fbpx

Google Ads & Analytics (SEO/SEM) კურსის მენტორები

გიორგი მიხელიძე

2018 წლიდან მუშაობს Digital Marketing-ის მიმართულებით, SEO-ს სფეროში კი Affiliate Marketingის განხრით.

ამჟამად დასაქმებულია FM LLC-ში, უფროსი SEO სპეციალისტიც პოზიციაზე. მონაწილეობა მიუღია 30-ზე მეტ პროექტში.

გიორგი ნორაკიძე

2015 წლიდან მუშაობს ციფრული მარკეტინგის მიმართულებით. კარიერის განმავლობაში მონაწილეობა მიუღია არაერთ პროექტში, როგორც ქართულ, ასევე უცხოურ ბაზარზე.

მათ შორის:

-TBC Projects: TBC Mobilebank; Ertguli; TBC Payments.

-G-Media Projects: York Towers; Abersy Travel; Bivili.

-Owl Group Projects: GeoLab; Barbarestan; Neos Georgia; DevFest; Travel Guide; Local Trusted Locksmith

-Freelance Projects: Tbilisi Pavilion; Gusto; Y.O.L.O.; Club22; Assa Hall; Piano Bar; Bramble; Guinness; Kalakuri; Engraver; BF Tbilisi; BF Express; Wine Garden

Google Ads & Analytics (SEO/SEM) კურსი

ციფრული ინდუსტრიის აკადემია გთავაზობთ საძიებო სისტემების მარკეტინგის (SEO, Google Ads, Analytics) მაღალ დონეზე შესწავლას თანამედროვე და ინოვაციური მეთოდებით.

თითოეული ტრენინგი ქეისების განხილვას, ვორქშოფებსა და სიმულაციებს მოიცავს. თქვენ თავად დაგეგმავთ და შექმნით სხვადასხვა სტრატეგიებს, რომლებსაც სატესტოდ შექმნილ ვებ-გვერდებზე განახორციელებთ.

კურსის გავლის შემდეგ თქვენ შეძლებთ დამოუკიდებლად დაგეგმოთ საძიებო სისტემების მარკეტინგის სტრატეგიები, სხვადასხვა საკვანძო სიტყვებზე დაყრდნობით Google-ში მოწინავე პოზიციებზე გაიყვანოთ საიტები და გაზარდოთ ვიზიტორების რაოდენობა.

კურსის მიზანია საძიებო სისტემების მარკეტერების მომზადება, რომლებიც აღნიშნულ სფეროში დამოუკიდებლად შეძლებენ ეფექტური მარკეტინგული სტრატეგიების განხორციელებას და სასურველი შედეგების მიღებას.

პროგრამა განკუთვნილია ციფრული მარკეტინგის დარგში მოღვაწე პროფესიონალებისთვის, ბიზნესის მქონე ადამიანებისთვის, სფეროს მომავალი სპეციალისტებისთვის.

 

Google Ads & Analytics (SEO/SEM)-ის კურსის სილაბუსი

Workshop 1 – შესავალი

  • რა არის SEO?
  • რატომ არის SEO მნიშვნელოვანი ბიზნესისთვის?
  • WordPress, Shopify თუ Custom – რომელი CMS არის საუკეთესო?
  • საუკეთესო ბლოგები SEO სპეციალისტებისთვის
  • Moz Blog
  • Ahrefs Blog
  • Searchengineland
  • White Hat – Gray Hat – Black Hat SEO ტიპები – სხვაობები
  • გამოსადეგი Extensions (Ubersuggest, Moz, NoFollow)

Workshop 2 – საკვანძო სიტყვები

  • რა არის საკვანძო სიტყვა?
  • Phrase match – no match – direct match – longtail ქივორდები – სხვაობები
  • რას ნიშნავს ქივორდის დათარგეთება
  • საუკეთესო ხელსაწყოები – Ahrefs – Semrush – Google
  • რას ნიშნავს KD, Volume, CPC, ლოკალიზაცია
  • როგორ მოვერიდოთ “დასპამვას”

Workshop 3 – ტექნიკური SEO

  • Sitemap & Robots.txt
  • CWV (Core Web Vitals) ოპტიმიზაცია
  • Plugin-ები და მათი ბესთ ფრაქთისები
  • URL ოპტიმიზაცია და იერარქია (child pages)
  • Tag-ები
  • SSL და მისი აუცილებლობა
  • AMP – რა არის და როგორ გამოვიყენოთ

Workshop 4 – კონტენტი

  • რა არის Content Plan და როგორ იქმნება
  • კონტენტის საუკეთესო სტრუქტურა (Listicles, Step-by-Step)
  • როგორ გამოვიყენოთ ქივორდები კონტენტში ბუნებრივად
  • როგორ შევქმნათ “ბრიფი”
  • კონტენტის Snippet-ოპტიმიზაცია
  • CTA-ს ჩასმის საუკეთესო ხერხები
  • ინტერლინკები
  • სურათები
  • ცხრილები
  • მაგიდები
  • FAQ
  • კონტენტის ხელსაწყოები (Grammarly, Copywritely)
  • Meta Title და Description – საუკეთესო ოპტიმიზაცია

Workshop 5 – Link Building

  • რა არის ლინკბილდინგი
  • No Follow და Do Follow ლინკები – სხვაობა და მნიშვნელობა
  • DR, DA, UR, Traffic და Geo მნიშვნელობა
  • საიტების არჩევა Tool-ების გარეშე (გაყიდულობის შეფასება)
  • Anchor ტექსტების შერჩევა
  • ფორუმები და “user generated content” საიტები (Reddit, YouTube, Medium, Quora)
  • ლინკის სწორი ინტეგრაცია
  • აუთრიჩი და კარგი საიტების მოძიების ხერხები

Workshop 6 – ანალიტიკა

  • GSC – Google Search Console
  • GA – Google Analytics

Workshop 7 – Google რეკლამა

  • Google Ads-ის ინტერფეისი
  • Search-ის კამპანიები
  • Advanced სტრატეგიები
  • აპლიკაციის კამპანიები
  • კამპანიების ეფექტური მენეჯმენტი
  • ნეგატიური ქივორდები

პრაქტიკული დავალება: სარეკლამო კამპანიის გაშვება

Workshop 8Google რეკლამა II ნაწილი

  • Display კამპანიები
  • რემარკეტინგი
  • Youtube კამპანიები
  • რა არის Google Adsense

პრაქტიკული დავალება: სარეკლამო კამპანიის გაშვება