fbpx

ბრენდ დიზაინის კურსი

კურსის შთაბეჭდილებები

ბრენდის დიზაინის კურსი

ბრენდის დიზაინის კურსის განმავლობაში სტუდენტები გაეცნობიან ბრენდის დიზაინის ჩამოყალიბენის პრინციპებს , ბადეების ანატომიის მნიშვნელობას და ლოგოს კონსტრუქციის კონცეფციას. შეისწავლიან ბრენდის დიზაინ თეორიის პრაქტიკულ ფუნდამენტებს, რაც დაეხმარებათ დამოუკიდებლად შეძლონ ბრენდ აიდენტიკის პროცესის ორგანიზება.

დიზაინ პრობლემის ინტერპრეტაცია, კონცეპტუალიზაცია და სწორი ვიზუალური გადაწყვეტის აღმოჩენა არის დიზაინერული პრაქტიკის ბაზა, ამ მიზეზის გამო კურსი მოიცავს დიზაინ თეორიის, პროცესისა და პრაქტიკის ფუნდამენტებს.

ბრენდის დიზაინის კურსის მენტორები

თაკო ჭაბუკიანი

2015 წელს მაგისტრატურის დასრულების შემდეგ მოღვაწეობს დიზაინის სფეროში,  ბრენდის იდენტობის მიმართულებით. ძირითადად მუშაობს კერძო პროექტებზე, როგორც ფრილანსერი. აქვს დაარსებული სტუდია – Pragmatika, რომელსაც ამუშავებს პროექტების ბაზაზე (part time).
ბოლო 5 წლის განმავლობაში საკმაოდ წარმატებით მოღვაწეოს დიზაინის მიმართულებით და უმუშავია ძალიან ბევრ პროექტზე, მათ შორის ისეთ პროექტებზე, როგორებიცაა: ფრანკფურტის წიგნის ფესტივალი, wattle cloud, Rapid Response, Phubber, თიბისი, საქართველოს ბანკი, საქართველოს რკინიგზა, საქართველოს კაპიტალი, Tsinandali Festival და ა. შ

სერგო ტიტენკოვი

2000 წლიდან არის გრაფიკული დიზაინერი. მის მიმართულებებს მოიცავს: აიდენტიკა, ბრენდინგი, შეფუთვის დიზაინი, ილუსტრაცია, ტიპოგრაფია (უცხოური ბრენდების ქართული ადაპტაცია), საგამომცემლო საქმიანობა.

2000 წელს მუშაობა დაიწყო ჯერ სტამბა ,,ეტიკეტში”, შემდეგ, 2004-2006 – ,,ლუდსახარში ნატახტარში”. 2006 წელს შეუერთდა სარეკლამო კომპანია “flit”-ს, დიზაინ-სტუდიის წამყვან დიზაინერად, სადაც აიდენტიკის გარდა მუშაობდა ასევე ჟურნალებზეც: Payless, EGO, გუდვილი, Autograph.

2017 წელს გადავიდა კრეატიულ სააგენტო “Windfor’s”-ში, სენიორ გრაფიკ დიზაინერის პოზიციაზე, სადაც არის დღემდე. ასევე მუშაობს, ,,Sci-Fi Communication“-ში სენიორ გრაფიკ დიზაინერად და ფრილანს.

ბევრ პროექტზე უმუშავია. მათ შორის ისეთ კამპანიებზე, როგორიც არის: თიბისი ბანკი – ,,აქ.ახლა”, თიბისი დაზღვევა – ,,დაზღვევა მარტივ ენაზე”, 2 ნაბიჯი – ,,დაზოგე მარტივად”.

ბრენდინგი: ასკანელი, საქართველოს ტურიზმი, საქართველოს ლატარიის კომპანია, საქართველოს ჟურნალისტთა ეთიკის ქარტია, Сoredeal, ბამბუსა.

უფასო ვიდეოგაკვეთილები

ბრენდის დიზაინის კურსის სილაბუსი

Workshop 1 – შესავალი ბრენდ დიზაინში

  • დიზაინის პრინციპები
  • ბრენდინგის ელემენტები
  • ლოგოტიპის ევოლუცია
  • ლოგოტიპის სახეობები

პრაქტიკული დავალება: ამოხატო ვექტორში

Workshop 2 – ფერები და კომპოზიცია

  • ფერთა თეორია
  • პალიტრის შექმნა
  • ფერების კონვერტაცია
  • გამოსახულებების გამოყენება
  • მაკეტი და ბადე-ხაზების გამოყენება

პრაქტიკული დავალება: ფერების პალიტრის შექმნა (3-6 ფერი და კონვერტაცია RGB-CMYK-PANTONE).
ნებისმეიერი არსებული პრინტ მასალის (ფლაიერი , ბროშურის განშლა, ბილბორდი) დაგრიდვა და ანალიზი

Workshop 3 – ტიპოგრაფიკა

  • ისტორია
  • სასტამბო შრიფტების სახეობები 
  • ასოების აგებულობის პრინციპები და ხერხები

პრაქტიკული დავალება: აირჩიეთ 2-3 შრიფტი და მათი გამოყენებით შეიქმნას ტიპოგრაფიული პოსტერი.

Workshop 4 – ბრიფიდან მუდბორდამდე 

  • დამკვეთთან ურთიერთობის ეფექტური წარმართვა
  • ბრენდის იდენტიფიკაცია
  • ბრიფის შექმნა და ანალიზი
  • დედლაინი და დროის მართვა
  • ვიზუალური კონცეფცია და მუდბორდის შექმნა

პრაქტიკული დავალება: ბრიფის შექმნა, კლიენტის მოძიება და მოლაპარაკების წარმართვა.

Workshop 5 – აიდენტიკა (ნაწილი 1 – ლოგოტიპი)

  • კონცეფციის გაანალიზება და გადაწყვეტა
  • ლოგოტიპის შექმნის პროცესი
  • სიმბოლოს არჩევა
  • ლოგოტიპის ბადეხაზებში გასწორება

პრაქტიკული დავალება: შერჩეული კონცეფციისთვის 2-3 ლოგოს ვარიანტის შექმნა და იქიდან ერთ-ეთის არჩევა და დამუშავება 

Workshop 6 – აიდენტიკა (ნაწილი 2 – ვიზუალური სტილი)

  • გრაფიკული სტილის ელემენტები
  • პრეზენტაციის აწყობა

პრაქტიკული დავალება: ვიზუალური სტილის შექმნა და მოკლე პრეზენტაციის ჩვენება (4-6 სლაიდზე)

Workshop 7 –  პრეზენტაცია

  • პრეზენტაციის წარდგენა და განხილვა
  • ბრენბუკის/გაიდის სტრუქტურა

პრაქტიკული დავალება: კომენტარების გათვალისწინებით აწყობა გაიდლაინის.

Workshop 8 – ბრენბუქი

  • საბოლოო ნამუშევრების განხილვა