fbpx

ქოფირაითინგი

https://www.youtube.com/watch?v=E7c87J_QgKI

ქოფირაითინგის კურსის აღწერა

სასწავლო კურსის მიზანია სტუდენტებმა შეძლონ სარეკლამო და არამარტო სარეკლამო ტექსტზე სრულფასოვანი მუშაობა და მათი აღქმა. ქოფირაითინგის კურსის გავლის შემდეგ, სტუდენტები შეძლებენ სცენარის, სლოგანის, სტატიების და სხვა სახის ტექსტების ლაკონურად, გამართულად წერას. პერსონაჟის შექმნას. მესიჯზე და ვოისოვერზე მუშაობას.

ქოფირაითინგის კურსის მენტორები

მარიამ კოღიტო ჩარგაზია

ქოფირაითერი

2016 წლიდან არის მარკეტინგის სფეროში. ამჟამად მუშაობს სააგენტოში Hans & Gruber, როგორცქოფირაითერი და კონტენტ მენეჯერი. ბოლო 1 წლის განმავლობაში კი, Creative Copywriter-ის პოზიციაზე გადაინაცვლა.

სხვა ფრილანს პროექტებთან და წარსულ გამოცდილებასთან ერთად, სააგენტოში არსებულ ყველაპროექტში აქვს მონაწილეობა მიღებული 
(ამ ეტაპისთვის, დაახლოებით 100-მდე). უმუშავია ისეთ ბრენდებთან, როგორიც არის: თბილღვინო, საქართველოს ბანკი, ზუმერი, ვოლტი, მაკდონალდსი, ირაო.

სონია გულაღაშვილი 

2022 წლიდან მაგსმენის კრეატიული დირექტორის პოზიციას იკავებს. ამ პერიოდში საკუთარ გუნდთან ერთად განახორციელა საქართველოს რკინიგზის, საქართველოს ტექნიკური უნივერსიტეტის, დარიანის და სხვა უამრავი ბრენდის პროექტი. 

2016 წლიდან მუშაობს კრეატიულ სააგენტო Leavingstone-ში ქოფირაითერის პოზიციაზე, რომლის დროსაც თანაგუნდელებთან ერთად აღასრულა Visa-ს, Cashback-ის, Liberty-ის, 26 მაისის და ვივაინის კრეატიული კამპანიები. 

ქოფირაითინგის კურსის სილაბუსი


Workshop 1

  • საიდან მოდის ქოფირაითინგი;
  • ქოფირაითერის როლი დიდი ბრენდების მშენებლობაში;
  • ბრენდებისა და მომხმარებლების შეხების წერტილები;
  • ქოფირაითერის რაკურსი;
  • ბრენდები სოციალურ მედიაში;

Workshop 2

  • ბრენდის არქიტექტურა და მისი მშენებლობა;
  • ოქროს წრის მნიშვნელობა ბრენდებისთვის (რატომ? როგორ? რა?);
  • ბრენდის მისია და მიზანი;
  • ბრენდია ადამიანი?!;
  • ემოცია, როგორც პროდუქტი;



  Workshop 3

  • ბრიფის რაობა;
  • როგორ იქმნება იდეალური ბრიფი; 
  • ნიშნები იმისა, რომ არსებულ ბრიფს შეუძლია იდეების გენერირებაში ხელი შეგიშალოს;
  • I have an idea – როგორ მოვარგოთ იდეა დავალებას და მივანიჭოთ მას WOW ეფექტი;



Workshop 4

  • ტრადიციული მედია vs ციფრული მედია;
  • ციფრული მედია;
  • როგორ იქმნება კონტენტი ციფრული მედიისთვის;
  • ტექსტი ციფრულ მედიაში;
  • როგორ ვიყოთ რელევანტურები ციფრულ სამყაროში;

Workshop 5

  • Სტატიის წერის ხელოვნება;
  • როგორ გამოვიყენოთ სწორი ქივორდები;
  • როგორ გადავაქციოთ ამბავი საინტერესო სიახლედ;
  • Სოციალური მედიისა და ქოფირაითინგის გადაკვეთა;

Workshop 6

  • კომუნიკაციის საწყისები;
  • ამბავი იმისა, თუ როგორ იქცევა ამბად დიდი კამპანიები; 
  • დასაწყისი is the KING;
  • როგორ შევქმნათ ამბის ეფექტური დასაწყისი;
  • ქალაქური ლეგენდები, ანუ, ეფექტური საზომი;

Workshop 7

  • 360-გრადუსიანი კამპანიის სტრუქტურა;
  • რა არის ინსაითი/დაკვირვება;
  • როგორ მოვიფიქროთ Core Idea;
  • იდეის გაშლის გზები ტრადიციულ და არატრადიციულ მედიაში; 

Workshop 8

  • როგორ დავწეროთ კამპანიის სცენარი; 
  • სცენარის სტრუქტურა;
  • კადრები, როგორც მომხმარებელთან შეხების წერტილი; 
  • სთორიბორდ არტისტისა და ქოფირაითერის ორკაციანი საძმო; 

Workshop 9

  • პრინტი, როგორც მიკრო კამპანია; 
  • დიზაინერი & ქოფირაითერი – ორი განსხვავებული გონების ფიქრის პროცესი; 
  • ვიზუალური სთორითელინგი; 
  • სად მთავრდება იდეა და იწყება დიზაინერის წარმოსახვა.

Workshop 10

  • ფინალური პროექტების განხილვა.