fbpx

ქოფირაითინგი

კურსის აღწერა

ქოფირაითინგის კურსის განმავლობაში გაივლი იმ პროცესს, რასაც ქოფირაითერი ბრიფზე მუშაობისას გადის. ისწავლი, როგორ დააგენერირო კრეტიული იდეები და როგორ გადმოსცე ისინი გამართული, ლაკონიური ტექსტით. გაეცნობი პრინციპებს, რომელიც ქოფირაითერს ეხმარება ორიგინალური კომუნიკაციის შექმნაში. 


სონია გულაღაშვილი

ქოფირაითერი, კრეატიული დირექტორი

მისთვის არასდროს იყო დამთრგუნველი საყვარელი გადაცემის მიმდინარეობისას რეკლამის დაწყება. ყოველთვის უყურებდა და მოსწონდა საინტერესო, უნიკალური რეკლამა. 

მის ყოველდღიურობაში დიდი ადგილი უკავია ფოტოგრაფიას, კინოს და ლიტერატურას. მოსწონს ყველაფრის კეთება, რაც ამბის თხრობის ხელოვნებას უკავშირდება.

სამართლის ბაკალავრიატს ამთავრებდა, როდესაც ქოფირაითინგი გამოჩნდა მის ცხოვრებაში. კრეატიულ ინდუსტრიაში 2017 წელს მოხვდა, როდესაც ციფრულ-კრეატიულ სააგენტო “ლივინგსტონში” დაიწო მუშაობა. ლივინგსტონში მიღებული 5-წლიანი გამოცდილების შემდეგ, გადავიდა საკონსულტაციო სააგენტო “მაგსმენში” კრეატიულ დირექტორად. ამ დროის განმავლობაში მის გუნდთან ერთად მუშაობდა ისეთი ბრენდებისა და ინსტიტუტების საკომუნიკაციო კამპანიებსა თუ ბრენდინგზე, როგორიც არის: Liberty, Cashback, საქართველოს განათლებისა და მეცნიერების სამინისტრო, დარიანი, საქართველოს რკინიგზა და სხვა.

ინდივიდუალური პროექტები: დარიანი (ნეიმინგი, ბრენდინგი), ტექნიკური უნივერსიტეტის რებრენდინგი, ქეშბექის კრეატიული კამპანიები და სხვა.

კურსის სილაბუსი

Workshop 1

  • საიდან მოდის ქოფირაითინგი;
  • ქოფირაითერის როლი დიდი ბრენდების მშენებლობაში;
  • ბრენდებისა და მომხმარებლების შეხების წერტილები;
  • ქოფირაითერის რაკურსი;
  • ბრენდები სოციალურ მედიაში;

Workshop 2

  • ბრენდის არქიტექტურა და მისი მშენებლობა;
  • ოქროს წრის მნიშვნელობა ბრენდებისთვის (რატომ? როგორ? რა?);
  • ბრენდის მისია და მიზანი;
  • ბრენდია ადამიანი?!;
  • ემოცია, როგორც პროდუქტი;



 Workshop 3

  • ბრიფის რაობა;
  • როგორ იქმნება იდეალური ბრიფი; 
  • ნიშნები იმისა, რომ არსებულ ბრიფს შეუძლია იდეების გენერირებაში ხელი შეგიშალოს;
  • I have an idea – როგორ მოვარგოთ იდეა დავალებას და მივანიჭოთ მას WOW ეფექტი;



Workshop 4

  • ტრადიციული მედია vs ციფრული მედია;
  • ციფრული მედია;
  • როგორ იქმნება კონტენტი ციფრული მედიისთვის;
  • ტექსტი ციფრულ მედიაში;
  • როგორ ვიყოთ რელევანტურები ციფრულ სამყაროში;

Workshop 5

  • Სტატიის წერის ხელოვნება;
  • როგორ გამოვიყენოთ სწორი ქივორდები;
  • როგორ გადავაქციოთ ამბავი საინტერესო სიახლედ;
  • Სოციალური მედიისა და ქოფირაითინგის გადაკვეთა;

Workshop 6

  • კომუნიკაციის საწყისები;
  • ამბავი იმისა, თუ როგორ იქცევა ამბად დიდი კამპანიები; 
  • დასაწყისი is the KING;
  • როგორ შევქმნათ ამბის ეფექტური დასაწყისი;
  • ქალაქური ლეგენდები, ანუ, ეფექტური საზომი;

Workshop 7

  • 360-გრადუსიანი კამპანიის სტრუქტურა;
  • რა არის ინსაითი/დაკვირვება;
  • როგორ მოვიფიქროთ Core Idea;
  • იდეის გაშლის გზები ტრადიციულ და არატრადიციულ მედიაში; 

Workshop 8

  • როგორ დავწეროთ კამპანიის სცენარი; 
  • სცენარის სტრუქტურა;
  • კადრები, როგორც მომხმარებელთან შეხების წერტილი; 
  • სთორიბორდ არტისტისა და ქოფირაითერის ორკაციანი საძმო; 

Workshop 9

  • პრინტი, როგორც მიკრო კამპანია; 
  • დიზაინერი & ქოფირაითერი – ორი განსხვავებული გონების ფიქრის პროცესი; 
  • ვიზუალური სთორითელინგი; 
  • სად მთავრდება იდეა და იწყება დიზაინერის წარმოსახვა.

Workshop 10

  • ფინალური პროექტების განხილვა.