fbpx

სოციალური მედიის კურსი

სოციალური მედიის კურსის მიზანი

კურსის მთავარი მიზანია სტუდენტებმა აითვისონ სოციალური მედიის მენეჯერისთვის დამახასიათებელი, ყველა საჭირო პროგრამული უნარჩვევები. სოციალური მედიის კურსში თქვენ ისწავლით, Facebook და Instagram გვერდებზე სწორი მარკეტინგული კამპანიების წარმართვას, სოციალური მედიის კონტენტ მენეჯმენტს, ქომუნითი მენეჯმენტს, Facebook Pixel, Business Management.

სოციალური მედიის უფასო ვიდეო გაკვეთილები

სოციალური მედიის კურსის სილაბუსი

ლექცია 1

  • მიმოხილვა – რა როლს იკავებს სოციალური მედია ციფრული კომუნიკაციის არხების მიქსში
  • მიმოხილვა – სტატისტიკური მონაცემები სოციალური მედიის, როგორც საკომუნიკაციო არხის შესახებ საქართველოში
  • კონტენტი – ძირითადი პრინციპები, რასაც ეფუძნება სოციალურ მედიაში შექმნილი კონტენტი
  • კონტენტი – ვიდეო კონტენტის როლი და მნიშვნელობა

ლექცია 2

  • კონტენტის ფორმატები ფეისბუქისთვის – რომელ ფორმატს როდის ვიყენებთ – მაგალითები
  • კონტენტის ფორმატები ინსტაგრამისთვის – რომელ ფორმატს როდის ვიყენებთ – მაგალითები
  • ფოტო კონტენტის შექმნის წესები და რჩევები
  • ვიდეო კონტენტის შექმნის წესები და რჩევები
  • იუზერ პერსონები და მათი განსაზღვრის მნიშვნელობა კომუნიკაციის დაგეგმვისთვის
  • იუზერ პერსონების შექმნის სავარჯიშო
  • სოციალური მედიის ძირითადი ტერმინების სიტყვათა ლექსიკონი

ლექცია 3

  • Facebook გვერდის მართვის ძირითადი პრინციპები
  • Facebook გვერდის მართვის ინტერფეისის გაცნობა
  • რა არის Facebook Creator Studio
  • Creator Studio-ს ინტერფეისის გაცნობა
  • დავალება #1

ლექცია 4

  • Facebook Business Manager-ის შექმნა
  • Facebook რეკლამების სახეობების დეტალური განხივლა
  • Ad Objective-ების მიხედვით FB რეკლამის ფორმატების მიმოხილვა
  • როგორ მუშაობს real time bidding-ზე დაფუძნებული სარეკლამო ქსელები
  • Ad Campaign-ების მართვა
  • Facebook Ads Reporting
  • რეპორტინგის პრინციპები და მაგალითები
  • დავალება #2

ლექცია 5

  • რა არის Facebook Pixel
  • პიქსელის სრული ინტეგრაცია ონლაინ მაღაზიის საიტზე
  • Retargeting კამპანიების გამართვა
  • User Funnel Management
  • Custom Audience-ის შექმნა
  • Look-a-like Audience-ის შექმნა
  • Targeting – როგორ მივმართოთ ჩვენი რეკლამა სასურველი სეგმენტისკენ
  • დავალება #3

ლექცია 6

  • Conversion Ads
  • Dynamic Ads
  • Remarketing Ads
  • Facebook Catalog Manager
  • Facebook Brands Collabs Manager
  • Facebook Page Insights
  • კონტენტის შეფასების მაჩვენებლები და მათი მნიშვნელობა
  • დავალება #4

ლექცია 7

  • Instagram
  • რეკლამა ინსტაგრამზე
  • ინსტაგრამის კონტენტ მენეჯმენტი
  • Instagram Story Tips
  • Instagram Shop Tips

ლექცია 8

  • დამატებითი Tool-ების გაზიარება სამუშაო პროცესის გასამარტივებლად
  • Content Time Management
  • კითხვა/პასუხი პრობლემების განხილვა
  • ფინალური გამოცდა