fbpx

ბრენდ დიზაინის კურსი

კურსის შთაბეჭდილებები

ბრენდ დიზაინის კურსის აღწერა

ბრენდის დიზაინის კურსის განმავლობაში სტუდენტები გაეცნობიან ბრენდის დიზაინის ჩამოყალიბების პრინციპებს , ბადეების ანატომიის მნიშვნელობას და ლოგოს კონსტრუქციის კონცეფციას. შეისწავლიან ბრენდის დიზაინ თეორიის პრაქტიკულ საფუძვლებს, რაც დაეხმარებათ დამოუკიდებლად შეძლონ ბრენდის იდენტობის პროცესის ორგანიზება.

დიზაინ პრობლემის იდენტიფიცირება, კონცეპტუალიზაცია და სწორი ვიზუალური გადაწყვეტის აღმოჩენა არის დიზაინერული პრაქტიკის ბაზა, ამ მიზეზის გამო კურსი მოიცავს დიზაინ თეორიის, პროცესისა და პრაქტიკის საფუძვლებს.

ბრენდ დიზაინის კურსის მენტორები

თაკო ჭაბუკიანი

2015 წელს მაგისტრატურის დასრულების შემდეგ მოღვაწეობს დიზაინის სფეროში,  ბრენდის იდენტობის მიმართულებით. ძირითადად მუშაობს კერძო პროექტებზე, როგორც ფრილანსერი.

აქვს დაარსებული სტუდია – Pragmatika, რომელსაც ამუშავებს პროექტების ბაზაზე (part time).

ბოლო 5 წლის განმავლობაში საკმაოდ წარმატებით მოღვაწეოს დიზაინის მიმართულებით და უმუშავია ძალიან ბევრ პროექტზე, მათ შორის ისეთ პროექტებზე, როგორებიცაა: ფრანკფურტის წიგნის ფესტივალი

  • Wattle Cloud
  • Rapid Response
  • Phubber
  • თიბისი
  • საქართველოს ბანკი
  • საქართველოს რკინიგზა
  • საქართველოს კაპიტალი
  • Tsinandali Festival და ა.შ

მაშო ნარტყოშვილი

2014 წლიდან არის გრაფიკული დიზაინერი. 2017-2019 წლებში მუშაობდა საკომუნიკაციო სააგენტო Holmes & Watson-ში. 2019 წელს შეუერთდა Windfor’s Tbilisi-ს გუნდს Senior Graphic Designer-ის პოზიციაზე. ძირითადად მუშაობს ლოგოს, ბრენდინგის და არტ დაირექშენის მიმართულებით.

Windfor’s-ის გუნდთან ერთად, ნამუშევარი აქვს ისეთ ბრენდებთან, როგორიც არის: TBC, Ad Black Sea, Askaneli, Dze Georgian Project, Tera Bank, GPI Holding, Europebet, McDonalds Georgia, ქარავანი და ა.შ.

დამოუკიდებლად მუშაობისას შექმნა Jekuna-ს და Top The Shaker-ის ბრენდის იდენტობები, ხოლო პარტნიორთან და დიზაინ მეწყვილესთან ერთად Hammock Magazine-ს ახალი ლოგო და ვიზუალური იდენტობა. ასევე, გუნდთან ერთად შეიმუშავა საქართველოს ჟურნალისტური ეთიკის ქარტიის რებრენდინგი, Bambussa-ს ბრენდინგი და ა.შ.

უფასო ვიდეოგაკვეთილები

ბრენდ დიზაინის კურსის სილაბუსი

 Workshop 1 – Introduction to Graphic Design

  • გრაფიკული დიზაინის მნიშვნელობა და გამოწვევები
  • მნიშვნელოვანი მოვლენები ისტორიიდან
  • ხელოვნების და დიზაინის მიმართულებები, რომლებიც უნდა ვიცოდეთ
  • გრაფიკული დიზაინის ძირითადი პრინციპები

Workshop 2 – Understanding the Graphic Design

  • ფერთა თეორია
  • გეშტალტ თეორია გრაფიკულ დიზაინში
  • კომპოზიციის ძირითადი პრინციპები
  • ბადე ხაზების მნიშვნელობა გრაფიკულ დიზაინში
  • ბაზე ხაზების ანატომია
  • ბადე ხაზების სახეობები და მათი გამოყენება

პრაქტიკული სამუშაო

Workshop 3 – Deep Dive In

  • ტიპოგრაფიის მნიშვნელობა
  • ტიპოგრაფიის ევოლუცია
  • ტიპოგრაფიის ანატომია
  • Typesetting

პრაქტიკული სამუშაო

Workshop 4 – Introduction to Brand Design

  • Surprise Masterclass
  • დიზაინ პროცესის საფეხურები
  • დიზაინ ბრიფზე მუშაობა
  • რიზერჩის მნიშვნელობა და tool-ები
  • კრეატიული კონცეფციაზე მუშაობა

Workshop 5 – Understanding the Brand Design

  • სიმბოლოს მნიშვნელობა ბრენდინგში
  • ლოგოს ისტორია
  • ლოგოს სახეობები
  • ლოგოს შესრულების ტექნიკები
  • ლოგოს ბადე ხაზებში მოქცევა
  • ლოგოს კონცეფციის განვითარება
  • ლოგო გამოყენების სახელმძღვანელოს შექმნა

პრაქტიკული სამუშაო

Workshop 6 – Conclusion to Brand Design

  • როგორ იქმნება ბრენდ აიდენტიკა
  • ფერთა გამის და ფონტის შერჩევა
  • აიდენტიკის გაშლა
  • ბრენდინგის შეთავაზების პრეზენტაცია
  • ბრენდინგის კონცეფციის გამართვა
  • Brand Identity Guidelines
  • Case Study
  • შეფუთვის დიზაინის საფუძვლები

Workshop 7 – Before Finals|What’s Poppin

  • საკურსო პროექტის ფიდბექი
  • დიზაინ ტრენდები
  • მნიშვნელოვანი დიზაინ ფესტივალები
  • საინტერესო დიზაინ ქეისები

Workshop 8 – Finals

  • ფინალური პრეზენტაციები