header-logo
header-logo
ციფრული მარკეტინგის ტექნიკების და ანალიზის კურსი

ციფრული მარკეტინგის ტექნიკების და ანალიზის კურსი

2 თვე
Online

ციფრული მარკეტინგი მონაცემებზე დაფუძნებული სტრატეგიის შექმნის ხელოვნებაა. 


ციფრული მარკეტინგის სპეციალისტი სწავლობს მომხმარებლის ქცევას, აფასებს კამპანიების შედეგებს და იღებს გადაწყვეტილებებს რეალურ მონაცემებზე დაყრდნობით - სწორედ ამიტომ სჭირდება ის ნებისმიერ ბრენდსა თუ კომპანიას.

დღეს, როცა ონლაინ სივრცე კონკურენტებით სავსეა, მონაცემების სწორად გაანალიზება და მათი გამოყენება სტრატეგიულად უმნიშვნელოვანესი უნარია.

ციფრული მარკეტინგის ტექნიკებისა და ანალიზის კურსზე ისწავლი, როგორ დაუკავშირო კრეატიული იდეა მყარ ტექნიკურ ცოდნას და შექმნა მარკეტინგული სტრატეგია, რომელიც გაზომვად შედეგს მოიტანს.


რატომ უნდა აირჩიო ეს კურსი?

თუ გაქვს საბაზისო ცოდნა ციფრულ მარკეტინგში და გინდა ეს ცოდნა გაიღრმავო, მაშინ ციფრული მარკეტინგის ტექნიკებისა და ანალიზის კურსი შენთვისაა.

კურსის დასრულების შემდეგ, გეცოდინება, რა არის Performance Marketing და რატომ არის მნიშვნელოვანი, გეცოდინება, როგორ იმუშაო Google Analytics-ში, Google Tag Manager-ში, Looker Studio-შიდა DV360-ში უფრო ეფექტურად და სრულყოფილი ცოდნა გექნება ციფრული მარკეტინგის მთლიანი ეკოსისტემის შესახებ. 


რას ისწავლი კურსზე?

კურსის განმავლობაში ციფრულ მარკეტინგში არსებულ ცოდნას ტექნიკური უნარებით გაიმყარებ. 

უკეთ გაიაზრებ, რამხელა მნიშვნელობა აქვს მონაცემებზე დაყრდნობით მიღებულ მარკეტინგულ გადაწყვეტილებას. 

დაესწრები კურსს, რომელსაც საქართველოში ანალოგი არ აქვს. 


ვისთვის არის განკუთვნილი ციფრული მარკეტინგის ტექნიკებისა და ანალიზის კურსი?

კურსი განკუთვნილია მათთვის, ვინც ფლობს ციფრული მარკეტინგის საბაზისო ცოდნას და სურს ტექნიკური უნარების განვითარება. ის იდეალურია მარკეტინგის სპეციალისტებისთვის, ფრილანსერებისა და მცირე ბიზნესის მფლობელებისთვის, ასევე სტუდენტებისთვის, რომლებიც ცდილობენ კარიერის განვითარებას მონაცემებზე დაფუძნებული მარკეტინგის მიმართულებით.


მენტორი:



ელენე ბიბილეიშვილი



ბავშვობიდან აინტერესებდა მარკეტინგი. სურდა, რომ საკუთარი პროფესია ამ სფეროსთან დაეკავშირებინა. სკოლის დამთავრების შემდეგ დაიწყო ამ მიმართულებით სწავლა GIPA-ს უნივერსიტეტში. შემდეგ კი სწავლა განაგრძო საფრანგეთში, ლილის უნივერსიტეტში. 

ამ პერიოდში აქტიურად მუშაობდა ნაშრომებზე: “ციფრული მარკეტინგის როლი თანამედროვე საზოგადოების განვითარებაში” და “რეკლამის ენობრივი სტრუქტურა ფსიქოლინგვისტური ასპექტებით”.

სამუშაო გამოცდილება დაიწყო ერთ-ერთ საავტომობილო სტარტაპში სტაჟიორის პოზიციაზე ციფრული მარკეტინგის მიმართულებით. ამის შემდეგ გადაინაცვლა კომპანია “რეფორმერში” ციფრული მარკეტინგის ხელმძღვანელის პოზიციაზე. პარალელურად მუშაობდა ფრილანსერად.

2021 წელს შეუერთდა LC Tbilisi-ს გუნდს, ციფრული მარკეტინგის ხელმძღვანელის პოზიციაზე. 2022 წელს კი მართავდა “სუფთა სახლის” ციფრული მარკეტინგის გუნდს ელექტრონული კომერციის მიმართულებით. 

ამჟამად არის #1 ქართული ციფრული მარკეტინგული პლატფორმის – Ad Summit-ის CEO და თანადამფუძნებელი, იკავებს Senior Digital Marketing Specialist-ის პოზიციას Noxtton-ში და არის Digital Marketing Lead-ი შემდეგ კომპანიებში: Hapttic, Kettari, CASE.  

ფლობს სერტიფიკატებს: Analytics Mania: Data Marketing & Analytics, SEM Academy: Search Engine Marketing, Google: Data Analytics, Display & Video Marketing, PPC Advertising, Senior Ads: Programmatic Advertising.

მეხუთე წელია, რაც აქტიურად მუშაობს, როგორც ციფრული მარკეტერი. ამ პერიოდის განმავლობაში უმუშავია ისეთ პროექტებზე, როგორიც არის: 

Adjara Group, USAID, სუფთა სახლი, Lopota Lake Resort & Spa, Reformer, LC Tbilisi, Hapttic, Noxtton, Tsinandali Festival, Radisson Group, Webster University, Red Cross, ნატახტარი, ACI და სხვა.



FAQs:

  • რა უნარებს ვსწავლობთ ციფრული მარკეტინგის კურსზე? 

  • რამდენ ხანს გრძელდება კურსი? - ციფრული მარკეტინგის კურსი გრძელდება 2 თვე (12 ლექცია)

  • არის თუ არა ონლაინ სწავლება? - კურსი ტარდება როგორც ონლაინ ასევე ოფლაინ ფორმატში

  • გაიცემა თუ არა სერთიფიკატი? - დიახ, კურსის წარმატებით დასრულების შემდეგ მიიღებთ სერტიფიკატს

  • სად შევძლებ დასაქმებას კურსის დასრულების შემდეგ? - კურსის დასრულების შემდეგ შეძლებ დასაქმებას ციფრული კომუნიკაციისა და მარკეტინგის ისეთ პოზიციებზე, როგორიცაა ციფრული მარკეტერი, სოციალური მედიის მენეჯერი, კონტენტ მარკეტერი, უმცროსი მარკეტინგის მენჯერი ან ქოფირაითერი და სხვა.

განრიგი

გაეცანი კურსების დეტალურ განრიგს

მზად ხარ ახალი თავგადასავლისთვის? გაეცანი ლექციების განრიგს მენტორებისა და კურსის ფორმატის მიხედვით

ელენე ბიბილეიშვილი

: 28 დეკ. 2025

ელენე ბიბილეიშვილი


ციფრული მარკეტინგის სპეციალისტი


,,ჩემი მიზანია, სტუდენტებმა დაინახონ და ისწავლონ მონაცემებზე დაყრდნობით მიღებული მარკეტინგული გადაწყვეტილებების როლი და მნიშვნელობა.“

ბავშვობიდან აინტერესებდა მარკეტინგი. სურდა, რომ საკუთარი პროფესია ამ სფეროსთან დაეკავშირებინა. სკოლის დამთავრების შემდეგ დაიწყო ამ მიმართულებით სწავლა GIPA-ს უნივერსიტეტში. შემდეგ კი სწავლა განაგრძო საფრანგეთში, ლილის უნივერსიტეტში. 

ამ პერიოდში აქტიურად მუშაობდა ნაშრომებზე: “ციფრული მარკეტინგის როლი თანამედროვე საზოგადოების განვითარებაში” და “რეკლამის ენობრივი სტრუქტურა ფსიქოლინგვისტური ასპექტებით”.

სამუშაო გამოცდილება დაიწყო ერთ-ერთ საავტომობილო სტარტაპში სტაჟიორის პოზიციაზე ციფრული მარკეტინგის მიმართულებით. ამის შემდეგ გადაინაცვლა კომპანია “რეფორმერში” ციფრული მარკეტინგის ხელმძღვანელის პოზიციაზე. პარალელურად მუშაობდა ფრილანსერად.

2020 წელს შეუერთდა LC Tbilisi-ს გუნდს, ციფრული მარკეტინგის ხელმძღვანელის პოზიციაზე. 2022 წელს კი მართავდა “სუფთა სახლის” ციფრული მარკეტინგის გუნდს ელექტრონული კომერციის მიმართულებით. 

2021 წლიდან Senior ციფრული მარკეტინგის სპეციალისტის პოზიცია ეკავა Noxtton-ში. ამჟამად არის #1 ქართული ციფრული მარკეტინგული პლატფორმის – Ad Summit-ის აღმასრულებელი დირექტორი (CEO) და თანადამფუძნებელი, აშშ-ს ბაზარზე დაფუძნებული კომპანიის, Hapttic-ის აღმასრულებელი დირექტორი (CEO) და Digital Marketing Lead-ი Kettari-ში.  

ფლობს სერტიფიკატებს: Analytics Mania: Data Marketing & Analytics, SEM Academy: Search Engine Marketing, Google: Data Analytics, Display & Video Marketing, PPC Advertising, Senior Ads: Programmatic Advertising.

აქვს საერთაშორისო ტრენერის ლიცენზია ციფრული მარკეტინგის მიმართულებით. არის მიწვეული ლექტორი BTU (Business & Technology University)-სა და CU (Caucasus University)-ში.

მეხუთე წელია, რაც აქტიურად მუშაობს, როგორც ციფრული მარკეტერი. ამ პერიოდის განმავლობაში უმუშავია ისეთ პროექტებზე, როგორიც არის: 

Adjara Group, USAID, სუფთა სახლი, Lopota Lake Resort & Spa, Reformer, LC Tbilisi, Hapttic, Noxtton, Tsinandali Festival, Radisson Group, Red Cross, ნატახტარი, ACI და სხვა.

2 თვე
,
-

სილაბუსი

რას ისწავლი
  • ციფრული მარკეტინგის შესავალი და ძირითადი პრინციპები
  • ციფრული მონაცემების როლი და მნიშვნელობა ციფრულ მარკეტინგში
  • ძირითადი პლატფორმები ციფრული ანალიტიკისთვის

მზად ხარ?

რა დაგჭირდება სწავლისთვის

კურსის დაწყებამდე საჭირო რესურსები მოგიმზადეთ, რაც გაგიმარტივებს სწავლის პროცესს

  • ციფრული მარკეტინგის კურსი
  • სოციალური მედიის კურსი

    მზად ხარ?

    რა დაგჭირდება სწავლისთვის

    კურსის დაწყებამდე საჭირო რესურსები მოგიმზადეთ, რაც გაგიმარტივებს სწავლის პროცესს

    • ციფრული მარკეტინგის კურსი
    • სოციალური მედიის კურსი

      მათი შთაბეჭდილებები

      ჩვენი სტუდენტების შთაბეჭდილებები კურსის შესახებ

      გაეცანი წარმატებული სტუდენტების ისტორიებს

      კარიერული განვითარების შესაძლებლობები

      დაიწყე შენი კარიერა ჩვენს პარტნიორ კომპანიებთან ერთად

      გახდი კონკურენტუნარიანი დასაქმების ბაზარზე. კურსის დასრულებისთანავე მიიღე წვდომა პარტნიორი კომპანიების ვაკანსიებზე და აღმოაჩინე ახალი შესაძლებლობები

      Partner Logo 1
      Partner Logo 2
      Partner Logo 3
      Partner Logo 4
      Partner Logo 5
      700
      28 დეკ. 2025

      დაგვიკავშირდი