fbpx

UI & UX დიზაინის კურსი

კურსის შთაბეჭდილება

UI & UX კურსის აღწერა

კურსი მოიცავს იმ ძირითად საკითხებს, რომლის ცოდნაც აუცილებელია UI & UX დიზაინერად მუშაობისთვის. კურსის განმავლობაში სტუდენტები დაეუფლებიან Adobe Experience design-სა და SketchApp-ს, რის შემდეგაც ისინი დამოუკიდებლად შეძლებენ ციფრული პროდუქტების დიზაინის შექმნას.

ასევე ექნებათ შესაძლებობა მიიღონ ცოდნა იმის შესახებ თუ რა არის საჭირო ფრილანს კარიერის დასაწყებად, როგორც საქართველოში ასევე მსოფლიოში არსებულ სხვადასხვა პლატფორმაზე.

ყოველი შეხვედრის შემდეგ მიღებული პრაქტიკული სამუშაოები და რეალური ქეისების განხილვა დაეხმარებათ სტუდენტებს მიიღონ ცოდნა, რაც სამომავლო პროფესიულ საქმიანობაში გამოადგებათ.  

კურსის ბოლოს სტუდენტებს შესაძლებლობა ექნებათ გაიცნონ საქართველოში მოღვაწე თითქმის ყველა წარმატებული UI & UX დიზაინერი, რომლებიც გაუზიარებენ საკუთარ გამოცდილებას და მიღწევებს აღნიშნულ სფეროში.

UI & UX დიზაინის კურსის მენტორები

გიგი მანიჟაშვილი

2021 წლიდან მუშაობს Webiz International -ში, როგორც UI Chapter Lead და Senior Product Designer.
Webiz-ის საერთაშორისო პარტნიორობიდან გამომდინარე მუშაობს ევროპის, აზიისა და ამერიკის წამყვანი IT კომპანიების ციფრულ პროდუქტებზე.

მისი გამოცდილება მოიცავს ასევე ქართული ბაზრის წამყვან გემბლინგ კომპანიებთან და ციფრულ პროდუქტზე მომუშავე გუნდებთან მრავალმხრივ (UX/UI) თანამშრომლობას.

მიღებული აქვს განათლება კავკასიის უნივერსიტეტის ტექნოლოგიურ სკოლაში (CST) 2015-2017 წლებში. ზოგადად CG -სთან შეხება 12 წლის ასაკიდან აქვს. კონკრეტულად კი Product Design -სა და ზოგად UX პროცესინგში მისი გამოცდილება 6+ წელს ითვლის. 

ჩატარებული ღონისძიებები

UI & UX დიზაინის კურსის სილაბუსი

Workshop 1. გაცნობა

  •           გაცნობა, შესავალი
  •           კურსის მიმოხილვა / კითხვა-პასუხი

Workshop 2. UX: შესავალი

  •           ყველაფერი UX -ის შესახებ
  •           სამომხმარებლო გამოცდილება – შესავალი

Workshop 3.  UX: Researching

  •           რისერჩინგი (Researching) განხილვა
  •           რისერჩის როლი, პროცესი და სხვადასხვა გზები
  •           პერსონა, პერსონის როლი და მისი შექმნის პროცესი

Workshop 4. პრაქტიკა: Wireframing

  •           Figma -ს განხილვა
  •           Wireframing – Layout Grid, Horisontal/Vertical Spacing, White Space
  •           Wireframe -ზე მუშაობის პროცესი (შესავალი)
  •           პრაქტიკული მუშაობა

Workshop 5. პრაქტიკა: Prototyping

  •           Prototyping – საკითხის ღრმა განხილვა
  •           Wireframe/Prototype -ზე მუშაობის პროცესი
  •           პრაქტიკული მუშაობა/დავალება

Workshop 6. პრაქტიკა: UI შესავალი

  •           სამომხმარებლო ინტერფეისი – შესავალი
  •         Wireframe -დან UI -მდე
  •         პრაქტიკული მუშაობა/დავალება

Workshop 7. პრაქტიკა: UI Styleguide

  •           ფერები
  •           მარტივ Desktop ინტერფეისზე მუშაობის პროცესი
  •           პრაქტიკული მუშაობა/დავალება

Workshop 8. პრაქტიკა: UI Styleguide

  •           ტიპოგრაფია
  •           მარტივ Desktop ინტერფეისზე მუშაობის პროცესი
  •           პრაქტიკული მუშაობა/დავალება

Workshop 9. პრაქტიკა: UI კომპონენტები

  •           კომპონენტები ინტერფეისში
  •          მარტივ Desktop ინტერფეისზე მუშაობის პროცესი
  •           პრაქტიკული მუშაობა/დავალება

Workshop 10. პრაქტიკა: Auto Layout

  •          ფუნქცია Auto Layout -ის გამოყენება
  •          მარტივ Desktop ინტერფეისზე მუშაობის პროცესი
  •         პრაქტიკული მუშაობა/დავალება

Workshop 11. პრაქტიკა: Responsive UI

  •          რისპონსიულობა
  •         მობილურ ზომაზე მუშაობის პროცესი
  •         პრაქტიკული მუშაობა/დავალება

Workshop 12. პრაქტიკა: Responsive UI

  •          მობილურ ზომაზე მუშაობის პროცესი
  •         პრაქტიკული მუშაობა/დავალება

Workshop 13. Native/Hybrid Mobile Apps

  •           ნეითივ/ჰიბრიდ მობილური აპლიკაციები
  •          საოპერაციო სისტემების დიზაინ გაიდლაინები
  •          პრაქტიკული მუშაობა/დავალება

Workshop 14. შეჯამება

  •           კურსის შეჯამება
  •          პერსონალური პორტფოლიო
  •          მარკეტფლეისი/Freelancing
  •          საფინალო პროექტის ბრიფის გაცემა

————————————————————————————

10 დავალება – მინიმუმ 7 უნდა იყოს შესრულებული