fbpx

ციფრული მარკეტინგი

ციფრული მარკეტინგის კურსის განმავლობაში სტუდენტები გაეცნობიან საკომუნიკაციო ინდუსტრიის მთავარ პრინციპებსა და ციფრული მარკეტინგის უპირატესობებს.

სასწავლო კურსის მიზანია სტუდენტებმა შეძლონ ციფრული კვლევის საფუძველზე სწორი მიზნების დასახვა და მომხმარებელთან შეხების წერტილის პოვნა.

განსაზღვონ დიზაინის, ბრენდინდგისა და ქოფირაითინგის მნიშვნელობა ციფრულ მარკეინგიში. ციფრული მარკეტინგის კურსის გავლის შემდეგ სტუდენტები დაეუფლებიან იმ საბაზისო ტექნიკას, რისი ცოდნაც აუცილებელია ციფრულ მედია არხებთან სამუშაოდ.

ციფრული მარკეტინგის კურსის სპიკერები

გიორგი კალანდია

2014 წლიდან მუშაობს ციფრული მარკეტინგის მიმართულებით. სამ წელზე მეტია, რაც დასაქმებულია Unix Development – ში და  მეამაში.

უმუშავია ისეთი კომპანიებისთვის როგორიცაა: ნორდიკი, მოლფედი, მაიჰაბი, იუნიქსი, მეამა, ბეთლაივ კლუბი, Touch Digital Summit, On.ge, ბარამი, ჰუალინგი, ოკტოპუს ფიტნესი.

მურთაზ ფუტკარაძე

2015 წლიდან არის ციფრული მარკეტინგის ინდუსტრიაში. უმუშავია ძალიან ბევრ და კონტრასტულ ინდუსტრიებში, მათ შორის: სადაზღვევო, ფინანსური, ელ-კომერცია, უძრავი ქონება, სტუმარ-მასპინძლობა, სტარტაპები თუ სხვა.

მესამე წელია ხელმძღვანელობს MY.GE-ს  მარკეტინგის დეპარტამენტს, რომელიც აერთიანებს დარგის ლიდერ 10 პლატფორმას და #1 ინტერნეტ კომპანიაა საქართველოში.

მის გუნდთან ერთად შექმნილი კამპანია სახელით „შენი ზაფხული აქ არის“ გახდა წლის საუკეთესო PR კამპანია შიდა ტურიზმის მხარდასაჭერად.

საერთაშორისო კომპანია ვიზასთან ერთად შექმნა ძალიან საინტერესო კამპანიები, მათ შორის „საჩუქრების საამქრო“, რომელიც სტარტაპებს ეხმარებოდა კრიზისულ ვითარებაში მიეღოთ ახალი შესაძლებლობები.

შექმნა მონაცემთა შეგროვებისა და ანალიზის ავტომატიზებული სისტემები, როგორც MY.GE-სი და მის შვილობილ კომპანიებში: Myauto.ge, Mymarket.ge, Myhome.ge. Myparts.ge, ასევე SS.GE-ში.

ციფრული მარკეტინგის კურსის სილაბუსი

ლექცია 1 – შესავალი ციფრულ მარკეტინგში

  • ციფრული მარკეტინგის უპირატესობები
  • განსხვავება ტრადიციულ მედიასთან
  • პოპულარული არხები
  • ალტერნატიული არხები & უპირატესობები

ლექცია 2 – საკომუნიკაციო სტრატეგიის განსაზღვრა

  • სამიზნე ჯგუფები – User Persona
  • Brand Persona
  • Storytelling
  • „საკომუნიკაციო ენა“
  • მომხმარებლის თავგადასავალი (Case Study, დავალება)

ლექცია 3 – კონტენტ მარკეტინგი

  • ტექსტი, ქოფირაითი
  • იდეა/ვიზუალები
  • ფორმები და მათი ზომები
  • გრაფიკული დიზაინი
  • ვიდეო კონტენტი

ლექცია 4 – Facebook ბიზნეს მენეჯერი

  • შესაძლებლობები
  • ინტერფეისის სრული განხილვა
  • ხელსაწყოები და მათი სწორად გამოყენება
  • Facebook Ads Manager

ლექცია 5 – რეკლამა სოციალურ მედიაში

  • რეკლამის ტიპები
  • Facebook Pixel/Conversions
  • თარგეთინგი, რემარკეტინგი
  • Data -ს მოპოვება და მისი სწორად გამოყენება
  • ინსტაგრამ რეკლამები

ლექცია 6 – Google ads

  • Video ads
  • Paid Search
  • Keyword planner
  • Google trends
  • ავტომატური რეპორთინგ თულები

ლექცია 7 – Google SEO

  • SEO მნიშვნელობა
  • საძიებო სიტყვები, მეტა თეგები და საძიებო სისტემაში მაქსიმალური ხილვადობა
  • კონტენტი და ვებგვერდის სტრუქტურა
  • Backlink-ების ოპტიმიზაცია
  • ანალიზის ხელსაწყოები, მონიტორინგი და შეფასება.

ლექცია 8 – როგორ ვისაზრდოოთ 21 საუკუნეში

  • სხვა ციფრული მარკეტინგის მიმართულებების მიმოხილვა – Email, SMS
  • მარკეტინგის ავტომატიზაცია – CRM პლატფორმები
  • დამხმარე თულები
  • საქმის გადანაწილება
  • საქმის ტიპები

ლექცია 9 – კომპანიის ციფრული მედიის სტრატეგიის დაგეგმვა

  • სტრატეგიის მიმოხილვა
  • ანალიზი
  • მიზნები
  • მომხმარებლის სეგმენტები
  • სტრატეგია და ტაქტიკები – სამოქმედო გეგმა

ლექცია 10 – ანალიტიკა/რეპორტინგი

  • Facebook page analytics
  • Facebook ads analytics
  • Google analytics
  • უფასო ანალიტიკური ხელსაწყოები
  • წარმატების ინდიკატორები
  • რეპორტების ავტომატიზაცია – Google Data Studio, Sprouts Social

ლექცია 11 – ფინალური გამოცდა

  • ფინალური გამოცდა

ლექცია 12 – ნამუშევრების განხილვა / შეჯამება

  • ნამუშევრების განხილვა / შეჯამება