fbpx

3D დიზაინი

3D დიზაინის კურსის აღწერა

3D დიზაინის საბაზისო კურსის განმავლობაში სტუდენტები დაეუფლებიან იმ საბაზო ტექნიკას, რისი ცოდნაც აუცილებელია  სამ განზომილებიან გრაფიკაზე სამუშაოდ.

3D დიზაინის საბაზისო კურსის განმავლობაში სტუდენტები შეისწავლიან  სამ განზომილებიან მოდელირების, ანიმაციისა და ვიზუალიზაციის პრინციპებს Cinema 4D-ში, რის შემდეგაც შეძლებენ იმუშაონ როგორც 3D არტისტის ასევე  სატელევიზიო, სარეკლამო თუ სხვა ინდუსტრიებში შესაბამის პოზიციებზე.

ყოველი შეხვედრის შემდეგ მიღებული პრაქტიკული სამუშაოები საშუალებას მისცემთ სტუდენტებს გაიმყარონ  და დახვეწონ თავიანთი შესაძლებლობები მოდელირების, ანიმაციისა და ვიზუალიზაციის სფეროში.

3D დიზაინის კურსის მენტორები

საბა ხურციძე

2015 წლიდან არის გრაფიკული და მოუშენ დიზაინერი. 2018 წლიდან დღემდე მუშაობს კომპანია Space-ში, მოუშენ დიზაინერად. უმუშავია ისეთი კომპანიებისთვის როგორიცაა: Leavingstone, Appidea, Space და ფრილასნ პროექტები: მეტრომარტი, „გალერია თბილისი“ , თიბისი , „სიქლნეტი“ , სარეკლამო სააგენტო BetterFly DDB, ბრიტანული სარეკლამო სააგნეტო „Bottle“ და upwork-ის პროექტები.

გიორგი ოქროპირიძე

2017 წლიდან მუშაობს მოუშენ გრაფიკის სფეროში. ამჟამად დასაქმებულია ტელეკომპანია ,,ფორმულაში“, მოუშენ გრაფიკოსის პოზიციაზე.

უმუშავია ისეთ კომპანიებთან როგორებიცაა: Dior, კონრად ადენაუერის ფონდი.

3D დიზაინის კურსის სილაბუსი

ლექცია 1

შესავალი Cinema 4D-ში

  • 3D გრაფიკის პერსპექტივა და შინაარსი
  • 3D გრაფიკის როლი, სოციალურ მედიაში ტელე გადაცემებსა და კინო ინდუსტრიაში
  • განსხვავება 2D და 3D გრაფიკას შორის
  • საჭირო იდეების მოძიება და კრეატიული მიდგომები
  • პირველი შეხება Cinema 4D-სთან (ინტერფეისის შესწავლა და პარამეტრების კონფიგურაცია)

ლექცია 2

ობიექტების შექმნა და ეფექტორები

  • ობიექტის იერარქიის შესწავლა
  • ობიექტის შექმნა და ტრანსფორმაცია
  • ობიექტების ანიმაცია და კოორდინატების კონტროლი
  • MoGraph ობიექტები და ეფექტორები
  • Cloner და Plain ეფექტორები
  • Voronoi Fracture და Push Apart ობიექტები

ლექცია 3

ანიმაცია, დინამიკა და დეფორმატორები

  • ანიმაციის პარამეტრები (Keyframes)
  • F-Curve მენეჯერი
  • მყარი სხეულების დინამიკა
  • რბილი სხეულების დინამიკა

ლექცია 4

კომპოზიცია და სცენის აწყობა

  • მარტივი ობიექტების შექმნა კომპოზიციისთვის
  • კომპოზიციის შექმნა და ობიექტების სწორი განლაგება
  • სხვადასხვა ფუნქციების მიმაგრება ობიექტებზე და მათი ანიმაცია

ლექცია 5

3D კამერის ანიმაცია და პარამეტრები

  • განსხვავებები კამერის ობიექტსა და ედიტორ კამერას შორის
  • განსხვავება ხედვის სფეროსა და ასპექტის თანაფარდობის შორის (field of view and aspect ratio)
  • დინამიკური კამერის ანიმაცია
  • ანიმირებული ობიექტების სინქრონიზაცია კამერასთან

ლექცია 6

Octane Renderის მოკლე მიმოხილვა, ძირითადი პარამეტრები და Pluginების გამოყენება

  • განათების ტიპები და მათი პარამეტრები
  • სურათზე დაფუძნებული განათება (HDRI & TEXTURE Enviroment)
  • მატერიალები და ტექსტურები
  • სურათისა და ვიდეოს დარენდერების მეთოდები და მათი პარამეტრები
  • Forester, Gorilacam, Magic Solo Plugins

ლექცია 7

  • კომპოზიციის შექმნა
  • მარტივი ობიექტების შექმნა და შესაბამისი განლაგება
  • მატერიალების მინიჭება
  • განათების სწორი განლაგება
  • კამერის სწორი პარამეტრები და ანიმაცია
  • პროექტის საბოლოო ვიზუალი (რენდერი)

ლექცია 8

გამოცდა: გამოცდის ფარგლებში სტუდენტები შექმნიან მინიმალისტურ 3D დიზაინს

გამოცდისას მიექცევა ყურადღება:

  • მოდელირების პროცესის სისწრაფე, სიზუსტე, ხარისხი და მარტივად წარმათვა
  • განათების სწორი განლაგება
  • მატერიალების ხარისხი და სიმარტივე
  • რენდერის პარამეტრების სწორად შექმნა
  • ანიმაციის სიზუსტე და სინქრონიზაცია კამერასთან
  • კამერის სწორი პოზიციები პარამეტრები და დინამიკა