სოციალური მედიის კურსი

სოციალური მედიის კურსის ტრენერი

ნიკა ჟღერია 5 წელზე მეტია რაც მოღვაწეობს სოციალური მედიისა და მარკეტინგის სფეროში. არის საქართველოში პირველი Rage Room “ლეწე-ს” თანადამფუძნებელი და მარკეტინგის დირექტორი.

აჟამად გახლავთ კრეატიული სააგენტო Mr Wolf-ის Client Service Director, რომლის ფარგლებშიც უმუშავია ისეთი ქართული და საერთაშორისო კომპანიების სოციალური მედია მენეჯმენტის მიმართულებით, როგორებიცაა: მაკდონალდს საქართველო, გედეონ რიხტერი, წყალი მარგებელი, უკვე, ზომა და ა.შ.

სოციალური მედიის კურსის სილაბუსი

ლექცია 1

  • მიმოხილვა – რა როლს იკავებს სოციალური მედია ციფრული კომუნიკაციის არხების მიქსში
  • მიმოხილვა – სტატისტიკური მონაცემები სოციალური მედიის, როგორც საკომუნიკაციო არხის შესახებ საქართველოში
  • კონტენტი – ძირითადი პრინციპები რასაც ეფუძნება სოციალურ მედიაში შექმნილი კონტენტი
  • კონტენტი – ვიდეო კონტენტის როლი და მნიშვნელობა
  • სთორითელინგი – სთორითელინგის ახალი სტრუქტურა სოციალურ მედიაზე მორგებული კონტენტისთვის

ლექცია 2

  • კონტენტის ფორმატები ფეისბუქისთვის – რომელ ფორმატს როდის ვიყენებთ – მაგალითები
  • კონტენტის ფორმატები ინსტაგრამისთვის – რომელ ფორმატს როდის ვიყენებთ – მაგალითები
  • ფოტო კონტენტის შექმნის წესები და რჩევები
  • ვიდეო კონტენტის შექმნის წესები და რჩევები

ლექცია 3

  • იუზერ პერსონები და მათი განსაზღვრის მნიშვნელობა კომუნიკაციის დაგეგმვისთვის
  • იუზერ პერსონების შექმნის სავარჯიშო
  • ქომიუნითი მენეჯმენტი – მნიშვნელობა და პრინციპები
  • ქომიუნითი მენეჯმენტი – არხები
  • ქომიუნითი მენეჯმენტი – მაგალითები

ლექცია 4

  • მედია – როგორ მუშაობს real time bidding-ზე დაფუძნებული სარეკლამო ქსელები
  • Organic Reach Vs Paid Reach Facebook
  • Organic Reach Vs Paid Reach Instagram
  • Publishers
  • Publisher Brands

ლექცია 5

  • Facebook Ads Manager Workshop
  • Ads Manager – შესავალი
  • Ad Objective-ების მიხედვით FB რეკალმის ფორმატების მიმოხილვა
  • Targeting – როგორ მივმართოთ ჩვენი რეკლამა სასურველი სეგმენტისკენ
  • Ad Campaign-ების მართვა

ლექცია 6

  • Facebook Pixel
  • Facebook Custom Audiences
  • Facebook Page Insights
  • კონტენტის შეფასების მაჩვენებლები და მათი მნიშვნელობა
  • რეპორტინგის პრინციპები და მაგალითები

ლექცია 7

  • Conversion Ads
  • Dynamic Ads
  • Offers
  • Store Visits Objective
  • Messenger Platform

ლექცია 8

  • Facebook Events
  • Facebook Groups
  • Instagram Shoppable
  • Facebook Business Manager
  • Case Studies: კრეატიული კამპანიები Facebook-ზე

ტრენერები

Socialuri mediis kursi

ნიკა ჟღერია