fbpx

ირაკლი ქართველიშვილი

ციფრული მარკეტერი

მარკეტინგით მეორე კურსზე დაინტერესდა, როდესაც ერთ-ერთ საგნად აირჩია მარკეტინგის საფუძვლები. სწავლობდა ბიზნეს ადმინისტრირების განხრით, მაგისტრატურაზე კი პიარ მენეჯმენტის მიმართულებით. 

სწავლის პროცესში მიხვდა, რომ ტრადიციულ მარკეტინგზე ბევრად მეტი უნდოდა რომ ეკეთებინა. ამიტომ გადაწყვიტა ციფრული მარკეტინგის სამყაროს ნაწილი გამხდარიყო.

ირაკლი არის პირველი ინფლუენსერ მენეჯერი საქართველოში.

2017 წლის შემდეგ ბევრ პროექტზე მუშაობდა, როგორც ქართული ასევე უცხოური კომპანიებისთვის.

უმუშავია შემდეგი კომპანიების ციფრულ სტრატეგიებზე: პალიტრა მედია ჰოლდინგი, ბიბლუსი, Hotsale, Kanveni.ge.

სამუშაო პროცესში უფრო მასშტაბური სურათის დანახვის მიზნით, სიღრმისეულად ისწავლა SEO ოპტიმიზაცია და ვებ დეველოპმენტი.

ამჟამად არის საერთაშორისო მარკეტინგული კომპანიის ციფრული მარკეტინგის ჰედი და Global Group-ის ციფრული მარკეტერი.

მის პორტფოლიოში შეხვდებით შემდეგ პროექტებს: Hunter College (USA), ბიბლუსი, Rugbystore.ge, კანისა და ვენსნეულების ეროვნული ცენტრი, ედლაინი Ambebi.ge, BPN.ge, Ipn.ge, Rolletto.com, GMA Georgia, GPS Georgia და ა.შ.

ინდივიდუალური პროექტები: Solarener.ge, Podsy. Adeline.ge. Comforttime.ge, Healthliteracylab.com, Diamondvillas.ge და ა.შ.