fbpx

JAVA-ს კურსის აღწერა

Java ერთ-ერთი პროგრამირების ენაა მრავალთაგან, მისი საშუალებით შესაძლებელია შეიქმნას ნებისმიერი სირთულის Enterprise აპლიკაცია.

Java ფართოდ გამოიყენება როგორც ვებ ინდუსტრიაში ასევე მობილური აპლიკაციების შექმნაში, ასევე დიდი წილი უჭირავს Gaming-ინდუსტრიაში. Java-ს საშუალებით მარტივად შეუძლია პროგრამისტს ნებისმიერი Android OS ისთვის განკუთვნილი აპლიკაცია შექმნას. 

პროგრამირების ენით ადამიანი არ იზღუდება მას შეუძლია საზღვრებს გასცდეს და Freelance დეველოპერი გახდეს რაც საკმაოდ სოლიდურ ანაზღაურების გამომუშავების საშუალებას იძლევა.ნებისმიერი თანამედროვე აპლიკაცია რაც იქმნება Android სისტემისთვის. 90% Java უდგას უკან ასევე ყველაზე ცნობილი პლატფორმები იყენებენ მას Google, Accenture, HCL, Infosys, TCS, Flipkart, Myntra, Naukri, jaboong, ibibo, trivago, Yahoo, Amazon, Intel, Philips, eBay, etc.

JAVA-ს კურსის მენტორები

თამარ ბედიაშვილი

2021 წელს დაამთავრა თავისუფალი უნივერსიტეტი, მათემატიკის და კომპიუტერული მეცნიერებების ფაკულტეტი.

2020 წლის მარტიდან მუშაობს ჯავას მიმართულებით. 2021 წლამდე მუშაობდა საქართველოს ბანკში, ანალიტიკოსის პოზიციაზე.

ამჟამად არის Rockit by NGT-ში, software developer-ი.

უნივერსიტეტში სწავლის განმავლობაში უმუშავია უამრავ პროექტზე, აუწყვია აპლიკაციები, როგორც ვებისთვის, ასევე მობილურისთვის. ასევე მუშაობდა Machine Learning-ის მიმართულებით ხმოვანი მონაცემებიდან ციფრების დადგენაზე. საქართველოს ბანკში აქტიურად იყო ჩართული დაკრედიტების მიმართულებით ბანკის შიდა სისტემის დეველოპმენტის გაუმჯობესებაზე.

ახლა კი საქართველოში პირველი ელექტრონული ხელმოწერების პლატფორმის, Signify-ს დეველოპერია.

მარიამ ორმოცაძე

2020 წლიდან მუშაობს პროგრამირების მიმართულებით. ამჟამად დასაქმებულია საქართველოს ბანკში, ჯავა დეველოპერად.

ბევრი საინტერესო პროექტი დაუწერია, მათ შორის: ქვიზების საიტი, კოტლინზე ამინდის პროგნოზი, Todo აპლიკაცია და ა.შ.

JAVA-ს კურსის სილაბუსი

ლექცია 1

  • რა არის JVM, JDK, JRE?
  • ინტეგრირებული გარემოს გამართვა (Intellij)
  • github (დავალებების აქ ატვირთვა)
  • ახალი პროექტის შექმნა
  • ცვლადები და მათი ტიპები
  • Boolean ტიპი
  • პირველი პროგრამა ჯავაზე (Console output)

ლექცია 2

  • Primitives Vs. References
  • ლოგიკური გამოსახულებები
  • არითმეტიკული გამოსახულებები
  • პირობითი ოპერატორები (if, else, else if)

ლექცია 3

  • რა არის ობიექტი
  • მასივები ჯავაში
  • მრავალგანზომილებიანი მასივი
  • ციკლის ოპერატორები (for, while)

ლექცია 4

  • კარგი პროგრამული უზრუნველყოფიის ინჟინერიის მნიშვნელობა
  • სტილისტიკა
  • კომენტირება
  • დეკომპოზიცია
  • მეთოდები ჯავაში
  • ობიექტების მეთოდები
  • პარამეტრების გამოყენება
  • არითმეტიკული ოპერატორები

ლექცია 5

  • String კლასი
  • ფსევდო-შემთხვევითი რიცხვები. RandomGenerator კლასი
  • ინტერფეისები
  • ენუმერაცია

ლექცია 6

  • რა არის კონსტრუქტორი
  • როგორ უნდა შევქმნათ ობიექტი
  • როგორ უნდა დავაკაშიროთ რამდენიმე კლასის ობიექტი ერთმანეთთან

ლექცია 7

  • შთამომავლობა
  • მეთოდების გადაფარვა (override)
  • ინკაფსულაცია
  • პოლიმორფიზმი

ლექცია 8

  • მონაცემთა სტრუქტურები
  • List, Set, Map ინტერფეისები და მათი განვითარებები
  • Vector, Stack და Dictionary კლასები
  • კოლექციების ალგორითმები
  • ძებნის ალგორითმები
  • Java Comparator-ის გამოყენება

ლექცია 9

  • დებაგერი
  • დებაგის სტრატეგიები
  • Return vs Exception
  • Try / catch / finally / throw

ლექცია 10

  • Multithreading
  • სინქრონიზაცია
  • ე.წ. ჩიხი ანუ Deadlock
  • ნაკადების მანიპულაცია, შეჩერება, გაწყვეტა, გაგრძელება

ლექცია 11

  • ფაილებთან მუშაობა ჯავაში
  • Reader Streams (FileReader, BufferedReader, InputStreamreader…)
  • Writer Stream (OutputStreamWriter, FileWriter, BufferedWriter…)

ლექცია 12

  • MYSQL ინსტალაცია
  • რა არის ვებ-სერვისები
  • JDBC დრაივერი
  • რა არის SOAP/WSDL
  • მარტივი ვებ-აპლიკაცია

ლექცია 13

  • Leetcode/HackerRank-ის განხილვა, ამოცანების გარჩევა
  • ალგორითმები
  • DFS/BFS

ლექცია 14

  • აპლიკაციის დაწერა, ტესტირება და გაშვება რეალურ გარემოში
  • კოდის ანალიზი/მიმოხილვა
  • დოკუმენტაციის გარჩევა/დამატება