fbpx

გრაფიკული დიზაინის კურსი

გრაფიკული დიზაინის კურსის აღწერა

გაიარეთ გრაფიკული დიზაინის საბაზისო კურსი ციფრული ინდუსტრიის აკადემიაში და ისწავლეთ Photoshop და illustrator პროფესიონალურ დონეზე. გრაფიკული დიზაინის ტრენინგი განკუთვნილია მათთვის ვისაც არასდროს არ უსწავლია ფოტოშოპი ან ილუსტრატორი და სურს პროგრამული უნარ-ჩვევების პროფესიონალურ დონეზე ათვისება.

გრაფიკულ დიზაინს “ვიზუალურ კომუნიკაციას” უწოდებენ. ეს ტერმინი დიზაინის იმ ძალაუფლებაზე მეტყველებს, რომელსაც ინფორმაციის შესაბამის ფორმაში ტრანსფორმაცია შეუძლია: კომპლექსური იდეები შესაძლებელია მხოლოდ ერთი გამოსახულებით გამოიხატოს, რაც პირდაპირ ეხმაურება გრაფიკული დიზაინის დანიშნულებას.

დიზაინერები მსოფლიოს სხვადასხვა კუთხეში მრავალ ნამუშევარს ქმნიან, რომელთა მნიშვნელობა ყველა ადამიანისთვის სიტყვების და ტექსტის გარეშეც ადვილად აღსაქმელია.

კურსის განმავლობაში სტუდენტები Adobe Photoshop-სა და Adobe Illustrator-ს დაეუფლებიან, რის შემდეგაც ისინი თავად შექმნიან გრაფიკულ ნამუშევრებს.

გრაფიკული დიზაინის კურსის მენტორები

ნინი მუშკუდიანი

2013 დაიწყო სწავლა სამხატვრო აკადემიაში გრაფიკული დიზაინის ფაკულტეტზე. 2017 წელს გაიარა კურსები ასევე გრაფიკული დიზაინის მიმართულებით და მას შემდეგ სამი წელია აქტიურადაა ჩართული ამ სფეროში. ამჟამად დასაქმებულია ელიტ ელექტრონიქსში. გარდა ფრილანს პროექტებისა თანამშრომლობდა განათლების სამინისტროსთან პროექტ „ვსწავლობთ თამაშით“ და ასევე naec-თან (შეფასებისა და გამოცდების ეროვნულ ცენტრი) და სხვა.

ქეთი შალუტაშვილი

2020 წლიდან არის გრაფიკული დიზაინერი. ამჟამად დასაქმებულია კომპანია RedSource – ში გრაფიკული დიზაინერის პოზიციაზე. პარალელურად მუშაობს  PaintYourLife – ში.

2020 წლის დეკემბერში მონაწილეობა მიიღო Evex – ის პროექტში, რომლის ფარგლებშიც შექმნა ილუსტრაცია ციფრული პლატფორმისთვის – miceremadloba.ge. 2021 წლის ნოემბერში გახდა გაეროს პროექტის ’’Know Your Rights“ – ის ერთ-ერთი გამარჯვებული.

გრაფიკული დიზაინის საბაზისო კურსის სილაბუსი


ADOBE PHOTOSHOP

Workshop 1

  • რა არის გრაფიკული დიზაინი / ისტორია
  • ვიზუალური კომუნიკაციის მნიშვნელობა
  • დიზაინი და ხელოვნება
  • გრაფიკული დიზაინის მიმართულებები / ტრენდული სტილები
  • გრაფიკული დიზაინის ინსტრუმენტები / დიზაინერის მოვალეობები
  • პროგრამების და ფორმატების შედარება
  • ვექტორული და რასტრული გრაფიკა

პრაქტიკული დავალება: მარტივი გეომეტრიული ფიგურების აგება მონიშვნის ხელსაწყოების გამოყენებით. გეომეტრიული ფიგურებით პატერნის შექმნა.

Workshop 2

  • ვიზუალური კომუნიკაციის უპირატესობები – კომუნიკაციის მიზანი
  • EYE FLOW თვალის ტრაექტორიის დაგეგმვა
  • ბრიფის მნიშვნელობა და მასზე მუშაობის ტექნიკები
  • დიზაინერების ხელწერის გაცნობა
  • ინფოგრაფიკა
  • Photoshop-ის სამუშაო გარემოს მოდიფიცირები
  • საბეჭდი ფაილის მომზადება

პრაქტიკული დავალება: საბეჭდი ფაილის მომზადება. კოლაჟ პოსტერის შექმნა.

Workshop 3

  • გრაფიკული ბადის გამოყენება და მისი მნიშვნელობა პოლიგრაფიულ თუ ინტერფეის დიზაინში
  • კომპოზიციის მნიშვნელობა (პოზიტიური და ნეგატიური სივრცე)
  • სიმეტრიული ბალანსი, ფოკუსის წერტილი, ოქროს შუალედი
  • ფენების ერთმანეთზე დადების რეჟიმი
  • გამოსახულების კადრირება სასურველ ზომაზე
  • ობიექტების მანიპულაცია

პრაქტიკული დავალება: პოსტერის შექმნა Photoshop-ში

Workshop 4

  • ციფრული რესურსები გრაფიკული დიზაინერებისთვის / სად მოვძებნოთ ინსპირაცია
  • პორტფოლიოს მნიშვნელობა და მაგალითები
  • რეტუშის და კლონირების ინსტრუმენტები
  • დაზიანებული ფოტოს აღდგენა
  • ფილტრები
  • ობიექტის დამუშავება, კორექტირება, ფერის ცვლილება
  • ობიექტის მართვა, აღდგენა ან ამოჭრა უკანა ფონიდან

პრაქტიკული დავალება: ძველი ფოტოსურათის აღდგენა და გაფერადება. სახის ცვლილება, რეტუშირება

Workshop 5

  • ფერების ფსიქოლოგია / როგორ იყენებენ ბრენდები ფერებს იარაღად
  • ფერთა ჰარმონიის თეორია / ფერების ბორბალი
  • CMYK / RGB ფერები, გამოყენების სფეროები
  • ფერების კორექცია (level, curve, Hue-saturation, black-white, contrast)
  • გაღიავება, დამუქება, ფერის ინტენსივობა

პრაქტიკული დავალება: ბრიფზე დაყრდნობით ბრენდისთვის ფერთა პალიტრის შერჩევა. პოსტერის აწყობა ფერები ბორბლის მიხედვით.

Workshop 6

  • სახატავი თულის გამოყენება
  • მატერიალ აიქონების დახატვა
  • პატერნის და ბრაშის შექმნა
  • ბრაშის ატრიბუტები
  • fx ფილტრები
  • Channels- ის მნიშვნელობა
  • გიფის შექმნა timeline / frame

პრაქტიკული დავალება: ბრიფზე დაყრდნობით მატერიალ აიქონების შექმნა. ილუსტრაციის აწყობა. გიფის აწყობა სხვადასხვა ვიზუალით

Workshop 7

  • შრიფტის ისტორია და მისი სტილები
  • ტიპოგრაფიული პოსტერების განხილვა
  • როგორ შევარჩიოთ შრიფტი სწორად
  • სწორი და არასწორი ტიპოგრაფიის მაგალითები
  • შრიფტთან და ტექსტურ ობიექტთან მუშაობა
  • შრიფტის ობიექტად გადაქცევა და მოდიფიცირება
  • ტექსტის ატრიბუტები
  • მასკა

პრაქტიკული დავალება: ბრიფზე დაყრდნობით ბრენდისთვის ფონტის შერჩევა. ტიპოგრაფიული პოსტერის შექმნა

ADOBE Illustrator

Workshop 8

  • Illustrator – ში შექმნილი ნამუშევრების მაგალითები
  • მსოფლიოს წამყვანი ილუსტრატორების გაცნობა
  • Illustrator – ის ინტერფეისის გაცნობა
  • სამუშაო ფაილის შექმნა, მოდიფიცირება
  • მარტივი გამოსახულების შექმნა
  • პარამეტრების მოდიფიცირება, სამუშაო გარემოს მორგება
  • ვექტორული ობიექტის მართვა

პრაქტიკული დავალება: ვექტორული პერსონაჟის აწყობა

Workshop 9

  • საბეჭდი ფაილის მომზადება
  • გრაფიკული ბადის გამოყენება და მართვა
  • layers – ის და artboards – ის მნიშვნელობა
  • Properties – ის პანელის გაშიფრვა და გამოყენება
  • Pathfinder და Align Tool – ების მნიშვნელობა და გამოყენება

პრაქტიკული დავალება: გრაფიკულ ბადეზე სხვადასხვა ფიგურების აწყობა

 Workshop 10

  • სახატავი ხელსაწყოს გამოყენება, მხების მართვა
  • ფერების პანელთან მუშაობა / ფერების კორექცია
  • გრადიენტის შექმნა და გამოყენება
  • Shape builder tool – ის გამოყენება

პრაქტიკული დავალება: ბრიფის მიხედვით ილუსტრაციის აწყობა

Workshop 11

  • შრიფტთან და ტექსტურ ობიექტებთან მუშაობა
  • შრიფტის შერჩევა, შიფტის ობიექტად გადაქცევა და მოდიფიცირება
  • სად მოვძებნოთ ფონტები და როგორ დავაინსტალიროთ
  • ახალი ფონტის სტილის შექმნა
  • ტექსტის ატრიბუტები
  • Mockup – ების გამოყენება

პრაქტიკული დავალება: ბრიფზე დაყრდნობით ტიპოგრაფიული პოსტერის შექმნა

 Workshop 12

  • Moodboard – ის მომზადება
  • ნამუშევრების სწორად შეფუთვა
  • შექმნილი დიზაინის პრეზენტირების მნიშვნელობა
  • ლოგოს სახეები (wordmark, abstract, mascot…)
  • ბრენდბუქის მნიშვნელობა და გამოყენება
  • პროდუქტ აიქონების შექმნა, მატერიალ დიზაინის წესების დაცვა
  • სკანირებული ლოგოს ვექტორულ ფორმატში გადაყვანა

პრაქტიკული დავალება: ბანერების, სავიზიტო ბარათების, ბროშურების და პოსტერების შექმნა. გრაფიკულ ნამუშევრებს კამპანიის სახე ექნება