fbpx

ბრენდ დიზაინის კურსი

კურსის შთაბეჭდილებები

ბრენდის დიზაინის კურსის განმავლობაში სტუდენტები გაეცნობიან ბრენდის დიზაინის ჩამოყალიბენის პრინციპებს , ბადეების ანატომიის მნიშვნელობას და ლოგოს კონსტრუქციის კონცეფციას. შეისწავლიან ბრენდის დიზაინ თეორიის პრაქტიკულ ფუნდამენტებს, რაც დაეხმარებათ დამოუკიდებლად შეძლონ ბრენდ აიდენტიკის პროცესის ორგანიზება.

დიზაინპრობლემის ინტერპრეტაცია, კონცეპტუალიზაცია და სწორი ვიზუალური გადაწყვეტის აღმოჩენა არის დიზაინერული პრაქტიკის ბაზა, ამ მიზეზის გამო კურსი მოიცავს დიზაინ თეორიის, პროცესისა და პრაქტიკის ფუნდამენტებს.

სპიკერი

2015 წელს მაგისტრატურის დასრულების შემდეგ მოღვაწეობს დიზაინის სფეროში,  ბრენდის იდენტობის მიმართულებით. ძირითადად მუშაობს კერძო პროექტებზე, როგორც ფრილანსერი. აქვს დაარსებული სტუდია – Pragmatika, რომელსაც ამუშავებს პროექტების ბაზაზე (part time).
ბოლო 5 წლის განმავლობაში საკმაოდ წარმატებით მოღვაწეოს დიზაინის მიმართულებით და უმუშავია ძალიან ბევრ პროექტზე, მათ შორის ისეთ პროექტებზე, როგორებიცაა: ფრანკფურტის წიგნის ფესტივალი, wattle cloud, Rapid Response, Phubber, თიბისი, საქართველოს ბანკი, საქართველოს რკინიგზა, საქართველოს კაპიტალი, Tsinandali Festival და ა. შ

უფასო ვიდეოგაკვეთილები

ბრენდის დიზაინის კურსის სილაბუსი

ლექცია 1 – შესავალი ბრენდ დიზაინში

  • დიზაინის პრინციპები
  • ბრენდინგის ელემენტები
  • ლოგოტიპის ევოლუცია
  • ლოგოტიპის სახეობები

პრაქტიკული დავალება: ამოხატო ვექტორში

ლექცია 2 – ფერები და კომპოზიცია

  • ფერთა თეორია
  • პალიტრის შექმნა
  • ფერების კონვერტაცია
  • გამოსახულებების გამოყენება
  • მაკეტი და ბადე-ხაზების გამოყენება

პრაქტიკული დავალება: ფერების პალიტრის შექმნა (3-6 ფერი და კონვერტაცია RGB-CMYK-PANTONE).
ნებისმეიერი არსებული პრინტ მასალის (ფლაიერი , ბროშურის განშლა, ბილბორდი) დაგრიდვა და ანალიზი

ლექცია 3 – ტიპოგრაფიკა

  • ისტორია
  • სასტამბო შრიფტების სახეობები 
  • ასოების აგებულობის პრინციპები და ხერხები

პრაქტიკული დავალება: აირჩიეთ 2-3 შრიფტი და მათი გამოყენებით შეიქმნას ტიპოგრაფიული პოსტერი.

ლექცია 4 – ბრიფიდან მუდბორდამდე 

  • დამკვეთთან ურთიერთობის ეფექტური წარმართვა
  • ბრენდის იდენტიფიკაცია
  • ბრიფის შექმნა და ანალიზი
  • დედლაინი და დროის მართვა
  • ვიზუალური კონცეფცია და მუდბორდის შექმნა

პრაქტიკული დავალება: ბრიფის შექმნა, კლიენტის მოძიება და მოლაპარაკების წარმართვა.

ლექცია  5 – აიდენტიკა (ნაწილი 1 – ლოგოტიპი)

  • კონცეფციის გაანალიზება და გადაწყვეტა
  • ლოგოტიპის შექმნის პროცესი
  • სიმბოლოს არჩევა
  • ლოგოტიპის ბადეხაზებში გასწორება

პრაქტიკული დავალება: შერჩეული კონცეფციისთვის 2-3 ლოგოს ვარიანტის შექმნა და იქიდან ერთ-ეთის არჩევა და დამუშავება 

ლექცია 6 – აიდენტიკა (ნაწილი 2 – ვიზუალური სტილი)

  • გრაფიკული სტილის ელემენტები
  • პრეზენტაციის აწყობა

პრაქტიკული დავალება: ვიზუალური სტილის შექმნა და მოკლე პრეზენტაციის ჩვენება (4-6 სლაიდზე)

ლექცია 7  პრეზენტაცია

  • პრეზენტაციის წარდგენა და განხილვა
  • ბრენბუკის/გაიდის სტრუქტურა

პრაქტიკული დავალება: კომენტარების გათვალისწინებით აწყობა გაიდლაინის.

ლექცია 8 ბრენბუქი

  • საბოლოო ნამუშევრების განხილვა