fbpx

3D დიზაინი

3D დიზაინის კურსის აღწერა

3D დიზაინის საბაზისო კურსის განმავლობაში სტუდენტები დაეუფლებიან იმ საბაზო ტექნიკას, რისი ცოდნაც აუცილებელია  სამ განზომილებიან გრაფიკაზე სამუშაოდ.

3D დიზაინის საბაზისო კურსის განმავლობაში სტუდენტები შეისწავლიან  სამ განზომილებიან მოდელირების, ანიმაციისა და ვიზუალიზაციის პრინციპებს Cinema 4D-ში, რის შემდეგაც შეძლებენ იმუშაონ როგორც 3D არტისტის ასევე  სატელევიზიო, სარეკლამო თუ სხვა ინდუსტრიებში შესაბამის პოზიციებზე.

ყოველი შეხვედრის შემდეგ მიღებული პრაქტიკული სამუშაოები საშუალებას მისცემთ სტუდენტებს გაიმყარონ  და დახვეწონ თავიანთი შესაძლებლობები მოდელირების, ანიმაციისა და ვიზუალიზაციის სფეროში.

3D დიზაინის კურსის მენტორები

გიორგი ოქროპირიძე

2017 წლიდან მუშაობს მოუშენ გრაფიკის სფეროში. ამჟამად დასაქმებულია ტელეკომპანია ,,ფორმულაში“, მოუშენ გრაფიკოსის პოზიციაზე.

უმუშავია ისეთ კომპანიებთან როგორებიცაა: Dior, კონრად ადენაუერის ფონდი.

3D დიზაინის კურსის სილაბუსი

ლექცია 1

შესავალი Cinema 4D-ში

  • 3D გრაფიკის პერსპექტივა და შინაარსი
  • 3D გრაფიკის როლი, სოციალურ მედიაში ტელე გადაცემებსა და კინო ინდუსტრიაში
  • განსხვავება 2D და 3D გრაფიკას შორის
  • საჭირო იდეების მოძიება და კრეატიული მიდგომები
  • პირველი შეხება Cinema 4D-სთან (ინტერფეისის შესწავლა და პარამეტრების კონფიგურაცია)

ლექცია 2

ანიმაცია და დინამიკა

  • ანიმაციის პარამეტრები (Keyframes)
  • F-Curve მენეჯერი
  • მყარი სხეულების დინამიკა
  • რბილი სხეულების დინამიკა

ლექცია 3

ანიმაცია, დინამიკა და დეფორმატორები

  • ანიმაციის პარამეტრები (Keyframes)
  • F-Curve მენეჯერი
  • მყარი სხეულების დინამიკა
  • რბილი სხეულების დინამიკა

ლექცია 4

Octane render, კომპოზიცია და სცენის აწყობა

  • Octane render ძირითადი პარამეტრები
  • მატერიალების განხილვა
  • მარტივი ობიექტების შექმნა კომპოზიციისთვის
  • კომპოზიციის შექმნა და ობიექტების სწორი განლაგება
  • სხვადასხვა ფუნქციების მიმაგრება ობიექტებზე და მათი ანიმაცია

ლექცია 5

Octane render, 3D კამერის ანიმაცია და პარამეტრები

  • ტექსტურების მიხედვით მატერიალის აწყობა/დამუშავება
  • Quixel Bridge
  • Polyhaven
  • განსხვავებები კამერის ობიექტსა და ედიტორ კამერას შორის 
  • განსხვავება ხედვის სფეროსა და ასპექტის თანაფარდობის შორის (field of view and aspect ratio)
  • დინამიკური კამერის ანიმაცია
  • ანიმირებული ობიექტების სინქრონიზაცია კამერასთან

ლექცია 6

Plugin-ების და დამატებითი 

  • განათების ტიპები და მათი პარამეტრები
  • სურათზე დაფუძნებული განათება (HDRI & TEXTURE Enviroment)
  • მატერიალები და ტექსტურები
  • სურათისა და ვიდეოს დარენდერების მეთოდები და მათი პარამეტრები
  • Forester, Gorilacam, Magic Solo Plugins

ლექცია 7

  • კომპოზიციის შექმნა
  • მარტივი ობიექტების შექმნა და შესაბამისი განლაგება
  • მატერიალების მინიჭება
  • განათების სწორი განლაგება
  • კამერის სწორი პარამეტრები და ანიმაცია
  • პროექტის საბოლოო ვიზუალი (რენდერი)

ლექცია 8

სიმულაციები და ეფექტები

  • VDB Clouds
  • FOG Volume
  • Embergen FX 
  • Realflow
  • TurbolenceFD

ლექცია 9

3D Motion Tracking 

გამოცდისას მიექცევა ყურადღება:

  • ვიდეოდან PNG Sequence შექმნა
  • სწორი წერტილების მონიშვნა ვიდეოში
  • ობიექტის შემოტანა 3დ თრექერზე
  • თრექინგის რენდერში გადატანა და რეალისტური ვიზუალის შექმნა

ლექცია 10

გამოცდა: გამოცდის ფარგლებში სტუდენტები შექმნიან მინიმალისტურ 3D დიზაინს

გამოცდის დროს მიექცევა ყურადღება:

  • მოდელირების პროცესის სისწრაფე, სიზუსტე, ხარისხი და მარტივად წარმათვა
  • განათების სწორი განლაგება
  • მატერიალის ხარისხი და სიმარტივე
  • რენდერის პარამეტრები
  • ანიმაციის სიზუსტე და სინქრონიზაცია კამერასთან
  • კამერის ხედვა და დინამიურობა