სოციალური მედიის კურსი

სოციალური მედიის კურსის ტრენერი

ნიკა ჟღერია 5 წელზე მეტია რაც მოღვაწეობს სოციალური მედიისა და მარკეტინგის სფეროში. არის საქართველოში პირველი Rage Room “ლეწე-ს” თანადამფუძნებელი და მარკეტინგის დირექტორი.

აჟამად გახლავთ კრეატიული სააგენტო Mr Wolf-ის Client Service Director, რომლის ფარგლებშიც უმუშავია ისეთი ქართული და საერთაშორისო კომპანიების სოციალური მედია მენეჯმენტის მიმართულებით, როგორებიცაა: მაკდონალდს საქართველო, გედეონ რიხტერი, წყალი მარგებელი, უკვე, ზომა და ა.შ.

სოციალური მედიის კურსის მიზანი

კურსის მთავარი მიზანია სტუდენტებმა აითვისონ სოციალური მედიის მენეჯერისთვის დამახასიათებელი, ყველა საჭირო პროგრამული უნარჩვევები. სოციალური მედიის კურსში თქვენ ისწავლით, Facebook და Instagram გვერდებზე სწორი მარკეტინგული კამპანიების წარმართვას, სოციალური მედიის კონტენტ მენეჯმენტს, ქომუნითი მენეჯმენტს, Facebook Pixel, Business Management.

სოციალური მედიის კურსის სილაბუსი

ლექცია 1

  • მიმოხილვა – რა როლს იკავებს სოციალური მედია ციფრული კომუნიკაციის არხების მიქსში
  • მიმოხილვა – სტატისტიკური მონაცემები სოციალური მედიის, როგორც საკომუნიკაციო არხის შესახებ საქართველოში
  • კონტენტი – ძირითადი პრინციპები რასაც ეფუძნება სოციალურ მედიაში შექმნილი კონტენტი
  • კონტენტი – ვიდეო კონტენტის როლი და მნიშვნელობა
  • სთორითელინგი – სთორითელინგის ახალი სტრუქტურა სოციალურ მედიაზე მორგებული კონტენტისთვის

ლექცია 2

  • კონტენტის ფორმატები ფეისბუქისთვის – რომელ ფორმატს როდის ვიყენებთ – მაგალითები
  • კონტენტის ფორმატები ინსტაგრამისთვის – რომელ ფორმატს როდის ვიყენებთ – მაგალითები
  • ფოტო კონტენტის შექმნის წესები და რჩევები
  • ვიდეო კონტენტის შექმნის წესები და რჩევები

ლექცია 3

  • იუზერ პერსონები და მათი განსაზღვრის მნიშვნელობა კომუნიკაციის დაგეგმვისთვის
  • იუზერ პერსონების შექმნის სავარჯიშო
  • ქომიუნითი მენეჯმენტი – მნიშვნელობა და პრინციპები
  • ქომიუნითი მენეჯმენტი – არხები
  • ქომიუნითი მენეჯმენტი – მაგალითები

ლექცია 4

  • მედია – როგორ მუშაობს real time bidding-ზე დაფუძნებული სარეკლამო ქსელები
  • Organic Reach Vs Paid Reach Facebook
  • Organic Reach Vs Paid Reach Instagram
  • Publishers
  • Publisher Brands

ლექცია 5

  • Facebook Ads Manager Workshop
  • Ads Manager – შესავალი
  • Ad Objective-ების მიხედვით FB რეკალმის ფორმატების მიმოხილვა
  • Targeting – როგორ მივმართოთ ჩვენი რეკლამა სასურველი სეგმენტისკენ
  • Ad Campaign-ების მართვა

ლექცია 6

  • Facebook Pixel
  • Facebook Custom Audiences
  • Facebook Page Insights
  • კონტენტის შეფასების მაჩვენებლები და მათი მნიშვნელობა
  • რეპორტინგის პრინციპები და მაგალითები

ლექცია 7

  • Conversion Ads
  • Dynamic Ads
  • Offers
  • Store Visits Objective
  • Messenger Platform

ლექცია 8

  • Facebook Events
  • Facebook Groups
  • Instagram Shoppable
  • Facebook Business Manager
  • Case Studies: კრეატიული კამპანიები Facebook-ზე

ტრენერები

Socialuri mediis kursi

ნიკა ჟღერია