ნუცა ბერუჩაშვილი
სოციალური მედიის კონტენტ მენეჯერი
სფეროსთან პირველი შეხება 2018 წელს ჰქონდა. სწავლობდა საქართველოს ტექნიკურ უნივერსიტეტში, საზოგადოებასთან ურთიერთობების განხრით. მაგისტრატურაზე სწავლა თბილისის სახელმწიფო უნივერსიტეტში განაგრძო, მედია ფსიქოლოგიისა და კომუნიკაციების განხრით (ინგლისურენოვანი პროგრამა). შემდეგი ეტაპი იყო თავისუფალი უნივერსიტეტი (CBA). ბოლოს კი სოციალური მედიისა და ციფრული მარკეტინგის კურსები.
მუშაობდა ლიბერთი ბანკში, სოციალური მედიის მენეჯერის პოზიციაზე. მართავდა პირველი ონლაინ კატალოგის www.onoff.ge-ის სოციალურ მედიას.
ამჟამად მუშაობს კომპანია Making Science Sweeft -ში სოციალური მედიის კონტენტ მენეჯერად.
მარკეტინგის მიმართულებით მრავალმხრივი გამოცდილება აქვს. ელექტრონულ კომერციაში მუშაობა მისთვის განსაკუთრებით საინტერესო და მრავლისმომცველია.
უმუშავია შემდეგი კომპანიებისთვის: 4 finance, Vivus.ge, BLB, Silk Factory Studio, HS consulting და ა.შ.