fbpx

სოციალური მედიის კურსი

სოციალური მედიის კურსის მიზანი

კურსის მთავარი მიზანია სტუდენტებმა აითვისონ სოციალური მედიის მენეჯერისთვის დამახასიათებელი, ყველა საჭირო პროგრამული უნარჩვევები. სოციალური მედიის კურსში თქვენ ისწავლით, Facebook და Instagram გვერდებზე სწორი მარკეტინგული კამპანიების წარმართვას, სოციალური მედიის კონტენტ მენეჯმენტს, ქომუნითი მენეჯმენტს, Facebook Pixel, Business Management.

სოციალური მედიის კურსის სპიკერები

ვეკო თოხაძე

ვეკო თოხაძე ციფრული მარკეტინგის სფეროში 2015 წლიდან წარმატებით მოღვაწეობს.

სამ წელზე მეტია, რაც დასაქმებულია სარეკლამო კომპანია კრაკენში და იკავებს Account Director-ის პოზიციას.

მიუღია მონაწილეობა ისეთ პროექტებში, როგორებიცაა: ანაკლიის პორტის პროექტი -საზოგადოებისთვის პროექტის მნიშვნელობისა და მისი ბენეფიტების გაცნობის და  ლიალობის მოპოვების კუთხით. ნატახტარის სეზონური პროექტები: Limited edition გაყიდვების წახალისება და ცნობადობა. კამპანია “CheckIn Samachablo”.

ხშირად მონაწილეობს ACAG-ის კონკურსებში, რომლის მიზანია საზოგადოების ცნობიერების ამაღლება სხვადასხვა მიმართულებით, მათ შორის, აქვს ნამუშევარი ვაჟა გაფრინდაშვილის მხარდასაჭერ კამპანიაზე.

მარიამ ჭყონია

2019 წლიდან მუშაობს სოციალური მედიის მართვის, მარკეტინგის მიმართულებით. ამჟამად მუშაობს Watergunz – ში სოციალური მედიის მენეჯერად.

ბაკალავრიატი დაამთავრა Liberal Arts-ის მიმართულებით, ამ ეტაპზე ამთავრებს მაგისტრატურას პიარ მენეჯმენტის მიმართულების ილიას სახელმწიფო უნივერსიტეტში.

მუშაობდა ისეთ ბრენდებთან, როგორიცაა: პორშე, ვოლვო, მაზდა, თეგეტა მოტორსი და ა.შ.

ამ ეტაპზე მუშაობს გვერდებზე: Blush.ge, Merani.

პარალელურად მუშაობს ორ მნიშვნელოვან პროექტზე, ერთი არის რეზო გაბრიაძის ოფიციალური გვერდი, მეორე მუსიკალური ფესტივალი, სადაც წარმოდგენილი იქნებიან ქართველი და უცხოელი არტისტები.

მონაწილეობა მიუღია ისეთ კონკურსებში, როგორიცაა: Young Lions, ACAG-ის პრინტი და ა.შ

სოციალური მედიის უფასო ვიდეო გაკვეთილები

სოციალური მედიის კურსის სილაბუსი

ლექცია 1

  • მიმოხილვა – სოციალური მედიის მნიშვნელობა მომხმარებელთან კომუნიკაციისას
  • სოციალური მედია საქართველოში
  • პლატფორმების მიმოხილვა
  • კონტენტის ძირითადი პრინციპები და ფორმატები

ლექცია 2

  • ბრენდის გაანალიზება: ოქროს წრე (Golden Circle)
  • ბრენდის არქეტიპები
  • პერსონიფიკაცია
  • სეგმენტის შერჩევა
  • User Persona

ლექცია 3

  • რეკლამის ამოცანები
  • სტრატეგიის ეტაპები
  • მომხმარებლის ინსაითი
  • ტერმინები
  • კონტენტის გეგმის შექმნა (სავარჯიშო)

ლექცია 4

  • Facebook გვერდის შექმნა და მართვა
  • Facebook Page Insights
  • Creator Studio-ს გაცნობა, როგორ გავიმარტვიოთ მუშაობა
  • Instagram Content, IGTV, Stories
  • Tik Tok Content
  • Linkedin Content

ლექცია 5

  • Facebook Business Manager-ის შექმნა
  • Facebook რეკლამების სახეობების დეტალური განხივლა
  • Ad Objective-ების მიხედვით FB რეკლამის ფორმატების მიმოხილვა
  • Audience Insights
  • რა არის Facebook Pixel

ლექცია 6

  • Retargeting კამპანიების გამართვა
  • User Funnel Management
  • Custom Audience-ის შექმნა
  • Look-a-like Audience-ის შექმნა
  • Targeting – როგორ მივმართოთ ჩვენი რეკლამა სასურველი სეგმენტისკენ
  • Remarketing ADS

ლექცია 7

  • Instagram Ads
  • Story Ads
  • Influence Campaigns, ბიუჯეტირება და შეფასება
  • დახურული ჯგუფები
  • Reporting

ლექცია 8

  • Content Timeline
  • ფინალური პროექტი
  • მაგალითების განხილვა