fbpx

3D დიზაინი

3D დიზაინის კურსის აღწერა

3D დიზაინის საბაზისო კურსის განმავლობაში სტუდენტები დაეუფლებიან იმ საბაზო ტექნიკას, რისი ცოდნაც აუცილებელია  სამ განზომილებიან გრაფიკაზე სამუშაოდ.

3D დიზაინის საბაზისო კურსის განმავლობაში სტუდენტები შეისწავლიან  სამ განზომილებიან მოდელირების, ანიმაციისა და ვიზუალიზაციის პრინციპებს Cinema 4D-ში, რის შემდეგაც შეძლებენ იმუშაონ როგორც 3D არტისტის ასევე  სატელევიზიო, სარეკლამო თუ სხვა ინდუსტრიებში შესაბამის პოზიციებზე.

ყოველი შეხვედრის შემდეგ მიღებული პრაქტიკული სამუშაოები საშუალებას მიცემთ სტუდენტებს გაიმყარონ  და დახვეწონ თავიანთი შესაძლებლობები მოდელირების, ანიმაციისა და ვიზუალიზაციის სფეროში.

3D დიზაინის კურსის მენტორები

საბა ხურციძე

2015 წლიდან არის გრაფიკული და მოუშენ დიზაინერი. 2018 წლიდან დღემდე მუშაობს კომპანია Space-ში, მოუშენ დიზაინერად. უმუშავია ისეთი კომპანიებისთვის როგორიცაა: Leavingstone, Appidea, Space და ფრილასნ პროექტები: მეტრომარტი, „გალერია თბილისი“ , თიბისი , „სიქლნეტი“ , სარეკლამო სააგენტო BetterFly DDB, ბრიტანული სარეკლამო სააგნეტო „Bottle“ და upwork-ის პროექტები.

გიორგი ოქროპირიძე

2017 წლიდან მუშაობს მოუშენ გრაფიკის სფეროში. ამჟამად დასაქმებულია ტელეკომპანია ,,ფორმულაში“, მოუშენ გრაფიკოსის პოზიციაზე.

უმუშავია ისეთ კომპანიებთან როგორებიცაა: Dior, კონრად ადენაუერის ფონდი.

3D დიზაინის კურსის სილაბუსი

Workshop 1

შესავალი 3D გრაფიკაში

  • 3D გრაფიკის პერსპექტივა და შინაარსი
  • 3D გრაფიკის როლის სოციალურ მედიაში, ტელე გადაცემებსა და კინო ინდუსტრიაში
  • საჭირო იდეების მოძიება და კრეატიული მიდგომები
  • დამაკავშირებელი პროგრამების მიმოხილვა
  • პირველი შეხება Cinema 4D –სთან : ინტერფეისი, პანელები ნავიგაცი

Workshop 2

მარტივი ობიექტების თვისებები Cinema 4D –ში

  • მარტივი ობიექტების თვისებები და მათი განხილვა
  • ობიექტების მოძრაობის სიზუსტეები და კოორდინატების კონტროლი
  • ობიექტების პოლიგონალური რეჟიმი და ძირითადი უნარები
  • დამხმარე ფუნქციებით განსხვავებული ობიექტების კომბინაცია

Workshop 3

ანიმაცია და დინამიკა

  • დრო, ანიმაციის სიჩქარე (ფრეიმები, და ა.შ.)
  • ანიმაციის პარამეტრები, keyframes
  • დეფორმირების ანიმაცია
  • მყარი სხეულების დინამიკა
  • რბილი სხეულების დინამიკა
  • ანიმაცია კლონერის ეფექტების გამოყენებით

პრაქტიკული დავალება: შექმენით ანიმირებული კომპოზიცია Keyframe-ების გამოყენების გარეშე

Workshop 4

კომპოზიცია და ობიექტები

  • მარტივი ობიექტების  შექმნა კომპოზიციისთვის
  • კომპოზიციის შექმნა, ობიექტების სწორი განლაგება, სიღრმეები და ანიმაცია
  • სხვადასხვა ფუნქციების მიმაგრება ობიექტებზე და მათი კონტროლი

პრაქტიკული დავალება: მარტივი ობიექტებისგან შემდგარი ანიმაციის შექმნა

Workshop 5

3D კამერის ანიმაცია  და პარამეტრები

  • კამერის პარამეტრები და კონტროლი
  • კამერის ანიმაცია და ანიმაციის  სხვადასხვა მეთოდები
  • ანიმირებული ობიექტების სინქრონიზაცია კამერასთან

პრაქტიკული დავალება: შექმენით წინა დავალებაში შესრულებული კომპიზიციის ანიმაცია კამერით

Workshop 6

Redshift –ის მოკლე მიმოხილვა და ძირითადი პარამეტრები

  • განათების ტიპები და მათი პარამეტრები
  • სურათზე დაფუძნებული განათება
  • Redshift -ის მატერიალების ძირითადი პრინციპები
  • სურათისა და ვიდეოს დარენდერების მეთოდები და პარამეტრები

პრაქტიკული დავალება: წინა ლექციაზე შექმნილი ანიმაციის განათება, მატერიალებისა და ფერების შერჩევა, საბოლოო შედეგამდე მიყვანა (რენდერი)

Workshop 7

პრაქტიკული სამუშაო: დავალების მიხედვით, თქვენ უნდა შექმნათ კონკრეტული ნამუშევრის იდენტური ვერსია

  • კომპოზიციის შექმნა
  • მარტივი ობიექტების შექმნა და შესაბამისი განლაგება
  • მარტივი ობიექტებზე მატერიალების მინიჭება
  • განათების სწოპრი განლაგება
  • კამერის სწორი პარამეტრების დაყენება და ანიმაცია
  • პროექტის საბოლოო ვიზუალი(რენდერი)

Workshop 8

გამოცდა: გამოცდის ფარგლებში სტუდენტები შექმნიან მინიმალისტურ 3D დიზაინს

გამოცდისას მიექცევა ყურადღება:

  • მოდელირების პროცესის სისწრაფე, სიზუსტე, ხარისხი და მარტივად წარმართვა
  • განათების სწორი განლაგება
  • მატერიალების ხარისხი და სიმარტივე
  • რენდერის პარამეტრების სწორად შექმნა
  • ანიმაციის სიზუსტე და სინქრონიზაცია კამერასთან
  • კამერის სწორი პოზიციები, პარამეტრები და დინამიკა