fbpx

ბრენდ დიზაინის კურსი

კურსის აღწერა

ბრენდის დიზაინის კურსის განმავლობაში გაიგებ, როგორ უნდა ჩამოაყალიბო კონცეფცია, იდეა და მის საფუძველზე ვიზუალი. გაეცნობი ბრენდის დიზაინის ძირითად პრინციპებს. ისწავლი ლოგოტიპისთვის სწორი სტილის შერჩევას, გრაფიკულად აგებას, ფერების, ტიპოგრაფიის და გრაფიკული ელემენტების მოფიქრებას.

კურსის დასრულების შემდეგ შეძლებ დამკვეთთან მოლაპარაკებას, ბრიფის გაანალიზებას, დიზაინ კვლევის ჩატარებას და დიზაინ პროცესის წარმართვას.

კურსის მენტორები

თაკო ჭაბუკიანი

ბრენდ დიზაინერი, არტ დირექტორი

,,ჩემი მიზანია, სტუდენტებს გადავცე ცოდნა, რომლის დახმარებითაც იპოვიან  ვიზუალური კომუნიკაციის ენას.“

მისი პირველი შეხება დიზაინთან 2009 წლიდან იწყება. შთაგონების წყარო ფილმი „A Scanner Darkly“ გახდა, სწორედ ამ პერიოდში დაიწყო ციფრული ილუსტრაციების კეთება. 

საქართველოში არსებული ყველა დიზაინის კურსის გავლის შემდეგ ცოდნის მიღება საზღვარგარეთ განაგრძო. დაამთავრა სამხატვრო აკადემიის მოდის ფაკულტეტი. მისი მომდევნო ეტაპი იყო ლონდონი, შილინგტონის კოლეჯი. მაგისტრატურა კი ლონდონის კომუნიკაციების კოლეჯში დაასრულა – დიზაინი ვიზუალური კომუნიკაციისთვის.

პირველი სამსახური დაიწყო ჯუნიორ დიზაინერის პოზიციაზე, გია ბოხუას მენტორობით. 2 წლის შემდეგ კი უფროსი დიზაინერის პოზიცია დაიკავა. 2017 წლიდან ხელმძღვანელობდა საკუთარ სტუდიას, პრაგმატიკას, სადაც იყო არტ დირექტორი.

ამჟამად მუშაობს ფრილანს ბრენდ დიზაინერად საერთაშორისო პროექტებზე. აქვს მენტორობის მრავალწლიანი გამოცდილება შემდეგ კომპანიებში: ციფრული ინდუსტრიის აკადემია, ჯიპა, თავისუფალი უნივერსიტეტი, Skillshare, Miami Ad School და მალე მისი კურსები დაიდება Domestika-ს პლატფორმაზე.

უმუშავია შემდეგ ბრენდებზე: საქართველოს კაპიტალი, თიბისი ბანკი, Future Kimonos, ფრანკფურტის წიგნის ფესტივალი, წინანდლის ფესტივალი, Wattle Cloud, Phubber, Rapid Response, Impossible Code და ა.შ.

ინდივიდუალური პროექტები: Georgia made by characters, Georgia Capital logo development, Phubber, Future Kimonos apparel design, Rapid response, Impossible code, Wattle Cloud logo development. 

სოფიო ჩხენკელი

ბრენდ დიზაინერი, არტ დირექტორი

,,ჩემი მიზანია, გადავცე სტუდენტებს სიყვარული ბრენდის დიზაინის მიმართ, დავანახო დიზაინის საკვანძო პრინციპები, რათა მათ თავდაჯერებით გააგრძელონ დამოუკიდებლად მუშაობა.“

დიზაინის მიმართ ინტერესი 2007 წლიდან გაუჩნდა. სწორედ ამიტომ, ჩააბარა სამხატვრო აკადემიაში, მედია ხელოვნების ფაკულტეტზე.

2008 წლიდან აქტიურად არის ჩართული ამ სფეროში და ამოუწურავია მისი, როგორც ინტერესი, ისე აღმოჩენები.

2010-2017 წლებში მუშაობდა გრაფიკული დიზაინერის პოზიციაზე შემდეგ კომპანიებში: სარეკლამო სააგენტო ,,ამარკორდი“, პანტომიმის თეატრი, ავერსი, საქართველოს ბანკი. 

2012 წელს დაამთავრა სამხატვრო აკადემია. სწავლის პერიოდში მონაწილეობდა ვორქშოფში, ფლორენციაში და გახდა ფოტო კონკურსის გამარჯვებული. 

2017 წლიდან ძირითადად იყო ფრილანსერ დიზაინერი, საერთაშორისო პროექტებზე. 2020 წელს მიიღო Miami Ad School-ის დაფინანსება, Art direction პროგრამაზე. 

პარალელურად მუშაობდა კრიპტო მარკეტინგულ კომპანიაში – KEY Difference Media, რომელსაც ჰყავს რამდენიმე შვილობილი ბრენდი. აქ ხელმძღვანელობდა დიზაინის გუნდს, ქმნიდა შვილობილი ბრენდების და დამკვეთი კომპანიების ვიზუალურ იდენტობას.

2022 წელს დაამთავრა Miami Ad School-ი და მთელი დრო პერსონალური პროექტების განხორციელებას დაუთმო. ამჟამად არის ფრილანსერი დიზაინერი და არტ დირექტორი.

უმუშავია, როგორც ქართულ, ისე საერთაშორისო პროექტებზე, მათ შორის: პერსონალური ტიპოგრაფიის პროექტი, რომელიც ემსახურება ქართული დამწერლობის პოპულარიზაციას, IKEA-ს და Do The Green Thing-ის კამპანიის არტ დაირექშენი, რომელიც ემსახურება ტანსაცმლის გადამუშავებით სამშენებლო მასალის შექმნას, ნინეა – ქალის სახლში სანებივრო სამოსის ბრენდის იდენტობის დიზაინი, ტიპოგრაფიული კარტის დიზაინი, World Health Organization-ის კამპანია დახრჩობის რისკის ცნობადობის გაზრდის და ამ პრობლემის მოგვარებისთვის.

შთაბეჭდილებები

უფასო ვიდეოგაკვეთილები

ბრენდ დიზაინის კურსის სილაბუსი

Workshop 1

  • დიზაინის ისტორია
  • გრაფიკული დიზაინის ისტორია
  • ისტორიული რეფერენსების გამოყენება თანამედროვე დიზაინში 
  • დიზაინ პრინციპები ვიზუალური დღიური 

Workshop 2

  • ტიპოგრაფიის საფუძვლები 
  • ტიპოგრაფიის მოკლე ისტორია
  •  ტიპოგრაფიული სტილები 
  • ტიპოგრაფია, როგორც გამოსახულება
  •  Typesetting basics 

Workshop 3

  • ბადეები
  •  ბადეების დანიშნულება
  •  ბადეების გამოყენების პრინციპები 
  • კომპოზიციის საფუძვლები 
  • Indesign workshop 

Workshop 4

  • პრაქტიკული ვორქშოპი

Workshop 5

  • დიზაინ კვლევა
  • დიზაინ პროცესი
  • იდეების გენერირების მეთოდები 
  • იდეების ვიზუალში ტრანსლირების მეთოდები 
  • სწორი მიმართულებების არჩევა 
  • ბრიფი/კითხვარი 

Workshop 6

  •  ლოგო დიზაინი 
  • ლოგოების ისტორია და დანიშნულება 
  • ლოგოს სახეობები
  • ლოგოს შესრულების სტილები
  • ბადეები ლოგოში 
  • Georgia Capital case study 
  • Logo workshop 

Workshop 7

  • ლოგოს შექმნის ვორქშოპი

Workshop 8

  • ბრენდინგი და ბრენდ იდენტობა
  •  იდენტობის ჩამოყალიბების პროცესი
  •  პრეზენტაციის აწყობის პრინციპები 
  • კლიენტის პრეზენტაცია
  •  

Workshop 9

  • პრაქტიკული ვორქშოპი
  • საფინალო პროექტების მიმოხილვა 

Workshop 10

  • ფინალური პროექტების წარდგენა