კურსის განმავლობაში გაეცნობი ციფრული მარკეტინგის მთავარ პრინციპებს და სარეკლამო არხებთან მუშაობის ტექნიკას. პრაქტიკული მაგალითების საფუძველზე ისწავლი, როგორ დაიწყო პროექტი ნულიდან და როგორ მიაღწიო მინიმალური დანახარჯით, მაქსიმალურ შედეგს.
კურსის მიზანია ციფრული კვლევის საფუძველზე დასახო სწორი მიზნები და მისწვდე სამიზნე აუდიტორიას. კურსის დასრულების შემდეგ შეძლებ, რომ წარმატებით მართო ნებისმიერი კამპანია.
კურსის მენტორები
გიორგი ჯანიკაშვილი
მარკეტერი
“ჩემი მიზანია, დეკადის დაგროვებული გამოცდილება გადავცე მათ ვინც თავგადასავალს ახლა იწყებს”.
აქვს ივანე ჯავახიშვილის სახელობის უნივერსიტეტისა და საქართველოს უნივერსიტეტის ბაკალავრის ხარისხი მასების ფსიქოლოგიასა და საერთაშორისო ურთიერთობებში და ქართულ ამერიკული უნივერსიტეტის მაგისტრის ხარისხი მარკეტინგის მიმართულებით.
ეს სფერო ირიბად სულ აინტერესებდა, თუმცა უშუალოდ პირველი შეხება მარკეტინგთან 2014 წელს, პირველი კურსის დამთავრებისთანავე ჰქონდა, როდესაც ელიტ-ელექტრონიქსში სოც. მედიის თანაშემწედ დაიწყო მუშაობა.
ამის შემდეგ, 2016 წელს შუერთდა ბადაგონს ციფრული მარკეტერის პოზიციაზე. შემდეგ კი 2018 წელს – საერთაშორისო ტურისტულ კომპანია “გამარჯობა საქართველო”-ს მარკეტინგის მენეჯერის პოზიციაზე.
წლიდან დღემდე არის Apple-ის და Google-ის კონტენტ კრეატორი და Netflix-ის ციფრული პროექტების მენეჯერი.
ამჟამად რამდენიმე კომპანიაშია დასაქმებული მარკეტინგის ჰედის პოზიციაზე.
უმუშავია ისეთ პროექტებსა და ბრენდებზე როგორებიცაა: Apple, Google, Netflix, “იყურე წინ”, “I did it with Huawei”, “Teampixel”, “shotoniphone”, “გალაქსით”.
ინდივიდუალური პროექტები: კონტენტის შექმნა სხვადასხვა ბიზნესებისთვის, Apple-ისთვის ციფრული ანალიტიკის გაკეთება საქართველოს ბაზარზე, Google-ის ბრენდამბასადორობა Teampixel-ის ფარგლებში და სხვა.
ირაკლი ქართველიშვილი
ციფრული მარკეტერი
2017 წლიდან არის ციფრული მარკეტინგის სფეროში. ამჟამად მუშაობს საერთაშორისო მარკეტინგულ კომპანიაში, სინიორ ციფრული მარკეტერის პოზიციაზე. ასევე არის საერთაშორისო კომპანიების ციფრული მარკეტინგის კონსულტანტი და რამდენიმე ცნობილი ინფლუენსერის ციფრული მრჩეველი. საქართველოში თანამშრომლობდა ისეთ კომპანიებთან, როგორიც არის: პალიტრა მედია ჰოლდიგნი, ბიბლუსი, პეპელა, HQD Georgia, Podsy. მის პროექტებს შორის არის 30-ზე მეტი საერთაშორისო და 10-ზე მეტი ადგილობრივი ბრენდინგი, როგორც ციფრულ, ასევე ვებ დეველოპმენტის მიმართულებით.
Workshop 1 – შესავალი ციფრულ მარკეტინგში
ციფრული მარკეტინგის პრინციპები
ობჯექთივების შემუშავება
მომხმარებელთან კავშირის შექმნა
ციფრული კვლევა
კულტურული კვლევა
Workshop 2 – სოციალური მედია
ძირითადი სოციალური პლატფორმები ციფრული მარკეტინგისთვის (Facebook, Instagram, Twitter, LinkedIn, pinterest)
აუდიტორიისა და კამპანიის შედეგების მონაცემებზე დაფუძნებული ანალიზი, Facebook Pixel
სოციალური მედიის კამპანიების შექმნა და ოპტიმიზაცია
სოციალური მედიის რეკლამის აწყობა, ოპტიმიზაცია და ბიუჯეტირება