fbpx

ქოფირაითინგი

ქოფირაითინგის კურსის აღწერა

სასწავლო კურსის მიზანია სტუდენტებმა შეძლონ სარეკლამო და არამარტო სარეკლამო ტექსტზე სრულფასოვანი მუშაობა და მათი აღქმა. ქოფირაითინგის კურსის გავლის შემდეგ, სტუდენტები შეძლებენ სცენარის, სლოგანის, სტატიების და სხვა სახის ტექსტების ლაკონურად, გამართულად წერას. პერსონაჟის შექმნას. მესიჯზე და ვოისოვერზე მუშაობას.

ქოფირაითინგის კურსის მენტორები

ნინჩო ბალანჩივაძე

2017 წლიდან კრეატიული ციფრული სააგენტო LEAVINGSTONE-ის ქოფირაითერია. სანამ კრეატიულ ინდუსტრიაში აღმოჩნდებოდა, ჟურნალისტი იყო და ლივინგსტონში წერის უნარისა და მოზღვავებული იდეების დამსახურებით აღმოჩნდა.

წლების განმავლობაში, სოციალურ მედიაში სხვადასხვა ბრენდის იმიჯის შექმნაზე მუშაობდა, მათ შორის: თბილისი გარდენსზე, ტერაბანკსა და ტერა ბოტინზე. გარდა ამისა, ჩართული იყო კამპანიების შექმნის პროცესში და ხშირად, კრეატიულ კონკურსებშიც მონაწილეობდა.

ამ ეტაპზე, ახალი პროფესიული გამოწვევებისთვის ემზადება, თუმცა ქოფირაითინგის მიტოვებას არ აპირებს და დაგროვებულ გამოცდილებას სხვებს გაუზიარებს.

გიორგი ქუცა რუხაძე

კრეატიული სააგენტო HOLMES&WATSON-ის უფროსი ქოფირაითერი. სხვადასხვა პერიოდში მუშაობდა სატელევიზიო გადაცემებზე, საარჩევნო კამპანიებზე, საქველმოქმედო პროექტებზე და სხვა ღონისძიებებზე.

2014 წლიდან დღემდე HOLMES&WATSON-ში იმუშავა 100-ზე მეტი ბრენდის 500-ზე მეტ კამპანიაზე. მათ შორის თიბისი ბანკი, ევროპაბეთი,ელიტ ელექტრონიქსი, კულტურის სამინისტრო, აისი, ბილაინი და სხვა.

ქოფირაითინგის კურსის სილაბუსი

Workshop 1

  • დრამატურგია
  • როგორ მოვყვეთ ამბავი საინტერესოდ
  • როგორ განვავითაროთ ისტორია
  • როგორ დავწეროთ სცენარი
  • პრაქტიკული სამუშაო

Workshop 2

  • პერსონაჟის შექმნა
  • როგორ შევქმნათ მთავარი გმირი
  • როგორ გამოვკვეთოთ მისი ხასიათი
  • როგორ გავხადოთ პერსონაჟის ქცევა ადეკვატური
  • პრაქტიკული სამუშაო

Workshop 3

  • კადრირების აღწერა
  • როგორ შევუსაბამოთ ფოტოს/ნახატს არსებული ტექსტი
  • როგორ გავაცოცხლოთ დაწერილი სცენარი
  • პრაქტიკული სამუშაო

Workshop 4

  • ლაკონური ტექსტი
  • როგორ მოვყვეთ ამბავი მოკლედ და გასაგებად
  • როგორ ვწეროთ ო. ჰენრის მსგავსად
  • პრაქტიკული სამუშაო

Workshop 5

  • კონცეფციის აღწერა
  • როგორ ჩამოვაყალიბოთ მთავარი სათქმელი
  • როგორ ვუპასუხოთ მოცემულ ამოცანას (ბრიფს)
  • როგორ ავსახოთ კონცეფცია რგოლში/კამპანიაში
  • პრაქტიკული სამუშაო

Workshop 6

  • სათაური / მესიჯი/ ვოისოვერი
  • როგორ დავაინტერესოთ მკითხველი პირველი გვერდიდან
  • როგორ დავაგვირგვინოთ სათქმელი ერთი წინადადებით
  • პრაქტიკული სამუშაო

Workshop 7

  • ფინალური გამოცდის ბრიფი
  • ფინალური გამოცდის ბრიფის განხილვა
  • სამაგალითო კამპანიების განხილვა

Workshop 8

ფინალური გამოცდა