fbpx

ბრენდ დიზაინის კურსი

ბრენდის დიზაინის კურსის განმავლობაში სტუდენტები გაეცნობიან ბრენდის დიზაინის ჩამოყალიბების პრინციპებს , ბადეების ანატომიის მნიშვნელობას და ლოგოს კონსტრუქციის კონცეფციას. შეისწავლიან ბრენდის დიზაინ თეორიის პრაქტიკულ საფუძვლებს, რაც დაეხმარებათ დამოუკიდებლად შეძლონ ბრენდის იდენტობის პროცესის ორგანიზება.

კურსის ღირებულება

ბრენდ დიზაინის კურსის აღწერა

ბრენდის დიზაინის კურსის განმავლობაში სტუდენტები გაეცნობიან ბრენდის დიზაინის ჩამოყალიბების პრინციპებს , ბადეების ანატომიის მნიშვნელობას და ლოგოს კონსტრუქციის კონცეფციას. შეისწავლიან ბრენდის დიზაინ თეორიის პრაქტიკულ საფუძვლებს, რაც დაეხმარებათ დამოუკიდებლად შეძლონ ბრენდის იდენტობის პროცესის ორგანიზება.

დიზაინ პრობლემის იდენტიფიცირება, კონცეპტუალიზაცია და სწორი ვიზუალური გადაწყვეტის აღმოჩენა არის დიზაინერული პრაქტიკის ბაზა, ამ მიზეზის გამო კურსი მოიცავს დიზაინ თეორიის, პროცესისა და პრაქტიკის საფუძვლებს.

ჩვენ ვეხმარებით სტუდენტებს კარიერის დაწყებაში

გადადგი პირველი ნაბიჯი ახალი კარიერისკენ

დაჯავშნე ონლაინ საკონსულტაციო შეხვედრა

ლექტორები

შეთავაზება

დარეგისტრირდი 2 კურსზე და მიიღე დამატებითი ფასდაკლება!

ბრენდ დიზაინის პაკეტი

ძველი ფასი

ახალი ფასი

სილაბუსი

ვორქშოფი 1 - შესავალი ბრენდ დიზაინში

✓ დიზაინის პრინციპები
✓ ბრენდინგის ელემენტები
✓ ლოგოტიპის ევოლუცია
✓ ლოგოტიპის სახეობები

პრაქტიკული დავალება: ამოხატო ვექტორში

ვორქშოფი 2 - ფერები და კომპოზიცია

✓ ფერთა თეორია
✓ პალიტრის შექმნა
✓ ფერების კონვერტაცია
✓ გამოსახულებების გამოყენება
✓ მაკეტი და ბადე-ხაზების გამოყენება

პრაქტიკული დავალება: ფერების პალიტრის შექმნა (3-6 ფერი და კონვერტაცია RGB-CMYK-PANTONE).
ნებისმეიერი არსებული პრინტ მასალის (ფლაიერი , ბროშურის განშლა, ბილბორდი) დაგრიდვა და ანალიზი

ვორქშოფი 3 - ტიპოგრაფიკა

✓ ისტორია
✓ სასტამბო შრიფტების სახეობები 
✓ ასოების აგებულობის პრინციპები და ხერხები

პრაქტიკული დავალება: აირჩიეთ 2-3 შრიფტი და მათი გამოყენებით შეიქმნას ტიპოგრაფიული პოსტერი.

ვორქშოფი 4 - ბრიფიდან მუდბორდამდე

✓ დამკვეთთან ურთიერთობის ეფექტური წარმართვა
✓ ბრენდის იდენტიფიკაცია
✓ ბრიფის შექმნა და ანალიზი
✓ დედლაინი და დროის მართვა
✓ ვიზუალური კონცეფცია და მუდბორდის შექმნა

პრაქტიკული დავალება: ბრიფის შექმნა, კლიენტის მოძიება და მოლაპარაკების წარმართვა.

ვორქშოფი 5 - აიდენტიკა (ნაწილი 1 – ლოგოტიპი)

✓ კონცეფციის გაანალიზება და გადაწყვეტა
✓ ლოგოტიპის შექმნის პროცესი
✓ სიმბოლოს არჩევა
✓ ლოგოტიპის ბადეხაზებში გასწორება

პრაქტიკული დავალება: შერჩეული კონცეფციისთვის 2-3 ლოგოს ვარიანტის შექმნა და იქიდან ერთ-ეთის არჩევა და დამუშავება

ვორქშოფი 6 - აიდენტიკა (ნაწილი 2 – ვიზუალური სტილი)

✓ გრაფიკული სტილის ელემენტები
✓ პრეზენტაციის აწყობა

პრაქტიკული დავალება: ვიზუალური სტილის შექმნა და მოკლე პრეზენტაციის ჩვენება (4-6 სლაიდზე)

ვორქშოფი 7 - პრეზენტაცია

✓ პრეზენტაციის წარდგენა და განხილვა
✓ ბრენბუკის/გაიდის სტრუქტურა

პრაქტიკული დავალება: კომენტარების გათვალისწინებით აწყობა გაიდლაინის.

ვორქშოფი 8 - ბრენბუქი

✓ საბოლოო ნამუშევრების განხილვა