გრაფიკული დიზაინის კურსის განმავლობაში ისწავლი Adobe Photoshop-სა და Illustrator-ს ნულიდან. გაიგებ, როგორ უნდა იმუშაო ტიპოგრაფიასთან, ფორმებთან, ფერებთან, კომპოზიციასთან. გაეცნობი დიზაინის შექმნის გზებს, ფონტების შერჩევას, ფერების შეთავსებას, საბეჭდი ფაილების გამზადებას და ბრიფზე მუშაობას.
პრაქტიკული მაგალითების საფუძველზე დაყრდნობით გაიგებ, როგორ გადმოსცე კომპლექსური იდეები ერთი გამოსახულებით. შეიძენ ისეთ უნარებს, რომელიც გრაფიკულ დიზაინერად ჩამოყალიბებაში დაგეხმარება.
კურსის დასრულების შემდეგ შეძლებ, რომ შექმნა დასამახსოვრებელი პორტფოლიო, იმუშაო ინდივიდუალურ პროექტებზე ან რომელიმე კომპანიაში გრაფიკული დიზაინერის პოზიციაზე.
კურსის მენტორები
ქეთი შალუტაშვილი
გრაფიკული დიზაინერი
2020 წლიდან არის გრაფიკული დიზაინერი. ამჟამად დასაქმებულია კომპანია RedSource – ში გრაფიკული დიზაინერის პოზიციაზე. პარალელურად მუშაობს PaintYourLife – ში.
2020 წლის დეკემბერში მონაწილეობა მიიღო Evex – ის პროექტში, რომლის ფარგლებშიც შექმნა ილუსტრაცია ციფრული პლატფორმისთვის – miceremadloba.ge. 2021 წლის ნოემბერში გახდა გაეროს პროექტის ’’Know Your Rights“ – ის ერთ-ერთი გამარჯვებული.
ლიკა კედელაშვილი
ლიკა კედელაშვილი
გრაფიკული დიზაინერი, ილუსტრატორი
“მინდა, სტუდენტებს არა მხოლოდ ცოდნა და გამოცდილება გადავცე, არამედ შთავაგონო, როგორ აქციონ იდეები რეალურ პროექტებად. მჯერა, რომ ყველა მათგანს აქვს პოტენციალი, საკუთარი შემოქმედებით სამყარო უკეთესი ადგილი გახადოს”.
ბაკალავრიატიცა და მაგისტრატურაც გაიარა თბილისის სახელმწიფო
სამხატვრო აკადემიაში. ბაკალავრიატი – არქიტექტურის, ხოლო მაგისტრატურა – სამოქალაქო არქიტექტურის მიმართულებით.
2015 წელს სწავლა დაიწყო ჯიპაში საკომუნიკაციო და გრაფიკული დიზაინისფაკულტეტზე და სწორედ აქ დაინტერესდა გრაფიკული დიზაინით.
ამის შემდეგ არის ამ სფეროში და მუშაობს გრაფიკული დიზაინისა და ილუსტრაციების მიმართულებით.
გრაფიკულ დიზაინერად მუშაობდა: 2016-2017 წლებში – UNICO-ში, 2017-2019 წლებში – Forum by New Light-ში და 2020-2021 წლებში Anagi Development-ში.
მას შემდეგ დღემდე დასაქმებულია Codevelop Technologies-ში სენიორ გრაფიკულ დიზაინერად და ილუსტრატორად.
პარალელურად კი მუშაობს შემდეგ ბრენდებსა და პროექტებზე: Geoposter,Ameri Plaza Hotel Tbilisi, Giza Capital, ALENDE, Masterplay, Tezi wine Cellar, Abdushelishvili wine cellar და სხვა.
უმუშავია ისეთ პროექტებსა და ბრენდებზე როგორებიცაა: Geoposter – Tbilisi seen
as posters, Brandi DOG Online – Board game digitalized, Zoommer – Google Ads, Branding Projects – Giza Capital, GT Deco, ALENDE – Illustrations for financial holding, Branding and visual identity for – Vinvinaris და Posters for Compulsory insurance center.
გრაფიკული დიზაინის საბაზისო კურსის სილაბუსი
Workshop 1
თეორია:
- რა არის გრაფიკული დიზაინი / ვიზუალური კომუნიკაციის მაგალითები
- დიზიანის მიმართულებები და ვიზუალური ტენდეციები
- პროგრამების შედარება
პრაქტიკული ნაწილი:
- Photoshop-ის ინტერფეისი და საბაზისო ხელსაწყოები
- ახალი დოკუმენტის შექმნა / შენახვა
- Regtangular tool-ის, Regtangular marque tool-ის, Paint bucket tool-ის გამოყენება.
- Layers-ის მნიშვნელობა
Workshop 2
თეორია:
- ვიზუალური კომუნიკაციის უპირატესობები
- Eye Flow – თვალის ტრაექტორიის დაგეგმვა
- სათქმელის იერარქია
- დიზაინერების სტილის გაცნობა
პრაქტიკული ნაწილი:
- პარამეტრების მოდიფიცირება, სამუშაო გარემოს მორგება
- საბეჭდი ფაილის მომზადება, ვიზუალის აწყობა და შენახვა შესაბამის ფორმატში
- Image-დან კადრის ამოჭრა Select tool-ების დახმარებით
Workshop 3
თეორია:
- გრაფიკული ბადის გამოყენება და მნშვნელობა გრაფიკულ დიზაინში
- კომპოზიცია (ჩარჩო, white space…)
- Სიმეტრიული ბალანსი, ოქროს შუალედი, ფოკუსის წერტილი
პრაქტიკული დავალება:
- გრაფიკული ბადის გამოყენებით საინფორმაციო პოსტერის შექმნა
- Შრიფტის შერჩევა, გადმოწერა, დაინსტალირება.
- Image-დან კადრის ამოჭრა Select tool-ების დახმარებით
Workshop 4
Პრაქტიკული ნაწილი
- რეტუშირება
- კლონირება
- დაზიანებული ფოტოსურათის აღდგენა, დამუშავება
- ობიექტების დამუშავება, კორექტირება, ფერის ცვლილება
Workshop 5
Პრაქტიკული ნაწილი
- Სახატავი თულის გამოყენება
- Ბრაშის და პატერნის შექმნა
- Ბრაშის ატრიბუტები
- Channels-ის მნიშვნელობა
- Frame Animation / Video timeline
Workshop 6
თეორია:
- Შრიფტის ისტორია
- ტიპოგრაფიის დანიშნულება დიზაინში
- ფონტის სტილები
პრაქტიკული ნაწილი:
- Შრიფტთან და ტექსტურ ობიექტებთან მუშაობა
- Შრიფტის ობიექტად გადაქცევა და მოდიფიცირება
- ტექსტის ატრიბუტები
Workshop 7
თეორია:
- Როგორ ვხედავთ ფერებს
- ფერთა ჰარმონიის თეორია
- ფერების ბორბალი, ფერების მოდელები CMYK / RGB, გამოყენების სფეროები
- ფერების ბიბლიოთეკის შექმნა / swatches
- ფერების მნიშვნელობა ლოგოს დიზაინში
პრაქტიკული ნაწილი:
- ფერების კორექცია (levels, curves, hue-saturation….)
- გაღიავება, დამუქება, ფერის ინტესივობა
Illustrator
Workshop 8
Პრაქტიკული ნაწილი
- Illustrator-ის ინტერფეისის გაცნობა
- Პარამეტრების მოდიფიცირება, სამუშაო გარემოს მორგება
- Layers-ის და Artboard-ის მნიშვნელობა
- ფორმატის შექმნა, ცვლილება, შენახვა.
- ვექტორული გამოსახულებების შექმნა და მართვა.
Workshop 9
Პრაქტიკული ნაწილი
- Სახატავი ხელსაწყოს გამოყენება, მხების მართვა.
- swatches / gradient-ის გამოყენება.
- ფერების ბიბლიოთეკის შექმნა.
Workshop 10
თეორია:
- ნამუშევრების სწორად შეფუთვა, რა გავითვალისწინოთ და როგორ დავიწყოთ ფინალურ პროექტზე მუშაობა.
Პრაქტიკული ნაწილი
- Შრიფტთან და ტექსტურ ობიექტებთან მუშაობა
- Შრიფტის შერჩევა, მოდიფიცირება, ობიექტად გადაქცევა.
- ფოტოსურათის ვექტორად გადაქცევა (image trace)
- Moodboard-ის მნიშვნელობა და მომზადება / mock-up
Workshop 11
Პრაქტიკული ნაწილი
- Საბეჭდი ფაილის მომზადება
- Გრაფიკული ბადის გამოყენება, მართვა.
- ვექტორული ბრაშების დაინსტალირება, პატერნის შექმნა.
- 3D effects (extrude & bevel, revolve, rotate), blend tool, mesh tool
Workshop 12
Პრაქტიკული ნაწილი
- ლოგოს წესების დაცვა (ბრენდბუქი)
- Სკანირებული ლოგოს, ვექტორულ ფორმატში გადაყვანა
Workshop 13
Პრაქტიკული ნაწილი
- დამკვეთთან სწორი კომუნიკაცია:
- Ბრიფთან მუშაობა
- სტამბასთან ურთიერთობა:
- Საბეჭდი ფაილის სტანდარტული ზომები
- ჭრის ხაზების (bleeds) მნიშვნელობა
- საბეჭდი ფერები;
- სწორი საბეჭდი ფორმატები;
- დანის და ნახაზების მნიშვნელობა, სწორედ გამოყენება
Workshop 14
- Ფინალური პროექტების წარდგენა