3D დიზაინის საბაზისო კურსის განმავლობაში სტუდენტები დაეუფლებიან იმ საბაზო ტექნიკას, რისი ცოდნაც აუცილებელია სამ განზომილებიან გრაფიკაზე სამუშაოდ.
3D დიზაინის საბაზისო კურსის განმავლობაში სტუდენტები შეისწავლიან ანიმაციისა და ვიზუალიზაციის პრინციპებს Cinema 4D-ში, რის შემდეგაც შეძლებენ იმუშაონ როგორც 3D არტისტის ასევე სატელევიზიო, სარეკლამო თუ სხვა ინდუსტრიებში შესაბამის პოზიციებზე.
ყოველი შეხვედრის შემდეგ მიღებული პრაქტიკული სამუშაოები საშუალებას მისცემთ სტუდენტებს გაიმყარონ და დახვეწონ თავიანთი შესაძლებლობები მოდელირების, ანიმაციისა და ვიზუალიზაციის სფეროში.
3D დიზაინის კურსის მენტორები
გიორგიოქროპირიძე
2017 წლიდან მუშაობს მოუშენ გრაფიკის სფეროში. ამჟამად დასაქმებულია ტელეკომპანია ,,ფორმულაში“, მოუშენ გრაფიკოსის პოზიციაზე.
უმუშავია ისეთ კომპანიებთან როგორებიცაა: Dior, კონრად ადენაუერის ფონდი.
3D დიზაინის კურსის სილაბუსი
Ვორქშოპი 1
შესავალი Cinema 4D-ში
3D გრაფიკის პერსპექტივა და შინაარსი
3D გრაფიკის როლი, სოციალურ მედიაში ტელე გადაცემებსა და კინო ინდუსტრიაში
განსხვავება 2D და 3D გრაფიკას შორის
საჭირო იდეების მოძიება და კრეატიული მიდგომები
პირველი შეხება Cinema 4D-სთან (ინტერფეისის შესწავლა და პარამეტრების კონფიგურაცია)
Ვორქშოპი 2
ანიმაცია და დინამიკა
ანიმაციის პარამეტრები (Keyframes)
F-Curve მენეჯერი
მყარი სხეულების დინამიკა
რბილი სხეულების დინამიკა
Ვორქშოპი 3
ობიექტის იერარქიის შესწავლა
ობიექტის შექმნა და ტრანსფორმაცია
ობიექტების ანიმაცია და კოორდინატების კონტროლი
MoGraph ობიექტები და ეფექტორები
Cloner და Plain ეფექტორები
Voronoi Fracture და Push Apart ობიექტები
Ვორქშოპი 4
Octane render, კომპოზიცია და სცენის აწყობა
Octane render ძირითადი პარამეტრები
მატერიალების განხილვა
მარტივი ობიექტების შექმნა კომპოზიციისთვის
კომპოზიციის შექმნა და ობიექტების სწორი განლაგება
სხვადასხვა ფუნქციების მიმაგრება ობიექტებზე და მათი ანიმაცია
Ვორქშოპი 5
Octane render, 3D კამერის ანიმაცია და პარამეტრები
ტექსტურების მიხედვით მატერიალის აწყობა/დამუშავება
Quixel Bridge
Polyhaven
განსხვავებები კამერის ობიექტსა და ედიტორ კამერას შორის
განსხვავება ხედვის სფეროსა და ასპექტის თანაფარდობის შორის (field of view and aspect ratio)
დინამიკური კამერის ანიმაცია
ანიმირებული ობიექტების სინქრონიზაცია კამერასთან
Ვორქშოპი 6
Plugin-ების და დამატებითი
განათების ტიპები და მათი პარამეტრები
სურათზე დაფუძნებული განათება (HDRI & TEXTURE Enviroment)
მატერიალები და ტექსტურები
სურათისა და ვიდეოს დარენდერების მეთოდები და მათი პარამეტრები
Forester, Gorilacam, Magic Solo Plugins
Ვორქშოპი 7
კომპოზიციის შექმნა
მარტივი ობიექტების შექმნა და შესაბამისი განლაგება
მატერიალების მინიჭება
განათების სწორი განლაგება
კამერის სწორი პარამეტრები და ანიმაცია
პროექტის საბოლოო ვიზუალი (რენდერი)
Ვორქშოპი 8
სიმულაციები და ეფექტები
VDB Clouds
FOG Volume
Embergen FX
Realflow
TurbolenceFD
Ვორქშოპი 9
3D Motion Tracking
გამოცდისას მიექცევა ყურადღება:
ვიდეოდან PNG Sequence შექმნა
სწორი წერტილების მონიშვნა ვიდეოში
ობიექტის შემოტანა 3დ თრექერზე
თრექინგის რენდერში გადატანა და რეალისტური ვიზუალის შექმნა
Ვორქშოპი 10
გამოცდა: გამოცდის ფარგლებში სტუდენტები შექმნიან მინიმალისტურ 3D დიზაინს
გამოცდის დროს მიექცევა ყურადღება:
მოდელირების პროცესის სისწრაფე, სიზუსტე, ხარისხი და მარტივად წარმათვა