ციფრული მარკეტინგის კურსის განმავლობაში სტუდენტები გაეცნობიან საკომუნიკაციო ინდუსტრიის მთავარ პრინციპებსა და ციფრული მარკეტინგის უპირატესობებს.
სასწავლო კურსის მიზანია სტუდენტებმა შეძლონ ციფრული კვლევის საფუძველზე სწორი მიზნების დასახვა და მომხმარებელთან შეხების წერტილის პოვნა.
განსაზღვრონ დიზაინის, ბრენდინგისა და ქოფირაითინგის მნიშვნელობა ციფრულ მარკეტინგში. ციფრული მარკეტინგის კურსის გავლის შემდეგ სტუდენტები დაეუფლებიან იმ საბაზისო ტექნიკას, რისი ცოდნაც აუცილებელია ციფრულ მედია არხებთან სამუშაოდ.
ციფრული მარკეტინგის კურსის მენტორები
ირაკლი ქართველიშვილი
ციფრული მარკეტერი
2017 წლიდან არის ციფრული მარკეტინგის სფეროში. ამჟამად მუშაობს პალიტრა მედია ჰოლდინგში. მის პროექტებს შორის არის 10-ზე მეტი ბრენდინგი ციფრული მიმართულებით.
ელენე ბიბილეიშვილი
2019 წლიდან არის ციფრული მარკეტინგის სფეროში. სწავლობდა საფრანგეთში, ამავე მიმართულებით. ამჟამად მუშაობს Noxtton-ში, ციფრული მარკეტერის პოზიციაზე და არის სუფთა სახლის ელ. კომერციისპლატფორმაზე, ციფრული მარკეტინგის ხელმძღვანელი.
უმუშავია 70-ზე მეტ პროექტზე, მათ შორის ისეთ კომპანიებთან, როგორიც არის: რეფორმერი, სუფთა სახლი, ლოპოტა, აჭარა ჯგუფი, USAID, ვი სტუდიო.
Workshop 1 – შესავალი ციფრულ მარკეტინგში
ციფრული მარკეტინგის პრინციპები
ობჯექთივების შემუშავება
მომხმარებელთან კავშირის შექმნა
ციფრული კვლევა
კულტურული კვლევა
Workshop 2 – სოციალური მედია
ძირითადი სოციალური პლატფორმები ციფრული მარკეტინგისთვის (Facebook, Instagram, Twitter, LinkedIn, pinterest)
აუდიტორიისა და კამპანიის შედეგების მონაცემებზე დაფუძნებული ანალიზი, Facebook Pixel
სოციალური მედიის კამპანიების შექმნა და ოპტიმიზაცია
სოციალური მედიის რეკლამის აწყობა, ოპტიმიზაცია და ბიუჯეტირება
აუდიტორიის ზრდა და მასთან ინტერაქცია
სოციალური მედიის გამოცდილების აწყობა ბიზნესისთვის
Workshop 3 – Paid Search (PPC), Google Ads – ის გამოყენებით
Paid Search-ის საფუძვლები
Paid Search კამპანიების გაზომვა
Search კამპანიის მენეჯმენტი
Paid Search კამპანიის შექმნა Google Ads-ით
Workshop 4 – იმეილ და სმს მარკეტინგი, კომუნიკაციების ავტომატიზაცია
იმეილ მარკეტინგის საფუძვლები
იმეილ კამპანიის ტესტირება და ოპტიმიზაცია
ეფექტური იმეილ კამპანიის შექმნა
იმეილის დიზაინი
თულები და სტრატეგია
SMS მარკეტინგი
ბიუჯეტირება
მარკეტინგის ავტომატიზაცია
Workshop 5 – ანალიტიკა Google Analytics-ის გამოყენებით
ვებ ანალიტიკის საფუძვლები
კამპანიების მონიტორინგი Google Analytics რეპორტებით
Google Analytics-ის მონაცემების ანალიზი და ჩაწერა
Google Analytics ანგარიშის შექმნა და კონფიგურაციის აწყობა
Goals შექმნა Google Analytics-ით
Google Analytics 4 და UA (Universal Analytics)-ის გამოყენება
Workshop 6 – კონტენტ მარკეტინგი
კონტენტ მარკეტინგის კონცეპტები და სტრატეგია
კონტენტის გამოქვეყნება და დისტრიბუცია
კონტენტის შექმნა და კონტენტის მოძიება
კონტენტის შინაარსის ჩამოყალიბება
კონტენტ მარკეტინგის გეგმის შემუშავება
კონტენტის კვლევის გამოყენება სამუშაო პროცესში
მეტრიკები და პერფორმანსი
Workshop 7 – საძიებო სისტემის ოპტიმიზაცია (SEO)
SEO საფუძვლები
SEO პერფორმანსის გაზომვა
ორგანული ძიების პოზიციების ოპტიმიზირება
ქივორდები და SEO კონტენტ გეგმა
SEO-ს და ბიზნეს ობჯექთივების თანხვედრა
Workshop 8 – დისფლეი და ვიდეო რეკლამა, Google Display Network
დისფლეი და ვიდეო რეკლამის საფუძვლები
არხის შექმნა და მენეჯმენტი
დისფლეი და ვიდეო კამპანიების თარგეთირება
დისფლეი კამპანიის რეპორტინგი
Google Display Network და რეკლამის ვიდეო ფორმატები
დისფლეი და ვიდეო კამპანიების შექმნა
ეფექტურობის გაზომვა და ოპტიმიზაცია
Workshop 9 – ვებგვერდის ოპტიმიზაცია
ვებ დიზაინი და ვებგვერდის ოპტიმიზაცია
ბაზისური ვებგვერდის გამოქვეყნება
ვებგვერდის მეტრიკები და ანალიზზე მუშაობა
დიზაინის პრინციპები და ვებგვერდის ტექსტები
მომხმარებელზე ორიენტირებული დიზაინი და ვებგვერდის ოპტიმიზაცია
Workshop 10 – Push, Popup მარკეტინგი და შიდა ინბოქსის კომუნიკაციები
აპლიკაციის app-push, app-popup მარკეტინგი და შიდა ინბოქსის კომუნიკაციები
ვებგვერდის web-push, web-popup მარკეტინგი და შიდა ინბოქსის კომუნიკაციები
პერსონალიზირებული კამპანიის flow-ს შემუშავება
Workshop 11 – ციფრული მარკეტინგის სტრატეგია
ციფრული სტარტეგიის საფუძვლები
ციფრული სტრატეგიის კვლევა
ციფრული მარკეტინგის სტრატეგიის შექმნა
პერფორმასის პროგნოზირება
სტრატეგიის ობჯექთივების და KPI-ის განსაზღვრა
კრეატიული სტრატეგიის შექმნა
ციფრული მარკეტინგის სტრატეგიის კომუნიკაციაში გატანა