fbpx

ციფრული მარკეტინგის კურსი

ციფრული მარკეტინგის კურსის აღწერა

ციფრული მარკეტინგის კურსის განმავლობაში სტუდენტები გაეცნობიან საკომუნიკაციო ინდუსტრიის მთავარ პრინციპებსა და ციფრული მარკეტინგის უპირატესობებს.

სასწავლო კურსის მიზანია სტუდენტებმა შეძლონ ციფრული კვლევის საფუძველზე სწორი მიზნების დასახვა და მომხმარებელთან შეხების წერტილის პოვნა.

განსაზღვრონ დიზაინის, ბრენდინგისა და ქოფირაითინგის მნიშვნელობა ციფრულ მარკეტინგში. ციფრული მარკეტინგის კურსის გავლის შემდეგ სტუდენტები დაეუფლებიან იმ საბაზისო ტექნიკას, რისი ცოდნაც აუცილებელია ციფრულ მედია არხებთან სამუშაოდ.

ციფრული მარკეტინგის კურსის მენტორები

ელენე მოძღვრიშილი

სწავლობდა ,,შავი ზღვის საერთაშორისო უნივერსიტეტში”, ბიზნეს მენეჯმენტის მიმართულებით, ინგლისურ სექტორზე. არის, ციფრული მარკეტინგისა, Amazon Ranking-ის და SEO ოპტიმიზაციის სპეციალისტი.

უმუშავია ისეთ სფეროებში როგორიც არის: უძრავი ქონება, დეველოპმენტი, ელექტრონული კომერცია და ამაზონი. შემდეგი კომპანიებისთვის: სამშენებლო კომპანია “Webiz Georgia”, “ალაბვაზი”, “AZ Development”.

მარკეტინგის სფეროში მუშაობა 2017 წლიდან დაიწყო, ხოლო უშუალოდ ციფრულ მარკეტინგში 2018 წლიდან მოღვაწეობს.

ამჟამად დასაქმებული არის პალიტრა მედია ჰოლდინგში და ხელმძღვანელობს ციფრული მარკეტინგის გუნდს სამი მიმართულებით, ესენია: Hotsale.ge, Online.mkkurnali.ge და Readersland.ge ამას გარდა, მუშაობს გერმანულ კომპანია Machete Ventures-ში, სადაც ხელმძღვანელობს ელექტრონულ კომერციას poster-sets.de და ასევე უზრუნველყოფს კომპანიის ამაზონის ლისტინგების SEO ოპტიმიზაციას.

მის პროექტებს მიეკუთვნება: Hotsale.ge-ს პროექტი “#აქყველაზემეტსდაზოგავ”, ასევე Hotsale.ge-სა და Mastercard-ის პარტნიორული პროექტი, რომლის მიზანიც მომხმარებლის საერთო დანაზოგის გაზრდაა. აქტიურად იყო ჩართული ბლოგ კამპანიებში, რომლებიც ადგილობრივი ტურიზმის ხელშეწყობისკენ იყო მიმართული. გარდა ამისა, დანერგა თრექინგ სისტემა, რომელიც კომპანიას აძლევს საშუალებას აღრიცხოს ამაზონის გაყიდვები, რომლებიც გარე არხების რეკლამებიდან ხორციელდება( Facebook Ads, Google Ads).

ირაკლი ქართველიშვილი

2017 წლიდან არის ციფრული მარკეტინგის სფეროში.

ამჟამად მუშაობს პალიტრა მედია ჰოლდინგში. მის პროექტებს შორის არის 10-ზე მეტი ბრენდინგი ციფრული მიმართულებით.

ციფრული მარკეტინგის კურსის სილაბუსი

ლექცია 1 – შესავალი ციფრულ მარკეტინგში

  • ციფრული მარკეტინგის უპირატესობები
  • განსხვავება ტრადიციულ მედიასთან
  • პოპულარული არხები
  • ალტერნატიული არხები & უპირატესობები

ლექცია 2 – საკომუნიკაციო სტრატეგიის განსაზღვრა

  • სამიზნე ჯგუფები – User Persona
  • Brand Persona
  • Storytelling 
  • „საკომუნიკაციო ენა“
  • მომხმარებლის თავგადასავალი (Case Study, დავალება)

ლექცია 3 – კონტენტ მარკეტინგი

  • ტექსტი, ქოფირაითი
  • იდეა/ვიზუალები
  • ფორმები და მათი ზომები
  • გრაფიკული დიზაინი
  • ვიდეო კონტენტი

ლექცია 4 – Facebook ბიზნეს მენეჯერი

  • შესაძლებლობები
  • ინტერფეისის სრული განხილვა
  • ხელსაწყოები და მათი სწორად გამოყენება
  • Facebook Ads Manager

ლექცია 5 – რეკლამა სოციალურ მედიაში

  • რეკლამის ტიპები
  • Facebook Pixel/Conversions
  • თარგეთინგი, რემარკეტინგი
  • Data -ს მოპოვება და მისი სწორად გამოყენება
  • ინსტაგრამ რეკლამები

ლექცია 6 – Google ads

  • Video ads
  • Paid Search
  • Keyword planner
  • Google trends
  • ავტომატური რეპორთინგ თულები

ლექცია 7 – Google SEO

  • SEO მნიშვნელობა
  • საძიებო სიტყვები, მეტა თეგები და საძიებო სისტემაში მაქსიმალური ხილვადობა
  • კონტენტი და ვებგვერდის სტრუქტურა
  • Backlink-ების ოპტიმიზაცია
  • ანალიზის ხელსაწყოები, მონიტორინგი და შეფასება.

ლექცია 8 – როგორ ვისაზრდოოთ 21 საუკუნეში

  • სხვა ციფრული მარკეტინგის მიმართულებების მიმოხილვა – Email, SMS
  • მარკეტინგის ავტომატიზაცია – CRM პლატფორმები
  • დამხმარე თულები
  • საქმის გადანაწილება
  • საქმის ტიპები

ლექცია 9 – კომპანიის ციფრული მედიის სტრატეგიის დაგეგმვა

  • სტრატეგიის მიმოხილვა
  • ანალიზი
  • მიზნები
  • მომხმარებლის სეგმენტები
  • სტრატეგია და ტაქტიკები – სამოქმედო გეგმა

ლექცია 10 – ანალიტიკა/რეპორტინგი

  • Facebook page analytics
  • Facebook ads analytics
  • Google analytics
  • უფასო ანალიტიკური ხელსაწყოები
  • წარმატების ინდიკატორები
  • რეპორტების ავტომატიზაცია – Google Data Studio, Sprouts Social

ლექცია 11 – ფინალური გამოცდა

  • ფინალური გამოცდა

ლექცია 12 – ნამუშევრების განხილვა / შეჯამება

ნამუშევრების განხილვა / შეჯამება