fbpx

3D დიზაინი

3D დიზაინის კურსის აღწერა

3D დიზაინის საბაზისო კურსის განმავლობაში სტუდენტები დაეუფლებიან იმ საბაზო ტექნიკას, რისი ცოდნაც აუცილებელია  სამ განზომილებიან გრაფიკაზე სამუშაოდ.

3D დიზაინის საბაზისო კურსის განმავლობაში სტუდენტები შეისწავლიან  ანიმაციისა და ვიზუალიზაციის პრინციპებს Cinema 4D-ში, რის შემდეგაც შეძლებენ იმუშაონ როგორც 3D არტისტის ასევე  სატელევიზიო, სარეკლამო თუ სხვა ინდუსტრიებში შესაბამის პოზიციებზე.

ყოველი შეხვედრის შემდეგ მიღებული პრაქტიკული სამუშაოები საშუალებას მისცემთ სტუდენტებს გაიმყარონ  და დახვეწონ თავიანთი შესაძლებლობები მოდელირების, ანიმაციისა და ვიზუალიზაციის სფეროში.

3D დიზაინის კურსის მენტორები

გიორგი ოქროპირიძე

2017 წლიდან მუშაობს მოუშენ გრაფიკის სფეროში. ამჟამად დასაქმებულია ტელეკომპანია ,,ფორმულაში“, მოუშენ გრაფიკოსის პოზიციაზე.

უმუშავია ისეთ კომპანიებთან როგორებიცაა: Dior, კონრად ადენაუერის ფონდი.

3D დიზაინის კურსის სილაბუსი

Ვორქშოპი 1

შესავალი Cinema 4D-ში

  • 3D გრაფიკის პერსპექტივა და შინაარსი
  • 3D გრაფიკის როლი, სოციალურ მედიაში ტელე გადაცემებსა და კინო ინდუსტრიაში
  • განსხვავება 2D და 3D გრაფიკას შორის
  • საჭირო იდეების მოძიება და კრეატიული მიდგომები
  • პირველი შეხება Cinema 4D-სთან (ინტერფეისის შესწავლა და პარამეტრების კონფიგურაცია)

Ვორქშოპი 2

ანიმაცია და დინამიკა

  • ანიმაციის პარამეტრები (Keyframes)
  • F-Curve მენეჯერი
  • მყარი სხეულების დინამიკა
  • რბილი სხეულების დინამიკა

Ვორქშოპი 3

  •        ობიექტის იერარქიის შესწავლა
  •         ობიექტის შექმნა და ტრანსფორმაცია
  •         ობიექტების ანიმაცია და კოორდინატების კონტროლი
  •         MoGraph ობიექტები და ეფექტორები
  •         Cloner და Plain ეფექტორები
  •         Voronoi Fracture და Push Apart ობიექტები

Ვორქშოპი 4

Octane render, კომპოზიცია და სცენის აწყობა

  • Octane render ძირითადი პარამეტრები
  • მატერიალების განხილვა
  • მარტივი ობიექტების შექმნა კომპოზიციისთვის
  • კომპოზიციის შექმნა და ობიექტების სწორი განლაგება
  • სხვადასხვა ფუნქციების მიმაგრება ობიექტებზე და მათი ანიმაცია

Ვორქშოპი 5

Octane render, 3D კამერის ანიმაცია და პარამეტრები

  • ტექსტურების მიხედვით მატერიალის აწყობა/დამუშავება
  • Quixel Bridge
  • Polyhaven
  • განსხვავებები კამერის ობიექტსა და ედიტორ კამერას შორის 
  • განსხვავება ხედვის სფეროსა და ასპექტის თანაფარდობის შორის (field of view and aspect ratio)
  • დინამიკური კამერის ანიმაცია
  • ანიმირებული ობიექტების სინქრონიზაცია კამერასთან

Ვორქშოპი 6

Plugin-ების და დამატებითი 

  • განათების ტიპები და მათი პარამეტრები
  • სურათზე დაფუძნებული განათება (HDRI & TEXTURE Enviroment)
  • მატერიალები და ტექსტურები
  • სურათისა და ვიდეოს დარენდერების მეთოდები და მათი პარამეტრები
  • Forester, Gorilacam, Magic Solo Plugins

Ვორქშოპი 7

  • კომპოზიციის შექმნა
  • მარტივი ობიექტების შექმნა და შესაბამისი განლაგება
  • მატერიალების მინიჭება
  • განათების სწორი განლაგება
  • კამერის სწორი პარამეტრები და ანიმაცია
  • პროექტის საბოლოო ვიზუალი (რენდერი)

Ვორქშოპი 8

სიმულაციები და ეფექტები

  • VDB Clouds
  • FOG Volume
  • Embergen FX 
  • Realflow
  • TurbolenceFD

Ვორქშოპი 9

3D Motion Tracking 

გამოცდისას მიექცევა ყურადღება:

  • ვიდეოდან PNG Sequence შექმნა
  • სწორი წერტილების მონიშვნა ვიდეოში
  • ობიექტის შემოტანა 3დ თრექერზე
  • თრექინგის რენდერში გადატანა და რეალისტური ვიზუალის შექმნა

Ვორქშოპი 10

გამოცდა: გამოცდის ფარგლებში სტუდენტები შექმნიან მინიმალისტურ 3D დიზაინს

გამოცდის დროს მიექცევა ყურადღება:

  • მოდელირების პროცესის სისწრაფე, სიზუსტე, ხარისხი და მარტივად წარმათვა
  • განათების სწორი განლაგება
  • მატერიალის ხარისხი და სიმარტივე
  • რენდერის პარამეტრები
  • ანიმაციის სიზუსტე და სინქრონიზაცია კამერასთან
  • კამერის ხედვა და დინამიურობა