fbpx

Google Ads & Analytics (SEO/SEM) კურსი

Google Ads & Analytics (SEO/SEM) კურსის აღწერა

ციფრული ინდუსტრიის აკადემია გთავაზობთ საძიებო სისტემების მარკეტინგის (SEO, Google Ads, Analytics) მაღალ დონეზე შესწავლას თანამედროვე და ინოვაციური მეთოდებით.

თითოეული ტრენინგი ქეისების განხილვას, ვორქშოფებსა და სიმულაციებს მოიცავს. თქვენ თავად დაგეგმავთ და შექმნით სხვადასხვა სტრატეგიებს, რომლებსაც სატესტოდ შექმნილ ვებ-გვერდებზე განახორციელებთ.

კურსის გავლის შემდეგ თქვენ შეძლებთ დამოუკიდებლად დაგეგმოთ საძიებო სისტემების მარკეტინგის სტრატეგიები, სხვადასხვა საკვანძო სიტყვებზე დაყრდნობით Google-ში მოწინავე პოზიციებზე გაიყვანოთ საიტები და გაზარდოთ ვიზიტორების რაოდენობა.

კურსის მიზანია საძიებო სისტემების მარკეტერების მომზადება, რომლებიც აღნიშნულ სფეროში დამოუკიდებლად შეძლებენ ეფექტური მარკეტინგული სტრატეგიების გახორციელებას და სასურველი შედეგების მიღებას.

პროგრამა განკუთვნილია ციფრული მარკეტინგის დარგში მოღვაწე პროფესიონალებისთვის, ბიზნესის მქონე ადამიანებისთვის, სფეროს მომავალი სპეციალისტებისთვის.

Google Ads & Analytics (SEO/SEM) კურსის მენტორები

დიმიტრი ჭიჭინაძე

2015 წლიდან არის ციფრულ მარკეტინგში. მისი საქმიანობა მოიცავს: SEO, SMM, Advertising. ამჟამად მუშაობს შემდეგ კომპანიებში: AppsCorp, Citrus.ge, HNC Media Group, Fanebi.Com.

უმუშავია, როგორ ქართულ ისე საერთაშორისო პროექტებზე შემდეგ ბრენდებთან: Finpanda, Football Insider, Fanebi.Com, Citrus.ge, HNC Media Group და სხვა.

გიორგი კალანდია

2014 წლიდან მუშაობს ციფრული მარკეტინგის მიმართულებით. სამ წელზე მეტია, რაც დასაქმებულია Unix Development – ში და  მეამაში.

უმუშავია ისეთი კომპანიებისთვის როგორიცაა: ნორდიკი, მოლფედი, მაიჰაბი, იუნიქსი, მეამა, ბეთლაივ კლუბი, Touch Digital Summit, On.ge, ბარამი, ჰუალინგი, ოკტოპუს ფიტნესი.

Google Ads & Analytics (SEO/SEM)-ის კურსის სილაბუსი

Workshop 1 – შესავალი

● რა არის SEO?
● რატომ არის SEO მნიშვნელოვანი ბიზნესისთვის?
● WordPress, Shopify თუ Custom – რომელი CMS არის საუკეთესო?
● საუკეთესო ბლოგები SEO სპეციალისტებისთვის: Semrush Blog, Ahrefs Blog, SEJ
● მსოფლიოს საუკეთესო SEO სპეციალისტები
● White Hat – Gray Hat – Black Hat SEO ტიპები – სხვაობები
● SEO ჯარიმები და მისი ტიპები

Workshop 2 – საკვანძო სიტყვები

● რა არის საკვანძო სიტყვა?
● Broad Match – Phrase Match –– Exact Match – Related – Longtail ქივორდები –
სხვაობები
● რას ნიშნავს ქივორდის დათარგეთება
● რას ნიშნავს KD, Volume, CPC, Intent, ლოკალიზაცია
● საუკეთესო ხელსაწყოები – Ahrefs – Semrush
● კონკურენტების ანალიზი
● როგორ მოვერიდოთ “დასპამვას”

Workshop 3 – ტექნიკური SEO

● Sitemap & Robots.txt
● CWV (Core Web Vitals) ოპტიმიზაცია
● Plugin-ები და მათი ბესთ ფრაქთისები
● URL ოპტიმიზაცია და იერარქია (child pages)
● Tag-ები
● SSL და მისი აუცილებლობა
● AMP – რა არის და როგორ გამოვიყენოთ
● Mobile Friendly Website
● საჭირო ხელსაწყო – Ahrefs

Workshop 4 – კონტენტი

● რა არის Content Plan და როგორ იქმნება
● კონტენტის საუკეთესო სტრუქტურა
● H1, H2, H3 თეგები
● როგორ გამოვიყენოთ ქივორდები კონტენტში ბუნებრივად
● როგორ შევქმნათ “ბრიფი”
● რა მოცულობის უნდა იყოს კონტენტი?
● კონტენტის Snippet-ოპტიმიზაცია
● ინტერლინკები
● სურათები
● FAQ
● კონტენტის ხელსაწყოები (Grammarly)
● Meta Title და Description – საუკეთესო ოპტიმიზაცია
● რა არის Google E.A.T.

Workshop 5 – Link Building

● რა არის ლინკბილდინგი
● No Follow და Do Follow ლინკები – სხვაობა და მნიშვნელობა
● DR, DA, UR, Traffic – მნიშვნელობა
● საიტების არჩევა Tool-ების გარეშე
● Anchor ტექსტების შერჩევა
● ფორუმები და “user generated content” საიტები (Reddit, YouTube, Medium, Quora)
● ლინკის სწორი ინტეგრაცია
● აუთრიჩი და კარგი საიტების მოძიების ხერხები

Workshop 6 – ანალიტიკა

● GSC – Google Search Console
● GA – Google Analytics
● Ahrefs
● Semrush

Workshop 7 – Google რეკლამა

  • Google Ads-ის ინტერფეისი
  • Search-ის კამპანიები
  • Advanced სტრატეგიები
  • აპლიკაციის კამპანიები
  • კამპანიების ეფექტური მენეჯმენტი
  • ნეგატიური ქივორდები

პრაქტიკული დავალებასარეკლამო კამპანიის გაშვება

Workshop 8 – Google რეკლამა II ნაწილი

  • Display კამპანიები
  • რემარკეტინგი
  • Youtube კამპანიები
  • რა არის Google Adsense

პრაქტიკული დავალებასარეკლამო კამპანიის გაშვება