კურსის განმავლობაში გაიგებ, როგორუნდა შექმნასოციალური მედიის სტრატეგია, როგორუნდა დაწეროკონკურენტუნარიანი კონტენტისხვადასხვა პლატფორმებისთვის, როგორ წარმართო Facebook-სა და Instagram-ზე სწორი მარკეტინგული კამპანიები. კურსის მანძილზე მენტორი განიხილავს ისეთ საკითხებს, როგორიც არის: კონტენტ მენეჯმენტი, ქომუნითი მენჯემენტი, Business Manager, Facebook Pixel, თარგეთირება და სხვა.
ამ ყველაფრის დახმარებით შენ დამოუკიდებლად შეძლებ, რომ შეიმუშაო საკომუნიკაციო და სარეკლამო სტრატეგია. გაიგებ, როგორ უნდა გაზარდო ბიზნესი სოციალური მედიის დახმარებით.
კურსის მენტორები
ნუცა ბერუჩაშვილი
სოციალური მედიის კონტენტ მენეჯერი
სფეროსთან პირველი შეხება 2018 წელს ჰქონდა. სწავლობდა საქართველოს ტექნიკურ უნივერსიტეტში, საზოგადოებასთან ურთიერთობების განხრით. მაგისტრატურაზე სწავლა თბილისის სახელმწიფო უნივერსიტეტში განაგრძო, მედია ფსიქოლოგიისა და კომუნიკაციების განხრით (ინგლისურენოვანი პროგრამა). შემდეგი ეტაპი იყო თავისუფალი უნივერსიტეტი (CBA). ბოლოს კი სოციალური მედიისა და ციფრული მარკეტინგის კურსები.
მუშაობდა ლიბერთი ბანკში, სოციალური მედიის მენეჯერის პოზიციაზე. მართავდა პირველი ონლაინ კატალოგის www.onoff.ge-ის სოციალურ მედიას.
ამჟამად მუშაობს კომპანია Making Science Sweeft -ში სოციალური მედიის კონტენტ მენეჯერად.
მარკეტინგის მიმართულებით მრავალმხრივი გამოცდილება აქვს. ელექტრონულ კომერციაში მუშაობა მისთვის განსაკუთრებით საინტერესო და მრავლისმომცველია.
უმუშავია შემდეგი კომპანიებისთვის: 4 finance, Vivus.ge, BLB, Silk Factory Studio, HS consulting და ა.შ.
სოციალური მედიის კურსის სილაბუსი
Workshop 1
სოციალური მედიის მნიშვნელობა
სოციალური მედიის ტერმინების მიმოხილვა და პლატფორმების გაცნობა/სტატისტიკა
სოციალური მედია საქართველოში
სოციალურ მედიაში არსებული პოზიციები და მათი აღწერა
Workshop 2
კონტენტის ტიპები სხვადასხვა პლატფორმაზე
კონტენტის ფორმატების განხილვა
Facebook Content Lines
მომხმარებლის ინსაითი
კონტენტ ლაინების აღწერა და მნიშვნელობა
ვორქშოფი – ქონტენთ ლაინების შექმნა კონკრეტული ბრენდისთვის
კონტენტის თაიმლაინის შექმნა
Workshop 3
TikTok – Linkedin – Instagram
საკომუნიკაციო ენის შერჩევა; ქოფირაითინგის მაგალითები;
ბრენდის გაანალიზება: ოქროს წრე (Golden Circle)
ბრენდის არქეტიპები
Workshop 4
სამიზნე აუდიტორიის ცოდნის მნიშვნელობა
User Persona
სწორი საკომუნიკაციო კამპანიები სეგმენტის მიხედვით
Workshop 5
ბიზნეს ფეიჯის შექმნა და მართვა (Facebook; IG; Linkedin)
Facebook page insights
პრაქტიკული დავალება
Workshop 6
Meta Business Suite გაცნობა, მნიშვნელობა, აღწერა;
Targeting – როგორ მივმართოთ ჩვენი რეკლამა სასურველი სეგმენტისკენ;
სარეკლამო მიზნები და მათი აღწერა;
რომელი კამპანია რა მიზნისთვის გამოიყენება;
კამპანიის აწყობა სარეკლამო მიზნით/პრაქტიკული სამუშაო
Workshop 7
User Funnel Management
რას ნიშნავს და რა შეიძლება იყოს KPI და რატომ არის მნიშვნელოვანი;