ბრენდის დიზაინის კურსის განმავლობაში სტუდენტები გაეცნობიან ბრენდის დიზაინის ჩამოყალიბების პრინციპებს , ბადეების ანატომიის მნიშვნელობას და ლოგოს კონსტრუქციის კონცეფციას. შეისწავლიან ბრენდის დიზაინ თეორიის პრაქტიკულ საფუძვლებს, რაც დაეხმარებათ დამოუკიდებლად შეძლონ ბრენდის იდენტობის პროცესის ორგანიზება.
დიზაინ პრობლემის იდენტიფიცირება, კონცეპტუალიზაცია და სწორი ვიზუალური გადაწყვეტის აღმოჩენა არის დიზაინერული პრაქტიკის ბაზა, ამ მიზეზის გამო კურსი მოიცავს დიზაინ თეორიის, პროცესისა და პრაქტიკის საფუძვლებს.
✓ დიზაინის პრინციპები
✓ ბრენდინგის ელემენტები
✓ ლოგოტიპის ევოლუცია
✓ ლოგოტიპის სახეობები
პრაქტიკული დავალება: ამოხატო ვექტორში
✓ ფერთა თეორია
✓ პალიტრის შექმნა
✓ ფერების კონვერტაცია
✓ გამოსახულებების გამოყენება
✓ მაკეტი და ბადე-ხაზების გამოყენება
პრაქტიკული დავალება: ფერების პალიტრის შექმნა (3-6 ფერი და კონვერტაცია RGB-CMYK-PANTONE).
ნებისმეიერი არსებული პრინტ მასალის (ფლაიერი , ბროშურის განშლა, ბილბორდი) დაგრიდვა და ანალიზი
✓ ისტორია
✓ სასტამბო შრიფტების სახეობები
✓ ასოების აგებულობის პრინციპები და ხერხები
პრაქტიკული დავალება: აირჩიეთ 2-3 შრიფტი და მათი გამოყენებით შეიქმნას ტიპოგრაფიული პოსტერი.
✓ დამკვეთთან ურთიერთობის ეფექტური წარმართვა
✓ ბრენდის იდენტიფიკაცია
✓ ბრიფის შექმნა და ანალიზი
✓ დედლაინი და დროის მართვა
✓ ვიზუალური კონცეფცია და მუდბორდის შექმნა
პრაქტიკული დავალება: ბრიფის შექმნა, კლიენტის მოძიება და მოლაპარაკების წარმართვა.
✓ კონცეფციის გაანალიზება და გადაწყვეტა
✓ ლოგოტიპის შექმნის პროცესი
✓ სიმბოლოს არჩევა
✓ ლოგოტიპის ბადეხაზებში გასწორება
პრაქტიკული დავალება: შერჩეული კონცეფციისთვის 2-3 ლოგოს ვარიანტის შექმნა და იქიდან ერთ-ეთის არჩევა და დამუშავება
✓ გრაფიკული სტილის ელემენტები
✓ პრეზენტაციის აწყობა
პრაქტიკული დავალება: ვიზუალური სტილის შექმნა და მოკლე პრეზენტაციის ჩვენება (4-6 სლაიდზე)
✓ პრეზენტაციის წარდგენა და განხილვა
✓ ბრენბუკის/გაიდის სტრუქტურა
პრაქტიკული დავალება: კომენტარების გათვალისწინებით აწყობა გაიდლაინის.
✓ საბოლოო ნამუშევრების განხილვა