fbpx

ქოფირაითინგი

ქოფირაითინგის კურსის სპიკერები

გიორგი ქუცა რუხაძე

კრეატიული სააგენტო HOLMES&WATSON-ის უფროსი ქოფირაითერი. სხვადასხვა პერიოდში მუშაობდა სატელევიზიო გადაცემებზე, საარჩევნო კამპანიებზე, საქველმოქმედო პროექტებზე და სხვა ღონისძიებებზე.

2014 წლიდან დღემდე HOLMES&WATSON-ში იმუშავა 100-ზე მეტი ბრენდის 500-ზე მეტ კამპანიაზე. მათ შორის თიბისი ბანკი, ევროპაბეთი, ელიტ ელექტრონიქსი, კულტურის სამინისტრო, აისი, ბილაინი და სხვა.

ნინჩო ბალანჩივაძე

ქოფირაითერი

2017-დან 2020 წლამდე იყო კრეატიული ციფრული სააგენტო LEAVINGSTONE-ის ქოფირაითერი. სანამ კრეატიულ ინდუსტრიაში აღმოჩნდებოდა, ჟურნალისტიკაზე სწავლობდა და ამ განხრით ტელევიზიასა და ბეჭდურ მედიაში მუშაობდა. ლივინგსტონში, წერის სიყვარულმა და მოზღვავებულმა იდეებმა მიიყვანა.

კრეატიულ სააგენტოში გატარებული წლების განმავლობაში, სოციალურ მედიაში სხვადასხვა ბრენდის იმიჯის შექმნაზე მუშაობდა, მათ შორის: თბილისი გარდენსზე, ტერაბანკსა და ტერა ბოტინზე. გარდა ამისა, ჩართული იყო კამპანიების შექმნის პროცესში და კრეატიულ კონკურსებშიც იღებდა მონაწილეობას.

ამ ეტაპზე, ახალი პროფესიული ინტერესებიც გაუჩნდა, თუმცა ქოფირაითინგის მიტოვებას არ აპირებს და დაგროვებულ გამოცდილებას ქოფირაითინგით დაინტერესებულ ადამიანებს გაუზიარებს.

კურსის აღწერა

სასწავლო კურსის მიზანია სტუდენტებმა შეძლონ სარეკლამო და არამარტო სარეკლამო ტექსტზე სრულფასოვანი მუშაობა და მათი აღქმა. ქოფირაითინგის კურსის გავლის შემდეგ, სტუდენტები შეძლებენ სცენარის, სლოგანის, სტატიების და სხვა სახის ტექსტების ლაკონურად, გამართულად წერას. პერსონაჟის შექმნას. მესიჯზე და ვოისოვერზე მუშაობას.

კურსის სილაბუსი

ლექცია 1

  • ქოფირაითინგის წარსული
  • მარკეტინგის ქაფში დაბადებული პროფესია
  • ქოფირაითერები — ბრენდის მშენებლები
  • ბუმბერაზი კლასიკოსების (ბრენდების) ფილოსოფიის და მესიჯების განხილვა
  • პრაქტიკული სავარჯიშო — პეწიანი მესიჯები
  • დავალება — ნაწარმოები ერთ აბზაცად

ლექცია 2

  • ბრენდის იმიჯის მშენებლობა და ქოფირაითინგი სოციალურ მედიაში
  • სწორი კომუნიკაციის 90:60:90
  • დიზაინერის ტყავში გახვეული ქოფირაითერი
  • ხისტი რჩევები — რა მუშაობს სოციალურ მედიაში?
  • ტრენდები სოციალურ მედიაში 
  • რაზე დნება მომხმარებლის გაყინული გული — მაგალითები საქართველოდან
  • ქოფირაითერის Starter pack — შეჯამება
  • კავშირების სავარჯიშო
  • დავალება — გვერდების ანალიზი

ლექცია 3

  • როდესაც კრეატიულობა ხდება პროფესია
  • ქოფირაითერი — იდეების გამომგონებელი
  • რისთვის იქმნება იდეები — საუბარი კამპანიებზე
  • კამპანიის ანატომია
  • ვირუსული კამპანიები — როგორ შევქმნათ ხმაური ბიუჯეტის გარეშე
  • კამპანიების განხილვა
  • დავალება

ლექცია 4

  • კლიენტის ბრიფი და მისი მნიშვნელობა
  • ბრიფი ქართულ რეალობაში
  • ბრიფის სტრუქტურა იდეალურ სამყაროში
  • რა არის ინსაითი და სად ვეძებოთ ის?
  • პრაქტიკული სამუშაო — ბრიფის დამუშავება
  • დავალება — ინსაითების ამოღება ბრიფიდან

ლექცია 5

  • ინსაითების განხილვა-დამუშავება
  • რა თვისება უნდა გამოიმუშავოს ქოფირაითერმა?
  • როგორ მოდის იდეები?
  • როგორ გავიტანოთ ჩვენი იდეები კლიენტებთან?
  • საერთაშორისო კრეატიულ ფესტივალებზე გამარჯვებული ქეისების განხილვა
  • დავალება — იდეების მოფიქრება მოცემულ ბრიფზე

ლექცია 6

  • სტუდენტების მიერ ნაფიქრი იდეების განხილვა-დამუშავება
  • პრაქტიკული სავარჯიშო — იდეების გაშლა
  • კრეატიული პოსტერი — როგორი უნდა იყოს იდეალური პრინტი?
  • შემოქმედებითი წვა — პრინტზე მუშაობის პროცესი
  • პრინტების მიმოხილვა
  • პრაქტიკული სავარჯიშო — ანალოგიები
  • დავალება: პრინტის შექმნა დიზაინერ მეწყვილესთან ერთად

ლექცია 7

  • პრინტების წარდგენა
  • დისკუსია — ნამუშევრების რელევანტურობა ბრიფთან
  • პრაქტიკული სავარჯიშო — პრინტების შეფასება ქულებით
  • დაბრიფვა საგამოცდოდ
  • ემოციური ქოუჩინგი გამოცდის წინ

ლექცია 8

ფინალური გამოცდა

  • ფინალური გამოცდა
  • პრინტების გამოფენა აკადემიაში