კურსის განმავლობაში გაეცნობი ციფრული მარკეტინგის მთავარ პრინციპებს და სარეკლამო არხებთან მუშაობის ტექნიკას. პრაქტიკული მაგალითების საფუძველზე ისწავლი, როგორ დაიწყო პროექტი ნულიდან და როგორ მიაღწიო მინიმალური დანახარჯით, მაქსიმალურ შედეგს.
კურსის მიზანია ციფრული კვლევის საფუძველზე დასახო სწორი მიზნები და მისწვდე სამიზნე აუდიტორიას. კურსის დასრულების შემდეგ შეძლებ, რომ წარმატებით მართო ნებისმიერი კამპანია.
კურსის მენტორები
ნინუცა ფილაური
პირველი ინტერესი პირველ სამსახურში გაუჩნდა – აგროჰაბი დღეების გახსნილი იყო, როცა ერთდროულად მათი პირველი პრომო გოგონას და მარკეტინგის ასისტენტის როლს ითავსებდა. მაშინ ჰქონდა ბანერებთან პირველი შეხება და მიხვდა, რომ პროდუქტების გაყიდვა, ხალხთან კომუნიკაცია, მათი დაკვირვება და შემდეგ სწორი გადაწყვეტილებების მიღება ყველაზე მეტად სიამოვნებდა. მაშინ დარწმუნდა, რომ მარკეტინგში საკმაოდ ძლიერი იქნებოდა.
ბაკალავრიატზე სწავლობდა კავკასიის უნივერსიტეტში, ბიზნეს ადმინისტრირებაზე, განხრა ფინანსები, პარალელურად კი იმყოფებოდა გაცვლითი პროგრამით Frederick University-ში, სადაც სწავლობდა მარკეტინგს.
უშუალოდ ამ სფეროში დასაქმებულია 2021 წლიდან, როდესაც აჭარაბეთში დაიწყო მუშაობა უმცროს ოფიცრად ციფრული მარკეტინგის დეპარტამენტში. 2 წელში კი გახდა უფროსი ციფრული კომუნიკაციების ოფიცერი.
2024 წლის 1 იანვრიდან გახდა Omni Channel Unit-ის ხელმძღვანელი.
2023 წლის 1 იანვრიდან დღემდე მუშაობს პოლიტიკურ პარტია გირჩში, ციფრული კომუნიკაციების ხელმძღვანელად.
ამჟამად არის საქართველოს ბანკის CJM ( Customer Journey Managment)-ის ხელმძღვანელი.
ინდივიდუალური პროექტები: აჭარაბეთი, გირჩი, მუსიკალური ქარავანი, აგროჰაბი, შენია და სხვა.
ირაკლი ქართველიშვილი
ციფრული მარკეტერი
2017 წლიდან არის ციფრული მარკეტინგის სფეროში. ამჟამად მუშაობს საერთაშორისო მარკეტინგულ კომპანიაში, სინიორ ციფრული მარკეტერის პოზიციაზე. ასევე არის საერთაშორისო კომპანიების ციფრული მარკეტინგის კონსულტანტი და რამდენიმე ცნობილი ინფლუენსერის ციფრული მრჩეველი. საქართველოში თანამშრომლობდა ისეთ კომპანიებთან, როგორიც არის: პალიტრა მედია ჰოლდიგნი, ბიბლუსი, პეპელა, HQD Georgia, Podsy. მის პროექტებს შორის არის 30-ზე მეტი საერთაშორისო და 10-ზე მეტი ადგილობრივი ბრენდინგი, როგორც ციფრულ, ასევე ვებ დეველოპმენტის მიმართულებით.
Workshop 1 – შესავალი ციფრულ მარკეტინგში
ციფრული მარკეტინგის პრინციპები
ობჯექთივების შემუშავება
მომხმარებელთან კავშირის შექმნა
ციფრული კვლევა
კულტურული კვლევა
Workshop 2 – სოციალური მედია
ძირითადი სოციალური პლატფორმები ციფრული მარკეტინგისთვის (Facebook, Instagram, Twitter, LinkedIn, pinterest)
აუდიტორიისა და კამპანიის შედეგების მონაცემებზე დაფუძნებული ანალიზი, Facebook Pixel
სოციალური მედიის კამპანიების შექმნა და ოპტიმიზაცია
სოციალური მედიის რეკლამის აწყობა, ოპტიმიზაცია და ბიუჯეტირება