fbpx

ციფრული მარკეტინგის კურსი

კურსის აღწერა

კურსის განმავლობაში გაეცნობი ციფრული მარკეტინგის მთავარ პრინციპებს და სარეკლამო არხებთან მუშაობის ტექნიკას. პრაქტიკული მაგალითების საფუძველზე ისწავლი, როგორ დაიწყო პროექტი ნულიდან და როგორ მიაღწიო მინიმალური დანახარჯით, მაქსიმალურ შედეგს.

კურსის მიზანია ციფრული კვლევის საფუძველზე დასახო სწორი მიზნები და მისწვდე სამიზნე აუდიტორიას. კურსის დასრულების შემდეგ შეძლებ, რომ წარმატებით მართო ნებისმიერი კამპანია.

კურსის მენტორები

სალომე ჯანაშვილი

 ,,აუცილებელია, ვიცოდეთ, თუ როგორ მუშაობს ის, რაც ჩვენი ყოველდღიურობის უდიდეს ნაწილსწარმოადგენს.“

მის ცნობიერებაში მარკეტინგი დიდი ხნის წინ გაჩნდა და მალევე დაიწყო ამ სფეროს გაცნობა.

 სწავლობდა თავისუფალ უნივერსიტეტში, ბიზნესის ადმინისტრირების განხრით, კონცენტრაცია – მარკეტინგი. შემდეგ კი ჰარვარდის ბიზნეს სკოლაში – ლიდერშიფის კურსი.

 ციფრული მარკეტერის როლი პირველად ისრაელში, თელ-ავივში მუშაობისას მოირგო. შემდეგ, ისეთი ბრენდების სოციალურ მედია მარკეტინგს მართავდა, როგორიც არის: Silknet-ი, Zara, Massimo Dutti, Dior-ი და მრავალი სხვა.

 წარმატებისა და განვითარების შემდგომი ეტაპი Kia Georgia და Mitsubishi Motors Georgia იყო. აღნიშნულ კომპანიებში სალომე მარკეტინგის დეპარტამენტის ხელმძღვანელის თანამდებობას იკავებდა. Kia-ს საერთაშორისო მარკეტინგულ კონკურსში, 43 ქვეყანას შორის, პირველი ადგილი დაიკავა.

 შემდგომ მისი გამოცდილება ქართულ მაღალტექნოლოგიურ კომპანია CNICK-ს დაუკავშირა, სადაც მარკეტინგის გუნდს ხელმძღვანელობდა და მუშაობდა, როგორც ევროპის, ისე ამერიკის ბაზარზე. ამჟამად, აქვს საკუთარი კომპანია, Hersheys Eurasia და Orivah Beauty, რომლებიც 10 ქვეყნის ბაზარზე ოპერირებს.

 სალომემ 2021 წლის Forbes 30 Under 30-ის გამარჯვებული გახდა, მედია და მარკეტინგის კატეგორიაში.

 მის პორტფოლიოში შეხვდებით 20-ზე მეტ ქართულ და უცხოურ ბრენდს, მათ შორის: Kia Georgia, Mitsubishi Motors Georgia, Dior, Zara, Massimo Dutti, Silknet, CNICK და ა.შ.

ირაკლი ქართველიშვილი

ციფრული მარკეტერი

2017 წლიდან არის ციფრული მარკეტინგის სფეროში. ამჟამად მუშაობს საერთაშორისო მარკეტინგულ კომპანიაში, სინიორ ციფრული მარკეტერის პოზიციაზე. ასევე არის საერთაშორისო კომპანიების ციფრული მარკეტინგის კონსულტანტი და რამდენიმე ცნობილი ინფლუენსერის ციფრული მრჩეველი. საქართველოში თანამშრომლობდა ისეთ კომპანიებთან, როგორიც არის: პალიტრა მედია ჰოლდიგნი, ბიბლუსი, პეპელა, HQD Georgia, Podsy.
მის პროექტებს შორის არის 30-ზე მეტი საერთაშორისო და 10-ზე მეტი ადგილობრივი ბრენდინგი, როგორც ციფრულ, ასევე ვებ დეველოპმენტის მიმართულებით.

Workshop 1 – შესავალი ციფრულ მარკეტინგში

  • ციფრული მარკეტინგის პრინციპები
  • ობჯექთივების შემუშავება
  • მომხმარებელთან კავშირის შექმნა
  • ციფრული კვლევა 
  • კულტურული კვლევა

Workshop 2 – სოციალური მედია

  • ძირითადი სოციალური პლატფორმები ციფრული მარკეტინგისთვის (Facebook, Instagram, Twitter, LinkedIn, pinterest)
  • აუდიტორიისა და კამპანიის შედეგების  მონაცემებზე დაფუძნებული ანალიზი, Facebook Pixel
  • სოციალური მედიის კამპანიების შექმნა და ოპტიმიზაცია
  • სოციალური მედიის რეკლამის აწყობა, ოპტიმიზაცია და ბიუჯეტირება
  • აუდიტორიის ზრდა და მასთან ინტერაქცია
  • სოციალური მედიის გამოცდილების აწყობა ბიზნესისთვის

Workshop 3 – სოციალური მედია

  • Facebook Ads Manager – სიღრმისეული ანალიზი
  • რეკლამის გაშვება, ოპტიმიზება
  • პიქსელის დაკავშირება
  • ბიუჯეტირება
  • სოციალური მედიის გამოცდილების აწყობა ბიზნესისთვის

Workshop 4

  • Paid Search-ის საფუძვლები
  • Paid Search კამპანიების გაზომვა
  • Search კამპანიის მენეჯმენტი
  • Paid Search კამპანიის შექმნა Google Ads-ით

Workshop 5 – იმეილ და სმს მარკეტინგი, კომუნიკაციების ავტომატიზაცია

  • იმეილ მარკეტინგის საფუძვლები
  • იმეილ კამპანიის ტესტირება და ოპტიმიზაცია
  • ეფექტური იმეილ კამპანიის შექმნა
  • იმეილის დიზაინი
  • თულები და სტრატეგია
  • SMS მარკეტინგი
  • ბიუჯეტირება
  • მარკეტინგის ავტომატიზაცია

Workshop 6 – ანალიტიკა Google Analytics-ის გამოყენებით

  • ვებ ანალიტიკის საფუძვლები
  • კამპანიების მონიტორინგი Google Analytics რეპორტებით
  • Google Analytics-ის მონაცემების ანალიზი და ჩაწერა
  • Google Analytics ანგარიშის შექმნა და კონფიგურაციის აწყობა
  • Goals შექმნა Google Analytics-ით
  • Google Analytics 4 და UA (Universal Analytics)-ის გამოყენება

Workshop 7 – კონტენტ მარკეტინგი

  • კონტენტ მარკეტინგის კონცეპტები და სტრატეგია
  • კონტენტის გამოქვეყნება და დისტრიბუცია
  • კონტენტის შექმნა და კონტენტის მოძიება
  • კონტენტის შინაარსის ჩამოყალიბება
  • კონტენტ მარკეტინგის გეგმის შემუშავება 
  • კონტენტის კვლევის გამოყენება სამუშაო პროცესში
  • მეტრიკები და პერფორმანსი

Workshop 8 – საძიებო სისტემის ოპტიმიზაცია (SEO) 

  • SEO საფუძვლები
  • SEO პერფორმანსის გაზომვა
  • ორგანული ძიების პოზიციების ოპტიმიზირება
  • ქივორდები და SEO კონტენტ გეგმა
  • SEO-ს და ბიზნეს ობჯექთივების თანხვედრა

Workshop 9 – დისფლეი და ვიდეო რეკლამა, Google Display Network

  • დისფლეი და ვიდეო რეკლამის საფუძვლები
  • არხის შექმნა და მენეჯმენტი
  • დისფლეი და ვიდეო კამპანიების თარგეთირება
  • დისფლეი კამპანიის რეპორტინგი
  • Google Display Network და რეკლამის ვიდეო ფორმატები
  • დისფლეი და ვიდეო კამპანიების შექმნა
  • ეფექტურობის გაზომვა და ოპტიმიზაცია

Workshop 10 – ვებგვერდის ოპტიმიზაცია

  • ვებ დიზაინი და ვებგვერდის ოპტიმიზაცია
  • ბაზისური ვებგვერდის გამოქვეყნება
  • ვებგვერდის მეტრიკები და ანალიზზე მუშაობა
  • დიზაინის პრინციპები და ვებგვერდის ტექსტები 
  • მომხმარებელზე ორიენტირებული დიზაინი და ვებგვერდის ოპტიმიზაცია

Workshop 11 – ციფრული მარკეტინგის სტრატეგია

  • ციფრული სტარტეგიის საფუძვლები
  • ციფრული სტრატეგიის კვლევა
  • ციფრული მარკეტინგის სტრატეგიის შექმნა
  • პერფორმასის პროგნოზირება
  • სტრატეგიის ობჯექთივების და KPI-ის განსაზღვრა
  • კრეატიული სტრატეგიის შექმნა
  • ციფრული მარკეტინგის სტრატეგიის კომუნიკაციაში გატანა

Workshop 12 – ფინალური გამოცდა

  • ფინალური გამოცდა