ციფრული მარკეტინგი მონაცემებზე დაფუძნებული სტრატეგიის შექმნის ხელოვნებაა.
ციფრული მარკეტინგის სპეციალისტი სწავლობს მომხმარებლის ქცევას, აფასებს კამპანიების შედეგებს და იღებს გადაწყვეტილებებს რეალურ მონაცემებზე დაყრდნობით - სწორედ ამიტომ სჭირდება ის ნებისმიერ ბრენდსა თუ კომპანიას.
დღეს, როცა ონლაინ სივრცე კონკურენტებით სავსეა, მონაცემების სწორად გაანალიზება და მათი გამოყენება სტრატეგიულად უმნიშვნელოვანესი უნარია.
ციფრული მარკეტინგის ტექნიკებისა და ანალიზის კურსზე ისწავლი, როგორ დაუკავშირო კრეატიული იდეა მყარ ტექნიკურ ცოდნას და შექმნა მარკეტინგული სტრატეგია, რომელიც გაზომვად შედეგს მოიტანს.
თუ გაქვს საბაზისო ცოდნა ციფრულ მარკეტინგში და გინდა ეს ცოდნა გაიღრმავო, მაშინ ციფრული მარკეტინგის ტექნიკებისა და ანალიზის კურსი შენთვისაა.
კურსის დასრულების შემდეგ, გეცოდინება, რა არის Performance Marketing და რატომ არის მნიშვნელოვანი, გეცოდინება, როგორ იმუშაო Google Analytics-ში, Google Tag Manager-ში, Looker Studio-შიდა DV360-ში უფრო ეფექტურად და სრულყოფილი ცოდნა გექნება ციფრული მარკეტინგის მთლიანი ეკოსისტემის შესახებ.
კურსის განმავლობაში ციფრულ მარკეტინგში არსებულ ცოდნას ტექნიკური უნარებით გაიმყარებ.
უკეთ გაიაზრებ, რამხელა მნიშვნელობა აქვს მონაცემებზე დაყრდნობით მიღებულ მარკეტინგულ გადაწყვეტილებას.
დაესწრები კურსს, რომელსაც საქართველოში ანალოგი არ აქვს.
კურსი განკუთვნილია მათთვის, ვინც ფლობს ციფრული მარკეტინგის საბაზისო ცოდნას და სურს ტექნიკური უნარების განვითარება. ის იდეალურია მარკეტინგის სპეციალისტებისთვის, ფრილანსერებისა და მცირე ბიზნესის მფლობელებისთვის, ასევე სტუდენტებისთვის, რომლებიც ცდილობენ კარიერის განვითარებას მონაცემებზე დაფუძნებული მარკეტინგის მიმართულებით.
ბავშვობიდან აინტერესებდა მარკეტინგი. სურდა, რომ საკუთარი პროფესია ამ სფეროსთან დაეკავშირებინა. სკოლის დამთავრების შემდეგ დაიწყო ამ მიმართულებით სწავლა GIPA-ს უნივერსიტეტში. შემდეგ კი სწავლა განაგრძო საფრანგეთში, ლილის უნივერსიტეტში.
ამ პერიოდში აქტიურად მუშაობდა ნაშრომებზე: “ციფრული მარკეტინგის როლი თანამედროვე საზოგადოების განვითარებაში” და “რეკლამის ენობრივი სტრუქტურა ფსიქოლინგვისტური ასპექტებით”.
სამუშაო გამოცდილება დაიწყო ერთ-ერთ საავტომობილო სტარტაპში სტაჟიორის პოზიციაზე ციფრული მარკეტინგის მიმართულებით. ამის შემდეგ გადაინაცვლა კომპანია “რეფორმერში” ციფრული მარკეტინგის ხელმძღვანელის პოზიციაზე. პარალელურად მუშაობდა ფრილანსერად.
2021 წელს შეუერთდა LC Tbilisi-ს გუნდს, ციფრული მარკეტინგის ხელმძღვანელის პოზიციაზე. 2022 წელს კი მართავდა “სუფთა სახლის” ციფრული მარკეტინგის გუნდს ელექტრონული კომერციის მიმართულებით.
ამჟამად არის #1 ქართული ციფრული მარკეტინგული პლატფორმის – Ad Summit-ის CEO და თანადამფუძნებელი, იკავებს Senior Digital Marketing Specialist-ის პოზიციას Noxtton-ში და არის Digital Marketing Lead-ი შემდეგ კომპანიებში: Hapttic, Kettari, CASE.
ფლობს სერტიფიკატებს: Analytics Mania: Data Marketing & Analytics, SEM Academy: Search Engine Marketing, Google: Data Analytics, Display & Video Marketing, PPC Advertising, Senior Ads: Programmatic Advertising.
მეხუთე წელია, რაც აქტიურად მუშაობს, როგორც ციფრული მარკეტერი. ამ პერიოდის განმავლობაში უმუშავია ისეთ პროექტებზე, როგორიც არის:
Adjara Group, USAID, სუფთა სახლი, Lopota Lake Resort & Spa, Reformer, LC Tbilisi, Hapttic, Noxtton, Tsinandali Festival, Radisson Group, Webster University, Red Cross, ნატახტარი, ACI და სხვა.
FAQs:
რა უნარებს ვსწავლობთ ციფრული მარკეტინგის კურსზე?
რამდენ ხანს გრძელდება კურსი? - ციფრული მარკეტინგის კურსი გრძელდება 2 თვე (12 ლექცია)
არის თუ არა ონლაინ სწავლება? - კურსი ტარდება როგორც ონლაინ ასევე ოფლაინ ფორმატში
გაიცემა თუ არა სერთიფიკატი? - დიახ, კურსის წარმატებით დასრულების შემდეგ მიიღებთ სერტიფიკატს
სად შევძლებ დასაქმებას კურსის დასრულების შემდეგ? - კურსის დასრულების შემდეგ შეძლებ დასაქმებას ციფრული კომუნიკაციისა და მარკეტინგის ისეთ პოზიციებზე, როგორიცაა ციფრული მარკეტერი, სოციალური მედიის მენეჯერი, კონტენტ მარკეტერი, უმცროსი მარკეტინგის მენჯერი ან ქოფირაითერი და სხვა.
მზად ხარ?
რა დაგჭირდება სწავლისთვის
კურსის დაწყებამდე საჭირო რესურსები მოგიმზადეთ, რაც გაგიმარტივებს სწავლის პროცესს
მზად ხარ?
რა დაგჭირდება სწავლისთვის
კურსის დაწყებამდე საჭირო რესურსები მოგიმზადეთ, რაც გაგიმარტივებს სწავლის პროცესს
მათი შთაბეჭდილებები
ჩვენი სტუდენტების შთაბეჭდილებები კურსის შესახებ
გაეცანი წარმატებული სტუდენტების ისტორიებს