fbpx

ინტერიერის (3D Max) ვიზუალიზაციის კურსი

ინტერიერის (3D Max) ვიზუალიზაციის კურსის მენტორები

გიორგი გონდაური
2005 წლიდან აქტიურად მოღვაწეობს არქიტექტურულ, ინტერიერ, ექსტერირის და სარეკლამო სფეროს 3D ვიზუალიზაციაში.

1 წელზე მეტია, რაც დასაქმებულია სტუდია 9-ში. მონაწილეობა აქვს მიღებული ისეთ პროექტებში, როგორებიცაა: კაჭრეთის ამბასადორის ვილები, ბათუმის ამბასადორი, არქი თაუერი, მ2-ის საბურთალოს პროექტი, მოსკოვის ზოოპარკის რეკონსტრუქცია, მილანის ექსპო, საახალწლო ზღაპარი (ანიმაციური ფილმი, სრულმეტრაჟიანი) და ბათუმის კუბიკ თაუერი

ივანე გავაშელიშვილი

2015 წლიდან არის ავეჯის დიზაინის, ინტერიერის დიზაინის და 3D ვიზუალიზაციის სფეროში.

ამჟამად მუშაობს, ’’SPECTRUM ARCHITECTUR“- ში, 3D ვიზუალიზაციის სპეციალისტის პოზიციაზე. პარალელურად აქვს კერძო პროექტები, როგორც საქართველოდან ასევე სხვა ქვეყნებიდანაც.

ასეულობით პროექტში მიუღია მონაწილეობა, მაგრამ მათგან ყველაზე მასშტაბური იყო: ეროვნული ბანკის პროექტი, ჰილტონი, საცხოვრებელი სახლი ავსტრალიაში, რესტორანი ეგვიპტეში და ამერიკაში, დაშბაშის კანიონი.

ინტერიერის (3D Max) ვიზუალიზაციის კურსის სილაბუსი

Workshop 1 – შესავალი

  • საჭირო პროგრამების დაყენება
  • 3D Max-ში მუშაობის პრინციპები (სცენაში მოძრაობა, ობიექტების გადაადგილება)
  • მონიშვნის პრინციპები
  • 3D Max ინტერფეისი

Workshop 2 – მარტივი ობიექტები

  • ლეიერებზე მუშაობა
  • რენდერის პარამეტრები
  • მარტივი ობიექტების შექმნა
  • მოდიფიკატორების განხილვა

დავალება: მარტივი ობიექტების შექმნა

Workshop 3

  • მოდიფიკატორების ზემოქმედება ობიექტზე
  • ხაზების შექმნა და მათი გამოყენება
  • კამერის პარამეტრების მიმოხილვა
  • განათებების მიმოხილვა
  • არსებულ სცენაში კამერის და განათების გამოყენება

დავალება: არსებულ სცენაში განათების დაყენება და რენდერის გაკეთება

Workshop 4

  • კორონა მატერიალის განხილვა
  • სხვადასხვა მატერიალების შექმნა

დავალება: მატერიალების შექმნა, ობიექტზე დადება, რენდერი

Workshop 5

  • პოლიგონალური მოდელირების განხილვა
  • პოლიგონალური მოდელირების ზემოქმედება ობიექტზე
  • სკამის მოდელირება
  • რბილი სავარძლის მოდელირება

დავალება: სკამის და რბილი სავარძლის მოდელირება

Workshop 6

  • HDRI ის დაყენება
  • ნახაზის მიხედვით ბინის აწყობა
  • მასალების დადება ინტერიერში

დავალება: ბინის ზედ ხედის რენდერი HDR ის გამოყენებით

Workshop 7

  • ობიექტების შეტანა სცენაში
  • კონვერტაცია (ტექსტურების გასწორება)
  • კამერების დაყენება ინტერიერში
  • საბოლოო რენდერისთვის მომზადება

დავალება: ინტერიერის მოწყობა, რენდერი

Workshop 8

  • საფინალო დავალების შეფასება
  • რენდერის PHOTOSHOP ში დამუშავება
  • სამომავლო რჩევები და რეკომენდაციები