fbpx

ბრენდ დიზაინის კურსი

კურსის შთაბეჭდილებები

ბრენდ დიზაინის კურსის აღწერა

ბრენდის დიზაინის კურსის განმავლობაში სტუდენტები გაეცნობიან ბრენდის დიზაინის ჩამოყალიბების პრინციპებს , ბადეების ანატომიის მნიშვნელობას და ლოგოს კონსტრუქციის კონცეფციას. შეისწავლიან ბრენდის დიზაინ თეორიის პრაქტიკულ საფუძვლებს, რაც დაეხმარებათ დამოუკიდებლად შეძლონ ბრენდის იდენტობის პროცესის ორგანიზება.

დიზაინ პრობლემის იდენტიფიცირება, კონცეპტუალიზაცია და სწორი ვიზუალური გადაწყვეტის აღმოჩენა არის დიზაინერული პრაქტიკის ბაზა, ამ მიზეზის გამო კურსი მოიცავს დიზაინ თეორიის, პროცესისა და პრაქტიკის საფუძვლებს.

ბრენდ დიზაინის კურსის მენტორები

სერგო ტიტენკოვი

2000 წლიდან არის გრაფიკული დიზაინერი. მის მიმართულებებს მოიცავს: აიდენტიკა, ბრენდინგი, შეფუთვის დიზაინი, ილუსტრაცია, ტიპოგრაფია (უცხოური ბრენდების ქართული ადაპტაცია), საგამომცემლო საქმიანობა.

2000 წელს მუშაობა დაიწყო ჯერ სტამბა ,,ეტიკეტში”, შემდეგ, 2004-2006 – ,,ლუდსახარში ნატახტარში”. 2006 წელს შეუერთდა სარეკლამო კომპანია “flit”-ს, დიზაინ-სტუდიის წამყვან დიზაინერად, სადაც აიდენტიკის გარდა მუშაობდა ასევე ჟურნალებზეც: Payless, EGO, გუდვილი, Autograph.

2017 წელს გადავიდა კრეატიულ სააგენტო “Windfor’s”-ში, სენიორ გრაფიკ დიზაინერის პოზიციაზე, სადაც არის დღემდე. ასევე მუშაობს, ,,Sci-Fi Communication“-ში სენიორ გრაფიკ დიზაინერად და ფრილანს.

ბევრ პროექტზე უმუშავია. მათ შორის ისეთ კამპანიებზე, როგორიც არის: თიბისი ბანკი – ,,აქ.ახლა”, თიბისი დაზღვევა – ,,დაზღვევა მარტივ ენაზე”, 2 ნაბიჯი – ,,დაზოგე მარტივად”.

ბრენდინგი: ასკანელი, საქართველოს ტურიზმი, საქართველოს ლატარიის კომპანია, საქართველოს ჟურნალისტთა ეთიკის ქარტია, Сoredeal, ბამბუსა.

მაშო ნარტყოშვილი

2014 წლიდან არის გრაფიკული დიზაინერი. 2017-2019 წლებში მუშაობდა საკომუნიკაციო სააგენტო Holmes & Watson-ში. 2019 წელს შეუერთდა Windfor’s Tbilisi-ს გუნდს Senior Graphic Designer-ის პოზიციაზე. ძირითადად მუშაობს ლოგოს, ბრენდინგის და არტ დაირექშენის მიმართულებით.

Windfor’s-ის გუნდთან ერთად, ნამუშევარი აქვს ისეთ ბრენდებთან, როგორიც არის: TBC, Ad Black Sea, Askaneli, Dze Georgian Project, Tera Bank, GPI Holding, Europebet, McDonalds Georgia, ქარავანი და ა.შ.

დამოუკიდებლად მუშაობისას შექმნა Jekuna-ს და Top The Shaker-ის ბრენდის იდენტობები, ხოლო პარტნიორთან და დიზაინ მეწყვილესთან ერთად Hammock Magazine-ს ახალი ლოგო და ვიზუალური იდენტობა. ასევე, გუნდთან ერთად შეიმუშავა საქართველოს ჟურნალისტური ეთიკის ქარტიის რებრენდინგი, Bambussa-ს ბრენდინგი და ა.შ.

უფასო ვიდეოგაკვეთილები

ბრენდ დიზაინის კურსის სილაბუსი

Workshop 1 – შესავალი ბრენდ დიზაინში

  • გრაფიკული დიზაინის ისტორია
  • დიზაინის პრინციპები
  • გეშტალტის თეორია
  • ვიზუალური დღიური

Workshop 2 – ბადეები და კომპოზიცია

  • ბადეების ანატომია
  • ბადეების გამოყენება
  • სტანდარტული ფორმატები
  • კომპოზიციის საფუძვლები

Workshop 3 – ტიპოგრაფია

  • შესავალი ტიპოგრაფიაში
  • ტიპოგრაფიის ანატომია
  • ტიპოგრაფია, როგორც გამოსახულება
  • Typesetting

Workshop 4 – დიზაინ პროცესი და კვლევა

  • ბრიფის დაწერა და გაანალიზება
  • იდეების გენერირება
  • კონცეფციის ჩამოყალიბება
  • Case study

Workshop 5 – ლოგოტიპი

  • სიმბოლოს მნიშვნელობა ბრენდინგში
  • ლოგოს სახეობები
  • კონცეფციის ჩამოყალიბება
  • ლოგოს კონსტრუქცია

Workshop 6 – ბრენდ აიდენტიკა

  • რა მნიშვნელობა აქვს ბრენდის ვიზუალს?
  • ბრენდ აიდენტიკის ჩამოყალიბების პროცესი
  • აიდენტიკის გაშლა
  • პრეზენტაციის აწყობა
  • თანამედროვე დიზაინის მაგალითები

Workshop 7 – საკურსო პროექტის მიმოხილვა

  • საკურსო პროექტის იდეისა და მონახაზის განხილვა

Workshop 8

  • ფინალური პრეზენტაცია