fbpx

Motion Design (Adobe After Effects)

Motion დიზაინი (Adobe After Effects CC)-ის კურსის აღწერა

Motion Design-ის კურსის განმავლობაში სტუდენტები შეისწავლიან Adobe After Effects-ს რისი დახმარებითაც შეძლებენ შექმნან 2D ანიმაციური ვიდეორგოლები.

სწავლის პროცესში გაეცნობით Adobe After Effects-ის პარამეტრებს, ანიმაციების პრინციპებს და პრაქტიკულ მაგალითებზე დაყრდნობით გაეცნობით იმ ძირითად ელემენტებს, რაც საჭიროა გამართული ანიმაციის შესაქმენლად.

მოუშენ დიზაინის კურსში სტუდენტებს ექნებათ შესაძლებლობა Adobe After Effects-ში ისწავლონ Motion Design-ის თანამედროვე ტენდეციები და პლატფორმები ინსპირაციის გასაღრმავებლად.

მოუშენ დიზაინის კურსის გავლის შემდეგ სტუდენტები შეძლებენ
Adobe After Effects-ში შექმნან პროფესიონალური ვიდეო ანიმაციები, რაც დაეხმარება მათ დაიწყონ ფრილანსური კარიერა ან დასაქმდნენ სხვადასხვა ორგანიზაციებში თუ კომპანიებში Motion Designer-ის პოზიციაზე.

Motion დიზაინის კურსის მენტორები

მიხეილ მათიაშვილი

3 წელია, მუშაობს მოუშენ დიზაინისა და ვიდეო ედითინგის მიმართულებით. ყოფილი მოუშენდიზაინერი სარეკლამო კომპანია ,,Matter” – ში.

შეუქმნია პროექტები ისეთი კომპანიებისთვის, როგორიც არის: თეგეტა მოტორსი, M2, M3, ბრიკორამა, ციტადელი, ადლი (სამშენებლო კომპანია ), თეთრი კვადრატი, კრედო, ბაზის ბანკი, ავერსი და სხვა.

2020 წლიდან მუშაობს სატელევიზიო სფეროში, როგორც ტელევიზიის მთავარი მოუშენდიზაინერი. 2020 წელს ტელევიზია ,,იმედში” გაიარა პროდიუსინგისა და მარკეტინგის კურსი.

ნიკოლოზ ჯალაღონია

2012 წლიდან მუშაობს, როგორც მოძრავ, ასევე სტატიკურ გამოსახულებაზე.

2014 წელს დაიწყო მუშაობა ვიდეო მონტაჟზე. 2016 წლიდან სრულად გადაერთო ვიდეო ეფექტების, ანიმაციისა და მოძრავი გრაფიკის მიმართულებით.

2019 წლიდან აქტიურად ასწავლის მოუშენ დიზაინს სხვადასხვა სასწავლო პლატფორმებში.

ამჟამად მუშაობს, ფრილანსერად და საკუთარ პროექტებზე ანიმაციის კუთხით.

თანამედროვე ხელოვნების ცენტრის ორგანიზებით, 2015 წელს მონაწილეობას იღებდა დოკუმენტური ფილმების გადაღებაში. 2016 წელს იყო გადაღების რეჟისორი ჯგუფი – ,,სინათლის წელიწადისა“ და ეროვნული სიმფონიური ორკესტრის კონცერტის.

Motion დიზაინი (After Effects CC)-ის სილაბუსი

Workshop 1

  • პროგრამის ინტერფეისის მიმოხილვა და მორგება
  • კომპოზიციის შექმნა, რეზოლუციები და პრესეტები
  • Shape Layer-ების გაცნობა
  • მარტივი ანიმაციის შექმნა Shape Layer-ებისა და Keyframe-ების გამოყენებით

Workshop 2

  • Keyframe-ების ტიპები, მათი გამოყენების მეთოდები
  • Motion Path – მოძრაობის განსაზღვრა და სიჩქარის კონტროლი 
  • Graph Editor – სიჩქარის გრაფიკებთან მუშაობა
  • ტექსტის ანიმაციები არსებული პრესეტებით

Workshop 3

  • Track Matte – მეთოდების გამოყენება
  • Squash and Stretch – ანიმაციის შექმნა
  • Null Object – ის გამოყენება
  • Parent Pick Whip – ობიექტების ერთმანეთთან დაკავშირება

Workshop 4

  • Trim Path, Repeater სიმულატორები 
  • Pre-compose ფენების პრეცომპოზირება 
  • Adjustment Layer – ის გამოყენება ფენებთან

Workshop 5

  • Expressions – კოდების გამოყენებით ანიმაცია
  • Motion Tool – სკრიპტის ინსტალაცია, განხილვა და გამოყენება
  • Animation Composer 3 – ფლაგინის ინსტალაცია, განხილვა და გამოყენება

Workshop 6

  • Illustrator-ის ფაილების იმპორტი და ანიმაცია 
  • Walk Cycle – პერსონაჟის მარტივი ანიმაცია
  • Puppet pin Tool – ით პერსონაჟის მარტივი ანიმაცია

Workshop 7

  • 3D სივრცეში მუშაობის საფუძვლები
  • 3D კამერების ტიპები, მათი გამოყენების მეთოდები
  • განათებების ტიპები, მათი გამოყენების მეთოდები 

Workshop 8

  • ანიმაციისთვის საჭირო ეფექტებისა და პრესეტების გამოყენება
  • Morphing Animation – პროგრამაში არსებული ფორმების გარდაქმნა
  • საბოლოო ნამუშევრებისთვის თემების შერჩევა

Workshop 9

  • FX ხმების გამოყენება
  • ექსპორტი, კოდეკები და კონტეინერები
  • საბოლოო ნამუშევრების მონიტორინგი

Workshop 10

  • ნამუშებრების წარდგენა
  • უკუკავშირი