კურსის განმავლობაში ისწავლი, როგორ გაიყვანო ნებისმიერი ვებგვერდი საძიებო სისტემის წამყვან პოზიციებზე. გაეცნობი ყველა იმ სტრატეგიას, რომლებსაც თანამედროვე SEO-ს სპეციალისტები იყენებენ. გაიგებ, როგორ უნდა გამოიყენო საკვანძო სიტყვები ისე, რომ ვებგვერდზე ვიზიტორთან რაოდენობა გაზარდო.
კურსის დასრულების შემდეგ დამოუკიდებლად შეძლებ, რომ დაგეგმო მარკეტინგული სტრატეგიები Google-ში მოწინავე პოზიციის დასაკავებლად.
,,ჩემი მიზანია, შევქმნა მეტი პროფესიონალი ქართულ ციფრულ სამყაროში და SEO ინდუსტრიაში.“
კონკრეტულად SEO-სადმი ინტერესი 2019 წელს გაუჩნდა. 2013-2015 წლებში მუშაობდა Football Insider-ში ჯერ სოციალური მედიის მენეჯერის, შემდეგ კი პროექტის ხელმძღვანელის პოზიციაზე.
2019 წელს დაასრულა ილიას სახელმწიფო უნივერსიტეტი, ბიზნესის ადმინისტრირების მიმართულებით. მაგისტრატურაზე იმავე განხრით განაგრძო სწავლა.
ამჟამად Making Science • Sweeft-ის Senior SEO სპეციალისტია. არის MyDataNinja-ს ციფრული მარკეტინგის გუნდის წევრი. მუშაობს რამდენიმე ქართულ და საერთაშორისო პროექტზე.
უმუშავია შემდეგ კომპანიებთან: Finpanda, Citrus.ge, Fanebi.Com, Football Insider, The Redmen და ა.შ.
ციფრული მარკეტინგის სპეციალისტი
,,ჩემი მიზანია, სტუდენტებმა დეტალურად შეისწავლონ ციფრული მარკეტინგის ძირითადი პრინციპები და დაეუფლონ იმ უნარებს, რომელთა საშუალებით მარტივად შეძლებენ ციფრულ ეკოსისტემაში მოღვაწეობას.”
ბავშვობიდან აინტერესებდა მარკეტინგი. სურდა, რომ საკუთარი პროფესია ამ სფეროსთან დაეკავშირებინა. სკოლის დამთავრების შემდეგ დაიწყო ამ მიმართულებით სწავლა GIPA-ს უნივერსიტეტში. შემდეგ კი სწავლა განაგრძო საფრანგეთში, ლილის უნივერსიტეტში.
ამ პერიოდში აქტიურად მუშაობდა ნაშრომებზე: “ციფრული მარკეტინგის როლი თანამედროვე საზოგადოების განვითარებაში” და “რეკლამის ენობრივი სტრუქტურა ფსიქოლინგვისტური ასპექტებით”.
სამუშაო გამოცდილება დაიწყო ერთ-ერთ საავტომობილო სტარტაპში სტაჟიორის პოზიციაზე ციფრული მარკეტინგის მიმართულებით. ამის შემდეგ გადაინაცვლა კომპანია “რეფორმერში” ციფრული მარკეტინგის ხელმძღვანელის პოზიციაზე. პარალელურად მუშაობდა ფრილანსერად.
2021 წელს შეუერთდა LC Tbilisi-ს გუნდს, ციფრული მარკეტინგის ხელმძღვანელის პოზიციაზე. 2022 წელს კი მართავდა “სუფთა სახლის” ციფრული მარკეტინგის გუნდს ელექტრონული კომერციის მიმართულებით.
ამჟამად არის #1 ქართული ციფრული მარკეტინგული პლატფორმის – Ad Summit-ის CEO და თანადამფუძნებელი, იკავებს Senior Digital Marketing Specialist-ის პოზიციას Noxtton-ში და არის Digital Marketing Lead-ი შემდეგ კომპანიებში: Hapttic, Kettari, CASE.
ფლობს სერტიფიკატებს: Analytics Mania: Data Marketing & Analytics, SEM Academy: Search Engine Marketing, Google: Data Analytics, Display & Video Marketing, PPC Advertising, Senior Ads: Programmatic Advertising.
მეხუთე წელია, რაც აქტიურად მუშაობს, როგორც ციფრული მარკეტერი. ამ პერიოდის განმავლობაში უმუშავია ისეთ პროექტებზე, როგორიც არის:
Adjara Group, USAID, სუფთა სახლი, Lopota Lake Resort & Spa, Reformer, LC Tbilisi, Hapttic, Noxtton, Tsinandali Festival, Radisson Group, Red Cross, ნატახტარი, ACI და სხვა.
https://www.youtube.com/watch?v=46GC65oNd9A
შესავალი
საკვანძო სიტყვები
ტექნიკური SEO
Mobile SEO
კონტენტი
Link Building
Local SEO, International SEO
ანალიტიკა
SEM – შესავალი
Search & Display Ads
Video Ads & Reporting