fbpx

სოციალური მედიის კურსი

სოციალური მედიის კურსის აღწერა

კურსის მთავარი მიზანია სტუდენტებმა აითვისონ სოციალური მედიის მენეჯერისთვის დამახასიათებელი, ყველა საჭირო პროგრამული უნარ-ჩვევები. სოციალური მედიის კურსში თქვენ ისწავლით, Facebook და Instagram გვერდებზე სწორი მარკეტინგული კამპანიების წარმართვას, სოციალური მედიის კონტენტ მენეჯმენტს, ქომუნითი მენეჯმენტს, Facebook Pixel, Business Management.

სოციალური მედიის კურსის მენტორები

 

ნუკა მიხელიძე


სარეკლამო სააგენტო კრაკენის ექაუნთ დირექტორი და ციფრული ინდუსტრიის აკადემიის ლექტორი. 5 წელზე მეტია მუშაობს ციფრული მარკეტინგის სფეროში. უმუშავია 50-მდე საერთაშორისო თუ ადგილობრივ ბრენდთან და კომპანიასთან. მათ შორის: Subway, McCafe, Wellaton, Avon, Embawood, საქართველოს ბანკი, საქართველოს ფოსტა და ა.შ.

 

 

მარიამ ჭყონია

2019 წლიდან მუშაობს სოციალური მედიის მართვის, მარკეტინგის მიმართულებით. ამჟამად მუშაობს Watergunz – ში სოციალური მედიის მენეჯერად.

ბაკალავრიატი დაამთავრა Liberal Arts-ის მიმართულებით, ამ ეტაპზე ამთავრებს მაგისტრატურას პიარ მენეჯმენტის მიმართულების ილიას სახელმწიფო უნივერსიტეტში. 

მუშაობდა თეგეტა მოტორსში ისეთ ბრენდებთან, როგორიცაა: პორშე, ვოლვო, მაზდა, თეგეტა მოტორსი და ა.შ.

ამ ეტაპზე მუშაობს გვერდებზე: Blush.ge, Merani.

პარალელურად მუშაობს ორ მნიშვნელოვან პროექტზე, ერთი არის რეზო გაბრიაძის ოფიციალური გვერდი, მეორე მუსიკალური ფესტივალი, სადაც წარმოდგენილი იქნებიან ქართველი და უცხოელი არტისტები. 

მონაწილეობა მიუღია ისეთ კონკურსებში, როგორიცაა: Young Lions, ACAG-ის პრინტი და ა.შ.


სოციალური მედიის კურსის სილაბუსი

Workshop 1

 

  • სოციალური მედიის მნიშვნელობა
  • სოციალური მედიის ტერმინების მიმოხილვა და პლატფორმების გაცნობა/სტატისტიკა
  • სოციალური მედია საქართველოში
  • სოციალურ მედიაში არსებული პოზიციები და მათი აღწერა
  • დავალება: გაეცანით თქვენთვის საინტერესო ბრენდის კომუნიკაციას ყველა პლატფორმაზე, როგორც საქართველოს ასევე საერთაშორისო ბაზარზე (ასეთის არსებობის შემთხვევაში) და შეაფასეთ (review) მისი კომუნიკაცია. დავალება ppt ფორმატში (must). 

Workshop 2

 

  • კონტენტის ტიპები სხვადასხვა პლატფორმაზე 
  • კონტენტის ფორმატების განხილვა
  • Facebook Content Lines
  • მომხმარებლის ინსაითი
  • კონტენტ ლაინების აღწერა და მნიშვნელობა 
  • ვორქშოფი – ქონტენთ ლაინების შექმნა კონკრეტული ბრენდისთვის
  • კონტენტის თაიმლაინის შექმნა
  • დავალება #1: აირჩიეთ თქვენთვის სასურველი ბრენდი და თავად შექმენით 2 კონტენტ ლაინი ამ ბრენდისთვის, აღწერეთ რა მიზნის მიღწერვა გსურთ. დავალება ppt ფორმატში (must);
  • დავალება #2: მოიძიეთ თქვენს მიერ არჩეული ბრენდისთვის reels-ის შესაბამისი მაგალითები.

Workshop 3

 

  • TikTok – Linkedin – Instagram
  • საკომუნიკაციო ენის შერჩევა; ქოფირაითინგის მაგალითები;
  • ბრენდის გაანალიზება: ოქროს წრე (Golden Circle)
  • ბრენდის არქეტიპები
  • დავალება: აირჩიეთ ახალი ან იგივე ბრენდი, გადახედეთ მის კომუნიკაციას სოციალურ ქსელებში და მოიძიეთ ის რეკლამები, პოსტები, კამპანიები, რომლებსაც ფიქრობთ, რომ საუკეთესოდ პასუხობს ბრენდის პოზიციონირებას, ახსენით რატომ.
  •  

Workshop 4

 

  • სამიზნე აუდიტორიის ცოდნის მნიშვნელობა
  • User Persona
  • სწორი საკომუნიკაციო კამპანიები სეგმენტის მიხედვით
  • დავალება: აირჩიეთ ახალი ან იგივე ბრენდი (ქართული ან საერთაშორისო) დაეცანი მის სოციალურ ქსელებს, გააკეთე ანალიზი და აღწერეთ: სოციალური მედიის მიზანი; ვინ არის სამიზნე აუდიტორია; შექმენით USER PERSONA (შაბლონის მიხედვით); დავალება ppt ფორმატში (must).

Workshop 5

  • ბიზნეს ფეიჯის შექმნა და მართვა (Facebook; IG; Linkedin)
  • Facebook page insights
  • პრაქტიკული დავალება

Workshop 6

 

  • Meta Business Suite გაცნობა, მნიშვნელობა, აღწერა;
  • Targeting – როგორ მივმართოთ ჩვენი რეკლამა სასურველი სეგმენტისკენ;
  • სარეკლამო მიზნები და მათი აღწერა;
  • რომელი კამპანია რა მიზნისთვის გამოიყენება;
  • კამპანიის აწყობა სარეკლამო მიზნით/პრაქტიკული სამუშაო

Workshop 7

 

  • User Funnel Management
  • რას ნიშნავს და რა შეიძლება იყოს KPI და რატომ არის მნიშვნელოვანი;
  • Shadow post; Facebook carousel; Lead Generation;

Workshop 8

 

  • Custom Audience-ის შექმნა;
  • Look-a-like Audience მნიშვნელობა;
  • რა არის Facebook Pixel;
  • Ads Library, კონკურენტების ანალიზის ფორმები;
  • Billing და სხვა საჭირო ინფორმაცია. 

Workshop 9

 

  • რეპორტინგის ფორმა;
  • საკომუნიკაციო სტრატეგიის კომპონენტების განხილვა;
  • საჭირო მასალის გაზიარება;
  • ფინალური დავალება: არსებული ან ახალი ბრენდისთვის შექმნეით საკომუნიკაციო სტრატეგია ციფრული არხებისთვის შაბლონის მიხედვით

Workshop 10

 

  • ფინალური პროექტების პრეზენტაცია;
  • თითოეულ პრეზენტაციას დაეთმობა მაქსიმუმ 10 წთ. უკუკავშირი მოხდება პრეზენტაციის დასრულებისთანავე ან/და მსვლელობის დროს.