fbpx

3D დიზაინი

3D დიზაინის კურსის აღწერა

3D დიზაინის საბაზისო კურსის განმავლობაში სტუდენტები დაეუფლებიან იმ საბაზო ტექნიკას, რისი ცოდნაც აუცილებელია  სამ განზომილებიან გრაფიკაზე სამუშაოდ.

3D დიზაინის საბაზისო კურსის განმავლობაში სტუდენტები შეისწავლიან  სამ განზომილებიან მოდელირების, ანიმაციისა და ვიზუალიზაციის პრინციპებს Cinema 4D-ში, რის შემდეგაც შეძლებენ იმუშაონ როგორც 3D არტისტის ასევე  სატელევიზიო, სარეკლამო თუ სხვა ინდუსტრიებში შესაბამის პოზიციებზე.

ყოველი შეხვედრის შემდეგ მიღებული პრაქტიკული სამუშაოები საშუალებას მიცემთ სტუდენტებს გაიმყარონ  და დახვეწონ თავიანთი შესაძლებლობები მოდელირების, ანიმაციისა და ვიზუალიზაციის სფეროში.

3D დიზაინის კურსის სილაბუსი

ლექცია 1

შესავალი 3D გრაფიკაში

  • 3D გრაფიკის ზოგადი მიმოხილვა:
  • 3D გრაფიკის როლი და შესაძლებლობები
  • Cinema 4D_ის მიმოხილვა: ინტერფეისი, ნავიგაცია, პანელები
  • Cinema 4D_ის ტექნიკური და კრეატიული სამუშაო პროცესის მიმოხილვა

ლექცია 2

  • 3D ობიექტები და გარემო
  • 3D ობიექტების შექმნა და მათზე ეფექტორებით მანიპულაცია
  • 3D ობიექტების მოდელირება და დეფორმაცია

ლექცია 3

  • ანიმაცია
  • დრო, ანიმაციის სიჩქარე
  • ანიმაციის keyframe პარამეტრები
  • კამერის პარამეტრები და ანიმაცია

ლექცია 4

  • 3D მოდელის ანიმირება და დეფორმაცია
  • 3D სცენების შექმნა და მათი გარდაქმნა კრეატიული გზებით ეფექტორების გამოყენებით
  • Mograph ანიმაციის ეფექტორები და Cinema 4D დეფორმერები

ლექცია 5

  • Redshift_ის მიმოხილვა და კამერა
  • Redshift სამუშაო პროცესი და შესაძლებლობები
  • Redshift ტექსტურის, განათების და რენდერის პარამეტრები
  • კამერის პარამეტრები და Redshift_თან კომბინაცია

ლექცია 6

  • სცენის მოდელირება
  • განათება და ტექსტურა (Redshift)
  • ანიმაცია
  • ექსპორტი

ლექცია 7

  • სცენის მოდელირება
  • განათება და ტექსტურა (Redshift)
  • ანიმაცია
  • ექსპორტი

ლექცია 8

გამოცდა: გამოცდის ფარგლებში სტუდენტები შექმნიან მინიმალისტურ 3D დიზაინს