fbpx

ინტერიერის 3D ვიზუალიზაციის კურსი

ინტერიერის 3D ვიზუალიზაციის კურსის მენტორები

ივანე გავაშელიშვილი

2015 წლიდან არის ავეჯის დიზაინის, ინტერიერის დიზაინის და 3D ვიზუალიზაციის სფეროში.

ამჟამად მუშაობს, ’’SPECTRUM ARCHITECTUR“- ში, 3D ვიზუალიზაციის სპეციალისტის პოზიციაზე. პარალელურად აქვს კერძო პროექტები, როგორც საქართველოდან ასევე სხვა ქვეყნებიდანაც.

ასეულობით პროექტში მიუღია მონაწილეობა, მაგრამ მათგან ყველაზე მასშტაბური იყო: ეროვნული ბანკის პროექტი, ჰილტონი, საცხოვრებელი სახლი ავსტრალიაში, რესტორანი ეგვიპტეში და ამერიკაში, დაშბაშის კანიონი.

დაჩი ხაზალია

2019 წლიდან მუშაობს ინტერიერის დიზაინისა და 3D ვიზუალიზაციის მიმართულებით.

დაამთავრა სამხატვრო აკადემია, ავეჯის დიზაინის მიმართულებით. 2018 წელს დაიწყო 3ds max-ის შესწავლა, სწავლობს მაგისტრატურაზე იმავე განხრით.

ამჟამად მუშაობს, ”მეტი დეველოპმენტში”, ინტერიერის დიზაინერისა და 3D არტისტის პოზიციაზე.

ძირითადად უმუშავია საცხოვრებელი ბინის ინტერიერის დიზაინებზე. მის გამორჩეულ პროექტებს შორის არის: ბურგერ ბარ გრილმორის ინტერიერი, ჭავჭავაძის ქუჩაზე, ზომა, რომელიც მდებარეობს ფაბრიკაში.

ინტერიერის 3D ვიზუალიზაციის კურსის სილაბუსი

Workshop 1 – შესავალი

  • საჭირო პროგრამების დაყენება
  • 3D Max-ის მიმოხილვა და მისი დანიშნულება ინტერიერის ვიზუალიზაციაში
  • 3D Max-ში მუშაობის პრინციპები (სცენაში მოძრაობა, ობიექტების გადაადგილება)
  • მონიშვნის პრინციპები
  • 3D Max ინტერფეისი

Workshop 2 – მარტივი ობიექტები

  • ლეიერებზე მუშაობა
  • რენდერის პარამეტრები
  • მარტივი ობიექტების შექმნა
  • მოდიფიკატორების განხილვა
  • არსებული ტექსტურების გამოყენება ბილიოთეკიდან

დავალებამარტივი ობიექტებითა და მათზე მოდიფიკაციით სამგანზომილებიანი კომპოზიციის შექმნა

Workshop 3

  • მოდიფიკატორების ზემოქმედება ობიექტზე
  • ხაზების შექმნა და მათი გამოყენება
  • კამერის პარამეტრების მიმოხილვა
  • განათებების მიმოხილვა
  • არსებულ სცენაში კამერის და განათების გამოყენება

დავალება: არსებულ სცენაში განათების დაყენება და რენდერის გაკეთება

Workshop 4

  • ვირეი მატერიალის განხილვა
  • სხვადასხვა მატერიალების შექმნა
  • სარენდერო ეფექტების განხილვა

Workshop 5

  • პოლიგონალური მოდელირების განხილვა
  • პოლიგონალური მოდელირების ზემოქმედება ობიექტზე
  • სამზარეულოს მოდელირება
  • ბიბლიოთეკიდან გამზადებული ობიექტის შემოტანა და მასზე პოლიგონალური ზემოქმედება

დავალება: სამზარეოულოს მოდელირება,ბიბლიოთეკიდან შემოტანილი ობიექტების პოლიგონებით მოდიფიკაცია

Workshop 6

  • HDRI ის დაყენება
  • ARCHICAD ში აწყობილი გეგმარების 3Dmax-ში შემოტანა
  • ობიექტების შეტანა სცენაში
  • Corona ობიექტების vray ობიექტებად კონვერტაცია
  • დაკარგული ტექსტურების აღდგენა

დავალება: აქსონომეტრიული რენდერის გაკეთება

Workshop 7

  • კამერების დაყენება ინტერიერში
  • ყალბი განათებების გამოყენება ინტერიერში
  • სცენი საბოლოო რენდერისთვის მომზადება
  • საბოლოო სცენის სწორი ექსპორტი

დავალება: სამზარეულოს ინტერიერის მოწყობა, რენდერი და სამუშაო ფაილის ექსპორტი

Workshop 8

  • საფინალო დავალების შეფასება
  • რენდერის PHOTOSHOP-ში დამუშავება
  • სამომავლო რჩევები და რეკომენდაციები