fbpx

SEO / SEM-ის კურსი

კურსის აღწერა

კურსის განმავლობაში ისწავლი, როგორ გაიყვანო ნებისმიერი ვებგვერდი საძიებო სისტემის წამყვან პოზიციებზე. გაეცნობი ყველა იმ სტრატეგიას, რომლებსაც თანამედროვე SEO-ს სპეციალისტები იყენებენ. გაიგებ, როგორ უნდა გამოიყენო საკვანძო სიტყვები ისე, რომ ვებგვერდზე ვიზიტორთან რაოდენობა გაზარდო.

კურსის დასრულების შემდეგ დამოუკიდებლად შეძლებ, რომ დაგეგმო მარკეტინგული სტრატეგიები Google-ში მოწინავე პოზიციის დასაკავებლად.

კურსის მენტორები

დიმიტრი ჭიჭინაძე 

SEO სპეციალისტი

,,ჩემი მიზანია, შევქმნა მეტი პროფესიონალი ქართულ ციფრულ სამყაროში და SEO ინდუსტრიაში.“

კონკრეტულად SEO-სადმი ინტერესი 2019 წელს გაუჩნდა. 2013-2015 წლებში მუშაობდა Football Insider-ში ჯერ სოციალური მედიის მენეჯერის, შემდეგ კი პროექტის ხელმძღვანელის პოზიციაზე.

2019 წელს დაასრულა ილიას სახელმწიფო უნივერსიტეტი, ბიზნესის ადმინისტრირების მიმართულებით. მაგისტრატურაზე იმავე განხრით განაგრძო სწავლა. 

ამჟამად არის Finpanda-ს SEO პროექტის ხელმძღვანელი და Citrus.ge-ს SEO სპეციალისტი.

უმუშავია შემდეგ კომპანიებთან: Finpanda, Citrus.ge, Fanebi.Com, Football Insider, The Redmen და ა.შ.

ელენე ბიბილეიშვილი

ციფრული მარკეტინგის სპეციალისტი

,,ჩემი მიზანია, სტუდენტებმა დეტალურად შეისწავლონ ციფრული მარკეტინგის ძირითადი პრინციპები და დაეუფლონ იმ უნარებს, რომელთა საშუალებით მარტივად შეძლებენ ციფრულ ეკოსისტემაში მოღვაწეობას.”

ბავშვობიდან აინტერესებდა მარკეტინგი. სურდა, რომ საკუთარი პროფესია ამ სფეროსთან დაეკავშირებინა. სკოლის დამთავრების შემდეგ დაიწყო ამ მიმართულებით სწავლა GIPA-ს უნივერსიტეტში. შემდეგ კი სწავლა განაგრძო საფრანგეთში, ლილის უნივერსიტეტში. 

ამ პერიოდში აქტიურად მუშაობდა ნაშრომებზე: “ციფრული მარკეტინგის როლი თანამედროვე საზოგადოების განვითარებაში” და “რეკლამის ენობრივი სტრუქტურა ფსიქოლინგვისტური ასპექტებით”.

სამუშაო გამოცდილება დაიწყო ერთ-ერთ საავტომობილო სტარტაპში სტაჟიორის პოზიციაზე, ციფრული მარკეტინგის მიმართულებით. ამის შემდეგ გადაინაცვლა კომპანია “რეფორმერში” ციფრული მარკეტინგის ხელმძღვანელის პოზიციაზე. პარალელურად მუშაობდა ფრილანსერად.

2021 წელს შეუერთდა LC Tbilisi-ს გუნდს, ციფრული მარკეტინგის ხელმძღვანელის პოზიციას. 2022 წელს კი მართავდა “სუფთა სახლს” ციფრული მარკეტინგის გუნდს ელექტრონული კომერციის მიმართულებით.

ამჟამად არის Senior Digital Marketing Specialist-ი Noxtton-ში და Digital Marketing Lead-ი Hapttic-ში. 

ფლობს შემდეგ სერტიფიკატებს: Analytics Mania: Data Marketing & Analytics, SEM Academy: Search Engine Marketing, Google: Data Analytics, Display & Video Marketing, PPC Advertising, Senior Ads: Programmatic Advertising.

მეხუთე წელია, რაც აქტიურად მუშაობს, როგორც ციფრული მარკეტერი. ამ პერიოდის განმავლობაში უმუშავია ისეთ პროექტებზე, როგორიც არის: 

Adjara Group, USAID, Lopota Lake Resort & Spa, Reformer, LC Tbilisi, Hapttic, Noxtton, Tsinandali Festival, Radisson Group, Red Cross, სუფთა სახლი, ნატახტარი და სხვა.

რა არის SEO?

SEO / SEM-ის კურსის სილაბუსი

Workshop 1 – შესავალი

  • რა არის SEO?
  • რა უნდა იცოდნენ მომავალმა SEO სპეციალისტებმა?
  • რატომ არის SEO მნიშვნელოვანი ბიზნესისათვის?
  • SEO და E-commerce
  • WordPress, Shopify 
  • White Hat, Black Hat, Gray Hat SEO
  • SEO ჯარიმები 
  • საუკეთესო ბლოგები SEO სპეციალისტებისათვის
  • მსოფლიოს საუკეთესო SEO სპეციალისტები

Workshop 2 – საკვანძო სიტყვები

  • რა არის საკვანძო სიტყვა?
  • Broad Match, Phrase Match, Exact Match, Related საკვანძო სიტყვები
  • Long-tail keywords
  • რას ნიშნავს keyword-ის დათარგეთება
  • KD, Volume, CPC
  • რა არის Intent?
  • კონკურენტების ანალიზი
  • როგორ მოვერიდოთ „დასპამვას“

Workshop 3 – ტექნიკური SEO

  • Sitemap & robots.txt
  • Core Web Vitals
  • Plugin-ები
  • URL ოპტიმიზაცია და იერარქია (child pages)
  • Tags
  • SSL და მისი აუცილებლობა
  • საჭირო ხელსაწყო – Ahrefs

Workshop 4 – Mobile SEO

  • Mobile SEO-ს მნიშვნელობა
  • AMP
  • Mobile Friendly Website
  • ტექნიკური ასპექტები
  • UX
  • სისწრაფე

Workshop 5 – კონტენტი

  • Content plan
  • კონტენტის საუკეთესო სტრუქტურა
  • H1, H2, H3 თეგები
  • როგორ გამოვიყენოთ ქივორდები კონტენტში ბუნებრივად
  • როგორ შევქმნათ „ბრიფი“
  • რა მოცულობის უნდა იყოს კონტენტი?
  • Snippet-ები
  • ინტერლინკები
  • სურათები
  • FAQ
  • კონტენტის ხელსაწყო (Grammarly)
  • Meta title, Meta description
  • რა არის Google E.A.T.?

Workshop 6 – Link Building

  • რა არის ლინკბილდინგი?
  • Nofollow, dofollow ლინკები
  • DR, DA, UR, Traffic – მნიშვნელობა
  • საიტების არჩევა Tool-ების გარეშე
  • Anchor ტექსტები
  • ფორუმები და User generated content
  • ლინკის სწორი ინტეგრაცია
  • აუთრიჩი და კარგი საიტების მოძიების ხერხები

Workshop 7 – Local SEO, International SEO

  • რა არის Local SEO
  • სარეიტინგო ფაქტორები
  • ლინკები
  • კონტენტი
  • შეფასებები
  • Google My Business
  • რა არის International SEO
  • სარეიტინგო ფაქტორები
  • Hreflang

Workshop 8 – ანალიტიკა

  • Google Seach Console
  • Google Analytics
  • Ahrefs
  • Semrush

Workshop 9 – Google რეკლამა

  • Google Ads-ის ინტერფეისი
  • Search-ის კამპანიები
  • Advanced სტრატეგიები
  • აპლიკაციის კამპანიები
  • კამპანიების ეფექტური მენეჯმენტი
  • ნეგატიური ქივორდები
  • პრაქტიკული დავალება: სარეკლამო კამპანიის გაშვება

Workshop 10 – Google რეკლამა II ნაწილი

  • Display კამპანიები
  • რემარკეტინგი
  • Youtube კამპანიები
  • რა არის Google Adsense