fbpx

სოციალური მედიის კურსი

სოციალური მედიის კურსის აღწერა

კურსის მთავარი მიზანია სტუდენტებმა აითვისონ სოციალური მედიის მენეჯერისთვის დამახასიათებელი, ყველა საჭირო პროგრამული უნარ-ჩვევები. სოციალური მედიის კურსში თქვენ ისწავლით, Facebook და Instagram გვერდებზე სწორი მარკეტინგული კამპანიების წარმართვას, სოციალური მედიის კონტენტ მენეჯმენტს, ქომუნითი მენეჯმენტს, Facebook Pixel, Business Management.

სოციალური მედიის კურსის მენტორები

ნუკა მიხელიძე

სარეკლამო სააგენტო კრაკენის ექაუნთ დირექტორი და ციფრული ინდუსტრიის აკადემიის ლექტორი. 5 წელზე მეტია მუშაობს ციფრული მარკეტინგის სფეროში. უმუშავია 50-მდე საერთაშორისო თუ ადგილობრივ ბრენდთან და კომპანიასთან. მათ შორის: Subway, McCafe, Wellaton, Avon, Embawood, საქართველოს ბანკი, საქართველოს ფოსტა და ა.შ.

მარიამ ჭყონია

2019 წლიდან მოღვაწეობს სოციალური მედიის მართვის, მარკეტინგის მიმართულებით. 2021 წლიდან მუშაობს საკომუნიკაციო სააგენტო კრაკენში კონტენტ ლიდის პოზიციაზე, უმუშავია Watergunz – ში სოციალური მედიის მენეჯერად. ამ ეტაპზე მუშაობს გვერდებზე: Blush.ge, Merani.

უმუშავია შემდეგი კომპანიებისთვის:

  • რედისონ ბლუ ივერია
  • ევექსის კლინიკები
  • პორშე
  • მაზდა და სხვა.

სოციალური მედიის კურსის სილაბუსი

Workshop 1

  • მიმოხილვა – სოციალური მედიის მნიშვნელობა მომხმარებელთან კომუნიკაციისას
  • სოციალური მედია საქართველოში
  • პლატფორმების მიმოხილვა
  • კონტენტის ძირითადი პრინციპები და ფორმატები

Workshop 2

  • ბრენდის გაანალიზება: ოქროს წრე (Golden Circle)
  • ბრენდის არქეტიპები
  • პერსონიფიკაცია
  • სეგმენტის შერჩევა
  • User Persona

Workshop 3

  • რეკლამის ამოცანები
  • სტრატეგიის ეტაპები
  • მომხმარებლის ინსაითი
  • ტერმინები
  • კონტენტის გეგმის შექმნა (სავარჯიშო)

Workshop 4

  • Facebook გვერდის შექმნა და მართვა
  • Facebook Page Insights
  • Creator Studio-ს გაცნობა, როგორ გავიმარტვიოთ მუშაობა
  • Instagram Content, IGTV, Stories
  • Tik Tok Content
  • Linkedin Content

Workshop 5

  • Facebook Business Manager-ის შექმნა
  • Facebook რეკლამების სახეობების დეტალური განხივლა
  • Ad Objective-ების მიხედვით FB რეკლამის ფორმატების მიმოხილვა
  • Audience Insights
  • რა არის Facebook Pixel

Workshop 6

  • Retargeting კამპანიების გამართვა
  • User Funnel Management
  • Custom Audience-ის შექმნა
  • Look-a-like Audience-ის შექმნა
  • Targeting – როგორ მივმართოთ ჩვენი რეკლამა სასურველი სეგმენტისკენ
  • Remarketing ADS

Workshop 7

  • Instagram Ads
  • Story Ads
  • Influence Campaigns, ბიუჯეტირება და შეფასება
  • დახურული ჯგუფები
  • Reporting

Workshop 8

  • Content Timeline
  • მაგალითების განხილვა

Workshop 9

  • ფინალური პროექტი