
ნუცა ბერუჩაშვილი
სოციალური მედიის კონტენტ მენეჯერი
მარკეტინგის სფეროსთან პირველი შეხება 2018 წელს ჰქონდა.
სწავლობდა საქართველოს ტექნიკურ უნივერსიტეტში საზოგადოებასთან ურთიერთობების განხრით. შემდეგი ეტაპი იყო თავისუფალი უნივერსიტეტი (CBA). შემდეგ გაიარა სოციალური მედიისა და ციფრული მარკეტინგის კურსი და მალევე დასაქმდა ამ მიმართულებით. 2020-2023 წლებში სწავლობდა მაგისტრატურაზე სწავლა თბილისის სახელმწიფო უნივერსიტეტში განაგრძო მედია ფსიქოლოგიისა და კომუნიკაციების განხრით (ინგლისურენოვანი პროგრამა).
მუშაობდა ლიბერთი ბანკში, სოციალური მედიის მენეჯერის პოზიციაზე და მართავდა პირველ ონლაინ კატალოგის, Onoff.ge-ის სოციალურ მედიას.
შემდეგ კომპანია Making Science Sweeft-ის გუნდს შეუერთდა სოციალური მედიის სენიორ კონტენტ მენეჯერად.
მუშაობდა კომპანია CMC (Construction Management Company)-ში მარკეტინგის მენეჯერად.
ამ ეტაპზე სილქნეტში მუშაობს უფროსი ბრენდ მენეჯერის პოზიციაზე.
2020 წლიდან ემუშავება სხვადასხვა კომპანიას ფრილანსერად და მართავს მათ სოციალურ ქსელებს.