fbpx

სოციალური მედიის კურსი

კურსის აღწერა

კურსის განმავლობაში გაიგებ, როგორ უნდა შექმნა სოციალური მედიის სტრატეგია, როგორ უნდა დაწერო კონკურენტუნარიანი კონტენტი სხვადასხვა პლატფორმებისთვის, როგორ წარმართო Facebook-სა და Instagram-ზე სწორი მარკეტინგული კამპანიები. კურსის მანძილზე მენტორი განიხილავს ისეთ საკითხებს, როგორიც არის: კონტენტ მენეჯმენტი, ქომუნითი მენჯემენტი, Business Manager, Facebook Pixel, თარგეთირება და სხვა.

ამ ყველაფრის დახმარებით შენ დამოუკიდებლად შეძლებ, რომ შეიმუშაო საკომუნიკაციო და სარეკლამო სტრატეგია. გაიგებ, როგორ უნდა გაზარდო ბიზნესი სოციალური მედიის დახმარებით.

კურსის მენტორები

ვეკო თოხაძე

სოციალური მედიის მენეჯერი

ვეკო თოხაძე ციფრული მარკეტინგის სფეროში 2015 წლიდან წარმატებით მოღვაწეობს.

სამ წელზე მეტია, რაც დასაქმებულია სარეკლამო კომპანია კრაკენში და იკავებს Account Director-ის პოზიციას.

მიუღია მონაწილეობა ისეთ პროექტებში, როგორებიცაა: ანაკლიის პორტის პროექტი -საზოგადოებისთვის პროექტის მნიშვნელობისა და მისი ბენეფიტების გაცნობის და  ლიალობის მოპოვების კუთხით. ნატახტარის სეზონური პროექტები: Limited edition გაყიდვების წახალისება და ცნობადობა. კამპანია “CheckIn Samachablo”.

ხშირად მონაწილეობს ACAG-ის კონკურსებში, რომლის მიზანია საზოგადოების ცნობიერების ამაღლება სხვადასხვა მიმართულებით, მათ შორის, აქვს ნამუშევარი ვაჟა გაფრინდაშვილის მხარდასაჭერ კამპანიაზე.

სოციალური მედიის კურსის სილაბუსი

Workshop 1

  • სოციალური მედიის მნიშვნელობა
  • სოციალური მედიის ტერმინების მიმოხილვა და პლატფორმების გაცნობა/სტატისტიკა
  • სოციალური მედია საქართველოში
  • სოციალურ მედიაში არსებული პოზიციები და მათი აღწერა

Workshop 2

  • კონტენტის ტიპები სხვადასხვა პლატფორმაზე 
  • კონტენტის ფორმატების განხილვა
  • Facebook Content Lines
  • მომხმარებლის ინსაითი
  • კონტენტ ლაინების აღწერა და მნიშვნელობა 
  • ვორქშოფი – ქონტენთ ლაინების შექმნა კონკრეტული ბრენდისთვის
  • კონტენტის თაიმლაინის შექმნა

Workshop 3

  • TikTok – Linkedin – Instagram
  • საკომუნიკაციო ენის შერჩევა; ქოფირაითინგის მაგალითები;
  • ბრენდის გაანალიზება: ოქროს წრე (Golden Circle)
  • ბრენდის არქეტიპები

Workshop 4

  • სამიზნე აუდიტორიის ცოდნის მნიშვნელობა
  • User Persona
  • სწორი საკომუნიკაციო კამპანიები სეგმენტის მიხედვით

Workshop 5

  • ბიზნეს ფეიჯის შექმნა და მართვა (Facebook; IG; Linkedin)
  • Facebook page insights
  • პრაქტიკული დავალება

Workshop 6

  • Meta Business Suite გაცნობა, მნიშვნელობა, აღწერა;
  • Targeting – როგორ მივმართოთ ჩვენი რეკლამა სასურველი სეგმენტისკენ;
  • სარეკლამო მიზნები და მათი აღწერა;
  • რომელი კამპანია რა მიზნისთვის გამოიყენება;
  • კამპანიის აწყობა სარეკლამო მიზნით/პრაქტიკული სამუშაო

Workshop 7

  • User Funnel Management
  • რას ნიშნავს და რა შეიძლება იყოს KPI და რატომ არის მნიშვნელოვანი;
  • Shadow post; Facebook carousel; Lead Generation;

Workshop 8

  • Custom Audience-ის შექმნა;
  • Look-a-like Audience მნიშვნელობა;
  • რა არის Facebook Pixel;
  • Ads Library, კონკურენტების ანალიზის ფორმები;
  • Billing და სხვა საჭირო ინფორმაცია.

Workshop 9

  • რეპორტინგის ფორმა;
  • საკომუნიკაციო სტრატეგიის კომპონენტების განხილვა;
  • საჭირო მასალის გაზიარება;

Workshop 10

  • ფინალური პროექტების პრეზენტაცია;