კურსის მთავარი მიზანია სტუდენტებმა აითვისონ სოციალური მედიის მენეჯერისთვის დამახასიათებელი, ყველა საჭირო პროგრამული უნარჩვევები.
სოციალური მედიის კურსის განმავლობაში თქვენ ისწავლით, Facebook და Instagram გვერდებზე სწორი მარკეტინგული კამპანიების წარმართვას, სოციალური მედიის კონტენტ მენეჯმენტს, ქომუნითი მენეჯმენტს, Facebook Pixel, Business Manager-ს
ისწავლით საკომუნიკაციო და სარეკლამო კამპანიების სწორად დაგეგმვას. სამიზნე აუდიტორიის განსაზღვრას, რეტარგეტირების კამპანიის აგებას. მიღებული სარეკლამო თუ არა სარეკლამო შედეგების ანალიზსა და რეპორტინგს.
✓ მიმოხილვა – სოციალური მედიის მნიშვნელობა მომხმარებელთან კომუნიკაციისას
✓ სოციალური მედია საქართველოში
✓ პლატფორმების მიმოხილვა
✓ კონტენტის ძირითადი პრინციპები და ფორმატები
✓ ბრენდის გაანალიზება: ოქროს წრე (Golden Circle)
✓ ბრენდის არქეტიპები
✓ პერსონიფიკაცია
✓ სეგმენტის შერჩევა
✓ User Persona
✓ რეკლამის ამოცანები
✓ სტრატეგიის ეტაპები
✓ მომხმარებლის ინსაითი
✓ ტერმინები
✓ კონტენტის გეგმის შექმნა (სავარჯიშო)
✓ Facebook გვერდის შექმნა და მართვა
✓ Facebook Page Insights
✓ Creator Studio-ს გაცნობა, როგორ გავიმარტვიოთ მუშაობა
✓ Instagram Content, IGTV, Stories
✓ Tik Tok Content
✓ Linkedin Content
✓ Facebook Business Manager-ის შექმნა
✓ Facebook რეკლამების სახეობების დეტალური განხივლა
✓ Ad Objective-ების მიხედვით FB რეკლამის ფორმატების მიმოხილვა
✓ Audience Insights
✓ რა არის Facebook Pixel
✓ Retargeting კამპანიების გამართვა
✓ User Funnel Management
✓ Custom Audience-ის შექმნა
✓ Look-a-like Audience-ის შექმნა
✓ Targeting – როგორ მივმართოთ ჩვენი რეკლამა სასურველი სეგმენტისკენ
✓ Remarketing ADS
✓ Instagram Ads
✓ Story Ads
✓ Influence Campaigns, ბიუჯეტირება და შეფასება
✓ დახურული ჯგუფები
✓ Reporting
✓ Content Timeline
✓ მაგალითების განხილვა
✓ ფინალური პროექტი