fbpx

Google Ads & Analytics (SEO/SEM) კურსი

ციფრული ინდუსტრიის აკადემია გთავაზობთ საძიებო სისტემების მარკეტინგის (SEO, Google Ads, Analytics) მაღალ დონეზე შესწავლას თანამედროვე და ინოვაციური მეთოდებით.

თითოეული ტრენინგი ქეისების განხილვას, ვორქშოფებსა და სიმულაციებს მოიცავს. თქვენ თავად დაგეგმავთ და შექმნით სხვადასხვა სტრატეგიებს, რომლებსაც სატესტოდ შექმნილ ვებ-გვერდებზე განახორციელებთ.

კურსის გავლის შემდეგ თქვენ შეძლებთ დამოუკიდებლად დაგეგმოთ საძიებო სისტემების მარკეტინგის სტრატეგიები, სხვადასხვა საკვანძო სიტყვებზე დაყრდნობით Google-ში მოწინავე პოზიციებზე გაიყვანოთ საიტები და გაზარდოთ ვიზიტორების რაოდენობა.

კურსის მიზანია საძიებო სისტემების მარკეტერების მომზადება, რომლებიც აღნიშნულ სფეროში დამოუკიდებლად შეძლებენ ეფექტური მარკეტინგული სტრატეგიების განხორციელებას და სასურველი შედეგების მიღებას.

პროგრამა განკუთვნილია ციფრული მარკეტინგის დარგში მოღვაწე პროფესიონალებისთვის, ბიზნესის მქონე ადამიანებისთვის, სფეროს მომავალი სპეციალისტებისთვის.

სპიკერი

ნიკა ასანიშვილი

ნიკა ასანიშვილი ციფრული მარკეტინგის სფეროში 2014 წლიდან წარმატებით მოღვაწეობს.
ამჟამად დასაქმებულია კომპანია BDO Solutions-ში.

მიღებული აქვს მონაწილეობა 50-ზე მეტ პროექტში, როგორც საქართველოში ისე ამერიკაში, ესპანეთსა და გაერთიანებულ არაბულ ემირატებში.

კომპანიების მცირე ჩამონათვალი: BDO, Borjomi Palace, Bene Exclusive, Radio Ucnobi, აკუსტიკა, Camellia Flowers, Jet Ski Dubai, Drink Nadi Rose Hip Tea, Locksmith Philly..

Google Ads კურსის სილაბუსი

ლექცია 1

რა არის SEO და რა უპირატესობა აქვს მას

  • შესავალი ციფრულ მარკეტინგში
  • საძიებო სისტემების მნიშვნელობა კომპანიებისთვის
  • როგორ მუშაობს გუგლი და სხვა საძიებო სისტემები
  • WordPress CMS-ის საფუძვლევი

პრაქტიკული დავალება: WordPress სატესტო გვერდის შექმნა

10 კითხვიანი ტესტი

ლექცია 2

საკვანძო სიტყვების კვლევა (Keyword Research)

  • საკვანძო სიტყვები და ფრაზები
  • საკვანძო სიტყვების შერჩევის მეთოდები
  • კონტენტის სტრუქტურა
  • კრიტერიუმები
  • Ahrefs keyword tool
  • Semrush keyword tool
  • MOZ – ინსტრუმენტი
  • კონკურენტების ქივორდების ანალიზი

პრაქტიკული დავალება: WordPress სატესტო გვერდის შექმნა. საკვანძო სიტყვების შერჩევა საიტისთვის

10 კითხვიანი ტესტი

ლექცია 3

ტექნიკური SEO – საიტის ოპტიმიზაცია საკვანძო სიტყვებზე

  • ინდექსირებადი საიტი
  • Sitemap.xml, Robots.txt
  • Google Search Console
  • ქივორდების გადანაწილება კონტენტში
  • საიტის სიჩქარე
  • საიტის ტექნიკურად გამართვის საუკეთესო პრაქტიკები
  • გვერდის დასახელება, სათაურები, სურათის თეგები და სხვა.
  • კონკურენტების საიტების შეფასება
  • რა არის Power Page და როგორ შევქმნათ ის

პრაქტიკული დავალება: WordPress-ის პლატფორმაზე ბლოგ პოსტის ტექნიკური გამართვა საკვანძო სიტყვებზე

10 კითხვიანი ტესტი

ლექცია 4

Offsite SEO – ბექლინკები

  • საიტის ავტორიტეტულობა
  • რა არის ბექლინკი (Do follow და No follow ბექლინეკბის გარჩევა)
  • Anchor ტექსტები
  • გუგლის პენალტები
  • საიტის რეპუტაციის ანალიზი
  • კონკურენტების ანალიზი
  • რა არის Local SEO და მისი ოპტიმიზაციის პრინციპები
  • როგორ ავარჩიოთ კარგი ბექლინკები და სად ვიყიდოთ ისინი

პრაქტიკული დავალება: ბექლინკების ანალიზი, კონკურენტების ბექლინკების ანალიზი MOZ ინსტრუმენტით

10 კითხვიანი ტესტი

ლექცია 5

SEO-ს ინსტრუმენტები

  • Search Console
  • Semrush
  • Ahrefs
  • Bright Local
  • MOZ

პრაქტიკული დავალება: SEO ინსტრუმენტების გამოყენების სწავლა

10 კითხვიანი ტესტი

ლექცია 6

ანალიტიკა

  • ანალიტიკის ჩასმა საიტზე
  • კარგი SEO-ს მაჩვენებლები
  • Custom რეპორტები
  • აკვიზიციის დეშბორდი
  • აუდიტორიის დეშბორდი
  • კონტენტის დეშბორდი
  • კონვერსიები და მიზნები

პრაქტიკული დავალება: რეალური საიტის ანალიტიკის განხილვა

10 კითხვიანი ტესტი

ლექცია 7

გუგლის რეკლამა

  • Google Ads-ის ინტერფეისი
  • Search-ის კამპანიები
  • Advanced სტრატეგიები
  • აპლიკაციის კამპანიები
  • კამპანიების ეფექტური მენეჯმენტი
  • ნეგატიური ქივორდები

პრაქტიკული დავალება: სარეკლამო კამპანიის გაშვება

10 კითხვიანი ტესტი

ლექცია 8

გუგლის რეკლამა II ნაწილი

  • Display კამპანიები
  • რემარკეტინგი
  • Youtube კამპანიები
  • რა არის Google Adsense

პრაქტიკული დავალება: სარეკლამო კამპანიის გაშვება

10 კითხვიანი ტესტი