ბრენდის დიზაინის კურსის განმავლობაში სტუდენტები გაეცნობიან ბრენდის დიზაინის ჩამოყალიბების პრინციპებს , ბადეების ანატომიის მნიშვნელობას და ლოგოს კონსტრუქციის კონცეფციას. შეისწავლიან ბრენდის დიზაინ თეორიის პრაქტიკულ საფუძვლებს, რაც დაეხმარებათ დამოუკიდებლად შეძლონ ბრენდის იდენტობის პროცესის ორგანიზება.
დიზაინ პრობლემის იდენტიფიცირება, კონცეპტუალიზაცია და სწორი ვიზუალური გადაწყვეტის აღმოჩენა არის დიზაინერული პრაქტიკის ბაზა, ამ მიზეზის გამო კურსი მოიცავს დიზაინ თეორიის, პროცესისა და პრაქტიკის საფუძვლებს.
თაკო ჭაბუკიანი
2015 წელს მაგისტრატურის დასრულების შემდეგ მოღვაწეობს დიზაინის სფეროში, ბრენდის იდენტობის მიმართულებით. ძირითადად მუშაობს კერძო პროექტებზე, როგორც ფრილანსერი.
აქვს დაარსებული სტუდია – Pragmatika, რომელსაც ამუშავებს პროექტების ბაზაზე (part time).
ბოლო 5 წლის განმავლობაში საკმაოდ წარმატებით მოღვაწეოს დიზაინის მიმართულებით და უმუშავია ძალიან ბევრ პროექტზე, მათ შორის ისეთ პროექტებზე, როგორებიცაა: ფრანკფურტის წიგნის ფესტივალი
მაშო ნარტყოშვილი
2014 წლიდან არის გრაფიკული დიზაინერი. 2017-2019 წლებში მუშაობდა საკომუნიკაციო სააგენტო Holmes & Watson-ში. 2019 წელს შეუერთდა Windfor’s Tbilisi-ს გუნდს Senior Graphic Designer-ის პოზიციაზე. ძირითადად მუშაობს ლოგოს, ბრენდინგის და არტ დაირექშენის მიმართულებით.
Windfor’s-ის გუნდთან ერთად, ნამუშევარი აქვს ისეთ ბრენდებთან, როგორიც არის: TBC, Ad Black Sea, Askaneli, Dze Georgian Project, Tera Bank, GPI Holding, Europebet, McDonalds Georgia, ქარავანი და ა.შ.
დამოუკიდებლად მუშაობისას შექმნა Jekuna-ს და Top The Shaker-ის ბრენდის იდენტობები, ხოლო პარტნიორთან და დიზაინ მეწყვილესთან ერთად Hammock Magazine-ს ახალი ლოგო და ვიზუალური იდენტობა. ასევე, გუნდთან ერთად შეიმუშავა საქართველოს ჟურნალისტური ეთიკის ქარტიის რებრენდინგი, Bambussa-ს ბრენდინგი და ა.შ.
პრაქტიკული სამუშაო
პრაქტიკული სამუშაო
პრაქტიკული სამუშაო