header-logo
header-logo
კონტენტ კრეატორის კურსი

კონტენტ კრეატორის კურსი

2 თვე
Hybrid

ეს კურსი შექმნილია მათთვის, ვისაც სურს აითვისოს თანამედროვე ციფრულ სამყაროში ერთ-ერთი ყველაზე მოთხოვნადი პროფესიისთვის საჭირო ცოდნა და უნარ-ჩვევები, და გამოსცადოს საკუთარი თავი როგორც კონტენტ კრეატორმა.


მათთვის, ვისაც აინტერესებს სოციალური მედია და ვიზუალური კომუნიკაცია ან უკვე მუშაობს საკუთარი ბრენდისა თუ სტარტაპის განვითარებაზე და სურს მისი გაძლიერება ვიდეო კონტენტის საშუალებით.


რეალური მაგალითებისა და პრაქტიკული ვორქშოპების დახმარებით, სტუდენტები გაივლიან ვიდეოს შექმნის სრულ პროცესს - იდეიდან გამოქვეყნებამდე. 


ასევე გაიგებენ მეტს ინდუსტრიის სპეციფიკაზე - ისწავლიან, როგორ ითანამშრომლონ ბრენდებთან, განავითარონ საკუთარი პერსონალური ბრენდი და შექმნან პორტფოლიო, რომელიც კარიერულ შესაძლებლობებს გაუხსნის გზას.


რატომ უნდა აირჩიო კონტენტ კრეატორის კურსი?

ვიდეო კონტენტის შექმნა დღეს ციფრული კომუნიკაციის ერთ-ერთი ყველაზე მნიშვნელოვანი მიმართულებაა. 


ბრენდებს, ბიზნესებსა და ინდივიდებს სჭირდებათ ადამიანები, რომლებიც შეძლებენ ვიზუალურად გადმოსცენ იდეები, ემოციები და ისტორიები. 


სწორედ ამიტომ, ვიდეო კონტენტ კრეატორის კურსი გაძლევს შესაძლებლობას, დაეუფლო იმ უნარებს, რომლებიც დღეს ყველაზე მოთხოვნადია. 


კურსის განმავლობაში ისწავლი, როგორ შექმნა მობილურით გადაღებული ხარისხიანი ვიდეოები, დაგეგმო კონტენტ სტრატეგია, მოიფიქრო კრეატიული იდეები და შექმნა შედეგზე ორიენტირებული ვიდეო კონტენტი — სოციალური მედიისთვის, ბრენდებისთვის ან საკუთარი პროექტებისთვის.

რას ისწავლი კურსზე კონტენტ კრეატორის კურსზე?

კურსის მთავარი მიზანია სტუდენტებმა ისწავლონ ვიდეო გადაღების, მონტაჟის და კონტენტ სტრატეგიის სრული პროცესი — იდეიდან გამოქვეყნებამდე. 


თეორიულ ნაწილში გაეცნობი კონტენტ კრეატორობის ძირითად მხარეებს, სთორითელინგის პრინციპებს, TikTok-ის ალგორითმსა და სოციალურ მედიის ტენდენციებს. 


პრაქტიკულ ნაწილში კი თავად შექმნი ვიდეოებს მობილურით, გამოიყენებ CapCut-ს მონტაჟისთვის, ისწავლი შუქის, კადრის და ფერის სწორ შერჩევას, ასევე ტექსტისა და მუსიკის სინქრონიზაციას. 


საბოლოოდ შექმნი საკუთარ ნამუშევარს, რომელიც გახდება შენი პორტფოლიოს ნაწილი.

ვისთვის არის განკუთვნილი კონტენტ კრეატორის კურსი?

Video Content Creator-ის კურსი განკუთვნილია ყველასთვის, ვისაც აინტერესებს სოციალური მედია, ვიზუალური კომუნიკაცია და სურს საკუთარი იდეები ვიდეო ფორმატში გადმოსცეს. 


კურსი იდეალურია დამწყებთათვის, რომლებიც ვიდეო კონტენტის შექმნის პირველ ნაბიჯებს დგამენ, ასევე მარკეტერებისთვის, სოციალური მედიის მენეჯერებისთვის, ინფლუენსერებისა და მცირე ბიზნესის წარმომადგენლებისთვის, რომლებსაც სურთ გააძლიერონ საკუთარი ბრენდი ვიდეოებით.

მენტორი:



თათო ქარჩავა


მარკეტერი, კომუნიკაციების სპეციალისტი, კონტენტ კრეატორი


მე ვარ თათო ქარჩავა მარკეტერი, კომუნიკაციების სპეციალისტი და კონტენტ კრეატორი.

სთორითელინგი და ქოფირაითინგი ყოველთვის იყო ჩემი ინტერესის სფერო, თუმცა ეს ყველაფერი პროფესიად მეორე კურსზე იქცა, როდესაც ჩემმა ლექტორმა სოციალური მედიის მენეჯერობა შემომთავაზა.

წლების მანძილზე ვმუშაობდი სხვადასხვა პოზიციაზე სოც.მედია, ფროდაქშენ და კომუნიკაციების სააგენტოებში, სადაც ვეთანამშრომლე არაერთ ქართულ თუ საერთაშორისო ბრენდს. ასევე მიმუშავია დამკვეთის მხარეს – კომპანიების მარკეტინგის გუნდში და თავად მქონია შეხება სააგენტოებსა თუ ინფლუენსერებთან. 

ყველა ამ როლის პარალელურად ვქმნიდი კონტენტს ჩემი პლატფორმისთვის, რომელიც მალევე იქცა ჩემს მეორე პროფესიად და შემოსავლის წყაროდ.

ამჟამად ვარ კრეატორ მენეჯერი ტიკტოკ საფრანგეთში, ლაივის დეპარტამენტში, ვმუშაობ ტიკტოკის პარიზის ოფისში ფრანგ კრეატორებთან და თავადაც ვარ კონტენტ კრეატორი ტიკტოკზე (110K+ გამომწერი) ქართული აუდიტორიისთვის

მიმუშავია ისეთ ბრენდებზე, როგორებიცაა: USAID, UN Women, UNFPA, Visa, TBC, Bank of Georgia, Silk Bank, Aversi, PSP, Cavea, Setanta, Veli Store, Volvo, Zoommer, McDonald’s, Glovo, Wolt, Bolt, Barambo, Dressup Group და სხვა მრავალი.

რჩევა, რომელსაც კარიერის დასაწყისში საკუთარ თავს მისცემდით:

იპოვე საკუთარი ნიშა და განავითარე პერსონალური ბრენდი.


ეკა ადუაშვილი


კონტენტ კრეატორი


მე ვარ ეკა ადუაშვილი, კონტენტ კრეატორი. 

კამერისადმი ინტერესი ბავშობიდანვე მქონდა, თუმცა ჩემივე საქმედ, ეს ჰობი, 4 წლის წინ ვაქციე. ამ 4 წლის განმავლობაში კი ვითანამშრომლე 35-ზე მეტ კომპანიასთან.

ამჟამად ვარ ფრილანსერი და პარალელურად ვთანამშრომლობ რამდენიმე კომპანიასთან, მათ შორისაა: Europroduct, Bolt Food, Greenway , Greenwash, Leaf Education, Wold of wine, Kursi.ge და Agro Awards.

რჩევა, რომელსაც კარიერის დასაწყისში საკუთარ თავს მისცემდით:

საკუთარ თავს ვეტყოდი, რომ ყველაფერს ერთდროულად ვერ მოვასწრებ და ეს ნორმალურია. მთავარია, არ გავჩერდე. ყოველი გამოცდილება, იქნება ის წარმატებული თუ წარუმატებელი, ერთი ნაბიჯით დამაახლოვებს ჩემს მიზანს. მთავარია, განვითარების გზაზე არ დავკარგო საკუთარი თავი და იდენტობა.



FAQs:

  • რა არის ვიდეო კონტენტ კრეატორის კურსის მიზანი? - კურსის მიზანია სტუდენტებმა ისწავლონ ვიდეო კონტენტის დაგეგმვა, გადაღება და მონტაჟი სოციალური მედიისთვის.

  • რა პროგრამებს ისწავლი კურსზე? - კურსზე იმუშავებ CapCut აპლიკაციაში და ისწავლი მობილურით ვიდეოს გადაღებასა და დამუშავებას.

  • შეიძლება თუ არა ვიდეო კონტენტ კრეატორის კურსის გავლა ონლაინ? - კურსი არის ჰიბრიდული - ლექციის ნაწილი ონლაინ ჩატარდება, ნაწილი კი აუდიტორიაში.

  • რამდენ ხანს გრძელდება ვიდეო კონტენტ კრეატორის კურსი? - კურსი თვე-ნახევარს გრძელდება და შედგება 12 ლექციისგან 

  • გაიცემა თუ არა სერთიფიკატი კურსის დასრულების შემდეგ? - დიახ, კურსის წარმატებით დასრულების შემდეგ გაიცემა ინგლისურენოვანი სერტიფიკატი.

განრიგი

გაეცანი კურსების დეტალურ განრიგს

მზად ხარ ახალი თავგადასავლისთვის? გაეცანი ლექციების განრიგს მენტორებისა და კურსის ფორმატის მიხედვით

თათო ქარჩავა

: 04 თევ. 2026

თათო ქარჩავა


მარკეტერი, კომუნიკაციების სპეციალისტი, კონტენტ კრეატორი


მე ვარ თათო ქარჩავა მარკეტერი, კომუნიკაციების სპეციალისტი და კონტენტ კრეატორი.

სთორითელინგი და ქოფირაითინგი ყოველთვის იყო ჩემი ინტერესის სფერო, თუმცა ეს ყველაფერი პროფესიად მეორე კურსზე იქცა, როდესაც ჩემმა ლექტორმა სოციალური მედიის მენეჯერობა შემომთავაზა.

წლების მანძილზე ვმუშაობდი სხვადასხვა პოზიციაზე სოც.მედია, ფროდაქშენ და კომუნიკაციების სააგენტოებში, სადაც ვეთანამშრომლე არაერთ ქართულ თუ საერთაშორისო ბრენდს. ასევე მიმუშავია დამკვეთის მხარეს – კომპანიების მარკეტინგის გუნდში და თავად მქონია შეხება სააგენტოებსა თუ ინფლუენსერებთან. 

ყველა ამ როლის პარალელურად ვქმნიდი კონტენტს ჩემი პლატფორმისთვის, რომელიც მალევე იქცა ჩემს მეორე პროფესიად და შემოსავლის წყაროდ.

ამჟამად ვარ კრეატორ მენეჯერი ტიკტოკ საფრანგეთში, ლაივის დეპარტამენტში, ვმუშაობ ტიკტოკის პარიზის ოფისში ფრანგ კრეატორებთან და თავადაც ვარ კონტენტ კრეატორი ტიკტოკზე (110K+ გამომწერი) ქართული აუდიტორიისთვის

მიმუშავია ისეთ ბრენდებზე, როგორებიცაა: USAID, UN Women, UNFPA, Visa, TBC, Bank of Georgia, Silk Bank, Aversi, PSP, Cavea, Setanta, Veli Store, Volvo, Zoommer, McDonald’s, Glovo, Wolt, Bolt, Barambo, Dressup Group და სხვა მრავალი.

რჩევა [რომელსაც კარიერის დასაწყისში საკუთარ თავს მისცემდით]

იპოვე საკუთარი ნიშა და განავითარე პერსონალური ბრენდი.

2 თვე
,
-

სილაბუსი

რას ისწავლი
  • რას ნიშნავს კონტენტ კრეატორობა დღეს? კრეატორების ტიპები საკუთარი ნიშის პოვნა – როგორ დავიწყოთ?

მათი შთაბეჭდილებები

ჩვენი სტუდენტების შთაბეჭდილებები კურსის შესახებ

გაეცანი წარმატებული სტუდენტების ისტორიებს

კარიერული განვითარების შესაძლებლობები

დაიწყე შენი კარიერა ჩვენს პარტნიორ კომპანიებთან ერთად

გახდი კონკურენტუნარიანი დასაქმების ბაზარზე. კურსის დასრულებისთანავე მიიღე წვდომა პარტნიორი კომპანიების ვაკანსიებზე და აღმოაჩინე ახალი შესაძლებლობები

Partner Logo 1
Partner Logo 2
Partner Logo 3
Partner Logo 4
Partner Logo 5
1000
04 თევ. 2026

დაგვიკავშირდი