ნაძვის ხე, როგორც რეკლამა
თარიღი: 28 November, 2020
ქოფირაითერი, არტ-დირექტორი და დიზაინერი – ამ სამი ადამიანის კომბინაციას ყველა პროდუქტისთვის ძალიან საინტერესო და ორიგინალური რეკლამის შექმნა შეუძლია.ილუსტრაცია რეკლამის ერთ-ერთი სახეა, რომელიც ერთი გამოსახულების სახით პროდუქტის ორიგინალური გზით წარმოჩენის შესაძლებლობას გაძლევს.
ახალი წლის მოახლოებასთან ერთად კომპანიები იწყებენ საახალწლო რეკლამების დაგეგმვას, როგორ ვიდეო კომუნიკაციის და კამპანიების, ისე ილუსტრაციების და დიზაინის სახით.
დღეს შენ სწორედ იმ ნამუშევრებს გაგაცნობ, რომლებიც საახალწლო თემატიკით შეიქმნა და ამავდროულად ბრენდის საინტერესოდ წარმოჩენას უწყობს ხელს.
ყველა ამ ნამუშევარში აქცენტი საახალწლო ნაძვის ხეზეა გაკეთებული, გაეცანი ნამუშევრებს შენი შთაგონებისთვის:
ყველა პროდუქტი შეიძლება შეიფუთოს კრეატიულად მთავარია ზუსტად იცოდე რა არის შენი ბრენდის და პროდუქტის მთავარი უპირატესობა.