fbpx

ციფრული მარკეტინგი

ციფრული მარკეტინგის კურსის განმავლობაში სტუდენტები გაეცნობიან საკომუნიკაციო ინდუსტრიის მთავარ პრინციპებსა და ციფრული მარკეტინგის უპირატესობებს.

სასწავლო კურსის მიზანია სტუდენტებმა შეძლონ ციფრული კვლევის საფუძველზე სწორი მიზნების დასახვა და მომხმარებელთან შეხების წერტილის პოვნა.

განსაზღვონ დიზაინის, ბრენდინდგისა და ქოფირაითინგის მნიშვნელობა ციფრულ მარკეინგიში. ციფრული მარკეტინგის კურსის გავლის შემდეგ სტუდენტები დაეუფლებიან იმ საბაზისო ტექნიკას, რისი ცოდნაც აუცილებელია ციფრულ მედია არხებთან სამუშაოდ.

ციფრული მარკეტინგის კურსის მენტორები

ელენე მოძღვრიშვილი

სწავლობდა ,,შავი ზღვის საერთაშორისო უნივერსიტეტში”, ბიზნეს მენეჯმენტის მიმართულებით, ინგლისურ სექტორზე. არის, ციფრული მარკეტინგისა, Amazon Ranking-ის და SEO ოპტიმიზაციის სპეციალისტი.

უმუშავია ისეთ სფეროებში როგორიც არის: უძრავი ქონება, დეველოპმენტი, ელექტრონული კომერცია და ამაზონი. შემდეგი კომპანიებისთვის: სამშენებლო კომპანია “Webiz Georgia”, “ალაბვაზი”, “AZ Development”.

მარკეტინგის სფეროში მუშაობა 2017 წლიდან დაიწყო, ხოლო უშუალოდ ციფრულ მარკეტინგში 2018 წლიდან მოღვაწეობს.

ამჟამად დასაქმებული არის პალიტრა მედია ჰოლდინგში და ხელმძღვანელობს ციფრული მარკეტინგის გუნდს სამი მიმართულებით, ესენია: Hotsale.ge, Online.mkkurnali.ge და Readersland.ge ამას გარდა, მუშაობს გერმანულ კომპანია Machete Ventures-ში, სადაც ხელმძღვანელობს ელექტრონულ კომერციას poster-sets.de და ასევე უზრუნველყოფს კომპანიის ამაზონის ლისტინგების SEO ოპტიმიზაციას.

მის პროექტებს მიეკუთვნება: Hotsale.ge-ს პროექტი “#აქყველაზემეტსდაზოგავ”, ასევე Hotsale.ge-სა და Mastercard-ის პარტნიორული პროექტი, რომლის მიზანიც მომხმარებლის საერთო დანაზოგის გაზრდაა. აქტიურად იყო ჩართული ბლოგ კამპანიებში, რომლებიც ადგილობრივი ტურიზმის ხელშეწყობისკენ იყო მიმართული. გარდა ამისა, დანერგა თრექინგ სისტემა, რომელიც კომპანიას აძლევს საშუალებას აღრიცხოს ამაზონის გაყიდვები, რომლებიც გარე არხების რეკლამებიდან ხორციელდება( Facebook Ads, Google Ads)

მურთაზ ფუტკარაძე

2015 წლიდან არის ციფრული მარკეტინგის ინდუსტრიაში. უმუშავია ძალიან ბევრ და კონტრასტულ ინდუსტრიებში, მათ შორის: სადაზღვევო, ფინანსური, ელ-კომერცია, უძრავი ქონება, სტუმარ-მასპინძლობა, სტარტაპები თუ სხვა.

მესამე წელია ხელმძღვანელობს MY.GE-ს  მარკეტინგის დეპარტამენტს, რომელიც აერთიანებს დარგის ლიდერ 10 პლატფორმას და #1 ინტერნეტ კომპანიაა საქართველოში.

მის გუნდთან ერთად შექმნილი კამპანია სახელით „შენი ზაფხული აქ არის“ გახდა წლის საუკეთესო PR კამპანია შიდა ტურიზმის მხარდასაჭერად.

საერთაშორისო კომპანია ვიზასთან ერთად შექმნა ძალიან საინტერესო კამპანიები, მათ შორის „საჩუქრების საამქრო“, რომელიც სტარტაპებს ეხმარებოდა კრიზისულ ვითარებაში მიეღოთ ახალი შესაძლებლობები.

შექმნა მონაცემთა შეგროვებისა და ანალიზის ავტომატიზებული სისტემები, როგორც MY.GE-სი და მის შვილობილ კომპანიებში: Myauto.ge, Mymarket.ge, Myhome.ge. Myparts.ge, ასევე SS.GE-ში

ციფრული მარკეტინგის კურსის სილაბუსი

Workshop 1 – შესავალი ციფრულ მარკეტინგში

  • ციფრული მარკეტინგის უპირატესობები
  • განსხვავება ტრადიციულ მედიასთან
  • პოპულარული არხები
  • ალტერნატიული არხები & უპირატესობები

Workshop 2 – საკომუნიკაციო სტრატეგიის განსაზღვრა

  • სამიზნე ჯგუფები – User Persona
  • Brand Persona
  • Storytelling
  • „საკომუნიკაციო ენა“
  • მომხმარებლის თავგადასავალი (Case Study, დავალება)

Workshop 3 – კონტენტ მარკეტინგი

  • ტექსტი, ქოფირაითი
  • იდეა/ვიზუალები
  • ფორმები და მათი ზომები
  • გრაფიკული დიზაინი
  • ვიდეო კონტენტი

Workshop 4 – Facebook ბიზნეს მენეჯერი

  • შესაძლებლობები
  • ინტერფეისის სრული განხილვა
  • ხელსაწყოები და მათი სწორად გამოყენება
  • Facebook Ads Manager

Workshop 5 – რეკლამა სოციალურ მედიაში

  • რეკლამის ტიპები
  • Facebook Pixel/Conversions
  • თარგეთინგი, რემარკეტინგი
  • Data -ს მოპოვება და მისი სწორად გამოყენება
  • ინსტაგრამ რეკლამები

Workshop 6 – Google ads

  • Video ads
  • Paid Search
  • Keyword planner
  • Google trends
  • ავტომატური რეპორთინგ თულები

Workshop 7 – Google SEO

  • SEO მნიშვნელობა
  • საძიებო სიტყვები, მეტა თეგები და საძიებო სისტემაში მაქსიმალური ხილვადობა
  • კონტენტი და ვებგვერდის სტრუქტურა
  • Backlink-ების ოპტიმიზაცია
  • ანალიზის ხელსაწყოები, მონიტორინგი და შეფასება.

Workshop 8 – როგორ ვისაზრდოოთ 21 საუკუნეში

  • სხვა ციფრული მარკეტინგის მიმართულებების მიმოხილვა – Email, SMS
  • მარკეტინგის ავტომატიზაცია – CRM პლატფორმები
  • დამხმარე თულები
  • საქმის გადანაწილება
  • საქმის ტიპები

Workshop 9 – კომპანიის ციფრული მედიის სტრატეგიის დაგეგმვა

  • სტრატეგიის მიმოხილვა
  • ანალიზი
  • მიზნები
  • მომხმარებლის სეგმენტები
  • სტრატეგია და ტაქტიკები – სამოქმედო გეგმა

Workshop 10 – ანალიტიკა/რეპორტინგი

  • Facebook page analytics
  • Facebook ads analytics
  • Google analytics
  • უფასო ანალიტიკური ხელსაწყოები
  • წარმატების ინდიკატორები
  • რეპორტების ავტომატიზაცია – Google Data Studio, Sprouts Social

Workshop 11 – ფინალური გამოცდა

  • ფინალური გამოცდა

Workshop 12 – ნამუშევრების განხილვა / შეჯამება

ნამუშევრების განხილვა / შეჯამება