზაციის სფეროში.
✓ 3D გრაფიკის პერსპექტივა და შინაარსი
✓ 3D გრაფიკის როლის სოციალურ მედიაში, ტელე გადაცემებსა და კინო ინდუსტრიაში
✓ საჭირო იდეების მოძიება და კრეატიული მიდგომები
✓ დამაკავშირებელი პროგრამების მიმოხილვა
✓ პირველი შეხება Cinema 4D –სთან : ინტერფეისი, პანელები ნავიგაცი
✓ მარტივი ობიექტების თვისებები და მათი განხილვა
✓ ობიექტების მოძრაობის სიზუსტეები და კოორდინატების კონტროლი
✓ ობიექტების პოლიგონალური რეჟიმი და ძირითადი უნარები
✓ დამხმარე ფუნქციებით განსხვავებული ობიექტების კომბინაცია
✓ დრო, ანიმაციის სიჩქარე (ფრეიმები, და ა.შ.)
✓ ანიმაციის პარამეტრები, keyframes
✓ დეფორმირების ანიმაცია
✓ მყარი სხეულების დინამიკა
✓ რბილი სხეულების დინამიკა
✓ ანიმაცია კლონერის ეფექტების გამოყენებით
პრაქტიკული დავალება: შექმენით ანიმირებული კომპოზიცია Keyframe-ების გამოყენების გარეშე
✓ მარტივი ობიექტების შექმნა კომპოზიციისთვის
✓ კომპოზიციის შექმნა, ობიექტების სწორი განლაგება, სიღრმეები და ანიმაცია
✓ სხვადასხვა ფუნქციების მიმაგრება ობიექტებზე და მათი კონტროლი
პრაქტიკული დავალება: მარტივი ობიექტებისგან შემდგარი ანიმაციის შექმნა
✓ კამერის პარამეტრები და კონტროლი
✓ კამერის ანიმაცია და ანიმაციის სხვადასხვა მეთოდები
✓ ანიმირებული ობიექტების სინქრონიზაცია კამერასთან
პრაქტიკული დავალება: შექმენით წინა დავალებაში შესრულებული კომპიზიციის ანიმაცია კამერით
✓ განათების ტიპები და მათი პარამეტრები
✓ სურათზე დაფუძნებული განათება
✓ Redshift -ის მატერიალების ძირითადი პრინციპები
✓ სურათისა და ვიდეოს დარენდერების მეთოდები და პარამეტრები
პრაქტიკული დავალება: წინა ლექციაზე შექმნილი ანიმაციის განათება, მატერიალებისა და ფერების შერჩევა, საბოლოო შედეგამდე მიყვანა (რენდერი)
✓ კომპოზიციის შექმნა
✓ მარტივი ობიექტების შექმნა და შესაბამისი განლაგება
✓ მარტივი ობიექტებზე მატერიალების მინიჭება
✓ განათების სწოპრი განლაგება
✓ კამერის სწორი პარამეტრების დაყენება და ანიმაცია
✓ პროექტის საბოლოო ვიზუალი(რენდერი)
გამოცდისას მიექცევა ყურადღება:
✓ მოდელირების პროცესის სისწრაფე, სიზუსტე, ხარისხი და მარტივად წარმართვა
✓ განათების სწორი განლაგება
✓ მატერიალების ხარისხი და სიმარტივე
✓ რენდერის პარამეტრების სწორად შექმნა
✓ ანიმაციის სიზუსტე და სინქრონიზაცია კამერასთან
✓ კამერის სწორი პოზიციები, პარამეტრები და დინამიკა