fbpx

ნუცა დოლიძე

მარკეტინგის და ტექნოლოგიების სპეციალისტი

 

2016 წლიდან არის მონაცემებზე ორიენტირებული მარკეტინგის სპეციალისტი. უმუშავია ისეთ ინდუსტრიებში, როგორიც არის: ელექტრონული კომერცია, ჯანდაცვა, უძრავი ქონება, სპორტის მარკეტინგი და აზარტულითამაშები (iGaming).

ხელმძღვანელობდა “ევექსი ჰოსპიტლების” ციფრული მარკეტინგის გუნდს. ასევე იყო ციფრულიკომუნიკაციების უფროსი ოფიცერი adjarabet.com-ში, სადაც შეიმუშავა კომუნიკაციების ავტომატიზირებისპროექტი.

ამ დროისთვის არის Growth Marketing Manager-ი, ლონდონში არსებულ მარკეტინგულ სააგენტოშიPyrashyut, სადაც მუშაობს ისეთ ბრენდებთან, როგორიც არის: Metabolic London, Space 32, Factmata დასხვები.

ასევე არის ციფრული მარკეტინგის ინსტიტუტის (Digital Marketing Institute) მიერ სერტიფიცირებულიციფრული მარკეტინგის სპეციალისტი, რომლის მიერ მინიჭებული ხარისხიც აღიარებულია ამერიკისმარკეტინგის ასოციაციის მიერ.

მისი პორტფოლიო მოიცავს 100-ზე მეტ პროექტს. უმუშავია, როგორც საქართველოში, ასევე გაერთიანებულსამეფოში, შეერთებულ შტატებში და ევროპის რეგიონებში.

პროექტებში ხელმძღვანელობდა ციფრული სტრატეგიის, ავტომატიზაციების (მექანიკური სწავლებები), ციფრული გამოცდილების, პერსონალიზაციების და ანალიტიკის მიმართულებებს.