ჩვენი კურსდამთავრებულების პროექტი – “ქოფი ბრეიქი”
თარიღი: 20 May, 2024
ისეთი ქოფი ბრეიქის შესახებ უნდა მოგიყვეთ, სადაც ყავის დალევის ნაცვლად კრეატიული ინდუსტრიის წარმატებული ქოფირაითერების მოსმენა მოგიწევთ, რომლებიც ისაუბრებენ – რა როლი აქვთ ქოფირაითერებს კრეატიულ ინდუსტრიაში (ან მარკეტინგის ინდუსტრიაში) და ზოგადად ციფრულ სამყაროში.
ყველაზე სასიხარულო ამ ამბავში კი ისაა, რომ ,,ქოფი ბრეიქის” ორგანიზატორები ჩვენი კურსდამთავრებულები არიან – თიკო დადუნაშვილი და ნინი ასათიანი (აქ ბევრი გული და ჩახუტება წარმოიდგინეთ).
რომ ვკითხეთ, რა არის ამ პროექტის მიზანი, საერთოდ რატომ ატარებთ-მეთქი, გვიპასუხეს, ქოფირაითინგი ქართულ ბაზარზე ახლახან შემოსული ცნებაა, ამიტომ გვინდა, დაინტერესებულ აუდიტორიას მარკეტინგისა და საზოგადოებასთან ურთიერთობის ეს კონკრეტული მიმართულება გავაცნოთო.
ღონისძიების სპიკერები იქნებიან:
- ბრენდინგისა და კომუნიკაციების წამყვანი სპეციალისტები – თორნიკე გურული და გიორგი კალატოზიშვილი;
- ,,გორგიას’’ მარკეტინგის დეპარტამენტის ხელმძღვანელი – გიორგი თურქაძე;
- ,,ინნ ჰოსფითალითის’’ მარკეტინგისა და საზოგადოებასთან ურთიერთობის ხელმძღვანელი – იოსებ ბესტაევი;
- კრეატიული სააგენტოების – “Leavingstone”, “JWT Metro”, “McCann Tbilisi”, “Hans & Gruber”-ის ქოფირაითერები და კრეატიული დირექტორები.
სპიკერები ისაუბრებენ ქოფირაითინგის სხვადასხვა მიმართულებაზე და განიხილავენ თავიანთ წარმატებულ კამპანიებს.
ქოფი ბრეიქი 24 მაისს, 18:00 საათზე გაიმართება ილიას სახელმწიფო უნივერსიტეტის G106 აუდიტორია-ში (ქ. ჩოლოყაშვილის გამზ. N3/5).
დასწრება თავისუფალია!
ა და თუ ყავა თქვენი ქოფი ბრეიქის აუცილებელი ნაწილია, მაგაზეც არ იდარდოთ, პროექტის მხარდამჭერი “ტენე’’-სთან, სუპრემო’’-სთან და ,,ინნ ჰოსფითალითი”-სთან ერთად “მეამა”-ც არის, ამიტომ ყავაც იქნება. :))