fbpx

ბრენდ დიზაინის კურსი

კურსის შთაბეჭდილებები

ბრენდ დიზაინის კურსის აღწერა

ბრენდის დიზაინის კურსის განმავლობაში სტუდენტები გაეცნობიან ბრენდის დიზაინის ჩამოყალიბების პრინციპებს , ბადეების ანატომიის მნიშვნელობას და ლოგოს კონსტრუქციის კონცეფციას. შეისწავლიან ბრენდის დიზაინ თეორიის პრაქტიკულ საფუძვლებს, რაც დაეხმარებათ დამოუკიდებლად შეძლონ ბრენდის იდენტობის პროცესის ორგანიზება.

დიზაინ პრობლემის იდენტიფიცირება, კონცეპტუალიზაცია და სწორი ვიზუალური გადაწყვეტის აღმოჩენა არის დიზაინერული პრაქტიკის ბაზა, ამ მიზეზის გამო კურსი მოიცავს დიზაინ თეორიის, პროცესისა და პრაქტიკის საფუძვლებს.

ბრენდ დიზაინის კურსის მენტორები

თაკო ჭაბუკიანი

გრაფიკული და ბრენდ დიზაინერი, 2015 წლიდან მოღვაწეობს ბრენდის იდენტობის მიმართულებით. ძირითადად მუშაობს კერძო პროექტებზე, როგორც ფრილანსერი.

დაარსებული აქვს სტუდია “Pragmatika,“ რომელსაც ამუშავებს პროექტების ბაზაზე.

ბოლო 5 წლის განმავლობაში საკმაოდ წარმატებით მოღვაწეობს დიზაინის მიმართულებით და უმუშავია ძალიან ბევრ პროექტზე, მათ შორის ისეთ პროექტებზე, როგორიცაა:

  • ფრანკფურტის წიგნის ფესტივალი
  • Wattle Cloud
  • Rapid Response
  • Phubber
  • თიბისი
  • საქართველოს ბანკი
  • საქართველოს რკინიგზა
  • საქართველოს კაპიტალი
  • Tsinandali Festival და ა.შ

სოფიო ჩხენკელი

ბრენდ დიზაინერი და არტ დირექტორი

2008 წლიდან არის დიზაინის სფეროში. სწავლობდა სამხატვრო აკადემიაში, მედიახელოვნების ფაკულტეტზე. პარალელურად მუშაობა დაიწყო სარეკლამო სააგენტოში, შემდეგ საქართველოს ბანკში. დაფინანსებით სწავლობდა Miami Ad School-ში, არტ დაირექშენის პროგრამაზე.

2021-ის დასაწყისიდან არის დიზაინის გუნდის ხელმძღვანელი, საერთაშორისო კრიპტო მარკეტინგ კომპანიაში, სადაც ქმნის ახალი კრიპტო ბრენდებისთვის ვიზუალურ იდენტობას. 

უმუშავია, როგორც ქართულ, ისე საერთაშორისო პროექტებზე, მათ შორის:პერსონალური ტიპოგრაფიის პროექტი, რომელიც ემსახურება ქართული დამწერლობის პოპულარიზაციას, IKEA-ს და Do The Green Thing-ის კამპანიის არტ დაირექშენი, რომელიც ემსახურება ტანსაცმლის გადამუშავებით სამშენებლო მასალის შექმნას, ნინეა – ქალის სახლში სანებივრო სამოსის ბრენდის იდენტობის დიზაინი, ტიპოგრაფიული კარტის დიზაინი, World Health Organization-ის კამპანია დახრჩობის რისკის ცნობადობის გაზრდის და ამ პრობლემის მოგვარებისთვის და ა.შ.

უფასო ვიდეოგაკვეთილები

ბრენდ დიზაინის კურსის სილაბუსი

W1 

დიზაინის ისტორია

გრაფიკული დიზაინის ისტორია

ისტორიული რეფერენსების გამოყენება თანამედროვე დიზაინში 

დიზაინ პრინციპები ვიზუალური დღიური 

W2 

ტიპოგრაფიის საფუძვლები 

ტიპოგრაფიის მოკლე ისტორია

 ტიპოგრაფიული სტილები ტიპოგრაფია,

 როგორც გამოსახულება

 Typesetting basics 

W3 

ბადეები ბადეების დანიშნულება ბადეების გამოყენების პრინციპები კომპოზიციის საფუძვლები Indesign workshop 

W4 

პრაქტიკული პრაქტიკული ლექცია 

W5

დიზაინ კვლევა

 დიზაინ პროცესი

 იდეების გენერირების მეთოდები 

იდეების ვიზუალში ტრანსლირების მეთოდები 

სწორი მიმართულებების არჩევა 

ბრიფი/კითხვარი 

W6

 ლოგო დიზაინი 

ლოგოების ისტორია და დანიშნულება ლოგოს სახეობები

ლოგოს შესრულების სტილები ბადეები ლოგოში 

Georgia Capital case study 

Logo workshop 

W7 

ლოგო პრაქტიკული პრაქტიკული ლექცია 

W8

 ბრენდის იდენტობა 

ბრენდინგი და ბრენდ იდენტობა

 იდენტობის ჩამოყალიბების პროცესი

 პრეზენტაციის აწყობის პრინციპები 

კლიენტის პრეზენტაცია 

W9 

საკურსო პროექტის მიმოხილვა პრაქტიკული ლექცია 

W10 ფინალური პრეზენტაცია