fbpx

3D დიზაინი

3D დიზაინის კურსის სპიკერი

ლევან ლორთქიფანიძე
2011 წლიდან დღემდე წარმატებით მოღვაწეობს 3D და Motion დიზაინის სფეროში. მუშაობდა ისეთ კომპანიებში, როგორებიცაა: ტელეკომპანია რეალ TV  – 3D დიზაინერისა და მოუშენ დიზაინის პოზიციაზე. 2012-2017 წლებში პალიტრა მედია ჰოლდინგში იკავებდა 3D დიზაინერისა და მოუშენ დიზაინერის პოზიციას.

ასევე 2017-2019 წლამდე – თბილისის მერია / პიარის სამსახურში დასაქმებული იყო, როგორც 3D და მოუშენ დიზაინერი. ამ დროის მანძილზე დამატებით მუშაობდა Freelance 3D დიზაინერის, მოუშენ დიზაინის და VFX-არტისტის პოზიციაზე

ამჟამად დასაქმებულია ტელე კომპანია რუსთავი 2 -ში 3D დიზაინერისა და მოუშენ დიზაინის პოზიციაზე

3D დიზაინის კურსის აღწერა

3D დიზაინის საბაზისო კურსის განმავლობაში სტუდენტები დაეუფლებიან იმ საბაზო ტექნიკას, რისი ცოდნაც აუცილებელია  სამ განზომილებიან გრაფიკაზე სამუშაოდ.

3D დიზაინის საბაზისო კურსის განმავლობაში სტუდენტები შეისწავლიან  სამ განზომილებიან მოდელირების, ანიმაციისა და ვიზუალიზაციის პრინციპებს Cinema 4D-ში, რის შემდეგაც შეძლებენ იმუშაონ როგორც 3D არტისტის ასევე  სატელევიზიო, სარეკლამო თუ სხვა ინდუსტრიებში შესაბამის პოზიციებზე.

ყოველი შეხვედრის შემდეგ მიღებული პრაქტიკული სამუშაოები საშუალებას მიცემთ სტუდენტებს გაიმყარონ  და დახვეწონ თავიანთი შესაძლებლობები მოდელირების, ანიმაციისა და ვიზუალიზაციის სფეროში.

3D დიზაინის კურსის სილაბუსი

ლექცია 1

შესავალი 3 D გრაფიკაში

  • 3D გრაფიკის პერსპექტივა და შინაარსი
  • 3D გრაფიკის როლის სოციალურ მედიაში, ტელე გადაცემებსა და კინო ინდუსტრიაში
  • საჭირო იდეების მოძიება და კრეატიული მიდგომები
  • დამაკავშირებელი პროგრამების მიმოხილვა
  • პირველი შეხება Cinema 4D –სთან : ინტერფეისი, პანელები ნავიგაცი

ლექცია 2

მარტივი ობიექტების თვისებები Cinema 4D -ში

  • მარტივი ობიექტების თვისებები და მათი განხილვა
  • ობიექტების მოძრაობის სიზუსტეები და კოორდინატების კონტროლი
  • ობიექტების პოლიგონალური რეჟიმი და ძირითადი უნარები
  • დამხმარე ფუნქციებით განსხვავებული ობიექტების კომბინაცია

ლექცია 3

ანიმაცია და დინამიკა

  • დრო, ანიმაციის სიჩქარე (ფრეიმები, და ა.შ.)
  • ანიმაციის პარამეტრები, keyframes
  • დეფორმირების ანიმაცია
  • მყარი სხეულების დინამიკა
  • რბილი სხეულების დინამიკა
  • ანიმაცია კლონერის ეფექტების გამოყენებით

პრაქტიკული დავალება: შექმენით ანიმირებული კომპოზიცია Keyframe-ების გამოყენების გარეშე

ლექცია 4

კომპოზიცია და ობიექტები

  • მარტივი ობიექტების  შექმნა კომპოზიციისთვის
  • კომპოზიციის შექმნა, ობიექტების სწორი განლაგება, სიღრმეები და ანიმაცია
  • სხვადასხვა ფუნქციების მიმაგრება ობიექტებზე და მათი კონტროლი

პრაქტიკული დავალება: მარტივი ობიექტებისგან შემდგარი ანიმაციის შექმნა

ლექცია 5

3D კამერის ანიმაცია  და პარამეტრები

  • კამერის პარამეტრები და კონტროლი
  • კამერის ანიმაცია და ანიმაციის  სხვადასხვა მეთოდები
  • ანიმირებული ობიექტების სინქრონიზაცია კამერასთან

პრაქტიკული დავალება: შექმენით წინა დავალებაში შესრულებული კომპიზიციის ანიმაცია კამერით

ლექცია 6

Redshift -ის მოკლე მიმოხილვა და ძირითადი პარამეტრები

  • განათების ტიპები და მათი პარამეტრები
  • სურათზე დაფუძნებული განათება
  • Redshift -ის მატერიალების ძირითადი პრინციპები
  • სურათისა და ვიდეოს დარენდერების მეთოდები და პარამეტრები

პრაქტიკული დავალება: წინა ლექციაზე შექმნილი ანიმაციის განათება, მატერიალებისა და ფერების შერჩევა, საბოლოო შედეგამდე მიყვანა (რენდერი)

ლექცია 7

პრაქტიკული სამუშაო: დავალების მიხედვით, თქვენ უნდა შექმნათ კონკრეტული ნამუშევრის იდენტური ვერსია

  • კომპოზიციის შექმნა
  • მარტივი ობიექტების შექმნა და შესაბამისი განლაგება
  • მარტივი ობიექტებზე მატერიალების მინიჭება
  • განათების სწოპრი განლაგება
  • კამერის სწორი პარამეტრების დაყენება და ანიმაცია
  • პროექტის საბოლოო ვიზუალი(რენდერი)

ლექცია 8

გამოცდა: გამოცდის ფარგლებში სტუდენტები შექმნიან მინიმალისტურ 3D დიზაინს

გამოცდისას მიექცევა ყურადღება:

  • მოდელირების პროცესის სისწრაფე, სიზუსტე, ხარისხი და მარტივად წარმართვა
  • განათების სწორი განლაგება
  • მატერიალების ხარისხი და სიმარტივე
  • რენდერის პარამეტრების სწორად შექმნა
  • ანიმაციის სიზუსტე და სინქრონიზაცია კამერასთან
  • კამერის სწორი პოზიციები, პარამეტრები და დინამიკა