fbpx
ბრენდის დიზაინი

5 მცდარი მოსაზრება ლოგოს შესახებ

თარიღი: 24 May, 2021

მითია თუ რეალობა?

ალბათ ხშირად გაგჩენია ეს შეკითხვა. სანამ მცდარი ინფორმაციის ზეგავლენის ქვეშ მოექცეოდე გადაამოწმე მისი სიზუსტე. არსებობს მოსაზრებები, რომლებსაც არ უნდა დაუჯერო.

5 მცდარი მოსაზრება ლოგო დიზაინის შესახებ:

,,ლოგო უნდა ასახავდეს კომპანიის საქმიანობას.”

Logo design for a courier company. | Mensajeria, Purificadoras, Disenos de unas

ლოგოს დიზაინი არ არის ამბის თხრობისთვის განკუთვნილი, ის ბრენდის იდენტიფიცირებას ემსახურება. ბრენდის იდენტიფიცირება კი არ უნდა გავიგოთ ისე, თითქოს ლოგო აუცილებლად კომპანიის საქმიანობას უნდა ასახავდეს.

,,ლოგო დიზაინი არ საჭიროებს კრეატივს.”

Amazon.com: Online Shopping for Electronics, Apparel, Computers, Books, DVDs & more

კრეატივი ეს არის ის, რაც ძალიან სჭირდება ლოგოს. ადამიანები ყოველთვის ეძებენ რაიმე ახალს, განსხვავებულს და განსაკუთრებულს. რაც უფრო კრეატიული ფორმით გამოსახავ კომპანიას, მით მეტად დაინტრიგდება მომხმარებელი.

,,ლოგომ დროს უნდა გაუძლოს.”

Logo history: The Evolution of Starbucks | by Natalia Vorobyeva | Medium

ეს ერთ-ერთი ყველაზე გავრცელებული მოსაზრებაა. არ დაუჯერო ამ აზრს და ლოგო დიზაინის შექმნისას ნუ ეცდები ,,დროის გამძლე” ლოგოს შექმნას. მხოლოდ ერთხელ შექმნილი დიზაინი ვერ იქნება სულ გამოსადეგი და საინტერესო. ლოგო ტრენდების და მოთხოვნების შესაბამისად მუდმივად საჭიროებს განახლებას.

,,ლოგო აუცილებლად უნდა შეიცავდეს სიმბოლოს.”

Top 20 Famous Brands with Typography Logos

არ არის აუცილებელი, რომ ლოგო სიმბოლოს შეიცავდეს. თუ გავიხსენებთ ჩვენთვის კარგად ნაცნობ წარმატებულ კომპანიებს ბევრ მათგანს ლოგოში სიმბოლოს ნაცვლად ტიპოგრაფია აქვს გამოყენებული. მიუხედავად ამისა, ეს არ ნიშნავს იმას, რომ ლოგო არ უნდა გამოიხატოს სიმბოლოს დახმარებით. ზოგჯერ, სიმბოლო შესაძლოა მეტად დასამახსოვრებელი იყოს, ვიდრე უბრალოდ წარწერა.

,,ყველა ლოგოს უნდა ჰქონდეს ფარული მინიშნება.”

Famous logos with hidden designs -- can you spot them? - CNN Style

ლოგოს ექნება თუ არა ფარული მინიშნება ეს დიზაინერის არჩევანია. ფარული მინიშნება ერთგვარი გამოცანაა მომხმარებლისთვის, რომელმაც ზუსტად უნდა გაიგოს მინიშნების არსი.

ნუ დაუჯერებ მცდარ მოსაზრებებს, ჯერ გადაამოწმე.