3D დიზაინის საბაზისო კურსის განმავლობაში სტუდენტები დაეუფლებიან იმ საბაზო ტექნიკას, რისი ცოდნაც აუცილებელია სამ განზომილებიან გრაფიკაზე სამუშაოდ.
3D დიზაინის საბაზისო კურსის განმავლობაში სტუდენტები შეისწავლიან სამ განზომილებიან მოდელირების, ანიმაციისა და ვიზუალიზაციის პრინციპებს Cinema 4D-ში, რის შემდეგაც შეძლებენ იმუშაონ როგორც 3D არტისტის ასევე სატელევიზიო, სარეკლამო თუ სხვა ინდუსტრიებში შესაბამის პოზიციებზე.
ყოველი შეხვედრის შემდეგ მიღებული პრაქტიკული სამუშაოები საშუალებას მისცემთ სტუდენტებს გაიმყარონ და დახვეწონ თავიანთი შესაძლებლობები მოდელირების, ანიმაციისა და ვიზუალიზაციის სფეროში.
საბა ხურციძე
2015 წლიდან არის გრაფიკული და მოუშენ დიზაინერი. 2018 წლიდან დღემდე მუშაობს კომპანია Space-ში, მოუშენ დიზაინერად. უმუშავია ისეთი კომპანიებისთვის როგორიცაა: Leavingstone, Appidea, Space და ფრილასნ პროექტები: მეტრომარტი, „გალერია თბილისი“ , თიბისი , „სიქლნეტი“ , სარეკლამო სააგენტო BetterFly DDB, ბრიტანული სარეკლამო სააგნეტო „Bottle“ და upwork-ის პროექტები.
გიორგი ოქროპირიძე
2017 წლიდან მუშაობს მოუშენ გრაფიკის სფეროში. ამჟამად დასაქმებულია ტელეკომპანია ,,ფორმულაში“, მოუშენ გრაფიკოსის პოზიციაზე.
უმუშავია ისეთ კომპანიებთან როგორებიცაა: Dior, კონრად ადენაუერის ფონდი.
მარტივი ობიექტების თვისებები Cinema 4D –ში
ანიმაცია და დინამიკა
პრაქტიკული დავალება: შექმენით ანიმირებული კომპოზიცია Keyframe-ების გამოყენების გარეშე
კომპოზიცია და ობიექტები
პრაქტიკული დავალება: მარტივი ობიექტებისგან შემდგარი ანიმაციის შექმნა
3D კამერის ანიმაცია და პარამეტრები
პრაქტიკული დავალება: შექმენით წინა დავალებაში შესრულებული კომპიზიციის ანიმაცია კამერით
Redshift –ის მოკლე მიმოხილვა და ძირითადი პარამეტრები
პრაქტიკული დავალება: წინა ლექციაზე შექმნილი ანიმაციის განათება, მატერიალებისა და ფერების შერჩევა, საბოლოო შედეგამდე მიყვანა (რენდერი)
პრაქტიკული სამუშაო: დავალების მიხედვით, თქვენ უნდა შექმნათ კონკრეტული ნამუშევრის იდენტური ვერსია
გამოცდა: გამოცდის ფარგლებში სტუდენტები შექმნიან მინიმალისტურ 3D დიზაინს
გამოცდისას მიექცევა ყურადღება: