fbpx

ინტერიერის 3D ვიზუალიზაციის კურსი

კურსის აღწერა

კურსის განმავლობაში ისწავლი 3ds max პროგრამას. გაიგებ, როგორ უნდა შექმნა ფოტორეალისტური ინტერიერის დიზაინი. გაეცნობი სწორი პრინციპებით მუშაობას, ტექსტურების, კამერისა და განათების გამოყენებას, სარენდერო ეფექტებს.

კურსის დასრულების შემდეგ შეძლებ ინტერიერის რენდერების მომზადებას და მოდელირებას. ეს ყველაფერი დაგეხმარება, რომ დამკვეთს წინასწარ წარუდგინო პროექტი ზუსტად ისეთი ვიზუალით, როგორიც ეს საბოლოო ინტერიერის შემთხვევაში იქნება.

კურსის მენტორები


სოფიო მამარდაშვილი

ინტერიერის დიზაინერი

“ჩემი, როგორც მენტორის მიზანია, ვორშოფების განმავლობაში დავეხმარო სტუდენტებს 3D max – ის, როგორც ინტერიერის დიზაინერისათვის ერთ-ერთი მთავარი ხელსაწყოს შესწავლაში”.

ინტერესი ამ სფეროსადმი ბავშვობიდან ჰქონდა, თუმცა უშუალოდ პროფესიად 2017 წელს აქცია, როდესაც თბილისის სახელმწიფო სამხატვრო აკადემიაში ჩააბარა არქიტექტურის ფაკულტეტის ინტერიერის დიზაინის მიმართულებით. 

2019 წელს მონაწილეობა მიიღო სლოვაკეთში გამართულ ფერწერის ვორქშოფში, ხოლო 2023 წელს ჩააბარა მაგისტრატურაზე ისევ თბილისის სახელმწიფო სამხატვრო აკადემიაში, იმავე მიმართულებით. 

უშუალოდ ამ სფეროში დასაქმებულია 2021 წლიდან, როდესაც მუშაობა დაიწყო ავეჯის დიზაინერად კომპანია ,,Pro Dot”-ში და ასევე პარალელურად რბილი ავეჯის საწარმო ,,Pillow”-სთვის ამზადებდა რბილი ავეჯის 3D მოდელებს. 

2022 წლიდან შეუერთდა ინტერიერის დიზაინის საპროექტო კომპანია ,,ARCHENOME”-ს გუნდს, სადაც მონაწილეობას იღებს, როგორც უშუალოდ ინტერიერის დიზაინის დაგეგმვაში, ასევე ვიზუალიზაციაში, საპროექტო ნახაზების მომზადებაში, მასალების შერჩევაში. კომპანიაში დღეს ხელმძღვანელობს 3D ვიზუალიზაციის მიმართულებას.

უმუშავია ისეთ პროექტებსა და ბრენდებზე როგორებიცაა: HOLIDAY INN EXPRESS TBILISI AVLABARI, MON ARCH, ARCHENOME, PILLOW, M Clinic სტომატოლოგიური კლინიკა და ინდივიდუალურ პროექტებზე (საცხოვრებელი სახლების ინტერიერი).

ელენე ღვინეფაძე

არქიტექტორი და ინტერიერის დიზაინერი

ბავშვობიდან ხატავს, დიდხანს არ უფიქრია რა მიმართულებით სურდა პროფესიის არჩევა, რადგან ზუსტად იცოდა.

2014 წელს ჩააბარა საქართველოს ტექნიკური უნივერსიტეტის არქიტექტურის, ურბანისტიკის და დიზაინის ფაკულტეტზე. 2019 წელს სწავლა განაგრძო მაგისტრატურაზე, იმავე უნივერსიტეტში, არქიტექტურის მიმართულებით. 1 სემესტრის შემდეგ ჩააბარა იტალიაში, ბარის ტექნიკურ უნივერსიტეტში. სწავლის დასრულების შემდეგ დაბრუნდა საქართველოში. 

მისი ამ სფეროსთან შეხება იწყება საცხოვრებელი სახლების პროექტებით. პირველი სამსახური იყო სასტუმროების ქსელი, ’’Communal Hotels“-ი, სადაც 1 წლის განმავლობაში მუშაობდა პროექტების კოორდინატორის პოზიციაზე.

კომუნალის შემდეგ შეუერთდა AD Studio-ს გუნდს, არქიტექტორის პოზიციაზე. აქ მუშაობის განმავლობაში არქიტექტურული პროექტების გარდა ჰქონდა ურბანული პროექტებიც. 

ამჟამად არის m2 დეველოპმენტის ინტერიერის დიზაინერი. 

მის პორტფოლიოში შეხვდებით შემდეგ პროექტებს: AD Studio- ში განხორციელებულ, როგორც ქალაქგეგმარებით, ისე არქიტექტურული პროექტებს (რამდენიმე საცხოვრებელი სახლი, სამედიცინო საწყობი), m2 დეველოპმენტის თითქმის ყველა მიმდინარე პროექტი.

ინდივიდუალური პროექტები: საცხოვრებელი ბინის ინტერიერის დიზაინი რჩეულიშვილის ქუჩაზე, ჯიქიას ქუჩაზე, ბარნოვის ქუჩაზე, ინდივიდუალური საცხოვრებელი სახლის პროექტი წავკისში, ტაბახმელაში, ლისზე.

კურსის სილაბუსი

Workshop 1 – შესავალი

  • საჭირო პროგრამების დაყენება
  • 3D Max-ის მიმოხილვა და მისი დანიშნულება ინტერიერის ვიზუალიზაციაში
  • 3D Max-ში მუშაობის პრინციპები (სცენაში მოძრაობა, ობიექტების გადაადგილება)
  • მონიშვნის პრინციპები
  • 3D Max ინტერფეისი

Workshop 2 – მარტივი ობიექტები

  • ლეიერებზე მუშაობა
  • რენდერის პარამეტრები
  • მარტივი ობიექტების შექმნა
  • მოდიფიკატორების განხილვა
  • არსებული ტექსტურების გამოყენება ბილიოთეკიდან

დავალებამარტივი ობიექტებითა და მათზე მოდიფიკაციით სამგანზომილებიანი კომპოზიციის შექმნა

Workshop 3

  • მოდიფიკატორების ზემოქმედება ობიექტზე
  • ხაზების შექმნა და მათი გამოყენება
  • კამერის პარამეტრების მიმოხილვა
  • განათებების მიმოხილვა
  • არსებულ სცენაში კამერის და განათების გამოყენება

დავალება: არსებულ სცენაში განათების დაყენება და რენდერის გაკეთება

Workshop 4

  • ვირეი მატერიალის განხილვა
  • სხვადასხვა მატერიალების შექმნა
  • სარენდერო ეფექტების განხილვა 

Workshop 5

  • პოლიგონალური მოდელირების განხილვა
  • პოლიგონალური მოდელირების ზემოქმედება ობიექტზე
  • სამზარეულოს მოდელირება

დავალება: სამზარეოულოს მოდელირება,ბიბლიოთეკიდან შემოტანილი ობიექტების პოლიგონებით მოდიფიკაცია

Workshop 6

  • ავეჯის მოდელირება
  • ინტერიერის სცენის 3ds max-ში შემოტანა და დამუშავება
  • პლაგინები: relink,prune,copy და floor generator
  • Vray-ის განვრცობილი მატერიალების განხილვა

დავალება: სამზარეულოს სრული ინტერიერის რენდერი

Workshop 7

  • HDRI ის დაყენება
  • ARCHICAD ში აწყობილი გეგმარების 3Dmax-ში შემოტანა
  • ნახაზის მიხედვით 3ds max -ში გეგმის შექმნა.
  • Corona ობიექტების vray ობიექტებად კონვერტაცია
  • დაკარგული ტექსტურების აღდგენა

დავალება: აქსონომეტრიული რენდერის გაკეთება

Workshop 8

  • კამერების დაყენება ინტერიერში
  • ყალბი განათებების გამოყენება ინტერიერში
  • სცენი საბოლოო რენდერისთვის მომზადება
  • საბოლოო სცენის სწორი ექსპორტი

დავალება: სამზარეულოს ინტერიერის მოწყობა, რენდერი და სამუშაო ფაილის ექსპორტი

Workshop 9 

  • სველი წერტილის განხილვა
  • სველწერტილში კამერების განლაგების პრინციპები
  • სველიწერტილის განათების პრინციპები
  • პროქსი ფაილი
  • 360 რენდერი

დავალება: სველი წერტილის რენდერი: 3 ხედი და 360 გრადუსიანი

Workshop 10

  • საფინალო დავალების შეფასება
  • რენდერის PHOTOSHOP-ში დამუშავება
  • სამომავლო რჩევები და რეკომენდაციები