fbpx

ქოფირაითინგი

სპიკერის შესახებ

გიორგი ქუცა რუხაძე

კრეატიული სააგენტო HOLMES&WATSON-ის უფროსი ქოფირაითერი. სხვადასხვა პერიოდში მუშაობდა სატელევიზიო გადაცემებზე, საარჩევნო კამპანიებზე, საქველმოქმედო პროექტებზე და სხვა ღონისძიებებზე.

2014 წლიდან დღემდე HOLMES&WATSON-ში იმუშავა 100-ზე მეტი ბრენდის 500-ზე მეტ კამპანიაზე. მათ შორის თიბისი ბანკი, ევროპაბეთი, ელიტ ელექტრონიქსი, კულტურის სამინისტრო, აისი, ბილაინი და სხვა.

კურსის აღწერა

სასწავლო კურსის მიზანია სტუდენტებმა შეძლონ სარეკლამო და არამარტო სარეკლამო ტექსტზე სრულფასოვანი მუშაობა და მათი აღქმა. ქოფირაითინგის კურსის გავლის შემდეგ, სტუდენტები შეძლებენ სცენარის, სლოგანის, სტატიების და სხვა სახის ტექსტების ლაკონურად, გამართულად წერას. პერსონაჟის შექმნას. მესიჯზე და ვოისოვერზე მუშაობას.

კურსის სილაბუსი

ლექცია 1

  • საიდან მოდის ქოფირაითინგი;
  • ქოფირაითერის როლი დიდი ბრენდების მშენებლობაში;
  • სად ხვდებიან ბრენდები და მომხმარებლები ერთმანეთს;
  • ქოფირაითერის რაკურსი;
  • ბრენდები სოციალურ მედიაში;

დავალება: წითელქუდას ალტერნატიული სიუჟეტი.

ლექცია 2

  • ბრენდის არქიტექტურა და მისი მშენებლობა;
  • ოქროს წრის მნიშვნელობა ბრენდებისთვის (რატომ? როგორ? რა?);
  • ბრენდის მისია, ანუ, მიზანი?;
  • ბრენდია ადამიანი?!
  • ემოცია, როგორც პროდუქტი;

დავალება: ბრენდის შექმნა ქართული ბაზრისთვის.

ლექცია 3

  • კომუნიკაციის საწყისები;
  • ამბავი იმისა, თუ როგორ იქცევა ამბად დიდი კამპანიები;
  • დასაწყისი is the KING;
  • როგორ შევქმნათ ამბის ეფექტური დასაწყისი;
  • ქალაქური ლეგენდები, ანუ, ეფექტური საზომი;

დავალება: პრობლემის დასმა და კამპანიის პროლოგის და ეპილოგის შექმნა.

ლექცია 4

  • ბრიფის რაობა;
  • როგორ იქმნება იდეალური ბრიფი;
  • ნიშნები იმისა, რომ არსებულ ბრიფს შეუძლია იდეების გენერირებაში ხელი შეგიშალოს;
  • I have an Idea – როგორ მოვარგოთ იდეა დავალებას და მივანიჭოთ მას WOW ეფექტი;

დავალება: ბრიფის მიხედვით დავალების მოფიქრება და მცირე პრეზენტაციის გაკეთება.

ლექცია 5

  • 360-გრადუსიანი კამპანიის სტრუქტურა.
  • რა არის ინსაითი/დაკვირვება.
  • როგორ მოვიფიქროთ Core Idea.
  • იდეის გაშლის გზები ტრადიციულ და არატრადიციულ მედიაში.

ფინალური დავალება: ბრიფის მიხედვით 360-გრადუსიანი კამპანიის შექმნა.

ლექცია 6

  • როგორ დავწეროთ კამპანიის სცენარი.
  • სცენარის სტრუქტურა: კულმინაცია – შესავალი – განვითარება – კულმინაცია – დასკვნა.
  • კადრები, როგორც მომხმარებლებთან შეხების წერტილი.
  • სთორიბორდ არტისტისა და ქოფირაითერის ორკაციანი საძმო.

დავალება: სცენარის მონახაზის შედგენა.

ლექცია 7

  • პრინტი, როგორც მიკრო კამპანია.
  • დიზაინერი & ქოფირაითერი – ორი განსხვევებული გონების ფიქრის პროცესი.
  • ვიზუალური სთორითელინგი.
  • სად მთავრდება იდეა და იწყება დიზაინერის წარმოსახვა.
  • მოკლე ქოფი სიყვარულზე

დავალება: პრინტის შექმნა.

ლექცია 8

  • ფინალური დავალების განხილვა.