ბრენდის დიზაინის კურსის განმავლობაში სტუდენტები გაეცნობიან ბრენდის დიზაინის ჩამოყალიბების პრინციპებს , ბადეების ანატომიის მნიშვნელობას და ლოგოს კონსტრუქციის კონცეფციას. შეისწავლიან ბრენდის დიზაინ თეორიის პრაქტიკულ საფუძვლებს, რაც დაეხმარებათ დამოუკიდებლად შეძლონ ბრენდის იდენტობის პროცესის ორგანიზება.
დიზაინ პრობლემის იდენტიფიცირება, კონცეპტუალიზაცია და სწორი ვიზუალური გადაწყვეტის აღმოჩენა არის დიზაინერული პრაქტიკის ბაზა, ამ მიზეზის გამო კურსი მოიცავს დიზაინ თეორიის, პროცესისა და პრაქტიკის საფუძვლებს.
თაკო ჭაბუკიანი
გრაფიკული და ბრენდ დიზაინერი, 2015 წლიდან მოღვაწეობს ბრენდის იდენტობის მიმართულებით. ძირითადად მუშაობს კერძო პროექტებზე, როგორც ფრილანსერი.
დაარსებული აქვს სტუდია “Pragmatika,“ რომელსაც ამუშავებს პროექტების ბაზაზე.
ბოლო 5 წლის განმავლობაში საკმაოდ წარმატებით მოღვაწეობს დიზაინის მიმართულებით და უმუშავია ძალიან ბევრ პროექტზე, მათ შორის ისეთ პროექტებზე, როგორიცაა:
სოფიო ჩხენკელი
ბრენდ დიზაინერი და არტ დირექტორი
2008 წლიდან არის დიზაინის სფეროში. სწავლობდა სამხატვრო აკადემიაში, მედიახელოვნების ფაკულტეტზე. პარალელურად მუშაობა დაიწყო სარეკლამო სააგენტოში, შემდეგ საქართველოს ბანკში. დაფინანსებით სწავლობდა Miami Ad School-ში, არტ დაირექშენის პროგრამაზე.
2021-ის დასაწყისიდან არის დიზაინის გუნდის ხელმძღვანელი, საერთაშორისო კრიპტო მარკეტინგ კომპანიაში, სადაც ქმნის ახალი კრიპტო ბრენდებისთვის ვიზუალურ იდენტობას.
უმუშავია, როგორც ქართულ, ისე საერთაშორისო პროექტებზე, მათ შორის:პერსონალური ტიპოგრაფიის პროექტი, რომელიც ემსახურება ქართული დამწერლობის პოპულარიზაციას, IKEA-ს და Do The Green Thing-ის კამპანიის არტ დაირექშენი, რომელიც ემსახურება ტანსაცმლის გადამუშავებით სამშენებლო მასალის შექმნას, ნინეა – ქალის სახლში სანებივრო სამოსის ბრენდის იდენტობის დიზაინი, ტიპოგრაფიული კარტის დიზაინი, World Health Organization-ის კამპანია დახრჩობის რისკის ცნობადობის გაზრდის და ამ პრობლემის მოგვარებისთვის და ა.შ.
W1
დიზაინის ისტორია
გრაფიკული დიზაინის ისტორია
ისტორიული რეფერენსების გამოყენება თანამედროვე დიზაინში
დიზაინ პრინციპები ვიზუალური დღიური
W2
ტიპოგრაფიის საფუძვლები
ტიპოგრაფიის მოკლე ისტორია
ტიპოგრაფიული სტილები ტიპოგრაფია,
როგორც გამოსახულება
Typesetting basics
W3
ბადეები ბადეების დანიშნულება ბადეების გამოყენების პრინციპები კომპოზიციის საფუძვლები Indesign workshop
W4
პრაქტიკული პრაქტიკული ლექცია
W5
დიზაინ კვლევა
დიზაინ პროცესი
იდეების გენერირების მეთოდები
იდეების ვიზუალში ტრანსლირების მეთოდები
სწორი მიმართულებების არჩევა
ბრიფი/კითხვარი
W6
ლოგო დიზაინი
ლოგოების ისტორია და დანიშნულება ლოგოს სახეობები
ლოგოს შესრულების სტილები ბადეები ლოგოში
Georgia Capital case study
Logo workshop
W7
ლოგო პრაქტიკული პრაქტიკული ლექცია
W8
ბრენდის იდენტობა
ბრენდინგი და ბრენდ იდენტობა
იდენტობის ჩამოყალიბების პროცესი
პრეზენტაციის აწყობის პრინციპები
კლიენტის პრეზენტაცია
W9
საკურსო პროექტის მიმოხილვა პრაქტიკული ლექცია
W10 ფინალური პრეზენტაცია