fbpx

ქოფირაითინგი

ქოფირაითინგის კურსის სპიკერები

გიორგი ქუცა რუხაძე

კრეატიული სააგენტო HOLMES&WATSON-ის უფროსი ქოფირაითერი. სხვადასხვა პერიოდში მუშაობდა სატელევიზიო გადაცემებზე, საარჩევნო კამპანიებზე, საქველმოქმედო პროექტებზე და სხვა ღონისძიებებზე.

2014 წლიდან დღემდე HOLMES&WATSON-ში იმუშავა 100-ზე მეტი ბრენდის 500-ზე მეტ კამპანიაზე. მათ შორის თიბისი ბანკი, ევროპაბეთი, ელიტ ელექტრონიქსი, კულტურის სამინისტრო, აისი, ბილაინი და სხვა.

ნინჩო ბალანჩივაძე

2017-დან 2020 წლამდე იყო კრეატიული ციფრული სააგენტო LEAVINGSTONE-ის ქოფირაითერი. სანამ კრეატიულ ინდუსტრიაში აღმოჩნდებოდა,  ჟურნალისტიკაზე სწავლობდა და ამ განხრით ტელევიზიასა და ბეჭდურ მედიაში მუშაობდა.

ლივინგსტონში, წერის სიყვარულმა და მოზღვავებულმა იდეებმა მიიყვანა. კრეატიულ სააგენტოში გატარებული წლების განმავლობაში სოციალურ მედიაში სხვადასხვა იმიჯის  შექმნაზე მუშაობდა, მათ შორის:

თბილისი გარდენსზე, ტერაბანკსა და ტერა ბოტინზე. გარდა ამისა, ჩართული 
იყო კამპანიების შექმნის პროცესში და  კრეატიულ კონკურსებშიც იღებდა მონაწილეობას.

ამ ეტაპზე, ახალი პროფესიული ინტერესებიც გაუჩნდა, თუმცა ქოფირაითინგის მიტოვებას არ აპირებს და დაგროვებულ გამოცდილებას ქოფირაითინგით დაინტერესებულ ადამიანებს გაუზიარებს.

კურსის აღწერა

სასწავლო კურსის მიზანია სტუდენტებმა შეძლონ სარეკლამო და არამარტო სარეკლამო ტექსტზე სრულფასოვანი მუშაობა და მათი აღქმა. ქოფირაითინგის კურსის გავლის შემდეგ, სტუდენტები შეძლებენ სცენარის, სლოგანის, სტატიების და სხვა სახის ტექსტების ლაკონურად, გამართულად წერას. პერსონაჟის შექმნას. მესიჯზე და ვოისოვერზე მუშაობას.

კურსის სილაბუსი

ლექცია 1

  • დრამატურგია
  • როგორ მოვყვეთ ამბავი საინტერესოდ
  • როგორ განვავითაროთ ისტორია
  • როგორ დავწეროთ სცენარი
  • პრაქტიკული სამუშაო

ლექცია 2

  • პერსონაჟის შექმნა
  • როგორ შევქმნათ მთავარი გმირი
  • როგორ გამოვკვეთოთ მისი ხასიათი
  • როგორ გავხადოთ პერსონაჟის ქცევა ადეკვატური
  • პრაქტიკული სამუშაო

ლექცია 3

  • კადრირების აღწერა
  • როგორ შევუსაბამოთ ფოტოს/ნახატს არსებული ტექსტი
  • როგორ გავაცოცხლოთ დაწერილი სცენარი
  • პრაქტიკული სამუშაო

ლექცია 4

  • ლაკონური ტექსტი
  • როგორ მოვყვეთ ამბავი მოკლედ და გასაგებად
  • როგორ ვწეროთ ო. ჰენრის მსგავსად
  • პრაქტიკული სამუშაო

ლექცია 5

  • კონცეფციის აღწერა
  • როგორ ჩამოვაყალიბოთ მთავარი სათქმელი
  • როგორ ვუპასუხოთ მოცემულ ამოცანას (ბრიფს)
  • როგორ ავსახოთ კონცეფცია რგოლში/კამპანიაში
  • პრაქტიკული სამუშაო

ლექცია 6

  • სათაური / მესიჯი/ ვოისოვერი
  • როგორ დავაინტერესოთ მკითხველი პირველი გვერდიდან
  • როგორ დავაგვირგვინოთ სათქმელი ერთი წინადადებით
  • პრაქტიკული სამუშაო

ლექცია 7

  • ფინალური გამოცდის ბრიფი
  • ფინალური გამოცდის ბრიფის განხილვა
  • სამაგალითო კამპანიების განხილვა

ლექცია 8

  • ფინალური გამოცდა