ქოფირაითინგის კურსის განმავლობაში გაივლი იმ პროცესს, რასაც ქოფირაითერი ბრიფზე მუშაობისას გადის. ისწავლი, როგორ დააგენერირო კრეტიული იდეები და როგორ გადმოსცე ისინი გამართული, ლაკონიური ტექსტით. გაეცნობი პრინციპებს, რომელიც ქოფირაითერს ეხმარება ორიგინალური კომუნიკაციის შექმნაში.
ნინო ბალანჩივაძე
ქოფირაითერი
2017-დან 2020 წლამდე იყო კრეატიული ციფრული სააგენტო LEAVINGSTONE-ის ქოფირაითერი. სანამ კრეატიულ ინდუსტრიაში აღმოჩნდებოდა, ჟურნალისტიკაზე სწავლობდა და ამ განხრით ტელევიზიასა და ბეჭდურ მედიაში მუშაობდა. ლივინგსტონში, წერის სიყვარულმა და მოზღვავებულმა იდეებმა მიიყვანა.
კრეატიულ სააგენტოში გატარებული წლების განმავლობაში, სოციალურ მედიაში სხვადასხვა ბრენდის იმიჯის შექმნაზე მუშაობდა, მათ შორის: თბილისი გარდენსზე, ტერაბანკსა და ტერა ბოტინზე. გარდა ამისა, ჩართული იყო კამპანიების შექმნის პროცესში და კრეატიულ კონკურსებშიც იღებდა მონაწილეობას.
ამ ეტაპზე, ახალი პროფესიული ინტერესებიც გაუჩნდა, თუმცა ქოფირაითინგის მიტოვებას არ აპირებს და დაგროვებულ გამოცდილებას ქოფირაითინგით დაინტერესებულ ადამიანებს გაუზიარებს.
კურსის სილაბუსი
Workshop 1
საიდან მოდის ქოფირაითინგი;
ქოფირაითერის როლი დიდი ბრენდების მშენებლობაში;
ბრენდებისა და მომხმარებლების შეხების წერტილები;
ქოფირაითერის რაკურსი;
ბრენდები სოციალურ მედიაში;
Workshop 2
ბრენდის არქიტექტურა და მისი მშენებლობა;
ოქროს წრის მნიშვნელობა ბრენდებისთვის (რატომ? როგორ? რა?);
ბრენდის მისია და მიზანი;
ბრენდია ადამიანი?!;
ემოცია, როგორც პროდუქტი;
Workshop 3
ბრიფის რაობა;
როგორ იქმნება იდეალური ბრიფი;
ნიშნები იმისა, რომ არსებულ ბრიფს შეუძლია იდეების გენერირებაში ხელი შეგიშალოს;
I have an idea – როგორ მოვარგოთ იდეა დავალებას და მივანიჭოთ მას WOW ეფექტი;
Workshop 4
ტრადიციული მედია vs ციფრული მედია;
ციფრული მედია;
როგორ იქმნება კონტენტი ციფრული მედიისთვის;
ტექსტი ციფრულ მედიაში;
როგორ ვიყოთ რელევანტურები ციფრულ სამყაროში;
Workshop 5
Სტატიის წერის ხელოვნება;
როგორ გამოვიყენოთ სწორი ქივორდები;
როგორ გადავაქციოთ ამბავი საინტერესო სიახლედ;
Სოციალური მედიისა და ქოფირაითინგის გადაკვეთა;
Workshop 6
კომუნიკაციის საწყისები;
ამბავი იმისა, თუ როგორ იქცევა ამბად დიდი კამპანიები;
დასაწყისი is the KING;
როგორ შევქმნათ ამბის ეფექტური დასაწყისი;
ქალაქური ლეგენდები, ანუ, ეფექტური საზომი;
Workshop 7
360-გრადუსიანი კამპანიის სტრუქტურა;
რა არის ინსაითი/დაკვირვება;
როგორ მოვიფიქროთ Core Idea;
იდეის გაშლის გზები ტრადიციულ და არატრადიციულ მედიაში;
Workshop 8
როგორ დავწეროთ კამპანიის სცენარი;
სცენარის სტრუქტურა;
კადრები, როგორც მომხმარებელთან შეხების წერტილი;
სთორიბორდ არტისტისა და ქოფირაითერის ორკაციანი საძმო;
Workshop 9
პრინტი, როგორც მიკრო კამპანია;
დიზაინერი & ქოფირაითერი – ორი განსხვავებული გონების ფიქრის პროცესი;
ვიზუალური სთორითელინგი;
სად მთავრდება იდეა და იწყება დიზაინერის წარმოსახვა.