fbpx

ინტერიერის 3D ვიზუალიზაციის კურსი

ინტერიერის 3D ვიზუალიზაციის კურსის განმავლობაში სტუდენტები შეისწავლიან პროგრამა 3Ds Max-ს, რომელიც დაეხმარებათ მათ შექმნან, როგორც იდეურად ასევე ვიზუალურად
გამორჩეული ინტერიერი. კურსის მიზანია სტუდენტებმა შეძლონ ინდივიდუალური ხედვის ფორმირება, როგორც
თეორიული ისე პრაქტიკული ცოდნის საფუძველზე.

კურსის ღირებულება

ინტერიერის 3D ვიზუალიზაციის კურსის აღწერა

ინტერიერის 3D ვიზუალიზაციის კურსის განმავლობაში სტუდენტები შეისწავლიან პროგრამა 3Ds Max-ს, რომელიც დაეხმარებათ მათ შექმნან, როგორც იდეურად ასევე ვიზუალურად
გამორჩეული ინტერიერი. კურსის მიზანია სტუდენტებმა შეძლონ ინდივიდუალური ხედვის ფორმირება, როგორც
თეორიული ისე პრაქტიკული ცოდნის საფუძველზე.

ყოველი შეხვედრის შემდეგ მიღებული პრაქტიკული სამუშაოები საშუალებას მიცემთ სტუდენტებს დახვეწონ თავიანთი ხედვა და შესაძლებლობები ინტერიერის დიზაინის სფეროში.

სტუდენტის ნამუშევრები

დაიწყე სწავლა უფასოდ

გადადგი პირველი ნაბიჯი ახალი კარიერისკენ

დაჯავშნე ონლაინ საკონსულტაციო შეხვედრა

ჩვენ ვეხმარებით სტუდენტებს კარიერის დაწყებაში

webiz
ლაშა ლაგვილავა -სტუდენტი
გრაფიკული დიზაინი

მენტორები

შეთავაზება

დარეგისტრირდი 2 კურსზე და მიიღე დამატებითი ფასდაკლება!

ინტერიერის დიზაინის პაკეტი

ძველი ფასი

ახალი ფასი

[ps2id id='syllabus'/]

სილაბუსი

რას ისწავლი ინტერიერის 3D ვიზუალიზაციის კურსზე

ვორქშოფი 1 - შესავალი

✓ საჭირო პროგრამების დაყენება
✓ 3Ds Max-ის მიმოხილვა და მისი დანიშნულება ინტერიერის ვიზუალიზაციაში
✓ 3Ds Max-ში მუშაობის პრინციპები (სცენაში მოძრაობა, ობიექტების გადაადგილება)
✓ მონიშვნის პრინციპები
✓ 3Ds Max ინტერფეისი

ვორქშოფი 2 - მარტივი ობიექტები

✓ ლეიერებზე მუშაობა
✓ რენდერის პარამეტრები
✓ მარტივი ობიექტების შექმნა
✓ მოდიფიკატორების განხილვა
✓ არსებული ტექსტურების გამოყენება ბილიოთეკიდან

პრაქტიკული დავალება: მარტივიობიექტებითა და მათზე მოდიფიკაციით სამგანზომილებიანი კომპოზიციის შექმნა

ვორქშოფი 3

✓ მოდიფიკატორების ზემოქმედება ობიექტზე
✓ ხაზების შექმნა და მათი გამოყენება
✓ კამერის პარამეტრების მიმოხილვა
✓ განათებების მიმოხილვა
✓ არსებულ სცენაში კამერის და განათების გამოყენება

პრაქტიკული დავალებაარსებულ სცენაში განათების დაყენება და რენდერის გაკეთება

ვორქშოფი 4

✓ ვირეი მატერიალის განხილვა
✓ სხვადასხვა მატერიალების შექმნა
✓ სარენდერო ეფექტების განხილვა

ვორქშოფი 5

✓ პოლიგონალური მოდელირების განხილვა
✓ პოლიგონალური მოდელირების ზემოქმედება ობიექტზე
✓ სამზარეულოს მოდელირება
✓ ბიბლიოთეკიდან გამზადებული ობიექტის შემოტანა და მასზე პოლიგონალური ზემოქმედება

პრაქტიკული დავალება: სამზარეოულოს მოდელირება, ბიბლიოთეკიდან შემოტანილი ობიექტების პოლიგონებით მოდიფიკაცია

ვორქშოფი 6

✓ HDRI ის დაყენება
✓ ARCHICAD ში აწყობილი გეგმარების 3Ds max-ში შემოტანა
✓ ობიექტების შეტანა სცენაში
✓ Corona ობიექტების vray ობიექტებად კონვერტაცია
✓ დაკარგული ტექსტურების აღდგენა

პრაქტიკული დავალება: აქსონომეტრიული რენდერის გაკეთება

ვორქშოფი 7

✓ კამერების დაყენება ინტერიერში
✓ ყალბი განათებების გამოყენება ინტერიერში
✓ სცენი საბოლოო რენდერისთვის მომზადება
✓ საბოლოო სცენის სწორი ექსპორტი

პრაქტიკული დავალება: სამზარეულოს ინტერიერის მოწყობა,  რენდერი და სამუშაო ფაილის ექსპორტი

ვორქშოფი 8

✓ საფინალო დავალების შეფასება
✓ რენდერის PHOTOSHOP-ში დამუშავება
✓ სამომავლო რჩევები და რეკომენდაციები