fbpx

E-commerce დეველოპმენტის კურსის სპიკერი

2018 წლიდან არის ვებ-დეველოპერი და ციფრული მარკეტერი. პარალელურად მუშაობს ციფრული მარკეტინგის სერვისების მიმართულებით (SEO, SEM, FB Ads, Branding, etc.).

მისი ტექნიკური ცოდნა მოიცავს: HTML/CSS/JS, PHP, MySQL; ვებ-ძრავები – WordPress, Shopify, Wix.

ამჟამად მუშაობს, კრეატიულ სააგენტო Redberry-ში, Senior WordPress Developer-ად. მონაწილეობა მიუღია 20-ზე მეტ ქართულ და საერთაშორისო პროექტში.

E-commerce დეველოპმენტის კურსი

E-commerce დეველოპმენტის კურსი განკუთვნილია მათთვის ვისაც სურს საკუთარი ძალებით შექმნას კომერციული ვებსაიტი. ეს შეიძლება იყოს, ნებისმიერი დაინტერესებული პირი, რომელსაც სურს საკუთარი კომპანიის, თუ ბიზნეს იდეისათვის ააწყოს სხვადსხვა ტიპის ონლაინ მაღაზია, გამართოს საკუთარი ციფრული საკომუნიკაციო არხი, განივითაროს ვებ დიზაინის აწყობის უნარები და ა.შ

კურსი შესაძლებელობას მოგცემთ დეტალურად გაეცნოთ თუ როგორ მუშობს E-commerce სისტემა, ასევე მიიღოთ პრაქტიკული ცოდნა და გამოცდილება გაყიდვების ოპტიმიზაციისა და ონლაინ ბიზნესის გაზრდაში.

E-commerce დეველოპმენტის კურსის გავლის შედეგად სტუდენტებს ეცოდინებათ:

  • ინტერნეტის და ელექტრონული კომერციის ფუნქციონირების პრინციპები;
  • დასახული მიზნებისთვის სწორი გადაწყვეტის პოვნა, სწორად შერჩევა, კითხვების ჩამოყალიბება სასურველი პასუხების საპოვნელად;
  • WordPress-ის ძრავთან მუშაობა, SQL მონაცემთა ბაზის შექმნა, ინსტალაცია, ოპტიმიზაცია, დებაგინგი. Cpanel-ზე ნავიგაცია და ძირითადი მახასიათებლების ცოდნა;
  • WordPress თემების და ფლაგინების ინსტალაცია, მოდიფიკაცია და ცვლილებების შეტანა, საკუთარი დიზაინის შექმნა;
  • Woocommerce-ის ბაზაზე საკუთარი კომერციული ვებსაიტის შექმნა და მართვა;
  • ონლაინ მაღაზიის კომპლექსური კატალოგის შექმნა და მართვა
  • პროდუქციის ფილტრების შექმნა
  • ონლაინ მაღაზიის გაყიდვების ოპტიმიზაცია
  • მრავალენოვანი ვებსაიტის შექმნა
  • საბაზისო HTML5/CSS3/JS;
  • ვებსაიტის უსაფრთხოების ძირითადი პრინციპები;
  • ვებსაიტის სისწრაფის გაუმჯობესების მეთოდები
  • მარკეტინგის და რეკლამირების ძირითადი პრინციპები.
  • ვებსაიტის Facebook shop-თან და სხვა ონლაინ კატალოგებთან ინტეგრაცია
  • ვებსაიტის SEO ოპტიმიზაციის პრინციპები
  • სხვადასხვა ანალიტიკური პლატფორმების ინტეგრაცია.

E-commerce დეველოპმენტის კურსის სილაბუსი

ლექცია 1

ინტერნეტის ფუნქციონირების ძირითადი პრინციპები და e-commerce მიმოხილვა

  • ინტერნეტი და WEB;
  • E-commerce-ის განვითარების ისტორია
  • E-commerce ბიზნეს მოდელები
  • ვებსაიტის ტიპები
  • E-commerce დეველოპმენტის პლატფორმები
  • ვებდიზაინის ძირითადი ელემენტები;
  • როგორ ვიწყებთ საიტზე მუშაობას (პროცესები);
  • საიტის შინაარსობრივად დალაგება;
  • ძრავის კომპონენტები, მისი ძლიერი და სუსტი მხარეები;
  • WordPress-ის ინსტალაცია ლოკალურ მანქანაზე;
  • WordPress-ის ინსტალაცია გარე წყაროზე;

ლექცია 2

WordPress მიმოხილვა

  • განსხვავება გვერდებსა და პოსტებს შორის;
  • მართვის პანელის ძირითადი აღწერილობა;
  • პოსტის შექმნა/ კატეგორიის მნიშვნელობა, შექმნა, მეტა ინფორმაცია, ქივორდები და თეგები/ გვერდის შექმნა / ქვეგვერდის შექმნა/ კატეგორიის მიბმა გვერდებზე და პოსტებზე;
  • ფოტოების დამატება, სურათების ოპტიმიზაცია, მოჭრა, სქეილი, ვებისთვის ოპტიმიზება;
  • მენიუს ტიპები და მისი ადგილმდებარეობა ვორდპრესში;
    WordPress ფაილური სტრუქტურა;
  • ინფორმაციის სტრუქტურირება ვებგვერდზე;
    Cpanel მიმოხილვა

დავალება: ​ვებ-გვერდის სტრუქტურის შემუშავება Google Drive-ში.

ლექცია 3

ფლაგინები და თემები

  • რა არის ფლაგინი;
  • მოძიება/შერჩევა/დამატება (უფასო და ფასიანი ფლაგინები);
  • რა არის თემა;
  • მოძიება/შერჩევა/დამატება (უფასო და ფასიანი თემები);
  • აუცილებელი ფლაგინები რომლებიც გაგიადვილებთ მრავალფეროვანი ვებ გვერდის შექმნას;
  • Slider Revolution და მსგავსი ფლაგინები;
  • Wpbakery და Elementor მიმოხილვა
  • Maintenance Mode;
  • საკონტაქტო ფორმები;

დავალება: მთავარი გვერდის შექმნა Slider revolution, elementor/Wpbakery და საკონტაქტო ფორმის გამოყენებით

ლექცია 4

Woocommerce მიმოხილვა

  • კომერციული ფლაგინების მიმოხილვა;
  • WooCommerce დაყენება;
  • WooCommerce Wizard;
  • WooCommerce ძირითადი პარამეტრების გამართვა;
  • E-commerce გვერდების დამატება (shop, cart, checkout etc.)
  • პროდუქტების შექმნა, რედაქტირება, წაშლა;
  • ცვლადი პროდუქტები;
  • შეკვეთების მართვა;

დავალება: ონლაინ მაღაზიის გვერდების, კატალოგის შექმნა და პროდუქტებით შევსება.

ლექცია 5

WooCommerce დეტალურად

  • ზონების მართვა;
  • მიწოდების სერვისების ინტეგრირება;
  • გადახდის სისტემების მიმოხილვა;
  • გადახდების ინტეგრირება;
  • სასურველი სისტემის არჩევა;
  • მაღაზიის კანონმდებლობასთან შესაბამისობაში მოყვანა;.

დავალება: ონლაინ მაღაზიისთვის ზონების და მიწოდების სერვისების ჩამოყალიბება. მაღაზიისთვის გადახდის სისტემის ინტეგრირება და გატესტვა.

ლექცია 6

პროდუქციის გვერდები, მომხმარებლის პანელი და ენის დამატება

  • პროდუქციის საერთო გვერდის სტრუქტურული ცვლილებები;
  • პროდუქციის ფილტრების დამატება/ცვლილება;
  • პროდუქტის შიდა გვერდზე ცვლილებების განხორციელება;
  • მომხმარებლის პანელის ფუნქციონალი და ელემენტები;
  • საიტზე დამატებითი ენის დამატება.

    დავალება: პროდუქციის საერთო გვერდზე 4 ტიპის ფილტრის დაყენება, 1 ენის დამატება საიტზე.

ლექცია 7

ვებსაიტის გაყიდვებზე ოპტიმიზაცია

  • მომხმარებლების ლიდების მოპოვების მეთდები
  • Popup გამართვა
  • Slide-in ბანერების გამართვა
  • ციფრული სასაჩუქრე ბარათის შექმნა
  • პროდუქტის ნაკრებები
  • Upsells/Crossells გამართვა
  • სხვადასხვა ტიპის შეთავაზებების და ფასდაკლებების ლოგიკების აწყობა

    დავალება: სასურველი (მინიმუმ 3) გაყიდვებზე ოპტიმიზაციის მეთოდის გამოყენება და გამართვა საიტზე.

ლექცია 8

საკუთარი დიზაინის მორგება Woocommerce-ზე

  • HTML და CSS ძირითადი ტერმინები და მიმოხილვა;
  • HTML ძირითადი ტერმინები და დოკუმენტის სტრუქტურა DOM;
  • რისგან შედგება ვებგვერდი (Header, Body, Footer/Sidebar);
  • CSS სელექტორების თვისებები და მათი მნიშვნელობის განხილვა;
  • ტიპოგრაფიასთან მუშაობა, ვებფონტები;
  • CSS media rules – პლანშეტური და მობილური ვერსია;
  • ვერსიების მართვა;

პრაქტიკული სამუშაო:​ Custom დიზაინის მორგება cart და checkout გვერდებზე

ლექცია 9

სისწრაფე და უსაფრთხოება

  • ვებსაიტის სისწრაფის ოპტიმიზაციის მეთოდები: ქეშირება, მინიფიკაცია,
  • საიტის უსაფრთხოების ფლაგინების გამართვა და მონიტორინგი;
  • WordPress მართვისას შესაძლო ხარვეზების გამოსწორება.

დავალება: გამართეთ საიტის უსაფრთხოება და სისწრაფე. ჩატვირთვის დრო მაქსიმუმ 3 წამამდე ჩამოიყვანეთ.

ლექცია 10

E-commerce და მარკეტინგი

  • SEO-ს გამართვა;
  • ვებგვერდის Google Analytics-თან და facebook pixel-თან მიერთება;
  • Facebook shop-ის გამართვა;
  • შექმნილი მასალის სოციალური ქსელებში გაზიარების საშუალებები;
  • კომენტარების მართვა.

საფინალო დავალება: წარადგინეთ საკუთარი E-commerce ვებსაიტი