fbpx

სოციალური მედიის კურსი

სოციალური მედიის კურსის მიზანი

კურსის მთავარი მიზანია სტუდენტებმა აითვისონ სოციალური მედიის მენეჯერისთვის დამახასიათებელი, ყველა საჭირო პროგრამული უნარჩვევები. სოციალური მედიის კურსში თქვენ ისწავლით, Facebook და Instagram გვერდებზე სწორი მარკეტინგული კამპანიების წარმართვას, სოციალური მედიის კონტენტ მენეჯმენტს, ქომუნითი მენეჯმენტს, Facebook Pixel, Business Management.

სოციალური მედიის კურსის სპიკერები

ვეკო თოხაძე

ვეკო თოხაძე ციფრული მარკეტინგის სფეროში 2015 წლიდან წარმატებით მოღვაწეობს.

სამ წელზე მეტია, რაც დასაქმებულია სარეკლამო კომპანია კრაკენში და იკავებს Account Director-ის პოზიციას.

მიუღია მონაწილეობა ისეთ პროექტებში, როგორებიცაა: ანაკლიის პორტის პროექტი -საზოგადოებისთვის პროექტის მნიშვნელობისა და მისი ბენეფიტების გაცნობის და  ლიალობის მოპოვების კუთხით. ნატახტარის სეზონური პროექტები: Limited edition გაყიდვების წახალისება და ცნობადობა. კამპანია “CheckIn Samachablo”.

ხშირად მონაწილეობს ACAG-ის კონკურსებში, რომლის მიზანია საზოგადოების ცნობიერების ამაღლება სხვადასხვა მიმართულებით, მათ შორის, აქვს ნამუშევარი ვაჟა გაფრინდაშვილის მხარდასაჭერ კამპანიაზე.

მარიამ ჭყონია

2019 წლიდან მუშაობს სოციალური მედიის მართვის, მარკეტინგის მიმართულებით. ამჟამად მუშაობს Watergunz – ში სოციალური მედიის მენეჯერად.

ბაკალავრიატი დაამთავრა Liberal Arts-ის მიმართულებით, ამ ეტაპზე ამთავრებს მაგისტრატურას პიარ მენეჯმენტის მიმართულების ილიას სახელმწიფო უნივერსიტეტში.

მუშაობდა ისეთ ბრენდებთან, როგორიცაა: პორშე, ვოლვო, მაზდა, თეგეტა მოტორსი და ა.შ.

ამ ეტაპზე მუშაობს გვერდებზე: Blush.ge, Merani.

პარალელურად მუშაობს ორ მნიშვნელოვან პროექტზე, ერთი არის რეზო გაბრიაძის ოფიციალური გვერდი, მეორე მუსიკალური ფესტივალი, სადაც წარმოდგენილი იქნებიან ქართველი და უცხოელი არტისტები.

მონაწილეობა მიუღია ისეთ კონკურსებში, როგორიცაა: Young Lions, ACAG-ის პრინტი და ა.შ.

სოციალური მედიის უფასო ვიდეო გაკვეთილები

სოციალური მედიის კურსის სილაბუსი

ლექცია 1

  • მიმოხილვა – რა როლს იკავებს სოციალური მედია ციფრული კომუნიკაციის არხების მიქსში
  • მიმოხილვა – სტატისტიკური მონაცემები სოციალური მედიის, როგორც საკომუნიკაციო არხის შესახებ საქართველოში
  • კონტენტი – ძირითადი პრინციპები, რასაც ეფუძნება სოციალურ მედიაში შექმნილი კონტენტი
  • კონტენტი – ვიდეო კონტენტის როლი და მნიშვნელობა სხვადასხვა კომპანიების მაგალითზე

ლექცია 2

  • კონტენტის ფორმატები ფეისბუქისთვის – რომელ ფორმატს როდის ვიყენებთ – მაგალითები
  • კონტენტის ფორმატები ინსტაგრამისთვის – რომელ ფორმატს როდის ვიყენებთ – მაგალითები
  • ფოტო კონტენტის შექმნის წესები და რჩევები
  • ვიდეო კონტენტის შექმნის წესები და რჩევები
  • იუზერ პერსონები და მათი განსაზღვრის მნიშვნელობა კომუნიკაციის დაგეგმვისთვის
  • სოციალური მედიის ძირითადი ტერმინების სიტყვათა ლექსიკონი

ლექცია 3

  • Facebook გვერდის შექმნა და მართვის ძირითადი პრინციპები
  • Facebook გვერდის მართვის ინტერფეისის გაცნობა
  • რა არის Facebook Creator Studio
  • Creator Studio-ს ინტერფეისის გაცნობა

ლექცია 4

  • Facebook Business Manager-ის შექმნა
  • Facebook რეკლამების სახეობების დეტალური განხივლა
  • Ad Objective-ების მიხედვით FB რეკლამის ფორმატების მიმოხილვა
  • როგორ მუშაობს real time bidding-ზე დაფუძნებული სარეკლამო ქსელები
  • Ad Campaign-ების მართვა
  • Facebook Ads Reporting
  • რეპორტინგის პრინციპები და მაგალითები

ლექცია 5

  • რა არის Facebook Pixel
  • პიქსელის სრული ინტეგრაცია ონლაინ მაღაზიის საიტზე
  • Retargeting კამპანიების გამართვა
  • User Funnel Management
  • Custom Audience-ის შექმნა
  • Look-a-like Audience-ის შექმნა
  • Targeting – როგორ მივმართოთ ჩვენი რეკლამა სასურველი სეგმენტისკენ

ლექცია 6

  • Conversion Ads
  • Dynamic Ads
  • Remarketing Ads
  • Facebook Catalog Manager
  • Facebook Brands Collabs Manager
  • Facebook Page Insights
  • Facebook Analytics
  • კონტენტის შეფასების მაჩვენებლები და მათი მნიშვნელობა

ლექცია 7

  • Instagram&TikTok&LinkedIn
  • რეკლამა ინსტაგრამზე
  • ინსტაგრამის და ტოკტოკის კონტენტ მენეჯმენტი
  • Instagram Story Tips
  • Instagram Shop Tips

ლექცია 8

  • დამატებითი Tool-ების გაზიარება სამუშაო პროცესის გასამარტივებლად
  • Content Time Management
  • კითხვა/პასუხი პრობლემების განხილვა
  • კლიენტთან/მარკეტინგის მენეჯერთან ურთიერთობის წესები
  • ფინალური გამოცდა