სასწავლო კურსის მიზანია სტუდენტებმა შეძლონ სარეკლამო და არამარტო სარეკლამო ტექსტზე სრულფასოვანი მუშაობა და მათი აღქმა. ქოფირაითინგის კურსის გავლის შემდეგ, სტუდენტები შეძლებენ სცენარის, სლოგანის, სტატიების და სხვა სახის ტექსტების ლაკონურად, გამართულად წერას. პერსონაჟის შექმნას. მესიჯზე და ვოისოვერზე მუშაობას.
ნინჩო ბალანჩივაძე
2017 წლიდან კრეატიული ციფრული სააგენტო LEAVINGSTONE-ის ქოფირაითერია. სანამ კრეატიულ ინდუსტრიაში აღმოჩნდებოდა, ჟურნალისტი იყო და ლივინგსტონში წერის უნარისა და მოზღვავებული იდეების დამსახურებით აღმოჩნდა.
წლების განმავლობაში, სოციალურ მედიაში სხვადასხვა ბრენდის იმიჯის შექმნაზე მუშაობდა, მათ შორის: თბილისი გარდენსზე, ტერაბანკსა და ტერა ბოტინზე. გარდა ამისა, ჩართული იყო კამპანიების შექმნის პროცესში და ხშირად, კრეატიულ კონკურსებშიც მონაწილეობდა.
ამ ეტაპზე, ახალი პროფესიული გამოწვევებისთვის ემზადება, თუმცა ქოფირაითინგის მიტოვებას არ აპირებს და დაგროვებულ გამოცდილებას სხვებს გაუზიარებს.
გიორგი ქუცა რუხაძე
კრეატიული სააგენტო HOLMES&WATSON-ის უფროსი ქოფირაითერი. სხვადასხვა პერიოდში მუშაობდა სატელევიზიო გადაცემებზე, საარჩევნო კამპანიებზე, საქველმოქმედო პროექტებზე და სხვა ღონისძიებებზე.
2014 წლიდან დღემდე HOLMES&WATSON-ში იმუშავა 100-ზე მეტი ბრენდის 500-ზე მეტ კამპანიაზე. მათ შორის თიბისი ბანკი, ევროპაბეთი,ელიტ ელექტრონიქსი, კულტურის სამინისტრო, აისი, ბილაინი და სხვა.
ფინალური გამოცდა