fbpx

SEO / SEM-ის კურსი

კურსის აღწერა

კურსის განმავლობაში ისწავლი, როგორ გაიყვანო ნებისმიერი ვებგვერდი საძიებო სისტემის წამყვან პოზიციებზე. გაეცნობი ყველა იმ სტრატეგიას, რომლებსაც თანამედროვე SEO-ს სპეციალისტები იყენებენ. გაიგებ, როგორ უნდა გამოიყენო საკვანძო სიტყვები ისე, რომ ვებგვერდზე ვიზიტორთან რაოდენობა გაზარდო.

კურსის დასრულების შემდეგ დამოუკიდებლად შეძლებ, რომ დაგეგმო მარკეტინგული სტრატეგიები Google-ში მოწინავე პოზიციის დასაკავებლად.

კურსის მენტორები

დიმიტრი ჭიჭინაძე 

,,ჩემი მიზანია, შევქმნა მეტი პროფესიონალი ქართულ ციფრულ სამყაროში და SEO ინდუსტრიაში.“

კონკრეტულად SEO-სადმი ინტერესი 2019 წელს გაუჩნდა. 2013-2015 წლებში მუშაობდა Football Insider-ში ჯერ სოციალური მედიის მენეჯერის, შემდეგ კი პროექტის ხელმძღვანელის პოზიციაზე.

2019 წელს დაასრულა ილიას სახელმწიფო უნივერსიტეტი, ბიზნესის ადმინისტრირების მიმართულებით. მაგისტრატურაზე იმავე განხრით განაგრძო სწავლა.

ამჟამად Making Science • Sweeft-ის Senior SEO სპეციალისტია. არის MyDataNinja-ს ციფრული მარკეტინგის გუნდის წევრი. მუშაობს რამდენიმე ქართულ და საერთაშორისო პროექტზე.

უმუშავია შემდეგ კომპანიებთან: Finpanda, Citrus.ge, Fanebi.Com, Football Insider, The Redmen და ა.შ.

ელენე ბიბილეიშვილი

ციფრული მარკეტინგის სპეციალისტი

,,ჩემი მიზანია, სტუდენტებმა დეტალურად შეისწავლონ ციფრული მარკეტინგის ძირითადი პრინციპები და დაეუფლონ იმ უნარებს, რომელთა საშუალებით მარტივად შეძლებენ ციფრულ ეკოსისტემაში მოღვაწეობას.”

ბავშვობიდან აინტერესებდა მარკეტინგი. სურდა, რომ საკუთარი პროფესია ამ სფეროსთან დაეკავშირებინა. სკოლის დამთავრების შემდეგ დაიწყო ამ მიმართულებით სწავლა GIPA-ს უნივერსიტეტში. შემდეგ კი სწავლა განაგრძო საფრანგეთში, ლილის უნივერსიტეტში. 

ამ პერიოდში აქტიურად მუშაობდა ნაშრომებზე: “ციფრული მარკეტინგის როლი თანამედროვე საზოგადოების განვითარებაში” და “რეკლამის ენობრივი სტრუქტურა ფსიქოლინგვისტური ასპექტებით”.

სამუშაო გამოცდილება დაიწყო ერთ-ერთ საავტომობილო სტარტაპში სტაჟიორის პოზიციაზე ციფრული მარკეტინგის მიმართულებით. ამის შემდეგ გადაინაცვლა კომპანია “რეფორმერში” ციფრული მარკეტინგის ხელმძღვანელის პოზიციაზე. პარალელურად მუშაობდა ფრილანსერად.

2021 წელს შეუერთდა LC Tbilisi-ს გუნდს, ციფრული მარკეტინგის ხელმძღვანელის პოზიციაზე. 2022 წელს კი მართავდა “სუფთა სახლის” ციფრული მარკეტინგის გუნდს ელექტრონული კომერციის მიმართულებით. 

ამჟამად არის #1 ქართული ციფრული მარკეტინგული პლატფორმის – Ad Summit-ის CEO და თანადამფუძნებელი, იკავებს Senior Digital Marketing Specialist-ის პოზიციას Noxtton-ში და არის Digital Marketing Lead-ი შემდეგ კომპანიებში: Hapttic, Kettari, CASE.  

ფლობს სერტიფიკატებს: Analytics Mania: Data Marketing & Analytics, SEM Academy: Search Engine Marketing, Google: Data Analytics, Display & Video Marketing, PPC Advertising, Senior Ads: Programmatic Advertising.

მეხუთე წელია, რაც აქტიურად მუშაობს, როგორც ციფრული მარკეტერი. ამ პერიოდის განმავლობაში უმუშავია ისეთ პროექტებზე, როგორიც არის: 

Adjara Group, USAID, სუფთა სახლი, Lopota Lake Resort & Spa, Reformer, LC Tbilisi, Hapttic, Noxtton, Tsinandali Festival, Radisson Group, Red Cross, ნატახტარი, ACI და სხვა.

რა არის SEO?

https://www.youtube.com/watch?v=46GC65oNd9A

SEO / SEM-ის კურსის სილაბუსი

Workshop 1

 შესავალი

  • რა არის SEO?
  • SEO-ს მიმართულებები
  • Როგორ მუშაობს SEO?
  • რატომ არის SEO მნიშვნელოვანი ბიზნესისათვის?
  • SEO და E-commerce
  • WordPress, Shopify 
  • White Hat, Black Hat, Gray Hat SEO
  • SEO ჯარიმები 
  • საუკეთესო ბლოგები SEO სპეციალისტებისათვის
  • მსოფლიოს საუკეთესო SEO სპეციალისტები

Workshop 2

 საკვანძო სიტყვები

  • რა არის საკვანძო სიტყვა?
  • Broad Match, Phrase Match, Exact Match, Related საკვანძო სიტყვები
  • Რას ნიშნავს Intent საკვანძო სიტყვებში?
  • Long-tail keywords
  • KD, Volume, CPC
  • Საკვანძო სიტყვის ლოკალიზაცია
  • Keyword-ების პოვნის გზები
  • კონკურენტების ანალიზი
  • როგორ მოვერიდოთ „დასპამვას“

Workshop 3

 ტექნიკური SEO

  • Sitemap & robots.txt
  • Core Web Vitals
  • Plugin-ები
  • URL ოპტიმიზაცია და იერარქია (child pages)
  • Tags
  • SSL და მისი აუცილებლობა
  • საჭირო ხელსაწყოები

 Mobile SEO

  • Mobile SEO-ს მნიშვნელობა
  • Mobile-first index
  • Mobile Friendly Website
  • Mobile SEO vs Desktop SEO
  • ტექნიკური ასპექტები
  • UX
  • Სისწრაფე
  • Mobile SEO – ანალიტიკა

Workshop 4

 კონტენტი

  • Კონტენტის მნიშვნელობა
  • Კონტენტის გეგმა
  • H თეგები
  • როგორ გამოვიყენოთ ქივორდები კონტენტში ბუნებრივად?
  • როგორ შევქმნათ „ბრიფი“
  • რა მოცულობის უნდა იყოს კონტენტი?
  • Snippet-ები
  • ინტერლინკები
  • სურათები
  • FAQ
  • კონტენტის ხელსაწყო (Grammarly)
  • Meta title, Meta description
  • რა არის Google E.E.A.T.?

Workshop 5

 Link Building

  • რა არის ლინკბილდინგი?
  • Ბუნებრივი vs არაბუნებრივი ბექლინკები
  • dofollow და nofollow ბექლინკები
  • sponsored, UGC ბექლინკები
  • DR, DA, UR, Traffic – მნიშვნელობა
  • Როგორ ავარჩიოთ საიტები ბექლინკებისათვის?
  • ბექლინკების უფასოდ მოპოვების გზები
  • Anchor ტექსტები
  • ლინკის სწორი ინტეგრაცია

Workshop 6

 Local SEO, International SEO

  • რა არის Local SEO?
  • სარეიტინგო ფაქტორები
  • Როგორ მუშაობს Google-ის ალგორითმი Local SEO-ში?
  • Ლინკები
  • NAP
  • Კონტენტი
  • Citations
  • შეფასებები
  • Google Business Profile
  • Voice Search
  • რა არის International SEO
  • სარეიტინგო ფაქტორები
  • Subdomain, Subdirectory
  • Hreflang

Workshop 7

 ანალიტიკა

  • Google Seach Console
  • Google Analytics | GA4
  • Ahrefs
  • Semrush
  • ChatGPT და SEO

Workshop 8 

 SEM – შესავალი

  • საძიებო სისტემის მარკეტინგის პრინციპები 
  • SEM vs SEO 
  • SEM მაგალითები
  • Google Ads პლატფორმის მიმოხილვა
  • Keyword-ების ტიპები
  • ნეგატიური ქივორდების მოქმედების პრინციპები 
  • Ranking ფაქტორები 
  • კონვერსიების გაწერა 

Workshop 9

 Search & Display Ads

  • Search Campaign-ის აგება 
  • ბანერული რეკლამები
  • ბანერების სპეციფიკაციები
  • Targeting მეთოდები 
  • Standard Banner Ads vs Responsive Display Ads 
  • დისფლეი რეკლამების აგება 
  • ვიდეო რეკლამირება 
  • YouTube კამპანიების ტიპები

Workshop 10

Video Ads  & Reporting

  • ვიდეო რეკლამების მაგალითები 
  • ვიდეო რეკლამების სპეციფიკაციები
  • ვიდეო კამპანიის აგება 
  • Targeting მეთოდები
  • რეთარგეთირება
  • რეპორტინგი Google Ads-ში