ციფრული მარკეტინგის პაკეტი
თუ დაინტერესებული ხარ მარკეტინგით და გინდა ამ სფეროში პროფესიონალი გახდე, მაშინ სოციალური მედია + ციფრული მარკეტინგი + ციფრული მარკეტინგის ტექნიკებისა და ანალიზის კურსებისგან შემდგარი პაკეტი სწორედ შენთვისაა.
გაიარე ციფრული მარკეტინგის პაკეტი და დააგროვე ამ სფეროში კარიერის დასაწყებად საკმარისი ცოდნა.
რას ვისწავლი კურსის განმავლობაში და რას მომცემს ეს კურსი?
სოციალური მედიის კურსის განმავლობაში გაიგებ, როგორ უნდა შექმნა სოციალური მედიის სტრატეგია, როგორ უნდა დაწერო კონკურენტუნარიანი კონტენტი სხვადასხვა პლატფორმებისთვის და როგორ წარმართო Facebook-სა და Instagram-ზე სწორი მარკეტინგული კამპანიები.
კურსის მანძილზე მენტორი განიხილავს ისეთ საკითხებს, როგორიც არის: კონტენტ მენეჯმენტი, ქომუნითი მენჯემენტი, Business Manager, Facebook Pixel, თარგეთირება და სხვა.
ამ ყველაფრის დახმარებით შენ დამოუკიდებლად შეძლებ, რომ შეიმუშაო საკომუნიკაციო და სარეკლამო სტრატეგია ნებისმიერი ბრენდისთვის. გაიგებ, როგორ უნდა გაზარდო ბიზნესი სოციალური მედიის დახმარებით.
ციფრული მარკეტინგის კურსის განმავლობაში გაეცნობი ციფრული მარკეტინგის მთავარ პრინციპებსა და სარეკლამო არხებთან მუშაობის ტექნიკას. პრაქტიკული მაგალითების საფუძველზე ისწავლი, როგორ დაიწყო პროექტი ნულიდან და როგორ მიაღწიო მინიმალური დანახარჯით, მაქსიმალურ შედეგს.
კურსის დასრულების შემდეგ შეძლებ, რომ წარმატებით მართო ნებისმიერი კამპანია.
ციფრული მარკეტინგის ტექნიკებისა და ანალიზის კურსის განმავლობაში კი ციფრულ მარკეტინგში არსებულ ცოდნას ტექნიკური უნარებით გაიმყარებ და უკეთ გაიაზრებ რამხელა მნიშვნელობა აქვს მონაცემებზე დაყრდნობით მიღებულ მარკეტინგულ გადაწყვეტილებას.
გარდა ამისა, დაესწრები კურსს, რომელსაც საქართველოში ანალოგი არ აქვს. გაიგებ, როგორ იმუშაო Google Analytics-ში, Google Tag Manager-ში, Looker Studio-შიდა DV360-ში უფრო ეფექტურად.
ამ სამი კურსის გავლის შემდეგ შენ გეცოდინება ყველა ის მეთოდი და სტრატეგია, რომლის მეშვეობითაც სწორ აუდიტორიას მიწვდები და შენი პროდუქტის ან მომსახურების შესახებ იმ ხალხს გააგებინებ, რომლებიც ამით დაინტერესდებიან და გექნება საკმარისი ცოდნა, რომ ციფრულ მარკეტინგში პირველი კარიერული ნაბიჯები გადადგა.
რომელი კურსები შედის კომპლექტში?
რას ისწავლი?
რამდენიმე კურსის გავლით სიღრმისეულად შეისწავლი პროფესიას, გაიგებ როგორც ფუნდამენტურ, ისე პრაქტიკულ ნიუანსებს, რაც საშუალებას მოგცემს გახდე კონკურენტუნარიანი და მოთხოვნადი დასაქმების ბაზარზე
ციფრული მარკეტინგის კურსის განმავლობაში გაეცნობი ციფრული მარკეტინგის მთავარ პრინციპებს და სარეკლამო არხებთან მუშაობის ტექნიკას.
პრაქტიკული მაგალითების საფუძველზე ისწავლი, როგორ დაიწყო პროექტი ნულიდან და როგორ მიაღწიო მინიმალური დანახარჯით, მაქსიმალურ შედეგს.
კურსის მიზანია ციფრული კვლევის საფუძველზე დასახო სწორი მიზნები და მისწვდე სამიზნე აუდიტორიას. კურსის დასრულების შემდეგ შეძლებ, რომ წარმატებით მართო ნებისმიერი მარკეტინგული კამპანია.
ციფრული მარკეტინგი დღეს ერთ-ერთი ყველაზე მოთხოვნადი პროფესიაა, რომელიც აერთიანებს კრეატივს, ანალიტიკას და ტექნოლოგიას. სწორედ ამიტომ, ჩვენი ციფრული მარკეტინგის კურსი განკუთვნილია მათთვის, ვისაც სურს საფუძვლიანად გაეცნოს ამ სფეროს, შეისწავლოს ონლაინ არხებთან მუშაობა და თავად შექმნას წარმატებული კამპანიები ნულიდან.
კურსის განმავლობაში ისწავლი, როგორ დაგეგმო, შექმნა და გააანალიზო ციფრული მარკეტინგის კამპანიები ისე, რომ მინიმალური დანახარჯით მიაღწიო მაქსიმალურ შედეგს.
გაეცნობი სოციალურ მედიასა და საძიებო სისტემებში რეკლამის დაგეგმვის, იმეილ მარკეტინგის, ანალიტიკისა და SEO-ს პრინციპებს. ყოველი ვორქშოფი მოიცავს პრაქტიკულ მაგალითებს, სადაც ისწავლი რეალური ბრენდების კამპანიების შექმნას და ოპტიმიზაციას.
ციფრული მარკეტინგის კურსზე ისწავლი როგორ დასახო ციფრული კვლევის საფუძველზე სწორი მიზნები და ანალიტიკური ხელსაწყოების საშუალებით მისწვდე სწორ სამიზნე აუდიტორიას.
კურსის დასრულების შემდეგ შეძლებ, რომ წარმატებით მართო ნებისმიერი კონტენტ მარკეტინგის კამპანია სოციალურ მედიაში.
კურსი განკუთვნილია ყველასთვის, ვისაც სურს შეისწავლოს ციფრული მარკეტინგის საფუძვლები — იქნება ეს დამწყები თუ მოქმედი მარკეტერი, სტუდენტი, ბიზნესის მფლობელი თუ ფრილანსერი, რომელიც უნარების გაღრმავებას ისახავს მიზნად.
ირაკლი ქართველიშვილი, ციფრული მარკეტერი
2017 წლიდან ვარ ციფრული მარკეტინგის სფეროში.
ამჟამად ვმუშაობ საერთაშორისო მარკეტინგულ კომპანიაში, სინიორ ციფრული მარკეტერის პოზიციაზე.
ასევე ვარ საერთაშორისო კომპანიების ციფრული მარკეტინგის კონსულტანტი და რამდენიმე ცნობილი ინფლუენსერის ციფრული მრჩეველი.
საქართველოში ვთანამშრომლობდი ისეთ კომპანიებთან, როგორიც არის: პალიტრა მედია ჰოლდიგნი, ბიბლუსი, პეპელა, HQD Georgia, Podsy.
რჩევა, რომელსაც კარიერის დასაწყისში საკუთარ თავს მივცემდი:
ნუ გეშინია!
კურსის დასრულების შემდეგ…
შეძლებ, რომ წარმატებით მართო ნებისმიერი ციფრული მარკეტინგული კამპანია.
FAQs:
რა უნარებს ვსწავლობთ ციფრული მარკეტინგის კურსზე?
რამდენ ხანს გრძელდება კურსი? - ციფრული მარკეტინგის კურსი გრძელდება 2 თვე (12 ლექცია)
არის თუ არა ონლაინ სწავლება? - კურსი ტარდება როგორც ონლაინ ასევე ოფლაინ ფორმატში
გაიცემა თუ არა სერთიფიკატი? - დიახ, კურსის წარმატებით დასრულების შემდეგ მიიღებთ სერტიფიკატს
სად შევძლებ დასაქმებას კურსის დასრულების შემდეგ? - კურსის დასრულების შემდეგ შეძლებ დასაქმებას ციფრული კომუნიკაციისა და მარკეტინგის ისეთ პოზიციებზე, როგორიცაა ციფრული მარკეტერი, სოციალური მედიის მენეჯერი, კონტენტ მარკეტერი, უმცროსი მარკეტინგის მენჯერი ან ქოფირაითერი და სხვა.
სოციალური მედიის კურსის განმავლობაში გაიგებ, როგორ უნდა შექმნა სოციალური მედიის სტრატეგია, როგორ უნდა დაწერო კონკურენტუნარიანი კონტენტი სხვადასხვა პლატფორმებისთვის, როგორ წარმართო Facebook-სა და Instagram-ზე სწორი მარკეტინგული კამპანიები.
კურსის მანძილზე მენტორი განიხილავს ისეთ საკითხებს, როგორიც არის: კონტენტ მენეჯმენტი, ქომუნითი მენჯემენტი, Business Manager, Facebook Pixel, თარგეთირება და სხვა.
ამ ყველაფრის დახმარებით შენ დამოუკიდებლად შეძლებ, რომ შეიმუშაო საკომუნიკაციო და სარეკლამო სტრატეგია. გაიგებ, როგორ უნდა გაზარდო ბიზნესი სოციალური მედიის დახმარებით.
სოციალური მედიის მენეჯმენტი დღეს არ არის მხოლოდ კონტენტის გამოქვეყნების ადგილი — ეს არის ყველაზე ძლიერი არხი ბიზნესისა და პირადი ბრენდის გასაზრდელად.
ჩვენი სოციალური მედიის კურსი დაგეხმარება ზუსტად გაიგო, როგორ შექმნა შედეგზე ორიენტირებული სტრატეგია, როგორ დაგეგმო კონტენტი სხვადასხვა პლატფორმებისთვის და როგორ მართო ეფექტური კამპანიები Facebook-სა და Instagram-ზე.
კურსის განმავლობაში მენტორები გაგიზიარებენ რეალურ გამოცდილებას — ისწავლი როგორ უნდა მართო Meta Business Suite, როგორ უნდა გამოიყენო Facebook Pixel, როგორ ააწყო მიზნობრივი სარეკლამო კამპანიები და როგორ გაზომო მათი შედეგი.
ყურადღება გამახვილებულია არა მხოლოდ ტექნიკურ ცოდნაზე, არამედ კომუნიკაციის სტრატეგიაზე, აუდიტორიის ანალიზსა და ბრენდის ტონზე.
შეისწავლი სოციალური მედიის სტრატეგიის შექმნას, სამიზნე აუდიტორიის იდენტიფიცირებას და კონტენტ კალენდრის დაგეგმვას. გაიგებ როგორ უნდა შექმნა კონკურენტუნარიანი პოსტები, როგორ გამოიყენო ვიდეო და ვიზუალური ელემენტები ბრენდის გაძლიერებისთვის.
ასევე შეისწავლი რეკლამის საფუძვლებს Meta პლატფორმებზე, მისი ფორმატების თავისებურებებს და გაიგებ როგორ შექმნა ისეთი კამპანიები, რომლებიც რეალურად ზრდის გაყიდვებს და აუდიტორიის ჩართულობას.
სოციალური მედიის კურსი განკუთვნილია დამწყები მარკეტერებისთვის, სტუდენტებისთვის, ბიზნესის მფლობელებისა და კონტენტ კრეატორებისთვის, რომლებიც სურთ სოციალური მედიის მართვის, სარეკლამო კამპანიების დაგეგმვისა და აუდიტორიასთან ეფექტური კომუნიკაციის სწავლა.
კურსის განმავლობაში შეისწავლი Meta Business Suite-ის, Business Manager-ის, Facebook Pixel-ისა და სარეკლამო ინსტრუმენტების გამოყენებას.
SMM კურსი გრძელდება 1 თვეს და ის მოიცავს 10 ლექციას
არა, კურსზე მოსახვედრად გამოცდილება არ არის აუცილებელი.
დიახ, კურსის დასრულების შემდეგ მიიღებთ სერტიფიკატს
კურსის დასრულების შემდეგ შეძლებ მუშაობას სოციალური მედიის მენეჯერის, კონტენტ
მენეჯერის ან ციფრული მარკეტერის პოზიციაზე, როგორც სააგენტოებში და კომპანიებში, ასევე ფრილანსერად ან საკუთარი ბრენდის განვითარებაზე.
ციფრული მარკეტინგი მონაცემებზე დაფუძნებული სტრატეგიის შექმნის ხელოვნებაა.
ციფრული მარკეტინგის სპეციალისტი სწავლობს მომხმარებლის ქცევას, აფასებს კამპანიების შედეგებს და იღებს გადაწყვეტილებებს რეალურ მონაცემებზე დაყრდნობით - სწორედ ამიტომ სჭირდება ის ნებისმიერ ბრენდსა თუ კომპანიას.
დღეს, როცა ონლაინ სივრცე კონკურენტებით სავსეა, მონაცემების სწორად გაანალიზება და მათი გამოყენება სტრატეგიულად უმნიშვნელოვანესი უნარია.
ციფრული მარკეტინგის ტექნიკებისა და ანალიზის კურსზე ისწავლი, როგორ დაუკავშირო კრეატიული იდეა მყარ ტექნიკურ ცოდნას და შექმნა მარკეტინგული სტრატეგია, რომელიც გაზომვად შედეგს მოიტანს.
თუ გაქვს საბაზისო ცოდნა ციფრულ მარკეტინგში და გინდა ეს ცოდნა გაიღრმავო, მაშინ ციფრული მარკეტინგის ტექნიკებისა და ანალიზის კურსი შენთვისაა.
კურსის დასრულების შემდეგ, გეცოდინება, რა არის Performance Marketing და რატომ არის მნიშვნელოვანი, გეცოდინება, როგორ იმუშაო Google Analytics-ში, Google Tag Manager-ში, Looker Studio-შიდა DV360-ში უფრო ეფექტურად და სრულყოფილი ცოდნა გექნება ციფრული მარკეტინგის მთლიანი ეკოსისტემის შესახებ.
კურსის განმავლობაში ციფრულ მარკეტინგში არსებულ ცოდნას ტექნიკური უნარებით გაიმყარებ.
უკეთ გაიაზრებ, რამხელა მნიშვნელობა აქვს მონაცემებზე დაყრდნობით მიღებულ მარკეტინგულ გადაწყვეტილებას.
დაესწრები კურსს, რომელსაც საქართველოში ანალოგი არ აქვს.
კურსი განკუთვნილია მათთვის, ვინც ფლობს ციფრული მარკეტინგის საბაზისო ცოდნას და სურს ტექნიკური უნარების განვითარება. ის იდეალურია მარკეტინგის სპეციალისტებისთვის, ფრილანსერებისა და მცირე ბიზნესის მფლობელებისთვის, ასევე სტუდენტებისთვის, რომლებიც ცდილობენ კარიერის განვითარებას მონაცემებზე დაფუძნებული მარკეტინგის მიმართულებით.
ბავშვობიდან აინტერესებდა მარკეტინგი. სურდა, რომ საკუთარი პროფესია ამ სფეროსთან დაეკავშირებინა. სკოლის დამთავრების შემდეგ დაიწყო ამ მიმართულებით სწავლა GIPA-ს უნივერსიტეტში. შემდეგ კი სწავლა განაგრძო საფრანგეთში, ლილის უნივერსიტეტში.
ამ პერიოდში აქტიურად მუშაობდა ნაშრომებზე: “ციფრული მარკეტინგის როლი თანამედროვე საზოგადოების განვითარებაში” და “რეკლამის ენობრივი სტრუქტურა ფსიქოლინგვისტური ასპექტებით”.
სამუშაო გამოცდილება დაიწყო ერთ-ერთ საავტომობილო სტარტაპში სტაჟიორის პოზიციაზე ციფრული მარკეტინგის მიმართულებით. ამის შემდეგ გადაინაცვლა კომპანია “რეფორმერში” ციფრული მარკეტინგის ხელმძღვანელის პოზიციაზე. პარალელურად მუშაობდა ფრილანსერად.
2021 წელს შეუერთდა LC Tbilisi-ს გუნდს, ციფრული მარკეტინგის ხელმძღვანელის პოზიციაზე. 2022 წელს კი მართავდა “სუფთა სახლის” ციფრული მარკეტინგის გუნდს ელექტრონული კომერციის მიმართულებით.
ამჟამად არის #1 ქართული ციფრული მარკეტინგული პლატფორმის – Ad Summit-ის CEO და თანადამფუძნებელი, იკავებს Senior Digital Marketing Specialist-ის პოზიციას Noxtton-ში და არის Digital Marketing Lead-ი შემდეგ კომპანიებში: Hapttic, Kettari, CASE.
ფლობს სერტიფიკატებს: Analytics Mania: Data Marketing & Analytics, SEM Academy: Search Engine Marketing, Google: Data Analytics, Display & Video Marketing, PPC Advertising, Senior Ads: Programmatic Advertising.
მეხუთე წელია, რაც აქტიურად მუშაობს, როგორც ციფრული მარკეტერი. ამ პერიოდის განმავლობაში უმუშავია ისეთ პროექტებზე, როგორიც არის:
Adjara Group, USAID, სუფთა სახლი, Lopota Lake Resort & Spa, Reformer, LC Tbilisi, Hapttic, Noxtton, Tsinandali Festival, Radisson Group, Webster University, Red Cross, ნატახტარი, ACI და სხვა.
FAQs:
რა უნარებს ვსწავლობთ ციფრული მარკეტინგის კურსზე?
რამდენ ხანს გრძელდება კურსი? - ციფრული მარკეტინგის კურსი გრძელდება 2 თვე (12 ლექცია)
არის თუ არა ონლაინ სწავლება? - კურსი ტარდება როგორც ონლაინ ასევე ოფლაინ ფორმატში
გაიცემა თუ არა სერთიფიკატი? - დიახ, კურსის წარმატებით დასრულების შემდეგ მიიღებთ სერტიფიკატს
სად შევძლებ დასაქმებას კურსის დასრულების შემდეგ? - კურსის დასრულების შემდეგ შეძლებ დასაქმებას ციფრული კომუნიკაციისა და მარკეტინგის ისეთ პოზიციებზე, როგორიცაა ციფრული მარკეტერი, სოციალური მედიის მენეჯერი, კონტენტ მარკეტერი, უმცროსი მარკეტინგის მენჯერი ან ქოფირაითერი და სხვა.
ჩვენთან შეძენილი უნარებით შეძლებ დასაქმებას
ჩვენთან შეძენილი უნარებით შეძლებ დასაქმებას
ჩვენი მეთოდოლოგია პრაქტიკოსი მენტორების მიერ გამოცდილების გაზიარებასა და იმ უნარ-ჩვევების განვითარებას მოიცავს, რაც დასაქმებაში დაგეხმარება