fbpx

გრაფიკული დიზაინის კურსის განმავლობაში ისწავლი Adobe Photoshop-სა და Illustrator-ს ნულიდან. გაიგებ, როგორ უნდა იმუშაო ტიპოგრაფიასთან, ფორმებთან, ფერებთან, კომპოზიციასთან. გაეცნობი დიზაინის შექმნის გზებს, ფონტების შერჩევას, ფერების შეთავსებას, საბეჭდი ფაილების გამზადებას და ბრიფზე მუშაობას. 

პრაქტიკული მაგალითების საფუძველზე დაყრდნობით გაიგებ, როგორ გადმოსცე კომპლექსური იდეები ერთი გამოსახულებით. შეიძენ ისეთ უნარებს, რომელიც გრაფიკულ დიზაინერად ჩამოყალიბებაში დაგეხმარება.

კურსის დასრულების შემდეგ შეძლებ, რომ შექმნა დასამახსოვრებელი პორტფოლიო, იმუშაო ინდივიდუალურ პროექტებზე ან რომელიმე კომპანიაში გრაფიკული დიზაინერის პოზიციაზე.

კურსის მენტორები

მიაკო ნადირაძე

გრაფიკული დიზაინერი

,,ჩემი მიზანია, კურსმა სტუდენტს მისცეს მაქსიმალური ცოდნა და პრაქტიკა.“

დიზაინისადმი ინტერესი, ჯერ კიდევ, 17-18 წლის ასაკში გაუჩნდა. სწავლობდა თბილისის სახელმწიფო სამხატვრო აკადემიაში. 

მისი სამუშაო გამოცდილება იწყება ჯეოლაბში, სადაც გრაფიკული დიზაინის კურსის დასრულების შემდეგ დაიწყო სტაჟირება. 

მომდევნო ეტაპი იყო გამომცემლობა ’’პალიტრა L’’-ი, სადაც იმუშავა პოლიგრაფიულ და ციფრულ დიზაინზე, წიგნის ყდების და შიდა გვერდებისთვის.

ერთი წლის შემდეგ შეუერთდა M group-ს, სადაც ქმნიდა ბრენდის დიზაინს, პოლიგრაფიულ დიზაინს და ციფრულ დიზაინს შემდეგი ობიექტებისთვის: Kvareli Lake Resort, Maspindzelo, In the Shadow of Metekhi, Ubani.

პარალელურად ბათუმის სარეკლამო სააგენტო Shindi-სთან ერთად მუშაობდა სხვადასხვა პროექტებზე.

შექმნილი აქვს სხვადასხვა წიგნის დიზაინი USAID Zrda Activity in Georgia-ს და World Vision Georgia-ს დაკვეთით.

Პარალელურად  მიაკო იყო სააგენტო კლიპარტის გრაფიკული დიზაინერი და ქმნიდა სხვადასხვა კომპანიებითსვის ციფრულ, ბეჭდურ დიზაინს და ასევე მუშაობდა სააგენტოს ფარგლებში ბრენდინგის მიმართულებით.  

2019 წლიდან აკადემიური საქმიანობაც შეითავსა და დაიწყო გრაფიკული დიზაინის მენტორად მუშაობა ჯეოლაბის და ჯიტას პროექტის ფარგლებშ. 

Უმუშავია ბრენდინგზე და ბეჭდურ დიზაინზე შემდეგი კომპანიებისთვის : Zuzumbo Spa & Resort, Simetria par, Coffeesta coffee shop, PAZ bar, Chelty winery, Coffee Corner By Eleven, Lovebar, Satbur  

ამჟამად არის Freelancer დიზაინერი მულტიდისციპლინური პროფილით და სწავლას განაგრძობს სამხატვრო აკადემიაში მაგისტრატურის პროგრამაზე.

გრაფიკული დიზაინის საბაზისო კურსის სილაბუსი

Workshop 1

თეორია:

  • რა არის გრაფიკული დიზაინი / ვიზუალური კომუნიკაციის მაგალითები
  • დიზიანის მიმართულებები და ვიზუალური ტენდეციები
  • პროგრამების შედარება

პრაქტიკული ნაწილი:

  • Photoshop-ის ინტერფეისი და საბაზისო ხელსაწყოები
  • ახალი დოკუმენტის შექმნა / შენახვა
  • Regtangular tool-ის, Regtangular marque tool-ის, Paint bucket tool-ის გამოყენება.
  • Layers-ის მნიშვნელობა

Workshop 2

თეორია:

  • ვიზუალური კომუნიკაციის უპირატესობები
  • Eye Flow – თვალის ტრაექტორიის დაგეგმვა
  • სათქმელის იერარქია
  • დიზაინერების სტილის გაცნობა

პრაქტიკული ნაწილი:

  • პარამეტრების მოდიფიცირება, სამუშაო გარემოს მორგება
  • საბეჭდი ფაილის მომზადება, ვიზუალის აწყობა და შენახვა შესაბამის ფორმატში
  • Image-დან კადრის ამოჭრა Select tool-ების დახმარებით

Workshop 3

თეორია:

  • გრაფიკული ბადის გამოყენება და მნშვნელობა გრაფიკულ დიზაინში
  • კომპოზიცია (ჩარჩო, white space…)
  • Სიმეტრიული ბალანსი, ოქროს შუალედი, ფოკუსის წერტილი

პრაქტიკული დავალება:

  • გრაფიკული ბადის გამოყენებით საინფორმაციო პოსტერის შექმნა
  • Შრიფტის შერჩევა, გადმოწერა, დაინსტალირება.
  • Image-დან კადრის ამოჭრა Select tool-ების დახმარებით

Workshop 4

Პრაქტიკული ნაწილი

  • რეტუშირება
  • კლონირება
  • დაზიანებული ფოტოსურათის აღდგენა, დამუშავება
  • ობიექტების დამუშავება, კორექტირება, ფერის ცვლილება

Workshop 5

Პრაქტიკული ნაწილი

  • Სახატავი თულის გამოყენება
  • Ბრაშის და პატერნის შექმნა
  • Ბრაშის ატრიბუტები
  • Channels-ის მნიშვნელობა
  • Frame Animation / Video timeline

Workshop 6

თეორია:

  • Შრიფტის ისტორია
  • ტიპოგრაფიის დანიშნულება დიზაინში
  • ფონტის სტილები

პრაქტიკული ნაწილი:

  • Შრიფტთან და ტექსტურ ობიექტებთან მუშაობა
  • Შრიფტის ობიექტად გადაქცევა და მოდიფიცირება
  • ტექსტის ატრიბუტები

Workshop 7

თეორია:

  • Როგორ ვხედავთ ფერებს
  • ფერთა ჰარმონიის თეორია
  • ფერების ბორბალი, ფერების მოდელები CMYK / RGB, გამოყენების სფეროები
  • ფერების ბიბლიოთეკის შექმნა / swatches
  • ფერების მნიშვნელობა ლოგოს დიზაინში

პრაქტიკული ნაწილი:

  • ფერების კორექცია (levels, curves, hue-saturation….)
  • გაღიავება, დამუქება, ფერის ინტესივობა

Illustrator

Workshop 8

Პრაქტიკული ნაწილი

  • Illustrator-ის ინტერფეისის გაცნობა
  • Პარამეტრების მოდიფიცირება, სამუშაო გარემოს მორგება
  • Layers-ის და Artboard-ის მნიშვნელობა
  • ფორმატის შექმნა, ცვლილება, შენახვა.
  • ვექტორული გამოსახულებების შექმნა და მართვა.

Workshop 9

Პრაქტიკული ნაწილი

  • Სახატავი ხელსაწყოს გამოყენება, მხების მართვა.
  • swatches / gradient-ის გამოყენება.
  • ფერების ბიბლიოთეკის შექმნა.

Workshop 10

თეორია:

  • ნამუშევრების სწორად შეფუთვა, რა გავითვალისწინოთ და როგორ დავიწყოთ ფინალურ პროექტზე მუშაობა.

Პრაქტიკული ნაწილი

  • Შრიფტთან და ტექსტურ ობიექტებთან მუშაობა
  • Შრიფტის შერჩევა, მოდიფიცირება, ობიექტად გადაქცევა.
  • ფოტოსურათის ვექტორად გადაქცევა (image trace)
  • Moodboard-ის მნიშვნელობა და მომზადება / mock-up

Workshop 11

Პრაქტიკული ნაწილი

  • Საბეჭდი ფაილის მომზადება
  • Გრაფიკული ბადის გამოყენება, მართვა.
  • ვექტორული ბრაშების დაინსტალირება, პატერნის შექმნა.
  • 3D effects (extrude & bevel, revolve, rotate), blend tool, mesh tool

Workshop 12

Პრაქტიკული ნაწილი

  • ლოგოს წესების დაცვა (ბრენდბუქი)
  • Სკანირებული ლოგოს, ვექტორულ ფორმატში გადაყვანა

Workshop 13

Პრაქტიკული ნაწილი 

  • დამკვეთთან სწორი კომუნიკაცია:
  •  Ბრიფთან მუშაობა 
  • სტამბასთან ურთიერთობა:
  • Საბეჭდი ფაილის სტანდარტული ზომები
  • ჭრის ხაზების (bleeds) მნიშვნელობა 
  • საბეჭდი ფერები;
  • სწორი საბეჭდი ფორმატები;
  • დანის და ნახაზების მნიშვნელობა, სწორედ გამოყენება

Workshop 14

  • Ფინალური პროექტების წარდგენა