fbpx

ციფრული მარკეტინგის კურსის აღწერა

ციფრული მარკეტინგის კურსის განმავლობაში სტუდენტები გაეცნობიან საკომუნიკაციო ინდუსტრიის მთავარ პრინციპებსა და ციფრული მარკეტინგის უპირატესობებს.

სასწავლო კურსის მიზანია სტუდენტებმა შეძლონ ციფრული კვლევის საფუძველზე სწორი მიზნების დასახვა და მომხმარებელთან შეხების წერტილის პოვნა.

განსაზღვრონ დიზაინის, ბრენდინგისა და ქოფირაითინგის მნიშვნელობა ციფრულ მარკეტინგში. ციფრული მარკეტინგის კურსის გავლის შემდეგ სტუდენტები დაეუფლებიან იმ საბაზისო ტექნიკას, რისი ცოდნაც აუცილებელია ციფრულ მედია არხებთან სამუშაოდ.

ციფრული მარკეტინგის კურსის მენტორები

ელენე მოძღვრიშვილი

სწავლობდა ,,შავი ზღვის საერთაშორისო უნივერსიტეტში”, ბიზნეს მენეჯმენტის მიმართულებით, ინგლისურ სექტორზე. არის, ციფრული მარკეტინგისა, Amazon Ranking-ის და SEO ოპტიმიზაციის სპეციალისტი.

უმუშავია ისეთ სფეროებში როგორიც არის: უძრავი ქონება, დეველოპმენტი, ელექტრონული კომერცია და ამაზონი. შემდეგი კომპანიებისთვის: სამშენებლო კომპანია “Webiz Georgia”, “ალაბვაზი”, “AZ Development”.

მარკეტინგის სფეროში მუშაობა 2017 წლიდან დაიწყო, ხოლო უშუალოდ ციფრულ მარკეტინგში 2018 წლიდან მოღვაწეობს.

ამჟამად დასაქმებული არის პალიტრა მედია ჰოლდინგში და ხელმძღვანელობს ციფრული მარკეტინგის გუნდს სამი მიმართულებით, ესენია: Hotsale.ge, Online.mkkurnali.ge და Readersland.ge ამას გარდა, მუშაობს გერმანულ კომპანია Machete Ventures-ში, სადაც ხელმძღვანელობს ელექტრონულ კომერციას poster-sets.de და ასევე უზრუნველყოფს კომპანიის ამაზონის ლისტინგების SEO ოპტიმიზაციას.

მის პროექტებს მიეკუთვნება: Hotsale.ge-ს პროექტი “#აქყველაზემეტსდაზოგავ”, ასევე Hotsale.ge-სა და Mastercard-ის პარტნიორული პროექტი, რომლის მიზანიც მომხმარებლის საერთო დანაზოგის გაზრდაა. აქტიურად იყო ჩართული ბლოგ კამპანიებში, რომლებიც ადგილობრივი ტურიზმის ხელშეწყობისკენ იყო მიმართული. გარდა ამისა, დანერგა თრექინგ სისტემა, რომელიც კომპანიას აძლევს საშუალებას აღრიცხოს ამაზონის გაყიდვები, რომლებიც გარე არხების რეკლამებიდან ხორციელდება( Facebook Ads, Google Ads).

გიორგი კალანდია

2014 წლიდან მუშაობს ციფრული მარკეტინგის მიმართულებით. სამ წელზე მეტია, რაც დასაქმებულია Unix Development – ში და  მეამაში.

უმუშავია ისეთი კომპანიებისთვის როგორიცაა: ნორდიკი, მოლფედი, მაიჰაბი, იუნიქსი, მეამა, ბეთლაივ კლუბი, Touch Digital Summit, On.ge, ბარამი, ჰუალინგი, ოკტოპუს ფიტნესი.

ციფრული მარკეტინგის კურსის სილაბუსი

ლექცია 1 – შესავალი ციფრულ მარკეტინგში

  • შესავალი ციფრულ მარკეტინგში
  • ციფრული მარკეტინგის უპირატესობები
  • განსხვავება ტრადიციულ მედიასთან

ლექცია 2 – ბიზნეს მენეჯერი

  • ინტეფეისი
  • საჭირო Tool-ების გავლა
  • სწორი გამოყენება Individual vs Agency
  • Experiments
  • Role-ები და მათი მნიშვნელობა
  • ინტეგრაციები
  • Brand Safety
  • Locations
  • Commerce Manager

ლექცია 3 – Facebook  Pixel / Audiance

  • pixel-ის მნიშვნელობა
  • ინტეგრაცია და მისი მეთოდები
  • აუდიტორიის გენერაცია და თრექინგი
  • შესაბამისი აუდიტორიების შექმნა ქმედებებით და გენერირებული ინფორმაციით
  • ოფლაინ აქტიურობა და გენერაცია
  • სწორად გაწერა ივენთების

ლექცია 4 – Facebook Ads

  • ალგორითმის მუშაობის პრინციპი
  • კამპანიების მნიშვნელობები
  • Marketing Funnel დაგეგმვა (Tofu, Mofu, Bofu)
  • სწორი დაგეგმარება რეკლამის
  • პიქსელის და აუდიტორიების გამოყენება
  • ტექნიკური Tool-ები და მისი შესაძლებლობები
  • რულები და მათი გამოყენება
  • დინამიური ედვერთაიზინგი

ლექცია 5 – Google Ads / SEM

  • ქივორდების ანალიტია
  • პირველადი Research
  • SEM-ის დაგეგმა და სწორი ოპტიმიზაცია
  • Ad Group-ები და მათი მნშვნელობა
  • საჭირო შემდგომი ნაბიჯები ოპტიმიზაციისთვის
  • როგორ ხდება რეკლამის შეფასება და მისი პოზიციონირება

ლექცია 6 – Google Ads / Display, Shopping და Video

  • Google Merch-ი და მისი აწყობა
  • Display Video და Shop-ინ Ad-ების ალგორითმი
  • რეკომენდირებული ზომები, ქრონომეტრაჟი და სტრატეგია
  • ქართულ ენასთან დაკავშირებული პრობლემები და მათი გვერდის ავლა
  • აუდიტორიების შექმნა და შემდგომი Retarget-ინგი

ლექცია 7 – SEO – On-site

  • ძირითადი გაიდლაინები ონ ფეიჯის ოპტიმიზაციის
  • Search Console-ი და მისი მნიშვნელობა
  • Sitemap და Robots.txt
  • Schema და მისი აწყობის პრინციპები
  • ქივორდების ანალიტიკა, Easy Vs Hard Keyword-ს და შესაბამისი სტრატეგია
  • Title. Desc, H1, Url სტრუქტურა
  • Google Page Speed
  • Related და Questanary Keyword-ების გამოყენება

ლექცია 8 – SEO – Off-site

  • საჭირო Tool-ები და მათი გამოყენება
  • Backlink-ები და მათი მნიშვნელობა
  • Toxic დომეინები და Blacklist-ინგი
  • Domain Athroity და რას ნიშნავს ეს ტერმინი
  • 301 Redirect-ი და მისი მნივნელობა
  • სხვადასხვა ხრიკები Dofollo და No Follow-ს გამოსაყენებლად

ლექცია 9 – Google Analytics  / UI/UX Analytics

  • რას უნდა დავაკვირდეთ ანალიტიკაში
  • Google Ad-სი და Google Analytics
  • რაოდენობრივი და ვიზუალური შეფასება ანალიტიკური აზროვნება
  • როგორ დავინახოთ საიტზე არსებული პრობლემები და მისი გამოსწორება
  •  
  • Heatmap_ები და რექორდინგები

ლექცია 10 – Push/Pop მარკეტინგი / ბიუჯეტირება

  • აპლიკაციის Pus/in-app და Pop-up მარკეტინგი
  • სატის pus/in-app და Pop-იპ მარკეტინგი
  • ბიუჯეტირება 360 გრადუსი, როგორ გავაკეთოთ სწორი დაგეგმარება ცირულ მარკეტინგში
  • სხვაობა Meadia Buying-სა და Auction-ის პრინციპით დაგეგმილ ბიუჯეტირებას შორის

ლექცია 11 – E-mail და SMS მარკეტინგი / Bonus-ს თემები

  • E-mail მარკეტინგის შესაძლებლობები
  • ავტომატიზზაცია და ლოგიკებით მუშაობა
  • E-mail მაკრეტინგის Tool-ები და მათი გამოყენება
  • SmS მარკეტინგის შესაძლებლობები 21 საუკუნეში
  • როგორ გამოვიყენოთ SMS მარკეტინგი მაღალი ეფექტურობით
  • ავტომატიზაცია და მათი დაგეგმარება API სტრუქტურა
  • ღია საკითხები

ლექცია 12 – ფინალური გამოცდა

  • ფინაალური გამოცდა – Quiz