fbpx

სოციალური მედიის კურსი

კურსის აღწერა

კურსის განმავლობაში გაიგებ, როგორ უნდა შექმნა სოციალური მედიის სტრატეგია, როგორ უნდა დაწერო კონკურენტუნარიანი კონტენტი სხვადასხვა პლატფორმებისთვის, როგორ წარმართო Facebook-სა და Instagram-ზე სწორი მარკეტინგული კამპანიები. კურსის მანძილზე მენტორი განიხილავს ისეთ საკითხებს, როგორიც არის: კონტენტ მენეჯმენტი, ქომუნითი მენჯემენტი, Business Manager, Facebook Pixel, თარგეთირება და სხვა.

ამ ყველაფრის დახმარებით შენ დამოუკიდებლად შეძლებ, რომ შეიმუშაო საკომუნიკაციო და სარეკლამო სტრატეგია. გაიგებ, როგორ უნდა გაზარდო ბიზნესი სოციალური მედიის დახმარებით.

კურსის მენტორები

ნუკა მიხელიძე

ციფრული დეპარტამენტის ხელმძღვანელი

პირველი შეხება მარკეტინგთან ჯერ კიდევ 13 წლის ასაკში ჰქონდა, როდესაც ერთ-ერთი ონლაინ ვებგვერდისთვის კონტენტს ქმნიდა. 2016 წელს ინდუსტრიაში აქტიურად ჩაერთო და მისი კარიერა ციფრულ მარკეტინგს დაუკავშირა.

დაასრულა საერთაშორისო ურთიერთობების ფაკულტეტი, ბაკალავრი. 

2021 წელს გაიარა ადამიანების მენეჯმენტის კურსი Forward Academy-ში და კრეატიული პროექტების მენეჯმენტის კურსი. ფლობს Associate Professional in Digital Marketing-ის პროფესიულ სერტიფიკატს (EUMMAS).

ამჟამად მუშაობს ციფრულ საკომუნიკაციო სააგენტო კრაკენში, ციფრული დეპარტამენტის ხელმძღვანელის პოზიციაზე.

თავდაპირველად სააგენტოს ციფრული ექაუნთ მენეჯერის პოზიციაზე შეუერთდა. მისი პასუხისმგებლობა მოიცავდა: პარტნიორ კომპანიასთან გრძელვადიანი თანამშრომლობის დამყარებას, ციფრულ კონტენტზე მუშაობას, ედვერთაიზინგს/რეპორტინგს.

მალევე Account Director-ის პოზიციაზე გადაინაცვლა, შემდეგ კი Director of Business Development-ის პოზიცია დაიკავა.

ამჟამად ხელმძღვანელობს სააგენტოს ციფრულ გუნდს, დაახლოებით 50-მდე ადამიანს. ამასთანავე, ციფრული პორტფოლიოს ზრდაზეა ორიენტირებული, რომელიც დაახლოებით 80 ლოკალური და საერთაშორისო ბრენდისგან შედგება. სააგენტოს პორტფოლიოში ერთიანდება სხვადასხვა ინდუსტრიის წარმომადგენელი კომპანიები, მათ შორის ტექნოლოგიები, განათლება, HORECA, მედიცინა და ა.შ. 

უმუშავია შემდეგ კომპანიებთან: საქართველოს ბანკი, საქართველოს ფოსტა და ა.შ.

ინდივიდუალური პროექტები: ციფრული მარკეტინგის და სოციალური მედიის მიმართულებით, მიწვეული იყო სხვადასხვა პროექტში, მათ შორის ,,ძალადობრივი ექსტრემიზმისა და რადიკალიზაციის პრევენციისთვის საქართველოს შესაძლებლობების გაძლიერება” და საქართველოს ინოვაციებისა და ტექნოლოგიების სააგენტოს პროექტში, რომელიც რეგიონების წარმომადგენლებისთვის სოციალური მედიის ტრენინგის ჩატარებას გულისხმობდა. ამავე მიმართულებით, მიწვეული იყო სპიკერად eduhub-ში და კონსულტაციას უწევდა ადამიანური რესურსების გუნდს HRPA-ში.

მარიამ ჭყონია

კონტენტ ლიდი

 ,ჩემი მიზანია, შევქმნა მეტი პროფესიონალი ამ სფეროში.“

 მისი მარკეტინგის სფეროში მოგზაურობა 2019 წლიდან იწყება. სწავლობდა აგრარულ უნივერსიტეტში, თავისუფალი მეცნიერებების მიმართულებით. უნივერსიტეტის დამთავრებიდან მალევე მოხვდა პატარა სააგენტოში, მისტერში. სწორედ ამ სააგენტოსთან ერთად მიიღო მონაწილეობა ილიას სახელმწიფო უნივერსიტეტის პრინტ კონკურსში, სადაც დაიკავა მესამე ადგილო. 

 მაგისტრატურაზე სწავლა ილიას სახელმწიფო უნივერსიტეტში, საზოგადოებრივი ურთიერთობების განხრით განაგრძო. 

 2019 წელს მუშაობა დაიწყო სოციალური მედიის მართვის მიმართულებით. 2021 წლიდან საკომუნიკაციო სააგენტო Kraken-ის გუნდს შეუერთდა, კონტენტ ლიდის პოზიციაზე, სადაც დღემდე მუშაობს.

 სანამ Kraken-ის გუნდს შეუერთდებოდა, მუშაობდა Watergunz-ში და Tegeta Motors-ში სოციალური მედიის მენეჯერის პოზიციაზე.

 მისი სამუშაო გამოცდილება მოიცავს ისეთ კომპანიებს, როგორიც არის: რედისონ ბლუ ივერია, ევექსის კლინიკები, პორშე, მაზდა, ამბოლი, Wendy’s, GSF- და .შ.

 მონაწილეობა მიუღია ისეთ კონკურსებში, როგორიცაა: Young Lions Georgia, ACAG-ის პრინტი და ა.შ.

სოციალური მედიის კურსის სილაბუსი

Workshop 1

  • სოციალური მედიის მნიშვნელობა
  • სოციალური მედიის ტერმინების მიმოხილვა და პლატფორმების გაცნობა/სტატისტიკა
  • სოციალური მედია საქართველოში
  • სოციალურ მედიაში არსებული პოზიციები და მათი აღწერა

Workshop 2

  • კონტენტის ტიპები სხვადასხვა პლატფორმაზე 
  • კონტენტის ფორმატების განხილვა
  • Facebook Content Lines
  • მომხმარებლის ინსაითი
  • კონტენტ ლაინების აღწერა და მნიშვნელობა 
  • ვორქშოფი – ქონტენთ ლაინების შექმნა კონკრეტული ბრენდისთვის
  • კონტენტის თაიმლაინის შექმნა

Workshop 3

  • TikTok – Linkedin – Instagram
  • საკომუნიკაციო ენის შერჩევა; ქოფირაითინგის მაგალითები;
  • ბრენდის გაანალიზება: ოქროს წრე (Golden Circle)
  • ბრენდის არქეტიპები

Workshop 4

  • სამიზნე აუდიტორიის ცოდნის მნიშვნელობა
  • User Persona
  • სწორი საკომუნიკაციო კამპანიები სეგმენტის მიხედვით

Workshop 5

  • ბიზნეს ფეიჯის შექმნა და მართვა (Facebook; IG; Linkedin)
  • Facebook page insights
  • პრაქტიკული დავალება

Workshop 6

  • Meta Business Suite გაცნობა, მნიშვნელობა, აღწერა;
  • Targeting – როგორ მივმართოთ ჩვენი რეკლამა სასურველი სეგმენტისკენ;
  • სარეკლამო მიზნები და მათი აღწერა;
  • რომელი კამპანია რა მიზნისთვის გამოიყენება;
  • კამპანიის აწყობა სარეკლამო მიზნით/პრაქტიკული სამუშაო

Workshop 7

  • User Funnel Management
  • რას ნიშნავს და რა შეიძლება იყოს KPI და რატომ არის მნიშვნელოვანი;
  • Shadow post; Facebook carousel; Lead Generation;

Workshop 8

  • Custom Audience-ის შექმნა;
  • Look-a-like Audience მნიშვნელობა;
  • რა არის Facebook Pixel;
  • Ads Library, კონკურენტების ანალიზის ფორმები;
  • Billing და სხვა საჭირო ინფორმაცია.

Workshop 9

  • რეპორტინგის ფორმა;
  • საკომუნიკაციო სტრატეგიის კომპონენტების განხილვა;
  • საჭირო მასალის გაზიარება;

Workshop 10

  • ფინალური პროექტების პრეზენტაცია;